ObdLink MX BLuetooth dela brez problema in dostopa do do vseh modulov v Mazdi, ker so eni na HS-Can eni pa na MS-Can vodilu.
Sam sem kupil obdlink mx+ in povezave nikaror nisem uspel vzpostaviti. Sedaj imam mazda IDS in preko ra?unalnika ni problema usb povezava. Bi pa rabil kabel mikro usb na usb-C da bi videl ali dela preko android apk.
Vrjetno se ne spomne? o kak?nih denarjih ste se pogovarjal, ne? Danes sem klical in baje stane turbina nekje 1600 ? pri njih. Se javi kdo ki bi ponujal ceneje?
Ja na to ceno je dobil ?e popust ker je avto tam servisiran 10% nekje.
pa da o?ivim to temo. ?al mislim, da sem ?rtev tegale primera. Danes med vo?njo, zopet ni delovala manj?a turbina, ki sem jo ?e ve?krat "pri?igal" tako, da sem enkrat ?el nad 2500 potem pa je delala normalno. Vendar je to danes ?lo korak naprej, potem ko je manj?a turbina zopet delovala, se je med pospe?evanjem nekaj zgodilo (?al zaradi radia ne morem re?t kako to?no je zaropotalo) in od takrat zelo glasen ?vi?gajo? zvok ob polnjenu male turbine. Ko obrati prese?ejo 2500, se ta namre? izklopi in ?vi?ganje tako reko? izgine.
Ste tudi ostali potem sli?ali kak?en ekstra ?vi?gajo? zvok? Kako ste na konc re?li tale problem? Nova turbina?
LP
Na bratovem avtu se male turbine ni sli?alo, ker je loputa ostala v njej in jo je blokirala, da se ni vrtela. Re?ili smo tako, da se je zamenjal komplet turbo z novim originalnim, ki ima ?e oja?an spoj lopute z osjo. Zdaj avto spet gre.
?isto odvisno kje servisira? in kako dober si z prodajalci tam.
A Cosmos BTC Ljubljana je npr. z nekaterimi tukaj zelo obziren in pla?ajo normalno ceno, ?e bo pri?la naklju?na stranka iz ?tajerske jo ravno tako maznejo kolikor gre.
Imamo pa dobre izku?nje iz MS, kjer ni potrebno groziti z svojim oljem,.. in ?e prijazni so stalno.
Jaz DPF ne bi dajal dol. Preveri se kaj je sploh narobe. Lahko ga s?isti? ?e je treba , lahko se zamenja vlo?ek ,obojo je okoli 300eur. ?e vse ostalo ?tima bo dr?alo. Je pa ponavadi DPF posledica ne?esa, tako da, bi najprej pogledal ?e vse ostalo (okoli).
Pelko uporablja ?e malo vi?ji faktor glede problematike in te?av glede B in D.
Je pa recimo tudi 2.3B rizi?en motor, ker je bila moja 6-ka skoraj edina, da ni zaribala na glavni gredi
Tudi 1,8 motor na prvi generaciji 6 ni bil biser za moje pojme, ?e so vsi pri 180.000 delali generalke, ker je olje ?rl. Jaz sem imel 626 1,8 in pri 350.000 km ni popil olja ni? na servisni interval
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
https://www.avtomatski-menjalniki.si/sl/
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani