Glede, da nem?ko ne znam, a ni napisal, da tam pri 17.000 oz. 25.000 so diske samo podrejal brez menjave. Bru?enje diskov je pa? en Bla?ev ?egen, ki samo odlo?i neizbe?no kot je menjava diskov.
Wechsel = menjati
abgedret pri 25.000
wieder neu spet nove pri 40000
es wird schon wieder Zeit = in spet bi bil ?as pri 75000
v glavnem ?tala
Ne morem verjet kaj pi?ete...
Materialov, kot jih vozi? ti ni ve?...........
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V Nem?iji menjajo uporabniki ze pri 10.000. O?itno je globalen problem, in totalno zani? material, tako da jaz ne grem nazaj na original, enostavno nima smisla, pri tej te?i in hitrosti se ni za zaj...
Poglejmo reve?a:
17tkm erster Wechsel vorne, einpaar KM sp?ter hinten.
Ich weiß nicht mehr genau wann, dann wurde vorne abgedreht. War glaube ich bei KM-Stand 25000.
Beim Stand 40tkm Vorne wieder neu...
Und es wird schon wieder Zeit, beim KM-Stand 75000.
4 x menjal!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
js mam pa kontra problem ko so hladne ne tresejo ko so vroce bremze pa tresejo,sem bil na servisu in so mi rekli da bojo zrihtal to ko grem na servis kr je pa kmalu..baje da bojo samo malo postruzli..itak mi cisto malo tresejo..
ajsi - problem je isti... ko so vroce mi trese....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
cena vgradnje (je pa bencinar tolk cenej?i od dizla) - samo v sloveniji! Na poljskem je cena okoli 500-700? v Italiji do 1000?!!! (spet Eslovenija)
manj?i prtlja?nik (mote?e le, ?e preva?a? veliko robe) - guma ven in ne izgubi? ni?, kar je danes pri novih mazdah ?e standard, gume ni ve?, luknja za njo pa ?e vedno
malo manj mo?i (pri normalni vo?nji sploh ne ?uti?) - zanemarljivo
v SLO malo ?rpalk (vsak dan ve?) - to?no tako, ni ve? range-a ki ga ne prepelje? v obe smeri da ne bi blo pumpe, v tujini je polno pump - hrva?ka, italija, ?e??a. poljska, razen bedakov avstrijcev, ki imajo svoj Erdgas
- ve?ina ljudi sploh ne ve za to in ne pozna nobenega, ki ima plin in dobre izku?nje z njim (niti ne ve koliko stane 1L) - podpis
- ljudi je strah plina (ne vedo kako je poskrbljeno za varnost) ne vedo pa da je bencin 3x nevarnejsi
- cena v SLO je cca 1200-1400 ? kar je preve?, ?e dela? malo km, oziroma dolgo traja, da se povrne investicija
- dr?ava ne ogla?uje tega preve? na glas, ker bi zgubili velik del denarja v prora?unu
- v nekatere avte se na da vgradit plin (res malo)
- nekatere firme potem ne priznajo garancijo - vendar se da dogovoriti, ker jim samo omeni? da bo? ?el drugam
P.S. ?tevilo vgradenj nara??a in zna se zgodit, da bo ?ez 3-4-5 let rabljen bencinar z LPG la?je in dra?je prodati kot dizla
?e dodatki
PLUS: Zamisli si slu?beni avto, s katerim dobiva? ?e kilometrino.....Kilometrina je ve? kot 2x bogatej?a!
Z novo direktivo LAHKO parkira? do -1 v gara?ah
navsezadnje ?e i??e nekdo podalj?an range sta tu 2 polna tanka ki avtonomijo avta podvojita (za malo ve?jo ceno seveda)
tega nih?e ne omenja ampak meni je pomembno - 2x manj?i CO2, ?eprav imam SUVja imam Co2 in stro?ek goriva ko kak Clio
temu posledi?no dalj?a doba katalizatorja
MINUS: tankanje pozimi, plin je zelo topen (hlapi) in zmrzljiv, obvezne rokavice. Vcasih je cev pomrznjena, ker na pumpi noben ne skrbi. Naj bi ti ga tankali tudi seveda oni, a se nobenemu ne da priti ven, ti ze zdavnaj natankas preden kdo pride (v tujini je PREPROVEDANO sam tankat)
malce tezji avto, kar je samo pri kakih 1.4, ali 1.6 avtih bolj opazno
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kot tudi drugi sem pri 34.000km za?el ?utitit masa?o preko zavor.....trese za popozdit ko se segrejejo (ve?kratno bremzanje, medtem, ko po dolgi voznji ko so hladne ne tresejo). Jajca od materiala!
No na?el sem dokaj poceni plo??ice, videti kvalitetne, zanima pa me ?e kdo pozna te firme:
Alfa mi je po?rla 2 ?rtici olja v zadnjih 20kkm... to je cca pol litra po mojem... zdej ga pa morem dolit do vrha in hudi?a ne vem kako olje dal noter.... glede na to da so o?itno za DPF posebna olja... :ne vem:
Ajvar pomagej....
LP D
2 crtici na 20.000 sploh ni tolk porazno....sicer pa clovek na koliko imas servis?? Si sploh servisiral
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
nisem pisal o ceni servisnih ur. Seveda so visoke, problem je strokovnost serviserjev. Glede mojega motorja, ki je na tr?i??u ?e nekja let, bi vsak servis lahko imel bazo znanja glede te?av, predvsem pa kako jih odpraviti. Razumem, da motor, ki je na tr?i??u leto ali dve, da se lovijo, ne pa za motorje ki so na tr?i??u 5 do 9 let.
?e malo prebrskate po forumih glede 100 kw mazdinega dizla imajo vsi lastniki bolj ali manj iste te?ave. Ko pride? na servis in si pripravljen pla?at "strokovno" delo, pa bluzijo ....
?al take so moje izku?nje, sem pa lastnik mazde par mesecev.
Ja ?e so problem podlo?ke. Na mojem motorju so ?e "nov tip" je pa problem turbina....
Olje, ki ga imam je 5-30. Ma nima nevem kakega vpliva pri ?rtju olja. Predvsem ?e ti popapca liter na 1500 km.
sam kako lahko podlozke vplivajo na olje mi se ni jasno...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Parker, ne nas narobe razumet, da ti ne dajem odgovorov samo tu na forumu skoraj nimamo izku?enj z mazdinimi MPV-ji tako, da ti nih?e ne upa re?t ni? ne kot pro ne kot contra.
?e tistih par foruma?ov, ki so mel MPV-ja je ?isto neaktivnih zato pa? taka ti?ina okrog tega.
Je pa res da je zelo sorodna s takratno 6ko (deli, motorji), jaz ti kot uporabnik Mazde 5, ki je bila mix premacyja in MPV lahko povem da je avto izjemno uporaben, le da mi je pri 5-ki manjkal zadek za kramo, in prevoz 7h ljudi - to pa MPV ima.
Drsna vrata ne more nadomestiti ni?. Enostavno 'must have' ce veliko voziz raztovarjas, otroci, parkirisca....
Pa ?e nekaj, tega avta verjetno ne kupuje? za do sluzbe in nazaj ampak za prevoz druzine in potovanja a ne?
Tu pa dizel sigurno odtehta, kot vidis v oglasih je poraba benza ogromna (razen ce das na plin), pri tej zivali, ki ima tezo, upor se spla?a dizel sigurno, ?e posebej ce rabljenega kupujes - in ja nima DPFja in te to sploh ne bega NIMA VEZE...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jebo ma, pa brez avta je, a zdej bo moral pa ?e na kolena it in jim poljubljat podplate, da so mu izvolili servis naredit v garanciji.
Mater pa sej na Fordu so ?e bistveno slab?i kot na Mazdi.
Razen ?e tu zadaj ni ?e neka druga "resnica"... moderni avti bele?ijo ?isto vse napake in sporo?ila ter okoli??ine kako se je to zgodilo. Mogo?e pa ta tvoj kolega le ni povedal vsega po resnici in ra?unalnik ka?e recimo, da je ignoriral kak?no opozorilno lu?ko :ne vem:
Ma Boss ce mu je enostavno izdihnil pred streko v Medvodah ko je stal brez lucke....
No takole zaradi dobrih pogojev - stalna stranka, prijatelj in tud 'nekdo' dela na summitu, mu bodo priznali garancijo.
Vendar mu je jasno bilo povedano, da je izjema, to nikakor ne gre v garancijo, zmutili bojo da bo slo skozi, potrebuje pa:
Nov katalizator
nov DPF
zamenjavo olja in filtra
pregledali pa bojo tudi oljno ?rpalko, ter motor....
cca 3200? PO CENIKU
Ajojmene....
Zanimivo je to - ne poznam Fordovega sistema - da je avto enostavno crknil, nic opozoril, samo check engine in STOP pa cukal in crknu. K sre?i 500m pred bajto (po dolgi voznji). So pregledal tud dovod goriva pa nima veze....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?lovek se samo boji, da se ob morebitni okvari ne bi nato obe?ali na servisu, da je krivo olje. ?e so unmu s fikusom za?eli bluziti okol goriva pol je okrog olja ?e toliko la?je. :ne vem:
Ma ne vem, sej mogo?e pretiravam sam servisi so res namazani z vsemi ?avbami, da te okrivijo, da si sam kriv za dolo?eno dogajanje. Kar poglejte zgodbice z DPF, pa zvijanje diskov, pa stekanje koles, pa ?e pa ?e... vedno te okrivijo ali pa vsaj namignejo na nepravilno uporabo.
Verjetno bi proizvajalci, prodajalci in servisi najraje videli, da kupi? avto in ga nato zaklene? v gara?o in ga samo gleda? in ni? ne vozi? ter ga samo 1x na leto prpelje? (po mo?nosti na avtovleki) na redni servis, ter pla?a? tistih 300?.
Aja. to velja samo dokler je avto v garanciji, ko pa te ni ve? pa se jim ?elja zamenja in upajo, da bo? ?imve? vozil.
Kako ze denar je sveta......??? Grem zdej jaz bonda ulit v CX7 v frisnga Castrola....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ve? kaj, pri 4-mesece staremu tut ?e mu jih. Dokler garancija velja, je v redu . Jaz tudi mo?no dvomim, da bi bilo gorivo krivo. Verjetno ne zna vozit avta z DPF-jem, tako kot ve?ina mazda farerjev s to pridobitvijo.
No vsaj na servisu tako pravijo oz. so pravili
To je problem - lahko se izgovorijo da nisi znal voziti avta - wtf???? Torej si kriv da si dizla kupil za v mesto??
Ma ta voznja 10 minut na 3.000 obratov je prvo strup za okolje in za dizla....za to nimas dizla a ne, ampak ga uporablja izkljucno na avtobanih, kjer je t.i. pasivna regeneracija....
Meni se zdi to smrt dizlov, da moras delati poti vsaj po 10 minut, voziti z vecjimi obrati (taka so navodila!!)
Passive regeneration
Passive regeneration takes place automatically on motorway-type runs when the exhaust temperature is high. Many cars particularly small cars do not spend adequate time or achieve routine speeds to passively regenerate; therefore manufacturers have designed active regeneration where the engine management computer (ECU) manages the process.
Active regeneration
When the filter attains a soot limit of approximately 45%, the ECU can make small adjustments to the fuel injection timing to increase the exhaust temperature and initiate regeneration. The regeneration may not be completed if the journey is a little stop/ start and hence the warning light will illuminate to show that the DPF is partially blocked.
It should be possible to begin a complete regeneration and clear the warning light simply by driving for 10 minutes or so at speeds greater than 40mph. If you ignore the light and continue to drive in somewhat slow, stop/start pattern soot loading build up until around 75% when you can expect to see other dashboard warning lights illuminate too. At this point driving at speed alone will not be sufficient and the car will have to go to a dealer for regeneration.
Expensive repairs
If warnings are still ignored and soot loading continues to increase then the most probable result will be a new DPF costing around ?1000.
Mainly town based driving
If your own car use is mainly town-based, stop/start driving it would be wise to choose petrol rather than risk the problem of incomplete DPF regeneration.
Ali z drugimi besedami zna biti krivda voznika, ki se mora peljati v mesto, in v guzvi ne more scistiti avta. Bedarija.
Je pa nekaj na teh aditivih - dvomim da v gorivu, ampak ocitno DPF potrebuje 'pomo?'
DPF additives
The most common type of DPF features an integrated oxidizing catalytic converter and is located very close to the engine where exhaust gases will still be reasonably hot so that passive regeneration is practicable. In various cars, there is not always the space close to the engine ? which has resulted in manufacturers using a different type of DPF which relies on a fuel additive]. The additive lowers the ignition temperature of the soot particles. It is stored in a separate tank and is routinely automatically mixed with the fuel whenever you fill up. Tiny quantities are required - a litre of additive should treat around 2800 litres of fuel, enough to cover 25,000 miles at 40mpg. In this case, this type of DPF regeneration will be initiated by the ECU every 300 miles or so depending on vehicle use and will take only 5 to 10 minutes to complete. You shouldn't notice anything other than perhaps a puff of white smoke from the exhaust when the procedure is finalized.
The AA for example have evidence that some of these DPF systems are failing to regenerate, even on cars used mainly on motorways. It would appear that on cars with a very high sixth gear, normal engine revs are too low to generate a sufficiently high exhaust temperature. In these cases occasional harder driving in lower gears should be sufficient to burn off the soot.
Check the handbook
If you buy a car with a DPF fitted it is important to read the relevant section of the vehicle handbook so that you understand exactly what measures to take if the warning light illuminates and how, if at all, your driving style may need to be adjusted to ensure maximum DPF efficiency and life.
Torej mora avto z DPFjem imeti posod z aditivi, in ?e je nima je odvisen od aditivov v gorivu??Za?enjam vereti.....je za vpra?ati Mazdo, kako deluje njihov sistem
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V glavnem ne me narobe razumetn i najbolj?e ne eno in ne drugo je pa razlika v ceni ki ni majhna.
Sem sel malo brskat operating pa service manuale za CX-7 , vse kar pisejo je 5W-30 za olje, nobenih drugih standardov...zanimivo
Tudi na forumu CX7 evropskem pisejo vse mozne (mobil 1, Dexelia, Castrol, Motul 5W-30)
A dejte ga no mal manj srat no... pa kaj vam je? Skoraj vsi novi diesli imajo DPF ali kaj podobnega pa da bi se upali dat noter tak aditiv, ki bi ?kodil DPF-ju
Dej no, ?e bi to blo res in da bi se karkoli zgodilo bi Petrol bankrotiral od vseh to?b. Tolk neumni pa spet niso no. ?e bi blo to res bi ostali na starem dieslu in ne bi uvajali neko novost, ki lahko ?kodi.
Tistmu kolegu s fikusom pa re? naj raje mal serviserje po?lje nekam in naj se nehajo norca iz njega delat pa preglagat odgovornost za napako na gorivo. Mislim halo no, pa sej te aditivi naj bi bili noter tud v Shellovem power V dieslu al kaj je ?e tisto.
Kot prvo nikjer ni bilo re?eno o ultimaxu, samo rekel sem da sem pomislil, ker je tak bum zdej ta ultimax.
Kot drugo pa se enkrat to mu prodajajo, se bo ze znajdu, brez skrbi da mu na 4 mesece starem avtu ne bodo bu?k prodajal.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jures zate pa tvoje olje ima oznako A3/B3, to olje pa je A5/B5 C1
?e tabela, v ?em je razlika.
A1 Fuel economy petrol
A2 Standard performance level (now obsolete)
A3 High performance and/or extended drain
A4 Reserved for future use in certain direct injection engines
A5 Combines A1 fuel economy with A3 performance
B1 Fuel economy diesel
B2 Standard performance level (now obsolete)
B3 High performance and/or extended drain
B4 For direct injection car diesel engines
B5 Combines B1 fuel economy with B3/B4 performance
C1-04 Petrol and Light duty Diesel engines, based on A5/B5-04 low SAPS, two way catalyst compatible.
C2-04 Petrol and light duty Diesel engines, based on A5/B5-04 mid SAPS, two way catalyst compatible.
C3-04 Petrol and light duty Diesel engines, based on A5/B5-04 mid SAPS, two way catalyst compatible, Higher performance levels due to higher HTHS.
Sej pravim
SLX Professional 5W-30
SLX Professional 5W-30 to sinteti?no, var?evalno z energijo motorno olje, zasnovano v sodelovanju z vodilnimi proizvajalci vozil (MB i VW), kot olje za motorje s spremenljivo geometrijo razdeljevalnih sistemov.
•Specifikacije:
- API SL/CF,
- ACEA A3/B3/B4,- MB 229.3,
- VW 502.00/505.00
Ha ha
Empfohlen f?r MAZDA (5er und 6er Diesel), FORD Diesel mit Russpartikelfilter
Forda od kolega ?e vedno re?ujejo...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
zanimiva je bila razlaga na fordu danes....baje jim je znan problem DPF filtra, ki prihaja iz pazi to:
kot veste se za potrebe izgorevanja delcev me?ata olje in nafta, problem pa nastane, ker petrolska industrija ve?a aditive v dizel gorivu iz leta v leto, ne da bi sledili trendu in potrebam dpf tehnologije.
Aditivi se v visokih temperaturah vezejo s snovmi v olju namenjenemu dpf potrebam in ne da izgorevajo, nastajajo se trsi delci ki po?asi ma?ijo filter...
Kaj pa ?e je vse res???? Potem pa na ultimax pomislim....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem pricakoval celo malo ve?ji ra?un (avto ima 6L olja )
Ra?un 250? (150? material - olj, filtri, teko?ine / 100? delo, ki bi redno bilo cca 4 ure brez lu?i)
Nekako sprejemljivo za to ?ival.....
zopet pa moram pohvaliti servis Interclass v LJ, desna lu? se mi je zadnji mesec za?ela rositi, vse dokler jo v petek ob dezju ni skorajda zalilo in mi je odletel balast za xenon.
Lu? je zamenjana cela v garanciji brez pardona, ampak na njihovo odgovornost.
Pokazali so mi mazda servis notification - baje se zadnje ?ase na mazdah zelo rosijo prve in zadnje lu?i, in mazdin odgovor - obvestilo servisni mrezi je da je to 'naravno' in ni krito z garancijo!!!
Torej pozor - preverite prej ob takem primeru.
Meni niso sploh komplicirali, ker je bila lu? res mokra navznoter....torej pohvale, v takih primerih z veseljem pla?a? ra?un
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
abgedret pri 25.000
wieder neu spet nove pri 40000
es wird schon wieder Zeit = in spet bi bil ?as pri 75000
v glavnem ?tala
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani