S tem,da je Mazda v Italiji 0 se ne morem nikakor strinjati.Mazde 6 so tam zelo cenjene in tudi zelo veliko jih je bilo prodanih,pa tudi naro?il za nove 2.2 motor je izredno veliko.
Tudi ni re?eno,da so zbite in podobno.A so vsi v Slo. angel?ki in so pri vseh realni km?
Ah bej?te no.Poznam sceno tam ?ez in se izredno veliko prodaja Mazde 6 in podobne avte,ki so bili v
najemu-najpozneje v dveh letih jih zamenjajo z novimi (obvezno morajo iz dr?ave,ker imajo dolo?eno kvoto vozil in dokler jih ne prodajo,ne morejo kupiti novih).
In imajo taki avti dokaj realne km, (ne vsi), in so v ve?ini primerov zelo ohranjeni.
Tako,da ?e dobi? dobro se jo spla?a kar ?ez kupit.Vsaj jaz sem tako naredil in jo mislim spet ?ez par let.
Pri nas se prodajajo ve?inoma slab?e opremljene verzije z veliko kilometri...
Napak pa imajo podobno kot vsi ostali proizvajalci--mogo?e ?a manj.
Glej sem pol italijan in na pol zivim tam, vem kaj govorim, Mazde ni na cesti v Italiji!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
js pa se cudim zakaj dobis v italiji tako poceni mazde 07,143 km full oprema 18,500 km za 16000 eur
mazda 5!pravkar sm se propravljal za nakup,pa vidim da je dosti problemov v eu sz mazdami
l.p.
JAz vedno pravim kupi slovensko....tud ce je kak ? ve?...se posebej ce so zadaj Italijani (moj dedek je bil Italijan...)
V Italiji je mazda = 0, tako da ali je kej zbita al pa se zelijo znebit.
Drugace pa mazde nimajo veliko problemov, imajo le kako ki jo vsi poznamo in se ji smejimo, drugace pa take napake ne povzrocajo drugega kot da peljes na servis kjer takoj zrihtajo.
Moja 5ka ima 60.000 nikol druzga kot vpoklic, no pa podvozje je skripal, ampak vse se da zrihtat, raje mam 10 napak ki ti ne povzrocajo okvare kot da te 1x na cest pusti.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
na koncu bo popravilo stalo tko al tko vec k morebitna izguba bonusa?
Moj fotr na primer je imel toliko bonusa ko je enga v kriziscu podrajsal da ni izgubil niti razreda....in potem ce to gre seveda na ornk servis pa vse postimat kar treba...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
govoriva o prakti?no novem avtu, ki sem ga dobil s prevo?enimi 16650 km, torej diski zagotovo ?e niso bili menjani, niti ne kaejo znakov obrabe. res pa so avto ?e sem natan?en odjavili 18.marca in ga dali v prodajo, jaz pa sem ga kupil 12.12. Verjetno mu ta stanje ni koristilo in predvidevam da je to razlog. Optika - dvomim. Servis je bil narejen in sicer redni servis na 20 000 ali eno leto ob prevzemu. Je zapisan v DSR.
Optika nima veze z rednim servisom, saj ti pravim da je meni po prvih 15.000 treslo in pozrlo gume. Ce je pa slucajno bil kje naslonjen pa se toliko bolj...ne stane te ni?.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Avto mi nekoliko zatrese ?e zaviram pri vi?jih hitrostih, npr nad 140 km/h. Avto je stal pol leta preden sem ga decembra kupil, prej nisem ?e pri tak?ni hitrosti zaviral sploh, danes pa se mi je mudilo kot hudi? in sem to pa? opazil.
Torej, ker je avto ?e v garanciji (2007), me zanima slede?e:
ali imam pravico do novih diskov?
Ker, ?e mi jih stru?ijo, sem avtomatsko prikraj?an za odstru?eni del in jih bom moral prej menjati, npr namesto pri 120 000 ?e pri 90 000 km.... Aja imam pa 20 000 prevo?eno, cca.
hvala.
Gume ne tresejo, so pa nove wintersport 3D
Verjetno lahko pri?akujem kak?ne izgovore na prodajalca, ker je avto stal? Je pa uvoz in GER.
Hja si v zoni somraka, kot prvo imas uvozen avto, nihce ne more garantirati da niso bili ze menjani...
Lahko da sploh niso diski - kdaj si menjal plo??ice, oziroma pravis da si ga kupil decembra - kdaj si ga poservisiral?
70% si pa upam trditi da imas problem z optiko. Meni na 5ki se je treslo pri 15.000km ko pri norcih, ko sem zabremzal, in dalj ko si drzal bolj intenzivno je bilo - a je bila serijska napaka na optiki, ki mi je pobrala tudi gume Dunlop Sport SP2050 pri 15.000km!
Moje mnenje, preden delas karkoli pojdi na optiko!!!
Gume so lahko 100% centrirane, a ce je optika kot pri meni, kjer so bile prve gume v obliki ?rke V, potem bos unicil vse nadaljne gume, dikske itd itd
Daj 20? in naredi optiko, poleg tega nikoli ne ves kaj se je dogajalo s tem avtom. Pa malo poglej notranji rob gum, ce se ti dela tanka tanka pobrana crta ti bo takoj jasno....vendar ce so nove se tudi ne zna se opaziti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ja soooori no , glede citatov...se je kar samo dodalo v prej?nje pisanje, kwamorem
ampak si razumel ,ne ? to je ?teje..
Alora .torej ma reno tako kot smo ?e tele modrovali ...da bi bilo fajn, ?e bi tud mazda to imela,
da te obvesti kdaj se dela regeneracija..
Nevem zakaj bi to bilo primitivno..edino pravilno ,?e ?e ne znajo sistema dodelat ,
da bi sam bil stoposto u?inkovit..
Tako kot v Windowsih na displaju....5 min remaining, please wait....
Po 10 minutah.....engine is not responding, ali pa to complete regeneration please restart your engine...
No jaz imam pa pozitivno negativno izkusnjo z DelnoPokvarjenimFiltrom. Prizgal se mi je v rovinju (lucka) in na servisu v Puli so zamenjali lambda sondo (1,5 leta nazaj, od takrat vse ok...z istim filtrom..)
tip je takoj vedel zakaj gre, idi na kavu i dođi za pola sata........pod garancijo sevede...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hehe ja saj to bi ?lo saj tole bi ?lo pod zavarovanje, samo nisem dal, ker ?e taka malenkost vpliva na bonuse, ipd.. tako da bi verjetno me daljnoro?no ceneje pri?lo ?e sam popravim, oz. dobim kje rabljenega ali novega..
Rabil bi: par malenkosti: pokrov od pepelnika (plasti?na vratca), menjalno ro?ico (glavo) in man?eto za menjalno ro?ico, moja man?eta ?e ima razpoko in je blizu luknji, menjalna ro?ica pa je izjemno izrabljena (kroma ni ve?, se vidi skozi plastika, usnje je ?e precej zrabljeno). ne vem kako je glede barve vratc / armaturke ?e imajo vse iste barve plastiko.. mogo?e je najbolje da slikam? sem pa iskal odpade okoli celja, pa klical na ene par pa niti originalne "ratkape" od ?estke niso imeli, tako da na koncu sem spet dal 40? za eno ratkapo mislim za znoret..
Pa ?e to, komercialistu ki je imel ta avto pred mano da je tako znucal notranjost saj moram re?t da za 200000 Km je izjemno dobro ohranjen avto in dela ?e vedno ko urca pa tehni?ne preglede so delali redno, samo vseeno mislim da bi bilo treba na tem avteku ?e marsikaj uredit.. rabim enega ?loveka ki bi si ogledal avto in mi svetoval kaj naredit z njim, ker se mi zdi da za 1.8 ma?ino ta avto ne pospe?uje kot bi moral (pa da ne omenim da je ma?ina "oljeholik".. ).
Lp
Stari ne bod neumen to je cisto parkirisce, potem pa najdes nekoga ki ti se prvi del notri skrije, lahko rece da je bilo spodaj pod praskami zvito...
Stara praksa - jest sem 5ko ko je bila naslonjena spredaj od kombija ki je rikvercal (na ven nic, spodaj pa zvito, senzor zunanje po?en...) dal na to + se desni blatnik poravnat, ker so pametnjakovici v sarajevu na pumpi hoteli pomagati s ketnam (80cm senga cez noc, nic spluzeno) pa so ko Mujo in Haso dvigalko dal - naslonili na odbijac ne na spodnji del in ga mal zvil sevede.
Vse je slo skoz.
Toliko pla?ujemo za zavarovanje da je treba samo jamrat!!!
Parkirisce NIMA odbitne fransize ali bonusa....vsaj AS ne, in tudi drugje mora biti tako, ce pa nimas parkplaca pol pa ja...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na tej strani so super zadeve, samo ali lahko te bulettine "uporabimo" tudi za avte pri nas? Bojim se, da ti na servisu re?ejo, "aja, to je samo za ameri?ke Mazde".
Vsak bulettin ima VIN katere se ti?e...ampak v SLO je zelooo uporabno, ponavadi se potem takoj spomnijo....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No Kot sem ze pisal - na Interclasscars so mi samo nekaj mazali....nic bolje avto je skripal kot stara pojstla na fedrih, na AC Cosmosu pa so takoj rekli da je treba preveriti in po potrebi menjati ne samo pu?e in gumice, ampak tudi amortizerje!!
Obrni se na njih, ampak vsaj 3 dni bos brez avta...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se je to tudi meni dogajalo na dizlu, pa so mi 3x gumice spredaj menjali in ?e neka vodila, pa ni bilo ni?
bolje.
Zdaj, ko imam bencinarja teh problemov ni ve?.
?e kratko dodatno pojasnilo glede delovanja DPF filtra. Nivo olja se ne pove?uje samo pri
prekinjenih regeneracijah, ampak tudi med regeneracijami.
Po vsakem delovnem taktu pride ?e dodatni vbrizg dizla in le-ta v izpu?nem taktu roma do filtra, kjer ga segreje, da saje izgorijo. ?al pa ga nekaj med oljnimi kanali preide v karter.
Seveda, ve? je kratkih vo?enj bolj je potrebno filter ?istit (ve? regeneracij). Dejansko je mo?no, da se pri samo mestni vo?nji filter nenehno regenerira, kar posledi?no pripelje do menjave olja ?e po 5000km. Pri dalj?ih vo?njah je teh problemov manj, saj gre za konstatno hitrost in vi?je temperature, posledi?no manj regeneracij oz. je potrebna manj?a "doza" dodatnega dizla.
Na ?alost pa sistem ni dovr?en, saj se mi je kljub dolgim vo?njam v slu?bo (70 km) in vo?njah po avtocestah
nivo olja nenormalno dvigal. Na servisu so preverjali sistem in so bili nemo?ni, saj naj bi se to dogajalo samo "kratkoproga?em".
No, sedaj je problem re?en, vozim bencinarja in teh problemov ni . Tudi menjalnik se ne zatika, gumice ne ?kripljejo,....... Pogre?am samo navor.......
Lp,
NA servisu brezpla?no nekaj podmazujejo, samo ne pomaga.
Drugace danes 55.000km - poleg lambde samo se ena napaka ki je bila serijska tudi v angliji - prve gume po 17000km totalno fu?. Optika tako da so bile gume malo na V, in so se na notranjem robu zlizale do F1 profila. Po novi optiki vse ok.
do danasnjih 55.000km (11/2008 bo 3 leta) ne bu ne mu....samo ta lu?ka, tako da sem ?el na kofe v Pulo pa nove gume (krite s strani servisa!!!)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hello imam Mazda5 GTA CD143 - in ta lu?ka se mi je prizgala leta 2007 na morju. Sem ?el v Pulo na servis (samo en uraden je tam). cca 15.000km takrat
Fant je TAKOJ vedel zakaj se gre. NAjprej mi je svetoval da se 10 minut vozim nad 4000rpm - zakaj, ker mazdin sistem vbrizgava nafto v olje da bi v?gal olje pri ni?jih temperaturah in se?gal delce. Bilo je malo ok, a lu?ka je nazaj pri?la.
Brez problema pod garancijo so mi zamenali v eni uri lambda sondo in se pofleshali avto. Od takrat je ok - torej vedo za problem.
P.S. ja in zaradi tega je lahko tudi preve? olja ker vbrizgava nafto - a ?e je lambda v k...ni druge
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glej sem pol italijan in na pol zivim tam, vem kaj govorim, Mazde ni na cesti v Italiji!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani