Kot sem ?e nekje povedal - garancija je komercialna farsa, ki lepo zgleda na papirju - ko je potrebno uveljavljanje, je pa vse stvar pogajalskih sposobnosti lastnika vozila - v najve? primerih......
Mislim, da je samo uni?enje sklopke najelegantnej?i in najcenej?i na?in
Men se je to pred leti parkrat zgodilo na daihatsuju dizel. PA? da? v peto in spusti? sklopko. avto takoj crkne. ?e daje? pa v ler pa debelo gleda?, potem pa vle?e? ojnico po kosih iz karterja. ?al.
Vzrok pri meni je bil nara??anje tlaka v karterju zaradi slabega tesnenja banih obro?kov. Ob ve?ji obremenitvi se mu je snelo. Re?itev za?asno je bila v tem, da so iberlauf pri pokrovu ventilov speljali kar na tla. Ampak potem je blo vse od olja kjerkol sem parkiral
Kako pa? Uradno te?ko, s ?muglanjem pa se verjetno da marsikaj :ne vem:
Brez da vklju?i? kleparja po mojem te?ko.... nekdo ti mora dat dober ra?un, da ga iztr?i?... in mislim, da so ?asi zavarovalni?kega zaslu?karstva zelo omejeni napram npr. letu 2000. Seveda se pa ?e vedno da kaj uredit Pa ?e tko je.... mlaj?i kot si, ve? ima na zavarovalnici problemov, vsaj pri meni je bilo tko....
To se ne da tkole na pamet govort. Nadomestni avto ima?al pa nima? zavarovan. In ?e ga ima?, ga ima? lahko za en dan al pa do popravila avta. Npr. Comfort paket ti nudi nadomestni avto od trenutka nesre?e pa dokler te ne pokli?ejo da je avto gotov za prevzem. Pgledat je treba polico druge ni.
?veplo najverjetneje ni dovoljeno zaradi DPF. Dizel ne more ugodno vplivati na nobeno olje. Prav gotovo zmanj?uje mazalne lastnosti. Zanimivo bi bilo izmeriti kak?no koli?ino pomeni 1cm nad max. Prav gotovo je to ve? kot 0,2 litra. Potem pa ni ?udno, da tu pa tam kak?en motor "stisne".
Vpra?anje morda ni za to temo, a vseeno. Torej DPF, oz regeneracija se spro?i, ko senzor pretoka zazna ustrezno zmanj?an pretok in pri?ne kurit saje. Torej, ?e senzor ne bi zaznal zmanj?anega pretoka saj, ne bi spro?il regeneracije, dr?i? Torej, bi morala zadeva bit enostavna, izbije? ven tisto je*eno satovje in si zmagu. Poraja se vpra?anje kaj pa ?e bo vseeno regeneriral? Hja, dvomim. Zakaj? Ra?unalnik nima logike in ne razmi?lja v smeri, mater, ?e dolgo nisem regeneriral, pa dajmo malo. Ne verjamem pa, da je kdo vgradil tako "programsko zanko". Morda bi blo za probat na kakem pokvarjenem filtru, khm....
Kokrkol, olupili so nas za 96, e, plus precej manj nafte je v tanku. Pozitivno je, da so avto opral in je bil ?efe vesel. Zanimivo je, da se je na?el servis, ki je hotel filter menjat, en drug servis, pa je govoril o dolivanju aditiva, ki ga mimogrede Volvo sploh nima.
Kamorkol pokli?e? na servis, povedo druga?e. Eni bi DPF pri 130 ooo km kar menjal, eni bi delal regeneracijo, kasiral par ? manj kot 100 itd. Katastrofa od servisov, res.
Bravo Jure tako lepo si opisal trenutno situacijo, da lep?e skoraj ne bi mogel.
Problem pri nas Slovencih je ta, da smo v izredno kratkem ?asu iz neke uravnilovke zajahali zahodni potro?ni?ki sistem in da smo ga lepo jahali do leta 2007 saj smo iz leta v leto imeli ve? denarja za potro?it.
leta 2007 se nam je nato zgodi Evro, ki je ve?ini odnesel redkim pa bogato prinesel, nato je leta 2008 inflacija naredila nov rez v na?i potro?ni?ki du?i in je takratni predsednik vlade razlagal, da zaradi visoke gospodarske rasti ne bo posegal po ukrepih za zmanj?evanje inflacije zato ga je spet najebal mali folk, velike ribe pa so spet dodatno zaslu?ile.
leta 2009 pa nas je udarila svetovna recesija, ki je bil predvsem po zaslugi neusmiljenega grabljenja velikih rib in ko so za?eli re?evati podjetja so spet takratko potegnili mali ljudje.
In ?e te v treh letih 3x u?ge mi je popolnoma jasno zakaj Mazda 6 combi gleda tako ?rnogledo. ?al pa to ne pomaga k izbolj?anju stanja zato predlagam, da se zgledujemo po Juretovem razmi?ljanju.
?E ma? predsodke NE razmi?ljaj o tem....normalno da se plin drazi, a se drugo ne?? Obstaja pa evropska direktiva, ki pravi da se plin mora gibati okoli vrednosti 50% zelenca.
Ki se je nasi, jasno da ne drzijo. Kje so sedaj institucije vele evrope? Matr matr...
Mah pomisleki so ker ni moj avto. Drugace bi ze zmontiral. Majke mi
Torej slabe dve leti nabiranja kilometrov do profita. Plus riziko podra?itve, ki jo kar voham. ?e od lani je precej dra?ji plin. In kokr mam jaz smolo, bo ?el isti dan ko instaliram napravo, za 30# gor. Baje je ?e ?el, a pri nas ne, ker je Geoplin kupil zadostno koli?ino po stari ceni.
Kje sm naredu? NAredu sm v mojem kraju pri avtoli?arju v Slovenskih konjicah, za??itil sem avto, ga dal popolnoma izolirat. Delna izolacija, se pravi da bi mi izoliral samo poden bi me pri?la 100?, popolna je pa 50? dra?ji, pa se seveda spla?a dat ?e 50? zraven. Pustil sem ga tam za celi dan, da se je to potem ?e lepo posu?ilo, ga ?e s?istil spoliral in to je to.
to je sicer zelo pohvalno, prava sramota se mi pa zdi, da pri avtu za 25 tisoc ? ne naredi tega ze proizvajalec.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mal? Pomojem ste ?li s patrijo tja....
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani