Sej vem, tle se Mazde prdajajo....men se pa ne da na Audija registrirat.
ampak mene pa zanima, kaj je po va?em mnenju bolj?i motor? Stric se je namre? zapi?il v tega A6 letnik 2007 ali 2008 in ne ve al bi kupil V6 2,4 starej?e zasnove ali morda2.0 TFSI (4 cilindri turbo), oba bencinarja. Oba imata 130 kW, verjetno ima 2.4 kaj ve? navora. Predvidevam, da bo 2.0 turbo var?nej?i pri porabi.
Aja vsekakor pa sledi plinifikacija, ki je za 6 valjev gotovo dra?ja....
Torej? Mnenja?
?e bo plinifikacija potem je odgovor samo 1 - V6. Plinifikacija ti razpolovi porabo (po prvem letu).
Ampak pomembno vpra?anje - ali ga ima stric samo za v trgovino pa za pred garazo ali se res vozi naokoli?
Ce je prvo potem nazaj na TFSI pa brez plina
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pozdravljeni, nov uporabnik foruma, lastnik M6 CD136 pa nekje dobrega pol leta. avto je 2004 z malenkost ?ez 200k kilometri. sedaj pa se je pojavil problem. ko je temp okolice pod 3 stopinje avto ne v?ge. avto sicer "prime", ampak motor klokota, pojavi se lu?ka napaka motorja in potem ugasne. to se lahko pojavi dvakrat do trikrat, ?etrti? pa normalno v?ge in avto se normalno pelje. sedaj ko ja pa pod 0 pa tud v ?etrto ne v?ge ve?.
ali ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo.
z mehanikom sva preverila (z ra?unalnikom) vse mo?ne senzorje pa vse ka?e ok.
za kar?nokoli info se priporo?am.
hvala.
p.s. naftni filter je nov, nafta pride v motor.
jermen in spnar - drugi primer danes?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dons sm ga peljal na servis.... ko sem ga zjutraj v?gal je takoj v?gal, potem ko je blo tuki -5 sm ga pustil malo laufat da se ogreje, env+cajt je lepo laufav potem pa crknu. Ga v?gem spet malo laufa in crkne!
Pol sm se odpeljal in med potjo je tako cukal da za znoret, in tut crknu mi je ene 5- krat umes da sm mislu ?e vleko klivat. Komi mi ga je uspel do servisa prpelat.
Pol sm ga tam pustil pa jutr pokli?em, ?e so ?e kaj na?li in popravli.... sm kr slabe vole bemti....!
kam si pejal?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ni to to fantje - tam se sidra otro?ke stol?ke s tako imenovanim Isofix Sidrom (to je osnovni namen, mislim da celo pi?e poleg, vsaj v CX7 pi?e - TOP TETHER)
v stikalu imas lu?ke sam ne vem ?e so T5.....po moje najbolj da svoje nalotas - ?e se ne motim ni avta (Mazde) da ne bi bil osvetljen (Xedoska je mela crknjeno lampo pa sem jo zamenjal)
sam pazi, ena je bela za osvetljevanje, druga za utripanje - pa ne dajat rdece ali druge barve not, ker poanta bele je da osvetljuje rdeco podlago, trikotnik v sredini pa poudari bel, ce das rdeco na primer bo vse rde?e tud trikotnik - cela zmaga
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa si nebi ti omislil ?e kakih Helinih DRL, ki bodo svetile kadar bo? hotel in opravljale funkcijo ozna?evanja avta spredaj podnevi.
Ni slu?ajno.....DRL ne potrebujem, vse kar potrebujes je:
da avto zalavfa brez lu?i!
da ko prizges parkirne delajo parkirne na katere vezes LED dnevne lu?i
in pa ko prizges xeonke preko releja ugasne LED dnevne lu?i
simpl ko pasulj za 4? elektronike + LED lu?i (cca 30? - jih ze mam samo to bom v miru naredil)
?e pa AUTO stikalo sedaj dela kot mora potem pa zmaga
Pa si nebi ti omislil ?e kakih Helinih DRL, ki bodo svetile kadar bo? hotel in opravljale funkcijo ozna?evanja avta spredaj podnevi.
Druga?e pa ?e pomislim tole pa elektronka od Mazde..... :ne vem:
elektronke v mazdi ne mores odklopiti - ce sem to skatlo odklopil je svetilo skoz....zato moras vedeti katera zika izklaplja releje v elektronki in se da resiti, brez kana?ana in njegovih na?rtov no way.
Sedaj delajo tudi meglenke neodvisno od glavnih lu?i (s parkirnimi naprej - kar bi bilo OK za dnevne, ampak meglenka naj bo meglenka)
Pa nekako mi ti sistemi vgrajeni v vdolbine niso v?e?. Vidi se samo naravnost...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kaj pa zdaj pomeni funkcija AUTO, ki ni prikazana v videu?
trenutno v tem vremenu so luci prizgane ko dam na auto - bolj ?e ne morem stestirat zal - sporo?im
P.S. roko na srce, ga ne potrebujem (pogresam, ker je z dnevnimi lu?mi NE deloval....tudi ce je preklapljal so lu?i skoz delale, samo armaturo je on/off imel ?ez)
jebe me telefon ne morem posnet vseh 3h pozicij
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nato sem opazil, da parkirne lu?i delajo stalno.... tudi v poziciji OFF in ugasnjenem avtu.
Sem ?el ?e enkrat v na?rt in opazil da ima kanadska CX-7 parkirne lu?i tako kot M2,M3 in M6 ob glavnih lu?eh, medtem ko evropska CX-7 jih ima v odbija?u poleg meglenk, s svojim relejem posebej (kar sem napisal ze v nedeljo)
in res na ACL unitu sta dve zicki ?rni z rde?o obrobo - tako da je parkirne treba narediti posebej.
ACL konektor je druga?en kot ga opisuje kanad?an, kar je normalno, saj je njihov sistem vezan preko ro?ne - ki je pri avtomatskem menjalniku pedal s stikalom....
Zicka je druga po vrsti - dela je priblizno 30 minut
250? ?
Na prvi sliki vidite da sem delal v toplem avtu
zelo slaba predstavitev Mazde, ki dela tako kot je treba!!!!!!!!!!
The new M6 has the same problem with the on/off switsch, the Workshop Leader says this "Daylight" is standard u can´t turn the light completely off.
The only act u can do is, u have to got to your Mazda Workshop or Car dealer(center) and ask him for an Light Switsch on/off module to turn the light completely off
Module incl. mounting aproxx 280 Euros
to je z nem?kega foruma
bi pa tole - zamenjava stikala, potrdila mojo teorijo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak traktor je pa vseeno....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani