Sam Alex ti to tko razlagaš kot, da avto za premikanje kur olje iz karterja in ne nafte iz tanka.
Količina olja, ki dejansko zgori in gre v izpust se meri v mogoče kakšnem deci ali dva na 15.000 km. Da bi količina žvepla v tistih par deci olja tolk vplivala na DPF se mi zdi skrajno nemogoče.
Ja dobro vprašanje... nč ti ni jasno dokler ne začneš pobirat ploščic po cesti. Očitno pri tem Pugiju letnik 1981 so naredili tud neustrezne čeljusti, da je sploh lahko ven vrglo ploščici pa še to sploh ni šlo za ekstremno zaviranje. Recimo z nekje 40-50km/h desno v ulico. Se pravi niti ne do nule ampa do nekje 15-20km/h pa nič na silo. In je sam počlo pa padal padel notri.
So pa verjetno tolerance takšne, da tudi "cvileče" zavore še kar dolgo časa varno ustavijo avto brez testiranja izletnih con 😉
Tudi sam sem tako razmišljal do tistega trenutka in občutek, ko pedal za bremzao pade notr je nepopisno neugoden. Pa ne mogoče takrat, ko se je vse srečno izšlo, ampak, ko pomisliš, da si se 14 dni nazaj malo bolj mladostniško razigrano vozil dol iz Vršiča. 😬
Hmmm, mene presenečate, da že prej ne menjate ploščic ampak čakate na minimum, da začne cvilit in da to opozori na menjavo. Jaz sem to nazadnje naredil na Peugeotu 305 tam nekje začetek devedesetih, ko mi je ploščice vrglo ven iz čeljusti in sreča je bila samo to, da sem imel "izletno" cono v obliki avtobusne postaje in da to ni bilo na kakih serpentinah ali pa pri hitrosti 130km/h.
Ampak če probaš odšraufat in ročno premikat tale senzor pa gredo luči lepo gor dol. Če ja, potem je problem tu al pa da si naredil palčko napačne dolžine.
Najprej sploh preveri ali ti nivelacija luči sploh deluje? Je pa možno, ker si naredil vse bolj po domače, da imaš na spojih preveč lufta, ker tale palčka nima zelo veliko hoda in zato mora biti čim bolj fiksno nastavljeno. Da pa se premika lahko to dosežeš le z zglobi.
Aha, ok samo filing na zavornem pedalu. Ker verjetno v normalnih okoliščinah nekak ne bo prišlo do pregrevanja zavor, da bi lahko nekdo rekel, da rabi dirkaške ploščice.
Kako pa to zgleda k grizejo... a dela njam njam njam, ko bremzaš?
OK to je bolj v šali , ampak resno, kako ugotoviš, da recimo ene ploščice bolj primejo? Itak je pri vseh enak maksimum, ko se oglasi ABS. Več od tega nobene bremze ne zmorejo saj ne glede kere ploščice maš gor vse imajo enak maksimum in to takrat, ko guma ne zdrži več in jo hoče zaradirat.
Eno vprašanje... vsi govorijo o pasivni in aktivni regeneraciji. OK, aktivno vemo kaj je, kaj pa pasivna? Kolk dejansko moraš terat po AC, da ta poteka sama od sebe oziroma na kakih obratih mora motor laufat, da se zamašenost DPF-ja niža med samo vožnjo?
Slike so bolj majhne, ampak izgleda, da je samo do kovine zbrušeno zaradi odstranjevanjea rje. Maš pa na drugi fotki, kr neki kita zraven tako, da je tole bilo malo pobunkano.
Če je bel dim samo na začetku navadno ni problem saj gre za nabiranje kondenza v sistemu in ga kot vodno paro spusti zadaj ven. Če volan trese pri nižjih hitrostih in zavitranju je velika verjetnost, da imaš spet zvite diske - zamenjaj za kakšne boljše aftermarket, da ne boš vsakih 5000 km se ukvarjal z istim problemom. Kadar pa trese volan tam nekje pri hitrostih okoli 120km/h pa so navadno kriva slabo scentrirana kolesa.
Ja sej... my point exactly.. po toliko letih so pač amortizerji tudi žže za zamenjat pa al spustijo, al majo od rje požrto zaščito ali kaj podobnega. Tko, da tole zame ni nič groznega, ker je uspeh, da so bili operativni toliko časa.
Obe plastiki, to in sprednjo sem moral sneti že na cesti. Ni pa pametno voziti brez te zaščite več časa. 🤔
Ni tolk panike.. ta plastika ima bolj aerodinamično funkcijo kot pa zaščitno, edino da se motor ne maže preveč z umazanijo s ceste. Tako, da ni neka huda skrb, se pa strinjam, da vsekakor je bolje met to plastiko gor kot pa biti brez, ampak, da bi bila pa nuja je pa daleč od tega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam Alex ti to tko razlagaš kot, da avto za premikanje kur olje iz karterja in ne nafte iz tanka.
Količina olja, ki dejansko zgori in gre v izpust se meri v mogoče kakšnem deci ali dva na 15.000 km. Da bi količina žvepla v tistih par deci olja tolk vplivala na DPF se mi zdi skrajno nemogoče.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani