2.5 bi imel 3 x raje kot x186. Sploh pa, koliko si se prevozil z 2.5, da toliko veš? 😮
6-ko benzinarko sem imel na razpolago 4 dni (tudi čez vikend), preden sem se pravilno odločil za dizelco. Porabe nisem mogel spustiti pod 8,5. Pa še avtomatski menjalnik je imela, kar je bil zopet še večji minus. Sicer pa, če primerjam tisti motor z mojo x 186, ni neke velike razlike v vožnji. Obe moraš navijati na obrate, da gresta vsaj spodobno. A ni primerjave z dizel navorom. Če se hočem zdivjati se še vedno v sedem v rdečo puščico =dizelco. 😉
Prodati in kupiti bencinarja, jaz ne bi nikoli investiral v popravilo dizla 2k eur plus....in dodatno potem nikoli ne veš ali je to to....in za koliko časa...
Če kupiš novo, originalno, izboljšano turbino je rešeno. Možnost, da bo zopet šlo kaj narobe z njo je enaka, kot da zadeneš dvakrat na loteriji. Drugače je pa mnogo boljši filing med vožnjo z dizelcami kot z 2,5 benzinarji. Da ne govorimo o razliki med porabo med enim in drugim. Jaz bi to vsekakor naredil. Prej kot pa da bi dajal 20K+€ za pet let ali več staro benzinarko.
Ja zgleda da res. Napisal si da nova turbina pride okorg 2000e? Kaj to govorimo o celotnem bi-turbu? Mogoce imate podatek koliko bi bila cena montaze na mazdinem servisu?
Sam sicer nisem imel takega primera, a je moj mehanik ravno enemu zamenjal komplet obnovljeno turbino (obe).
Ta možakar je povedal, da stane original turbina (obe komplet) okoli 2000€ plus delo. Res je, da so cene sedaj lahko kaj višje. In te nove naj bi imele rešeno tudi težavo z pritrditvijo ta male turbine (naj ne bi bilo več zakovičeno). Najbolje, da preveriš na uradnem servisu za ceno in dobavljivost.
Sam se trenutno ukvarjam z istim problemom na moji mazdi 6 2.2d skyactiv-d 175km 2015 105.000 km. Simptomi so bili, da avto ni vlekel do 2500 obratov.. . Sel na mazdin servis in diagnostika je rekla svoje... sla turbina... 1600e... Fak! Ker se mi je zdelo drago sem poiskal alternativo kje bi to postimal (kar se je na koncu izkazalo da je bila slaba ideja in poceni me bo na koncu prislo drazje) uglavnem ko se je turbina demontirala se je takoj videlo da je loputa odlomljena, njeni koscki so mi unicili obe turbine.
To sem "postimal" turbina obnovljena, loputo so uporabili staro samo vijakec se je naredil nov (ostankov se ni naslo... Kam so sli...interkuler?), zmontirano nanazaj na avto, narejen mali servis, ker pri menjavi oz obnovi turba je to potrebno. Ce bi bilo vse kot mora biti bi bilo to to. Ce pa je clovek baksuz koz jaz potem pa show must go on... Po cca 500km spet, cutim da nekaj ne stima in res, spet izguba moci... Ko sem ugasnil auto in spet prizgal avto je sel normalno, razen lucke motorja, ki je gorela. Kasneje sem lucko samo izbrisal in 1000km je delalo pa se spet prizge... No prisel je trenutek ko se lucke ni moglo vec izbrisati in je bil cas da se spet priklopimo na dijagnostiko in tokrat mi je prikazalo da je mehanska napaka nekje na turbini... Nekaj nekje mogoce zapenja... Sam sumim to loputo in tisti ne originalni vijakec. Predvidevam da turbine niso unicene (za zdaj) ko racunalnisko zelimo turbo spraviti v inicijano pozicijo ne gre. Ce ima slucajno kdo kaksno izskusnjo ali idejo se jo ne bi branil.
Sam sem zakljucil, da te japoncke malo ljudi zna in rad sraufa tako da od zdaj naprej najboljse je peljat na pooblasceni servis, ce ne drugo usaj garancijo neko mas.... Se posebaj pri teh delikatnih stvareh.
Ali pa kupit original turbino. Imaš potem vsaj mir. 🤔
Odkar malo več spremljam dizelske Mazde 2.2, se mi zdi akumulator zelo majhen problem. Nov stane kot en senzor izpuha, varjenje lopute turbine, manj kot peskanje saj, čiščenje dpf, ... danes cca 2 tanka bencina.
Res je. To je zanemarljiv strošek proti ostalim, ki se lahko pojavijo pri dizelci.
V bistvu bi lahko rekli, da je to potrošni material kot diski in zavorne ploščice.
Pri Opel Corsi 1.4 l.2005 je zdržala dobrih 9 let, ravno tako pri Hondi Accord 2.2 l.2008, pri Renault Clio l.2011 je notri že dobrih 11 let in še nič ne kaže, da bo crknil. 🙂
Samo je malo razlike med kliotom, ki rabi baterijo samo za zaganjač in recimo najsodobnejšimi avti, ki jim praznijo baterijo nekatere funkcije in uporabniki celo ponoči, ko je avto v garaži. In seveda, pomembno je, kolikokrat na dan avto pališ-gasiš, koliko imaš dolgih poti, da uspe dobro napolniti akumulator ( same kratke poti so strup za akumulator). In ponavadi je originalna baterija veliko boljša kot vse aftermarket.
