Ja v bistvu pa?e menjalnik, ampak mora? imet obvezno oba avta, ker mora? pre?raufati obe zajle ki grejo iz kabine,obe polosovini, vse nosilce, elektriko malo predelati, skratka pol avta...mislim da se nebi lotil ve? tega podviga
Kar se ti?e porabe, sem jo imel ?e zdaj malo ?ez 6 litrov, tako da mislim da ne bo neke razlike, najve?ji plus menjalnika na 6 prestav je da ni ve? tiste luknje v 5 prestavi pri 80 kmh, ko avto ni vlekel...
Ja kaj ?em se bom mogu navadit, za popravilo pride komplet 600 eurov+delo...se bom verjetno odlo?il za drugi menjalnik, tudi ?e je rizik da se bo pojavil enak problem kot na temu
Zdravo...Imam problem z menjalnikomn na moji MAZDI 6, letnik 2004, 2.0 diesel 100 kw, 180.000 km. Menjalnik mi v peti prestavi v?asih med povspe?evanjem vr?e ven iz prestave v neutralno prestavo, ?e dr?im roko na prestavni ro?ici ne vr?e ven iz prestave, pa tudi nobenega pretiranega tresenja ni zaslediti. razen tega deluje menjalnikj teko?e v vseh prestavah. Zanima me, ?e je lahko slabo olje, problem na zajlah ali je problem v samem menjalniku. Pred 6 meseci smo menjali olje v menjalniku, ampak ga nisem kupil na mazdinem servisu.
Jaz imam mazdo 6 diesel letnik 2005 in mi ropota natezalec mikro jermena, kaj se ga da dobit kje drugje razen na original servisu kjer stane 260? + ddv?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je tudi res, samo z malo predelave se da vse narediti..glavni elektroniki sta popolnoma enaki, tako da po moje bi moglo it...
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani