Skoči na vsebino
Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Ja, povsod ja. Ko sem dal dol pokrov in potem šprical ter premikal ogledalo se je prav slišalo, da je vmes kot ena mivka, ko nekaj hrešči ob premikanju. Glede na to kako švoh je očitno ta motorček, oz nastavljena zapora premikanja na preveč občutljivo, potem dela kot pač dela.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

5 minutes ago, vzupan3 said:

Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?

 

To drži.

So mi pa na servisu vseeno svetovali naj jih zamenjam, pač sej to ne stane praktično nič. Tako da, jaz sem jih lansko poletje zamenjal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Saj je pri večini dizlov tako, da ni najbolje, če se regeneracijo prekine. Ne pomeni pa to, da boš imel težave če jih boš prekinil. Vozi brez misli na to, in bo vseeno ok. Seveda, če imaš neke normalne razdalje. Če se boš vozil par km sem in tja, boš imel z vsakim slej ko prej težave.

 

Pri teh motorjih, kot smo že večkrat omenili je potrebno zamenjati podložke na injektorjih, preveriti sito na oljni črpalki, ter menjati olje na recimo nekje 10 tisoč prevoženih, pa si naredil praktično (skoraj) vse kar lahko narediš, da bo motor delal še dolgo :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH
Napisano

Jaz imam za GJ model doma še eno plastiko za desni prag...to kar ti sice rne rabiš. Mene je prišel novi dobrih 100EUr oz . zavarovalnico :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
On 8/11/2021 at 8:01 PM, scania said:

Saj še imaš avto v garanciji, na servis pa da ti rešijo. Jaz sem zatesnil pušo okoli katere se vrti ogledalo ko se zapira in imam mir (trkam po lesu). 

To misliš tisti kovinski del spodaj? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Meni še ni čisto proradil. Pa sem šprical ...in šprical..Snel plastični pokrov, šprical okoli, in se je slišalo da je notri neka svinjarija, od prahu, peska...Je pa motorček po mojem mnenju definitivno prešvoh za to. Ker se vidi da se matra. Če mu malenkost pomagaš, zadeva gre skozi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jah, tudi s pk moraš včasih skočit. Na ac v klanec dela na polno recimo. Take porabe brez pk ne moreš imeti. Recimo, s pk se mi recimo ob takih pogojih tudi pasivno kurijo saje v dpf filtru.

O temperaturah olja,vode in menjalnika pa raje ne bom, tam se pomoje še najbolj vidi kako "trdo" avto gara.

Tako je moje opažanje

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Aha, thx. V bistvu gre šipca zelo težko dol. Nisem upal. Sem pa dal dol zadnjo plastiko, ta gre na izi. Sem sprical tam okoli motorja, je proradilo. Potem čez pol ure spet stara zgodba.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Meni se tudi zdi malo sumljivo, sploh ta interval. Za tak interval je treba pa delat res že... Ne vem. Razen če izgorevanje ni več optimalno, kar najbrž drži...

Jaz ko peljem prikolico na morje, imam interval nekje okoli 180 do 200km, pa se avto takrat matra bolj kot ne vem kaj. Sploh po AC.

Mogoče bi vseeno lahko preveril kako in kaj glede motorja.. ob priliki.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Kaj je sedaj s temi ogledali. Meni se desno ne zapira več

Pred parimi meseci so mi menjali levo. Res se mi ne da več težit s tem, 3 menjave sem že naredil. A obstaja kaka trajna rešitev že? Sem sprical z wdjem in silikonsko pa ni nič boljše

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Takole čez prst, bi res rekel, da je previsoka. Če po AC ne tiščiš pedala ravno v poden, bi morala ta biti precej nižja.

Vzrokov za to je pa najbrž precej.

 

Najprej, ali je avto bil redno servisiran?

Kontrola oz čiščenje senzorjev recimo bi bilo za preveriti.

Še posebej pa DPF - zna bit krivec ta sklop, lahko da ti prepogosto izvaja regeneracijo DPF filtra in posledično imaš tako porabo.

Najlažje ugotoviš s priklopom OBD2 vmesnika in spremljaš kaj se dogaja. O tem je bilo na forumu že ogromno napisanega.

 

Če tega ne moreš, pa recimo da moraš v kratkem tako al itako narediti servis, bi eventuelno lahko sprožil prisilno regeneracijo DPF filtra, potem pa menjava olja in opazovanje če je kaj boljše.

 

Še najbolj verjetna možnost pa je, da če je s filtrom vse ok, da se je pač v sistemu (sesalni kolektor..) nabralo kup saj in avto zaradi tega težko diha, posledično pa bolj kadi in spet posledično, hitreje zabije DPF.

 

Lahko je kaj z injektorji, saj pravim, možnosti je ogromno, al se mal sam pozabavaj, če se ti da, ali pa peljo do dobrega mehanika, z raziskovalno žilico :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.