Saj sem objavil pred kratkim zgodbo, ko je naredila odlomljena loputa štalo in je tip moral zamenjati obe turbini komplet. Pa se je tip pripeljal z avtom do mehanika. Ni rabil avtovleke.
žal mi je, da imaš toliko težav z avtom. Glede na opisano in tvoj profil si prečesal že pol motorja pa se težave še vedno pojavljajo. Glede na napisano res ne more biti nič več drugega kot turbina. Priporočam, da se zapelješ na pooblaščen servis in poveš kaj vse si že menjal. Zamenjajte še turbino in boš imel mer za 100kkm.
Nova turbina pride skoraj 2000€. Obnovljena okoli 1200€ + delo. 🙄
Jaz bi ti svetoval prodajo, ker ima že kar dosti km in težave se bodo počasi stopnjevale, pa tudi letnik je tak, da zdaj še kar nekaj dobiš in ne ostaneš zadnji lastnik👍 In tudi cene trenutno kar visoko kotirajo....
Enako. Še dobro, da je zdržal toliko kilometrov. Baje, da te mašine gredo rakom žvižgat, po mnenju nekaterih,mnogo prej. 🙂
Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 je namenjeno za odstranjevanje pepelnih ostankov v dizelskih filtrirnih sistemih brez razstavljanja....
Gre bolj za preventivo oz, glede na to kako avto poznam sem opazil, da se je interval regeneracije fitra skrajšal iz 180 - 200km na 80-120km.
Predvidevam, da se je filter tako zamašil, da ga regeneracija ne očisti dovolj. Avto ima 290.000km, in do sedaj filtra še nihče očistil. So bili pa na 180.000 km menjani vsi injektorji in možno, da je bil takrat tudi DPF filter očiščen.
Trenutno še nobena lučka na armaturki ne sveti, pa tudi računalnik ne javlja nobene napake.
Kaj predlagate, je za poskusit ali ne? Bojim se, da bom naredil več škode kot koristi. Na traktor dizlih (VAG grupa) se zadeva obnese.
LP Rok
Boljša varianta je, da daš očistiti dpf filter. Stane te nekje 250€+ delo za demontažo in montažo nazaj. Tej čistilci dpf filtra lahko naredijo več škode kot koristi.
Ko tole berem imam občutek, da so Mazdini dizli slabši od Yugotovih dizlov... Glede na to, da imam doma dva Mazdina dizelaša in oba brez večjih težav (in še kar jih je bilo, niso bile povezane s samim motorjem), pa sta oba skupaj naredila že 500.000 km, grem kar včeraj vplačat Loto...
Mi se pogovarjamo tu o skayactiv sofisticirani dizlih. Ne pa o nekih delovnih strojih in kombajnih.😊
Poraba je manjša od 3ke za 0.3 lit/ km pri meni na enakih relacijah😉
Ve se pa,da dizel ima bolj varčen motor in tu ni kaj.....👍
Vem,da ni Citroen forum ampak tale podatek pove veliko....😊(50 lit.tank)
Vožnje 70%ac.(130-150),druga je mesto in regionalke......
Po moje imata x benzinar in dizel 150/ročni menjalnik nekje podobno porabo na isti relaciji. Zna pa cx 30 zmagati pri višjih avtocestnih hitrostih na račun manjše teže avta.
Pa, saj ima ravno zato en kup plastike gor, da je lažja. 🤣
@Sirius Zgleda da tvoja kritika leti na mene. Čeprav jaz Metabond aditiva nikoli nisem omenjal🤔
Če si pazljivo prebral to temo sem že na začetku napisal da analiza olja na podlagi kapljičnega vzorca ni prava analiza olja in poda le grobo oceno, npr. vsebnost vode, goriva, nečistoč.
Vedno sem napisal da je za pravo detajlno sliko stanja olja potrebno poslat 100ml olja v laboratorij, kjer se vidijo vse viskoznosti, vsebnost nečistoč po elementih, vsebnost aditivov...
Vse moje analize rabljenega olja ki sem jih dal delat na moji M6, sem delal za sebe, porabil sem svoj denar zato, brez pričakovanja da kaj zaslužim!
Pri vseh mojih analizah nikoli nisem enostransko navijal za bilokatero olje, ker nimam nič od tega!
Sem pa vedno povedal katero olje se je boljše obneslo v moji M6 in mojih pogojih!
Pravtako sem vedno obrazložil kaj je pri katerem olju boljše in nikoli nisem navijal za bilokatero olje, sem samo podal svoje "znanje" o oljih!
Zadnji test aditiva Ar... na moji M6 sem pa naredil glih iz tega razloga da se sam na svojem avtu prepričam, če res deluje ali je samo marketing.
To da sem objavil moje testiranje za katerega sem porabil svoj denar in ne dobim od nikogar niti centa zato.
Sem pač mislil da bo ljudi zanimalo da nekaj dejansko deluje in je dokazljivo na podlagi mojih laboratorijskih analiz rabljenega olja.
Nvm kaj je tu spornega??
Če napišem da je nek aditiv dokazano zmanjšal obrabo mojega motorja, kaj je s tem narobe???
Pa nimam nič z firmo Archoil ali Motul, ali bilokatero firmo.
Meni je vseeno za bilokatero firmo z olji ali aditivi, delam v državni službi in nimam prav nobene potrebe da bi navijal za bilokatero oljno firmo.
Vse kar sem napisal so osebne izkušnje in znanje o oljih.
Za razliko od tebe ki vsiljuješ vaš Metabond produkt kot oh in sploh, in to čist brez nekega dokaznega gradiva.
Imaš sploh podatke kaj ta vaš aditiv vsebuje??
Če si tako prepričan v vaš aditiv, pa naredite še vi kak test v avtu oz motorju!
Od zdaj naprej ne bom več objavil nobene laboratorijske analize, nobene zanimivosti iz sveta olj in nobenega nasveta glede izbire olja.
Ker pol očitno nekomu ni prav!
Bom pač samo še občasni tihi bralec, Lp
Ne se vznemirjati zaradi posameznikov. Nam ostalim je vedno v veselje prebrati tvoje strokovne utemeljitve o oljih. Do sedaj se je vedno izkazalo za točno, karkoli si napisal. Vedno sem se orientiral in upošteval tvoje nasvete.
Ne hvali škode prehitro. Nečaku so na škodi RS morali zamenjati komplet volan z vsemi pritiklinami. Cena? Skoraj 2K€. A avto dobro leto star in še dobro, da je v garanciji. Sicer pa pravi, da avto nenormalno veliko pije in na splošno bolj površno narejeno vse skupaj. Ni zadovoljen z njo. Prihaja pa iz bmw-ja.
Tako, da ni več dobrih novih avtov, kot so bili nekoč. 🤔
U madoniš,kolk pa pride taka mini generalka? Mene pa zanima,a se da kje kupit hladilno tekočino,kukr sem gledal ima mazda neko svojo zadevo FL22. Pa še to sem našel samo na spletu po 5l ,jaz bi rabil pa samo mal dolit 🤔
A je nimajo na uradnem servisu? Kak liter pa ja ne more bit toliko drag.
Ko smo ravno pri teh zavorah. Vsak čas bo minilo leto, odkar sem si omislil CX-5. In že kar nekaj časa se mi dogaja, da občasno malo čivka. Najprej sem pomislil na ležaje, pa sem opazil, da gre za zavore (zadaj). Enkrat sem imel težave na daljšem spustu, saj je žgalo in smrdelo. Spet drugič sem imel občutek, kot da mi elektronska ročna ni spustila (čeprav zelo pazim, kako ravnam, se spomnim, da se mi je takrat zelo mudilo in sem imel občutek, da je pri speljevanju malo cuknilo in po kakšnih desetih km sem spet zaznal smrad, nato pa sem imel še nekaj km spusta in doma je smrdelo na polno. Naslednji dan težav ni bilo. In tako še sem ter tja kakšno (drobno) čohanje/piskanje. Na pooblaščenem servisu (v maju) so opazili, da nekaj ni v redu in so razdrli in očistili čeljusti zadaj. Podrobnosti itak ne vem. Včeraj pa sem spet opazil, da se je zadaj levo pregrelo na spustu, pa tudi čez dan je nekaj čivkalo.
So zavore rak rana Mazd CX-5?
Sklepam, da bo potrebna menjava (vsaj) ploščic. Moram enkrat do svojega kolega, ki je mehanik.
Zadnje zavore so problematične pri skoraj vseh Mazdah, pri meni že od prve serije 6-ke. Meni je dvakrat zaštekala. Od kar sem drugič zamenjal celo čeljust je mir.
Sem lastnik Mazde CX-5! Pišem in prosim za nasvet. Ali kdo ima, oziroma pozna rešitev za problem, saj mi na Mazdi elektronska ročna zavora ne spusti vedno! Na servisu "ne najdemo napak"! Namreč včasih ročna zavora ne spusti čeljusti. Po ugašanju motorja je pa spustila. Ali je kdo imel enake probleme in kje je rešitev? Na AVTOPLUSU pa mi ne morejo pomagati, ker jim računalnik nič ne pokaže. Pri okvari mi nad prikazom stanja goriva izpiše " SCBS Forward malfunction"
Hvala!
Prvo, kar ti svetujem je, da se izogibaš Avtoplus-u v velikem loku. Jaz bi se na tvojem mestu odpeljal do drugega uradnega servisa, da vidiš, če bodo oni kaj ugotovili.
Lahko, da poznajo problem in se ne zanašajo samo na to, kaj bo pokazal računalnik. V to bi se morali malo poglobiti in najti rešitev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če pa vedno znova to benzinarko vlečete iz rokava. 😉 A na sebi oblečeno kanotiero. 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani