Lahko podkrepim z foto dokazi vo?nje ?k.loka-jezersko-?elezna kapla-ravne na koro?kem in nazaj, za krepko manj kot 10 litrov, uro in pol v vsako stran, pa po govcih.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lej, ne met bolezni raznih BMW ja?ev, ki jim 300+ konjski avteki ?rejo 6,5 litra. Kojne je treba futrat. ?e vozi? 260KM z 10 litri, pomen, da se vozi? k stara mama in je brez veze met 260KM ker jih vsaj 150 spi al pa so pa breji .
sicer pa ne sme? divjat, kr Lojzeka vpra?aj. Kojne rab? sam za takrat k zanje pla?a? dajatve. Toj to.
Glede cen se strinjam.
Verjemi da s predvidevanjem in prudarno-pametno uporabo desnega stopala, si lahko krepko prehiter, samo pa ima? lahko ?e ni?jo porabo. Pa verjemi ni "samo" 260 osli?ev.
Uklopko je lahko pri?a da smo na poti na slova?ko in nazaj imei porabo komaj deci ?ez 8Litrov, pa smo se vozili med 120-170 na uro, ?e pa se pajsa? po kolonah pa je kamot 11-12, ?e pa izkori??a? vgrajeno pa ni te?ave 45+ povpre?na na cel tank.
Lahko pa se 1X greva kam peljat en za drugim pa bo? sam videl da ne nakladam, recimo si poglej poraba izziv, ki smo ga naredili lani.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ivar pa? ne more iz svojega ko?uha. Eni raj? pla?amo 7 litrov in kdaj kaj porihtamo oz smo v to prisiljeni, drugi pa raj? pla?ajo 12 13 litrov bencina in potem pla?ajo kak ventil manj. Ra?unica je verjetn tam tam. Rustajo pa dizli in bencinci. pa ceno vrtoglavo tud oboji zgublajo na na?em shitty trgu, kjer je avto le in samo VAG ostalo je pa shit. (tkoka?etrgpress) heheh
Od kje teb te ?tevilke, ?e bi reku do 10l se bi strinjal. Redni ervis za moj zaj?nik na poobla??enem, brez popusta z vsem materijalom in delomreci pi?i 156?, po ceniku.
Beat that !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ma fora je v tem, da takoj ko sem pre?altal na letne gume in feltne, mi je malenkost treslo. Sem ?el centrirat, je bilo ?e slab?e :-) Naslednji dan sem ?el nazaj, so rekl da je guma fu?...jaj?asta.
Grem tja kjer sem jih kupil (v lj, gume-pnevmatike), gledajo in gledajo, ugotovijo, da je ena feltna mal zvita. To sem sicer ?e vedel, ker so mi to?no tam ob monta?i novih gum rekli, da so eno feltno komaj scentrirali. Ampak tisto sezono je bilo ok.
Ok si re?em, gremo popravit feltno. Jo peljem h Jermanu v delapo vas, tipo zrihta u nulo, zmontiramo isto sranje. Pri vuklanizerju sem bil v enem tednu 5x. Kar imam od tega je ponovno en zjeban navoj za kolo na zadnjem pestu.. Ampak, to ?e ni take sile.
Skratka, gledali smo gume in dejansko ni nikjer o?itnega odstopanja. Rekli so mi, da se grem lahko ?e bunit direktno k uvozniku, oni kar lahko naredijo je, da gume po?ljejo v Nem?ijo (bridgestone)...Potem sem malce obupal, ker sem jih mel poln k****.
Sedaj pa se mi je en ?uden zvok pojavil, pa ?tudiram ?e bi eventuelno lahko bil le?aj. Pri cliu sem menjal oba zadnja, vem kako je to ko orenk tuli. Tukaj ni ma ni? tuljenja na AC, edino ?e je v kaki za?etni fazi, pa da se bo ?e kaj pokazalo...
Sem sumil na to, ampak zadnji? ko sem preverjal ni bilo ni? pregrevanja. Ok, bom danes ?e zadaj preveril, takrat sem samo spredaj. Pred tem sem bil pri Pelkotu mi je menjal zavorno olje in spredaj namazaj ?eljusti itd...Dobro leto nazaj so bile menjane vse gumice tako ,da mislim da to ne bi smel bit problem.
Zarad take ?alabajzarije imam par vulkanizerjev h katerim DO SMRTI ne po?ljem in ne grem sa NOBEBE gume zamenjat-zmontirat !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Js moram moje brembote malo povrtat, je rja skoraj zama?ila luknje v disku, zdej se mi skozi ve?krat dogaja da ni bremz ko so mokri diski, prvih nekaj metrov pol pa se vkoplje. Tega prej ni blo, ker so luknje ?e ble cca 5 mm zdej so manj kot 1 mm.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
evo sva z majstram pogledala, desno kolo se ne vrti tko rado kot ostala. Zato najbrz tut v desno mal vlece. Batk ne gre ?ist nazaj ko spustim bremzo. Tudi ko sva ga spravlala nazaj gre zlo na trdo. On pravi da zna bit problem v cevi, ta gumijasta cev k gre na ?eljust. Batk zgleda ok, dobr let nazaj sm menjal tudi te gumice itd..
To bi pa rad vlide, pozabta majstra zamenjaj, te?ava je va CILINDRU IN BATKU, slabe gumice slabo sestavljeno luknja v pre?ni gumici, majstr se samo vadi, da nebi bil n? guilty.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sej EGR ?e vedno "miga" samo skozenj ne gre ni? kar bi povzro?ilo zatikanje, kaj pa on ve ?e gre kaj sozi al ne, ?e pa se zatika pol pa ve da nekaj ni ok.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ti ima? elektri?no loputo za gas, samo priklopit je treba na tester in nastaviti da ka?e koliko je lopita odprta, ?e je vse ok se % odprtosti ne spreminja ve? kot za kako decimalko, v tvojem primeru gre ziher gor-dol vsaj 10% +-.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lahko podkrepim z foto dokazi vo?nje ?k.loka-jezersko-?elezna kapla-ravne na koro?kem in nazaj, za krepko manj kot 10 litrov, uro in pol v vsako stran, pa po govcih.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani