Skoči na vsebino
Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 21 minutami je Aless napisal:

@scania hej, vzorec dobro zgleda👍

vizuelna ocena:

notranji krog=1-2 

Drugi krog=1-2

Voda=1

Gorivo=1

 

Območje ena in dva zgledata čist malo temnejša, kar pomeni da je olje nekaj malega nečistoč vezalo nase, ampak to je zelo malo.

Če je motor od znotraj čist potem tudi olje več nima kaj dosti vezat nasr, razen tiste normalne nečistoče ki nastanejo med obratovanjem motorja. 

Vode ni nič videt v vzorcu. 

Pravtako ni videt goriva. 

S takim režimom vožnje bo olje gladko zdržalo 15 ali celo 20kkm.😉

 

Če primerjaš ta vzorec z tvojim prejšnjim ko si imel več kratkih voženj, se lepo vidi, razlika da daljše vožnje motorju bolj pašejo in posledično motor manj obremenjuje olje. 

Naslednji vzorec komot narediš pri 10kkm.😉

P. S. : ja itak prejšnjiva 2 kratka intervala sta seveda pripomogla k boljši čistoči notranjosti motorja. 

Super, hvala ti. Ja res je dolge ture ji pašejo. Zdaj bodo spet malo kratke vožnje in bom vzel vzorec cez naslednjih 1000km, ker me res zanima kako se bo začelo olje kvarit. Ob servisu cez 10000km pa bom poslal olje na analizo da vidim kaj po pokazalo 🙂 (takrat ze bom fehtal za naslov kam poslati na analizo)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Ekola še moj vzorec. Kot že rečeno je en mesec od servisa in prevoženih je 5000km na dolge ture. Olje je mazda 5w30. Avto je mazda 6 2018 gl g165. Moja ocena in izračuni so sledeči.

KWD-1=0,8   

KWD-2=1,9 

KMV=0,6 

vizuelna ocena:

notranji krog=1

Drugi krog=2-3

Voda=1-2

Gorivo=1-2

Zgleda mi ok, čeprav olje ko ga gledaš na šipki zgleda črno ampak zgleda da to mazdino olje hitro potemni ampak ni tako grozno kot zgleda na prvi pogled, mislim da bo olje zdrzalo naslednjih 5000km brez težav, bom pa čez 1000km spet vzel vzorec. Se pa pozna da sta zadnje dve menjavi bili delani na 6000km in 4000km, saj imam obcutek da je motor kar scistlo.

@Aless prosim za tvoje strokovno mnenje, sem fejst mimo pihnil? 🙂

 

20210810_112622.jpg

20210810_112706.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nevem kateri flush je bil uporabljen, vem samo da je stranka doma vlila flush v olje, do servisa mu je že gorela lučka kr je bilo sito zadelano. Je pa to edini primer ki ga poznam zato bolj sumim na kaksno napako v barvanju ali cisto naklucje in se je samo casovno poklapalo.

Kilometrov sem pa res nabil v tem enem mesecu ja, saj zdaj se bo pa umirilo malo 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Glede flusha sem jaz bil zelo velik pristaš do kakšnega leta nazaj in sicer, sem videl da je aditiv odstranil barvo s karterja in posledično zadelal sito (bilo je na citroenu). Drugače super zadeva res sčisti motor vendar kot v citroenovem primeru lahko naredi več sranja. Zdaj lahko je bil kakšen feler na karterju pri barvanju. Drugače mi je pa zelo všeč @Aless ova ideja o minerlnem olju za spiranje.

@Aless sem vzel vzorec na mazdi in sicer je 1 mesec od servisa in 5000km, same dolge ture (Bosna, Bratislava, Makarska) pa bi te prosil za oceno, prilepim slikico jutri ko mine 24h

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 (2010) - šklopotanje mašine
Napisano
pred 12 minutami je Brane napisal:

SCANIA potrebuje 2,5 ure za zamenjavo diskov in ploščic,vi v dveh urah menjaste verigo. Tle neki ne štima , očitno je SCANIA prepočasen

Za sebe nardiš tako kot je treba pa če tudi ti vzame 8h. Glede tega kako se naredi strankam in koliki časa se porabi/računa bos pa ti najbolje vedel saj imas servis.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)

Ne more ven past ker je zahaklano za rob ploscice. Poka ze od menjave in tudi nazaj sem sel vendar nic odkrili, pri selmarju so bili zelo blizu (so sprali disk vendar niso razstavili (je bil mir par dni zgleda se je prah spral in je ploscica lepo drsela ko se je pa prah spet pojavil se je pa pokanje spet pojavilo), za tem sem se slisal z njimi in so rekli da potem je pa ziher kaj na ploscici) tako da mislim ce bi se enkrat sel s tem namenom k selmarju bi ziher odkrili. 

 

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 20 minutami je x-layer napisal:

Ne razumem čisto. Torej ni bilo notri vzmeti, ki odmika ploščice od diska ali ni bilo plehcev v vodilu?

Ti vzmetni pleheci ki so na sliki levo spodaj so bili montirani na ploscice samo na eni strani, na drugi pa ne.

Screenshot_20210805-074440.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

Res je. Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km. 

Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam.

Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje. 

Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič. 😉

 

Tako je. Nas so na vseh izobrazevanjih ucili da oscica zdrzi 4-6 polnih zaviranj, potem je pa ze toliko zakaljena da je trda in je potrebna menjava.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Brembo, Ate ... oboje je za Mazdo OK. Celo kombinacija deluje (@Alex :)).

 

Vendar ni važen samo material, ampak vsaj toliko tudi strokovna montaža, kjer je potrebno določene dele temeljito očistiti (videl sem celo peskanje), namazati in v določenih primerih zabrusiti ploščice.

 

Na moji M6 so se ravno zaradi nestrokovne montaže na uradnem servisu BTC diski zvili že po nekaj 1000 km po menjavi ploščic. Reklamacije seveda niso priznali in so mi s tem povzročili dodaten strošek 300€. To se od uradnega servisa ne pričakuje.

Se strinjam, jaz sem porabil za menjavo vseh ploscic 2,5ure in ni bila samo menjava, ampak ciscenje nasedov, diskov, mazanje vodil, mazanje bata, ciscenje klesc. Vglavnem vse narazen scistit, namazat, sestavit in stestirat. Zal jih vecina samo menja in to je to. Zato pa kaj si lahko in ce si ves si naredi sam.

Meni je nenormalen uzitek rihtat avte, lepo se v garazo zaprem, muzika in lepo pocasi rihtam v miru in seveda čistoči.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Jaz imam brembo na stari 6 - ki in so res vrhunske zavore. 👍

Tudi na ostalih  avtih prej sem jih imel pogosto. Edina slabost pri njih je ta, da je malo več prahu na feltnah. 

Je pa to dokaz, da niso trde in tako ne uničujejo in zavijajo diskov. Jaz z Brembo diski in ploščicami nikoli nisem imel problemov z zvitimi diski. 

Ko bom menjaval sprednje diske, bom pa 100% montiral taksne brembo kot imas ti. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

A te zimmerman niso bile v redu, razen tega, da so pokale?🤔

Saj moje ATE tudi niso imele original tistega svetlega plehka. Smo vzeli iz starih trw in je bilo rešeno.

Šele sedaj, ko imam vrhunske zavore spredaj vidim, kako zanič  so te trw zavore. 

Zimmerman sem menjal samo zaradi pokanja ker sem zacel sumit da je mogoce ploscica ampak ce bi imela te plehece nebi pokala, drugace z brembo ploscicami se mi zdi da bolje prime. Trw so mi dizaster, sem pa na toyoto od moje dal jakoparts ploscice ker sem edino te imel (kupil pred leti), zdajsnje boschove so postale trde in se je slisalo kot po tracnicah. No jakoparts ploscice so samo zacasno montirane dokler brembo ne prispe 😁😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Hvala za tole. Še enkrat več, da se je potrebno izogibati uradnem servisu, če res ne poznaš koga tam. Kot sem že omenil, na uradnih servisih ponavadi delajo kaki mehaniki, ki nimajo kam it oziroma nimajo znanja in jajc, da odprejo svojo mehanično delavnico. In se tam švercajo. 

Meni so tako uničili spodnje plastično dno, ki me je stalo "uko iz glave". Eden izmed vajencev, ki je zamenjal olje, je tako  pozabil dati  čepe, ki držijo plastiko nazaj gor. 🙄

Drugače pa bremza prime sedaj čisto pri vrhu in ko so zavore tople res grizejo, brembo mi je postal vsec. Sedaj imam spredaj zimmerman diski z luknjicami in brembo ploscice, zadaj pa oem disk in brembo ploscice. Mi je vsec 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Če kdo ni picajzlast kot jaz glede znamke zavornih ploscic imam sedaj trw zadnje ploscice za 6ko g165 na 80% in sprednje zimmermanove z 70% samo da te zimmermanove nimajo vzmetnih plehecov na eni strani (kar je bil vzrok pokanju) lahko se pa s starih premonturajo. Vglavnem ce kdo rabi podarim, drugace gre v smeti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Malo nadgradnje glede mojega pokanja ki se je spet pojavilo priblizno teden dni nazaj. Ni mi dalo miru in tudi pogled na napis trw na zadnjih ploscicah mi kazi avto sem se odlocil da zamenjam vse ploscice z brembo ploscicami. No in danes sem lepo zamenjal ploscice ter opazil da sprednje ploscice ki so bile menjane na uradnem servisu na eni strani niso imele namescene distancne vzmeti ki drzi ploscico v sredi v utorih nosilca. Cudno mi je bilo ko sem primerjal staro in novo ploscico, vglavnem namontiral tako kot mora biti in pokanja ni vec. Jaz pa kupoval nove tulke nove plehece  za nosilec, gumi manseto za stabilizator in nove stabilizator stangice. Ko sem pa na servisu nazaj peljal pred letom da nekaj poka pa so rekli da oni nic ne slisijo da je vse ok. Mislim popizdis, zato tako sovrazim uradni servis (razen Celje Selmar, ki se posvetijo zadevi) samo kasirat znajo. V mb na servis v zivljenju vec ne. Mb se lahko gre k Selmarju v Celje ucit pa se takrat jim nebodo segli do kolen. Razjezli so me do konca, šalabajzerji. 😡😡😡😡

Vglavnem pokanja vec ni, ce se komu poka poglejte te plehece.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je mazdaman napisal:

Zdravo ja motor je OM654, ki bi naj imel debelo verigo odporno na vse tegobe sveta po govorjenju trgovca

 

Ima enako ketno kot om651 in enake probleme. Ni vec dvorednih ketn, samo verizice so se, ob servisnem intervalu kot si ga omenil 60000km ali 2 leti je pa potem vsak drugo servis menjava ketne. Katastrofa, mercedes vec ni m od mercedesa.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ni to om654 oznaka motorja? Isto verizica namesto ketne in se to na menjalniski strani. Ista žalost kot om651. Mercedesovi motorji tisti pravi neunicljivi so bili om611 om613 om646. To pomeni do leta 2009, od tam naprej adijo pamet om651 tezave z injektorji, vodnimi crpalkami, ketnami, egr, dpf, termostati. 

Pri njihovih menjalnikih se pa sigurnost konca pri 722.9 (7g) menjalniku ki ima ecu v elektroplati in menjava srane 1000€, 722.6 (5g) je zakon, ce je sel speed senzor si menjal plato za 160€ in gasa dalje, razstavil in sestavil si ga v 8h urah. To kar je ps danes 5planetnih gonil elektro pumpa za start stop, verizni pogon med wandlerjem in oljno crpalko, siber z 20ventili idt... dizaster.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 30. 7. 2021 ob 14:27 je Mirc90 napisal:

Pozdravljeni, 

Nazalost nisem prej bral kaj ste pisali, saj sem na dopustu.

Rade volje napisem kako sem stvar resil, zato sem tudi napisal urejeno hvala, s tem namenom ce bo kdo rabil pomoc,da mu pomagam. Ne glede na to, da nisem dobil pomoci tukaj bom vsakemu pomagal ker nisem kot nekateri ane uporabnik SCANIA. Vseeno se zahvaljujem na tvojem misljenju, mi je pa zal da tako razmisljas. Vse pohvale pa Janezu007 vsec mi je tvoje razmislanje in sem vesel, da obstajajo take osebe saj sem tudi sam taksen. 
 

Torej, da se osredotocim na mojo tezavo in resitev:

- po vec neuspesnih poskusih z orginal mazdo SD kartico sem se odlocil za nakup nove SDHC kartice z 16GB spomina

-nato sem poiskal navodila na spletu za instalacijo nove kartice. Na spletu je vec razlicnih navodil in postopkov. V principu so si dokaj podobni, vendar jaz sem se odlocil za navodila na tej povezavi:

blank.jpg
2014MAZDA6.WORDPRESS.COM

After 3 days of frustration and trying to figure out what I did wrong, I decided to...

 

nekako se mi je zdelo, da je imel podobno tezavo kot jaz.

 

- torej sledil sem njegovim navodilom in uredil novo sdhc kartico in jo vstavil v mojo cx-5 nato sem prizgal avtomobil. Naj povem, da z orginal mazdino sd kartico mi je vsakic ob vzigu avtomobila takoj zagrabila tipka NAV nato se je pokazala sliko kjer kaze roka naj vstavim sd kartico. Z vstavljeno novo Sd kartico mi tipka NAV ni delovala. Enostavno se funkcija navigacija ni prikazala cel cas dokler sem imel avto prizgan tudi po vec pritiskih na tipko NAV se slika ni pokazala, nato sem se nekajkrat probal prizgat in ugasnet avto vendar stvar je bila ista. Novo sd kartico sem vzel iz avtomobila in jo nesel v racunalnik..racunalnik je takoj sprozil autoplay sd kartice v aplikaciji TOMTOMhome, kar pomeni da je avto nalozil skrite datoteke na kartico, tako sem vedel da citalec kartice v avtu deluje. Nato sem preko aplikacije izklopil novo sd kartico in vstavil staro Mazdino orginal SD kartico. Nato sem jo posodobil in nesel v avto, glej ga zlomka takoj jo je zaznalo in odprlo navigacijo. Deluje odlicno tudi pozicijo vec ne izgublja, kar je bila pogosta tezava na zacetnih modelih, saj v tomtomHome nalozis dodatek na kartico quickGPS, ki pomaga stabilizirat pozicijo.

 

Torej skupen strosek popravila: Nakup nove SDHC kartice 6,99€ ter nekaj ur mojega casa in veliko zivcev. Hehe

 

Upam, da bo moj post komu pomagal.

 

Lp

 

 

 

Nimam nič proti tebi, amapak sem še vedno mnenja da če bi htel povedat bi v tistem postu namesto sem rešil hvala, napisal kako si rešil.

 

Drugače pa super da si rešil, in hvala za napisano kako si rešil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To mene razjezi, da eni pridejo na forum resevat tezave z avtom, ko pa resijo pa nikoli ne napisejo kaj je bilo da bi se drugim pomagali. Ee pa takim tudi jaz ne pomagam, egoistom ki samo na svojo rit gledajo. Saj se menda tudi opazi da stalnim clanom rad pomagam, ce le vem jim tudi posljem na zs ce je treba svoje mnenje, literaturo in kak nasvet za pomoc, kjer ste pa stalni clani vkljuceni v kaksno tezavo pa rad napisem mnenje tudi javno saj vec glav vec ve in vem da bomo najdli resitev, ki bo tudi drugim clanom kdaj prisla prav. Ko pa vidim kaksnega novega ki se je vclanil samo z nameno da mu resujemo tezavo pa odkrito povedano kar preskocim. Ne zdi se mi posteno, ce se tezava resi se napise kako se je resila, da je v pomoc vsem. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano (urejeno)

Za MAF se lahko napisem. Imas tri stiri ali pet pinske prikljucke. Pri treh imas napajane ozemljitev in signal, pri pet pinskem prikljucku pa imas se dodatno temperaturno senzor in sicer konstantno napetost 5V eni imajo 4 ali celo 6V in pa signal temperaturnega senzorja ki gre v ecu. Testiras z multimetrom. Napajalna napetost na senzor je 12V, potem poisces ozemljitev. Prikolis multimeter preko senzor in vklopis avto v prostem teku mora vrednost past na okoli 1V ce dodas gas pa naraste. S tem da ce je  MAF v okvari takoj vrze napako in vidis z diagnostiko, ker ima ob dadajanji plina vecji razpon, je pa za probat malo za igranje. Multimeter je zakon 🙂

Pri vseh teh testih senzor normalno pustis prikljucen, z zadnje strani konektorja pa v pine porines podaljske za lazjo meritev z multimetrom.

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.