km | skupaj | tedensko | mesečno | poraba/l | cena | skupaj letno | |||
2 | 5 | 21 | 6,5 | 1,41 | 11 | ||||
BENCIN | oseba 1 | 20 | 40 | 200 | 840 | 54,6 | 77,0 | 847 | |
oseba 2 | 30 | 60 | 300 | 1260 | 81,9 | 115,5 | 1.270 | ||
1 | 5 | ||||||||
oseba 3 | 30 | 60 | 60 | 300 | 19,5 | 27,5 | 302 | ||
3 | 13 | ||||||||
oseba 4 | 30 | 60 | 180 | 780 | 50,7 | 71,5 | 786 | ||
dodatne vožnje | 500 | 32,5 | 45,8 | 504 | |||||
3.710 | |||||||||
3680 | |||||||||
FIKSNI STROŠKI | cena | padec cene | tedensko | mesečno | registracija | servis | gume | skupaj | |
AVTOV | 0,1 | 52 | 12 | ||||||
M6 | 22.000,00 | 2.200,00 | 42 | 183 | 900 | 300 | 400 | 3.800 | |
M3 | 16.000,00 | 1.600,00 | 31 | 133 | 700 | 250 | 300 | 2.850 | |
Clio | 4.500,00 | 450,00 | 9 | 38 | 400 | 100 | 100 | 1.050 | |
7.700 | |||||||||
skupaj | 11.410 |
pred 4 minutami je Alex napisal:Kot vsi ostali (zdravniki, zobozdravniki, polagali ploščic, zidarji, vozniki avtobusov in kamionov) so tudi mehaniki v večini primerov le še neki mutivode in šalabazerji, ki nobenega dela ne opravijo več kvalitetno in brez reklamacij. Hvala bogu, da imam sam vrhunskega mehanika. 😊
Ti ga pelješ naslednjič v BTC, potem pa še 4 x kam? 🤣
Popravljeno od Janez007Kaj je s temi mehaniki? Se lahko na koga sploh še zaneseš? 🤔 😪
Ene 18 let nazaj je uradni servis Tehnounion na Roverju 214, ki je sem pa tja cukal, menjal računalnik, stranka plačala takrat dobrih 1000 €, pa nič bolje. Potem so čez čas odkrili, da je bil problem le en slabo zategnjen električni spoj na alternatorju. In potem Tehnounion ni želel stranki vrniti zneska za menjavo računalnika. 🙃 Na koncu so po posredovanju inšpektorja le popustili in vrnili denar.
Popravljeno od Janez007CX-3 model 2015/16 so imeli težave s puščanjem hladilnika, ki se nahaja čisto spredaj, takoj za masko. Pri mojem je bil viden masten okrogel flek in so hladilnik zamenjali v garanciji.
dne 19. 6. 2022 ob 0:18 je NevLado napisal:
Za motornaolja.com specifično tega nisi napisal v prvem postu, kako naj človek ve.
Jaz vem, da je A5 prava specifikacija, pa tudi Majes mi je pred časom povedal da lahko daš tudi ultra dpf v bencinarja. Po teh dveh podatkih sem sklepal, da je ta objava iz motornaolja.com ustrezna. @Jaka32 lahko pa pogleda embalažo od zadaj, da se vidi specifikacija.
Vse bolj se mi dozdeva, da so najnovejša Mazda olja Ultra dpf 5W-30 namenjena tako za v novejše Mazde dizle z dpf in tudi za v Mazde bencinarje. Tole kar je povedal @NevLado oz. Majes se zdi vse bolj verjetno. So že komu na uradnem servisu vlili Ultra dpf olje v Mazdo bencinarko?
Ultra: SAE 5W-30, API: SL, ACEA: A5/B5
Ultra dpf: SAE 5W-30, ACEA: A5/B5/C1, Jaso DL-1
Mazda Dexelia 5W-30 DPF - za vozila znamke Mazda
MAZDA Dexelia Ultra 5W-30, priporočeno olje za Mazda RX-8
Popravljeno od Janez007
Na 3 leta staremu VW Transporterju se je nekoč zlomila prema in je spredaj levo počepnil, na srečo pred semaforjem, potem ko je pripeljal z avtoceste. Če bi se prej, vprašanje kako bi se končalo.🤔
Popravljeno od Janez007Ne vem, ampak sam bi ga v takem primeru iz previdnosti odpeljal na servis. Kdo garantira, da na tehničnem niso kaj spregledali ali da se ne bi moglo kaj pokvariti takoj po tehničnem? Papir je samo papir, ki ti, če se kaj nekomu zgodi, ne bo dosti pomagal. 🙂
pred 38 minutami je Z M A J napisal:Janez, ne zanikam prijateljstva, AMPAK če so doslej menjali kot po tekočem traku in z ogromno stroški, potem jim drugo mnenje ne bo škodilo, glede na neučinkovito reševanje težave. Je res?
@Z M A J, strinjam s tvojim predlogom, moral pa sem te malo špiknit ... nobeden ne vidi rad palca obrnjenega navzdol, sploh če ni utemeljen. Svojega sem zlahka utemeljil, kaj pa ti? 😉
pred 14 minutami je Z M A J napisal:Simon Pelko, Avto Pelko doo, je imel opravka že z večimi težavnimi 2.3T Maxdami in kolikor vem vse rešil.
Priporočam!
041 667 335
To priporočilo je pa čisto nepristransko.
pred 12 minutami je nojap napisal:
Mogoce, ker mi je do LJ predalec oz. ni ravno na poti v sluzbo, recimo.
Ja tole da ga vozim na uradni servis gre meni na zivce, dobis tako "prodajalski" feedback. Jaz hocem vedt kaj se dogaja z avtom, hocem vidt tud kdaj podvozje, da vem ce je treba kaj zascitit, kaj uredit preventiva namesto kurativa.
Tudi meni, dobro si izbral besede. 👍
Ker ima avto že zavidljivih 290.000 km bi bilo zanimivo izvedeti, kakšnih večjih popravil je bil deležen, pri katerih km in stroški teh popravil. Dpf, turbina, injektorji ... vse to še prvo? Na koliko km se menja olje, podložke injektorjev, ... skratka, firbec me matra, kako je potem po 100.000 km... kaj se dogaja s temi Mazdami 2.2. 🙂
pred 13 minutami je Loli napisal:Hello🙂
A ima gdo kaj iskušen z menjavo vztrajnika in sklopke? Stroški? Ponaredki? Original?
Težko, ker @Loli in podobni v glavnem sprašujejo, rešitev pa tukaj ne objavljajo, a ne @Loli 🙂
Ketnica, tuli v 3.ji prestavi, itd. 😉😀 In potem se iz tega tukaj nič ne naučimo, kljub krasni priložnosti.
Najprej se predstavi avto (tehnični podatki, ne barva 🙂), potem opiše problem, da lahko nekdo pobrska po svojem spominu, če je že naletel na kaj podobnega. Potem se o rešitvi poroča tukaj, da si ljudje dajo v spomin rešitev, da nekoč pride prav novi @Loli 🙂
Popravljeno od Janez007pred 3 urami je nojap napisal:Zivjo, zenina 6-ka je zakorala v 8-let, pa razmisljam, da bi jo zacel voziti na neuraden servis. Ali je kaksen mojster, ki servisira mazdice v okolici Grosuplja ?
Hvala
Na našem koncu sem res opazil 2 beli 6-ki limuzini, ki ju vozita voznici. 🙂
Enako sem spraševal pred nekaj leti. Kakšnega uporabnega odgovora ni bilo. Na našem koncu tako še vedno ne poznam specialista za Mazde, kar pa tudi ne vidim kot posebno težavo glede rednih servisov Mazd, še posebno bencinarjev.
Poznam mlajšega mehanika, ki je menda zelo dober, pozna pa tudi težave dizlov (peskanje z orehovimi lušinami mu je poznana stvar 😀). Sam avte že leta vozim k sp-ju v sosednjo vas in je do sedaj vse rešil kakovostno in ugodno. Oba omenjena mehanika naročata boljši in posledično dražji material oziroma po želji. Mi je pa všeč, ker med mano in mehanikom ni posrednikov, ker po servisu dobim s prve roke informacijo, kaj je bilo narejeno in ugotovljeno.
Vem pa še za enega, ki je včasih delal na Mazda servisu, je pa iz Ljubljane. Imam ga v rokavu, če bo potrebno rešiti kaj specifičnega Mazdinega.
Popravljeno od Janez007
pred 27 minutami je FuManchu napisal:Vidim da dizla mazde ni glih za kupit. Žal
Ja na tem poljskem forumu se kar dogaja. Večinoma (uporabljam Google translate) se ukvarjajo s prvo generacijo 2.2 dizel motorjev (letnik 2013, 2014, 2015). Si mislim, da je mnogo od teh prišlo že iztrošenih iz zahodnih držav, leasing hiš, službenih, rent a car, ... ne prav šparanih, a minimalno vzdrževanih, pa še kakšni km so prevrteni (menda je tudi v Nemčiji takih avtov kar nekaj, enkrat je nek poznavalec omenil, da okoli 30%).
Sem srečal pri nas že nekaj lastnikov, ki nimajo z njimi nobenih težav.
Popravljeno od Janez007
pred 29 minutami je Alex napisal:Uh, kje sem še jaz s temi opravili. Pri 70Kkm bom za začetek drugi teden zamenjal bakrene podložke in seveda te nesrečne brembo narezane diske in ploščice, ki so zviti kot presta.🤔
"Jaz z Brembo diski in ploščicami nikoli nisem imel problemov z zvitimi diski. " 😉
"Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km.
Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam.
Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje.
Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič."
@Alex, pa kaj se to tebi dogaja? Se niti svojih receptov in priporočil ne držiš? 🤣
Popravljeno od Janez007
Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉
Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku.
Svež primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=2222&start=5430
Popravljeno od Janez007
pred 52 minutami je marko72 napisal:Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen.
Hvala
Tole tvoje se mi ne zdi OK, je celo nevarno. Vem pa za tole težavo - brenčanje pri premikanju naprej in nazaj, pri CX-5 in tudi M6.
Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀
V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor, vse do injektorjev. In potem sledijo novi koraki.
Pelko bi že moral vedeti kaj dela (edini poleg @Enos, ki je avto videl, preizkusil in ki je za to usposobljen). 🤔
Popravljeno od Janez007Filtri trdnih delcev (DPF): kmalu težave za tiste, ki ga nimajo več? - Novice - Avto Magazin
pred 11 minutami je Alex napisal:Podložke so 10€.😊
Govorim o psihi lastnikov, ki vozijo na servise, ki muhastih Mazd ne poznajo najbolj. Če redno voziš na pooblaščene servise, skrbi ne bi smelo biti. In veliko lastnikov jih tja kar vozi.
Popravljeno od Janez007pred 15 minutami je Alex napisal:Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije odpade. 😉
To bi šlo in bi bilo veliko lažje za dihat (strupene pline 🤭). Potem ostanejo samo še sladke skrbi: za ketnico (zamenjava na 170.000 km), injektorje, podložke injektorjev (zamenjava na 60.000 km), turbino (sam bi dal loputo čimprej privarit, če avto ni več v garanciji), dvomasno sklopko v primeru MT
Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
Torej prehoda režima obratovanja pri okoli 2.000 obratih lastniki X186 ne čutite? 😮
https://www.mazda3revolution.com/threads/e-skyactive-x-flat-spot.243221/
Povezava za deljenje
Deli na druge strani