@Jures ... pri tebi je tudi veliko relacijskih vozenj... tam je poraba precej nizja, ker ni stalnega speljavanja in zaviranja ... To se precej pozna... Jaz sem recimo pri relacijskih voznjah imel tudi povprecno porabo okoli 6 litrov ... cim pa se zacnejo voznje, ki so bolj razgibane (torej ustavljanje in pospesevanje) pa se poraba takoj dvigne za liter ali dva ...
Moja ima trenutno 6,22. Se pravi je res nekje 1 liter + ve?.
S prejsnjo sestico (2.0, CD140, rocni menjalnik) je bilo povprecje visje... okoli 7,5 l / 100 km ... ob podobnem rezimu voznje ... >> https://poraba.com/usage_view.php?carid=6479
Za mazdo 6 prva generacija je bila cena ene vzmeti 180e+DDV (brez dela), tako da si kar dobr skoz prsu. Seveda dobis to isto vzmet (KYB) na internetu za 38e, ampak ok .
Kaj ti nuca, ce dobis vzmet ceneje nekje na internetu, ce pa ne ves, da je vzmet tista, ki je krivec... ...
Jaz sumim, da je se kaksna lucka, ki jo je pozabil omeniti ... rumen klicaj je splosna lucka...
Najbolje bi bilo vidno slike ... ce se napako da ponoviti in se ne pojavlja zgolj obcasno oz. nakljucno...
Ce gre za kaksno splosno napako... za katero je bil recimo vpoklic... znajo tudi urediti pod garancijo, sploh, ker ni veliko cez 150.000 km... Jaz bi vseeno probal vprasati na servisu... lahko je samo kaksna malenksot in je nivo kaksne tekocine ravno na meji... ali kaksen senzor zapacan... Vem pa da bodo nekateri skocili v luft, ker imajo s pooblescenim servisom slabe izkusnje ...
Pozdravljeni, ko avto dose?e 3000 obratov mi izpi?e na ekranu sistemska napaka! ?
Sem preprican, da ne naoise tega, ker nima slovenscine ... napisi tocno, kaj napise in katere lucke se prizgejo... pa bomo poiskali resitev, ki je skoraj gotovo tudi opisana v prirocniku ....
Ne dela mi radio (original) na M6, 12/2010L ...kar nekaj mo?no poka v zvo?nikih...radio je pa neodziven!! Je imel kdo kaj podobnega...pozna te?avo?
Se da popraviti ali je bolje drugega kupit?
Hvala!
Sem premaknil tvoje sporocilo v temo, kjer je ze bilo govora o tem... pa tudi resitev je napisana (kontaktiraj luchota >> http://www.mazda-si.net/user/7512-lucho/ )
Pri kolegici se je pojavilo ropotanje in so po nevemkoliko poskusih iskanja napake ugotovili, da je ob menjavi gum nek serviser bil slampast in je v plasc padla svincena utez za balansiranje... in ji je ta opletala in se kotalila po notranjosti gume pri pocasnejsi voznji...
Meni je tudi pomembno, da servisu zaupam in da sem z njim zadovoljen... Sem tudi prej Xedosa vozil na servis v taikratni Gama center (sedaj A Cosmos BTC)... in nikoli nisem imel problemov... kasnejse vse tri sestice in tudi sedaj CX-5 servisiram tam... Naceloma me vidijo samo takrat, ko je cas za redni servis... sem in tja (redko) ce je bilo kaj narobe... in nikoli se nisem imel taksnih problemov, ki jih je recimo opisal Scr3am ... Verjamem, da bi bilo kdaj lahko kaj ceneje... ampak spet ne toliko, da bi lahko s tem obogatel... Ce s servisom ne bi bil zadovoljen, bi poiskal drug servis... ampak zaenkrat ni bilo potrebe po tem... Konec koncev osebno ne poznam ravno prav veliko serviserjev ... Zadovoljstvo in zaupanje pa mora biti obojestransko... in ce imas enkrat slabo izkusnjo, je zelo tezko popravit tak slab vtis... Prav zato me cudi, kako to, da imajo nekateri tako slabo izkusnjo z dolocenmi servisi... Konec koncev tudi Pelkota vecina pohvali, se pa najdejo tudi taki, ki o njem nimajo pozitivnega mnenja...
Zaenkrat z Mazdami nisem imel slabih izkusenj in tudi ne prav veliko izrednih stroskov... res pa je, da ponavadi menjam avto po cca. 5 letih... kar za avto ni ravno neka velika starost... ce je seveda redno vzdrzevan in se je z avtom skrbno ravnalo... Verjamem pa, da se da avto v petih letih tudi prakticno uniciti in tako lahko postane jama brez dna, kar se servisov tice ...
Ce imam letno za redno vzdrzevanje avta strosek okoli 200 do 300?... je to cisto sprejemljivo in si ne bom po nepotrebnem delal sitnosti z iskanjem cejensih delov, materiala,... zato, da bom na letni ravni privarceval 100 ali 200?...
Sem napisal, da imam jaz take izkusnje... in kolikor berem, nisem edini... so tudi drugi, ki so dali za servis ?samo? okoli 200? so pa tudi taki, ki imajo drugacne izkusnje.. Ampak sedaj mesati 11 let star avto in garancijo je smesno ali ne ... Prej si namrec napisal, da privarcujes toliko, da je za garancijo vseeno, ali jo imas ali nimas
Ni mi jasno, kako lahko prisparas take gromozanske zneske, ce das enkrat letno oz. na vsakih 20.000 km za servis okoli 200? .. vsaj jaz imam take izkusnje...
S temi cenami olja si delajo vec skode kot koristi... eden dobi po taki ceni, drugi po drugi ... Barantati za ceno olje je malo mimo ...
Dobro bi bilo, da bi uvedli podobno kot recimo pri Toyoti ... ko ze vnaprej ves, kaksen bo strosek servisa (vsaj Lovse v Kranju ima recimo tako) ... Pa tudi Jures je ze pisal, da je recimo pri Citroenu podobno (vsaj na servisih v Franciji, ce se prav spomnim) ...
Pomoje posto posiljajo na naslove, ki jih dobijo iz kaksnega registra osebnih vozil od ustreznega organa... Vsaj tako je bilo enkrat pred leti omenjeno nekje,...
Ali pa daj kako nalepko na voznikovo steklo - vozilo z Webastom. Se je ?e zgodilo, da je nekdo v paniki klical gasilce, te pa takoj razbijejo steklo da pridejo do akumulatorja.....
To velja za tak Webasto, ki je namenjen predgretju kabine ... Mazde so imele serijsko samo za predgretje motorja in ta ni nikoli delala samostojno, ko motor avta ni laufal...
Podobno je pred slabim letom prodajal kupec moje prejsnje sestice ... in jo na koncu po kaksnih dveh ali treh mesecih prodal se mi zdi, da za slabe 4 jurje ... Imela pa je malo vec km (okoli 230.000 ce se prav spomnim) bila letnik 2008 in z vso mozno opremo (GT Navi) ...
No... jaz sem recimo kaksen mesec, preden sem prodal sestico, naredil se servis, ker je pac takrat prisel na vrsto po planu vzdrzevanja ... (21.2. sem opravil redni servis, 7.3. pa sem sestico prepisal na novega lastnika) ...
Mi je pomembno, da sva pri deal-u oba zadovoljna ... To upam, da lahko potrdi tudi kupec zadnje in prejsnje sestice ... Res je pri prejsnji zacel zafrkavati DPF kaksen mesec po tem, ko sem jo prodal... ampak zal na to nisem imel vpliva. Ce bi se zgodilo prej, bi bodisi to uredil sam ali pa bi pac ustrezno znizal prodajno ceno pa da potem kupec to uredi ...
Jaz tudi tako mislim... da ni vazno, ali je benicnar ali dizel ali EV ali LPG,... vsak je lahko zjeban... vecinoma pa zaradi nerednega ali slampastega vzdrzevanja, ker je skoda denarja za servis, ce pa avto laufa :ne vem: ... Sam sem imel v svoji zgodovini zaenkrat vec problemov s starimi avti ravno z bencinarji ... Zariban Citroen BX, zaribana dobra tri leta stara Kia Spehia (ceprav sem bil lastnik od novega in redno vzdrzevan... ampak je bila vec kot ocitno takrat napaka slampastega serviserja... ceprav je slo za pooblascenca ... no imel sem tudi problem z zaribanim dizlom... in sicer Daihatsu Charade ... ... Z Mazdami pa se nikoli nekih resnih problemov... zato tudi zaenkrat ostajam pri tej znamki ...
Je pa res, da je bila najvisja oprema GT Navy (ja naoisano je bilo z Y ... GTA je bila malenkost cenejsa in recimo ni imela prednjih senzorjev, imela je pa bolj sportne dodatke... se mi zdi, da so bili oedali drugacni in sprednja maska...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Jures ... pri tebi je tudi veliko relacijskih vozenj... tam je poraba precej nizja, ker ni stalnega speljavanja in zaviranja ... To se precej pozna... Jaz sem recimo pri relacijskih voznjah imel tudi povprecno porabo okoli 6 litrov ... cim pa se zacnejo voznje, ki so bolj razgibane (torej ustavljanje in pospesevanje) pa se poraba takoj dvigne za liter ali dva ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani