SCANIA potrebuje 2,5 ure za zamenjavo diskov in ploščic,vi v dveh urah menjaste verigo. Tle neki ne štima , očitno je SCANIA prepočasen
Za sebe nardiš tako kot je treba pa če tudi ti vzame 8h. Glede tega kako se naredi strankam in koliki časa se porabi/računa bos pa ti najbolje vedel saj imas servis.
Ne more ven past ker je zahaklano za rob ploscice. Poka ze od menjave in tudi nazaj sem sel vendar nic odkrili, pri selmarju so bili zelo blizu (so sprali disk vendar niso razstavili (je bil mir par dni zgleda se je prah spral in je ploscica lepo drsela ko se je pa prah spet pojavil se je pa pokanje spet pojavilo), za tem sem se slisal z njimi in so rekli da potem je pa ziher kaj na ploscici) tako da mislim ce bi se enkrat sel s tem namenom k selmarju bi ziher odkrili.
Res je. Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km.
Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam.
Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje.
Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič. 😉
Tako je. Nas so na vseh izobrazevanjih ucili da oscica zdrzi 4-6 polnih zaviranj, potem je pa ze toliko zakaljena da je trda in je potrebna menjava.
Brembo, Ate ... oboje je za Mazdo OK. Celo kombinacija deluje (@Alex ).
Vendar ni važen samo material, ampak vsaj toliko tudi strokovna montaža, kjer je potrebno določene dele temeljito očistiti (videl sem celo peskanje), namazati in v določenih primerih zabrusiti ploščice.
Na moji M6 so se ravno zaradi nestrokovne montaže na uradnem servisu BTC diski zvili že po nekaj 1000 km po menjavi ploščic. Reklamacije seveda niso priznali in so mi s tem povzročili dodaten strošek 300€. To se od uradnega servisa ne pričakuje.
Se strinjam, jaz sem porabil za menjavo vseh ploscic 2,5ure in ni bila samo menjava, ampak ciscenje nasedov, diskov, mazanje vodil, mazanje bata, ciscenje klesc. Vglavnem vse narazen scistit, namazat, sestavit in stestirat. Zal jih vecina samo menja in to je to. Zato pa kaj si lahko in ce si ves si naredi sam.
Meni je nenormalen uzitek rihtat avte, lepo se v garazo zaprem, muzika in lepo pocasi rihtam v miru in seveda čistoči.
A te zimmerman niso bile v redu, razen tega, da so pokale?🤔
Saj moje ATE tudi niso imele original tistega svetlega plehka. Smo vzeli iz starih trw in je bilo rešeno.
Šele sedaj, ko imam vrhunske zavore spredaj vidim, kako zanič so te trw zavore.
Zimmerman sem menjal samo zaradi pokanja ker sem zacel sumit da je mogoce ploscica ampak ce bi imela te plehece nebi pokala, drugace z brembo ploscicami se mi zdi da bolje prime. Trw so mi dizaster, sem pa na toyoto od moje dal jakoparts ploscice ker sem edino te imel (kupil pred leti), zdajsnje boschove so postale trde in se je slisalo kot po tracnicah. No jakoparts ploscice so samo zacasno montirane dokler brembo ne prispe 😁😁
Hvala za tole. Še enkrat več, da se je potrebno izogibati uradnem servisu, če res ne poznaš koga tam. Kot sem že omenil, na uradnih servisih ponavadi delajo kaki mehaniki, ki nimajo kam it oziroma nimajo znanja in jajc, da odprejo svojo mehanično delavnico. In se tam švercajo.
Meni so tako uničili spodnje plastično dno, ki me je stalo "uko iz glave". Eden izmed vajencev, ki je zamenjal olje, je tako pozabil dati čepe, ki držijo plastiko nazaj gor. 🙄
Drugače pa bremza prime sedaj čisto pri vrhu in ko so zavore tople res grizejo, brembo mi je postal vsec. Sedaj imam spredaj zimmerman diski z luknjicami in brembo ploscice, zadaj pa oem disk in brembo ploscice. Mi je vsec 🙂
Če kdo ni picajzlast kot jaz glede znamke zavornih ploscic imam sedaj trw zadnje ploscice za 6ko g165 na 80% in sprednje zimmermanove z 70% samo da te zimmermanove nimajo vzmetnih plehecov na eni strani (kar je bil vzrok pokanju) lahko se pa s starih premonturajo. Vglavnem ce kdo rabi podarim, drugace gre v smeti.
Malo nadgradnje glede mojega pokanja ki se je spet pojavilo priblizno teden dni nazaj. Ni mi dalo miru in tudi pogled na napis trw na zadnjih ploscicah mi kazi avto sem se odlocil da zamenjam vse ploscice z brembo ploscicami. No in danes sem lepo zamenjal ploscice ter opazil da sprednje ploscice ki so bile menjane na uradnem servisu na eni strani niso imele namescene distancne vzmeti ki drzi ploscico v sredi v utorih nosilca. Cudno mi je bilo ko sem primerjal staro in novo ploscico, vglavnem namontiral tako kot mora biti in pokanja ni vec. Jaz pa kupoval nove tulke nove plehece za nosilec, gumi manseto za stabilizator in nove stabilizator stangice. Ko sem pa na servisu nazaj peljal pred letom da nekaj poka pa so rekli da oni nic ne slisijo da je vse ok. Mislim popizdis, zato tako sovrazim uradni servis (razen Celje Selmar, ki se posvetijo zadevi) samo kasirat znajo. V mb na servis v zivljenju vec ne. Mb se lahko gre k Selmarju v Celje ucit pa se takrat jim nebodo segli do kolen. Razjezli so me do konca, šalabajzerji. 😡😡😡😡
Vglavnem pokanja vec ni, ce se komu poka poglejte te plehece.
Zdravo ja motor je OM654, ki bi naj imel debelo verigo odporno na vse tegobe sveta po govorjenju trgovca
Ima enako ketno kot om651 in enake probleme. Ni vec dvorednih ketn, samo verizice so se, ob servisnem intervalu kot si ga omenil 60000km ali 2 leti je pa potem vsak drugo servis menjava ketne. Katastrofa, mercedes vec ni m od mercedesa.
Ni to om654 oznaka motorja? Isto verizica namesto ketne in se to na menjalniski strani. Ista žalost kot om651. Mercedesovi motorji tisti pravi neunicljivi so bili om611 om613 om646. To pomeni do leta 2009, od tam naprej adijo pamet om651 tezave z injektorji, vodnimi crpalkami, ketnami, egr, dpf, termostati.
Pri njihovih menjalnikih se pa sigurnost konca pri 722.9 (7g) menjalniku ki ima ecu v elektroplati in menjava srane 1000€, 722.6 (5g) je zakon, ce je sel speed senzor si menjal plato za 160€ in gasa dalje, razstavil in sestavil si ga v 8h urah. To kar je ps danes 5planetnih gonil elektro pumpa za start stop, verizni pogon med wandlerjem in oljno crpalko, siber z 20ventili idt... dizaster.
Nazalost nisem prej bral kaj ste pisali, saj sem na dopustu.
Rade volje napisem kako sem stvar resil, zato sem tudi napisal urejeno hvala, s tem namenom ce bo kdo rabil pomoc,da mu pomagam. Ne glede na to, da nisem dobil pomoci tukaj bom vsakemu pomagal ker nisem kot nekateri ane uporabnik SCANIA. Vseeno se zahvaljujem na tvojem misljenju, mi je pa zal da tako razmisljas. Vse pohvale pa Janezu007 vsec mi je tvoje razmislanje in sem vesel, da obstajajo take osebe saj sem tudi sam taksen.
Torej, da se osredotocim na mojo tezavo in resitev:
- po vec neuspesnih poskusih z orginal mazdo SD kartico sem se odlocil za nakup nove SDHC kartice z 16GB spomina
-nato sem poiskal navodila na spletu za instalacijo nove kartice. Na spletu je vec razlicnih navodil in postopkov. V principu so si dokaj podobni, vendar jaz sem se odlocil za navodila na tej povezavi:
After 3 days of frustration and trying to figure out what I did wrong, I decided to...
nekako se mi je zdelo, da je imel podobno tezavo kot jaz.
- torej sledil sem njegovim navodilom in uredil novo sdhc kartico in jo vstavil v mojo cx-5 nato sem prizgal avtomobil. Naj povem, da z orginal mazdino sd kartico mi je vsakic ob vzigu avtomobila takoj zagrabila tipka NAV nato se je pokazala sliko kjer kaze roka naj vstavim sd kartico. Z vstavljeno novo Sd kartico mi tipka NAV ni delovala. Enostavno se funkcija navigacija ni prikazala cel cas dokler sem imel avto prizgan tudi po vec pritiskih na tipko NAV se slika ni pokazala, nato sem se nekajkrat probal prizgat in ugasnet avto vendar stvar je bila ista. Novo sd kartico sem vzel iz avtomobila in jo nesel v racunalnik..racunalnik je takoj sprozil autoplay sd kartice v aplikaciji TOMTOMhome, kar pomeni da je avto nalozil skrite datoteke na kartico, tako sem vedel da citalec kartice v avtu deluje. Nato sem preko aplikacije izklopil novo sd kartico in vstavil staro Mazdino orginal SD kartico. Nato sem jo posodobil in nesel v avto, glej ga zlomka takoj jo je zaznalo in odprlo navigacijo. Deluje odlicno tudi pozicijo vec ne izgublja, kar je bila pogosta tezava na zacetnih modelih, saj v tomtomHome nalozis dodatek na kartico quickGPS, ki pomaga stabilizirat pozicijo.
Torej skupen strosek popravila: Nakup nove SDHC kartice 6,99€ ter nekaj ur mojega casa in veliko zivcev. Hehe
Upam, da bo moj post komu pomagal.
Lp
Nimam nič proti tebi, amapak sem še vedno mnenja da če bi htel povedat bi v tistem postu namesto sem rešil hvala, napisal kako si rešil.
Drugače pa super da si rešil, in hvala za napisano kako si rešil.
To mene razjezi, da eni pridejo na forum resevat tezave z avtom, ko pa resijo pa nikoli ne napisejo kaj je bilo da bi se drugim pomagali. Ee pa takim tudi jaz ne pomagam, egoistom ki samo na svojo rit gledajo. Saj se menda tudi opazi da stalnim clanom rad pomagam, ce le vem jim tudi posljem na zs ce je treba svoje mnenje, literaturo in kak nasvet za pomoc, kjer ste pa stalni clani vkljuceni v kaksno tezavo pa rad napisem mnenje tudi javno saj vec glav vec ve in vem da bomo najdli resitev, ki bo tudi drugim clanom kdaj prisla prav. Ko pa vidim kaksnega novega ki se je vclanil samo z nameno da mu resujemo tezavo pa odkrito povedano kar preskocim. Ne zdi se mi posteno, ce se tezava resi se napise kako se je resila, da je v pomoc vsem.
Za MAF se lahko napisem. Imas tri stiri ali pet pinske prikljucke. Pri treh imas napajane ozemljitev in signal, pri pet pinskem prikljucku pa imas se dodatno temperaturno senzor in sicer konstantno napetost 5V eni imajo 4 ali celo 6V in pa signal temperaturnega senzorja ki gre v ecu. Testiras z multimetrom. Napajalna napetost na senzor je 12V, potem poisces ozemljitev. Prikolis multimeter preko senzor in vklopis avto v prostem teku mora vrednost past na okoli 1V ce dodas gas pa naraste. S tem da ce je MAF v okvari takoj vrze napako in vidis z diagnostiko, ker ima ob dadajanji plina vecji razpon, je pa za probat malo za igranje. Multimeter je zakon 🙂
Pri vseh teh testih senzor normalno pustis prikljucen, z zadnje strani konektorja pa v pine porines podaljske za lazjo meritev z multimetrom.
MAP jaz merim z multimetrom ima tri pine +rdeča žica - rjava žiga in signal včasih zeleno bela ali raznih kombinacij. Pri kontaktu ponavadi kaze 5 ali 7voltov odvisno od senzorja. Ko vklopis vrednost pade na okoli 1,2 do 1,7V ce pohodis gas mora vrednost narast ce ne poskoci napetost ampak pocasi narasca in se giblje v okolici voltaze prostega teka je okvara v senzorju. Diagnostika ti pa nebo vrgla okvare ker je vrednost prostega teka v mejah normale. Ne vprasajte kako sem do tega prisrl, nardil sem skoraj doktorat preden sem ugotovil.
Glede egra je pa normalno da se temperatura poveca ko je zaprt saj dobis vec svezega zraka v valje in pride do boljsega izgorevanja, ko je egr odprt dobis v valje en del plinov ki so ze izgoreli in nebodo dvakrat izgoreli to meni da zavzevamjo v valju mrtvi prostor kar pomeni manj prostora za svezi zrak in posledicno slabse izgorevanje ter padec temperature.
Original mazda ultra5w30 ali shell helix ultra 5w30. @Aless mislim da se strinjaš z navedenimi olji, glede na specifikacije in lastnosti pa mi je Aless dokazal da je olje shell top.
Pa še malo furbcanja 🙂
To imas g165? Kako si zadovoljen z avtom, si imel kdaj kakšne težave? Če ni skrivnost koliko imaš prevoženih?
Evo primerjave Mazda Original Oil Ultra 5w30 vs Shell Helix Ultra 5w30 vs Shell Helix Ultra Pro AF 5w30 HTHS viskoznost je pri Mazdinem olju znižana, zaradi zmanjšanja porabe goriva, Helix Ultra im stadardno 3,5 HTHS viskoznost, kar je boljše in nudi boljšo zaščito obremenjenih delov, Za Helix Ultra Pro AF žal nimam podatka o hths viskoznosti. KV40 in KV100 viskoznosti so pri Madinem in Helix Ultra Pro AF na podobni ravni, so pa na nižjih vrednostih znotraj specifikacije za 5w30 olja, se pravi so malo redkejša olja kar je ugodno za porabo, malo slabše za zaščito.
Helix Ultra pa ima KV40 in KV100 viskoznosti na zgornji strani znotraj specfikacij za 5w30 olja. TBN/TAN razmerje je pri Helix Ultra najboljše, vendar tudi pri ostalih dveh je na zelo dobri ravni. Sulfatni pepel je najnižji pri Mazdinem olju, kar je dobro za zmanjšanje neželjenih saj na EGRju, sesalnem kolektorju in sesalnih ventilih. Pourpoint je pri Mazdinem olju kljub dokaj redkemu olju malo razočaranje, se pravi pri -36 začne zmrzovat, Oba Shella imata pour point dosti boljši -44 in -50. To tudi da sklepat da je osnovno olje pri Shellu boljše kvalitete. Za Helix Ultra vem da je GTL, kar je glede kvalitete baznega osnovnega oljarazred višje od HC(VHVI) olj, Mazdino je HC, za Helix Ultra Pro AF pa nimam podatka, predvidevam da je mešanica GTL+HC. Flashpoint je podoben pri vseh treh oljih. CSS pumpability @-30 (s kakim pritiskom se olje črpa pri -30) je pri Helix Ultra najvišji zaradi gostejšega osnovnega olja. Noack vrednost pomeni koliko % olja se pretvori v oljne hlape, ta vrednost je zaželjena čimnižja, Mazdino olje ima 10,30%, za ostal dva Shellova olja nimam podatka, vendar za Shell Helix Ultra predvidevam da je v rangu 6-7%, ker je gostejše in še osnovno olje je odlične kvalitete. Paket aditivov: Pri tem im Helix Ultra zelo močan in moderen paket, 96ppm Molibdena in 262ppm Bora nudita dobro dozo zaščite proti obrabi.
ZDDP (Zink,fosfor) je pravtako klasičen aditiv proti obrabi, pri tem ima Mazdino olje malenkost višje vrednosti, se pa ZDDP poskuša zmanjšati na minimum, zaradi katalizatorja fosfor namreč slabo vpliva na življensko dobo katalizatorja.
Shell Helix Ultra ima modernejši paket aditivov to se vidi tudi na zmanjšani količini Kalcija in več Magnezija, pri modernejših oljih se Ca nadomešča z Mg.
Skratka Shell Helix Ultra nudi najboljšo zaščito motorja, bo pa na ta račun mogoče malekost večja poraba goriva.
Helix Ultra Pro AF je pa malenkost "boljši" od Mazdinega olja, na račun kvalitetnejšega osnovnega baznega olja.
Za razmislek ti v tabelo prilagam še Ravenol FDS, DXG, VMP in Mobil1 ESP.
Vendar če se držiš samo ACEA specifikacij pol pride v poštev samo Ravenol FDS, ostali imajo samo API spec za tvoj avto, kar načeloma ustreza, ampak so po ACEA specifikaciji bolj prilagojeni dizlom.
Uauuu, @Aless vsaka čast, to je prava raziskava. Mene si prepričal, eno menjavo še gre v avto original mazda olje (garancija) , potem pa shell helix ultra 5w-30. Bom pa se potrudil da ob zadnji menjavi pošljem mazdino olje na analizo.
Hvala ti za čas in trud, ob priliki upam da se kje vidimo in spijema pivo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za sebe nardiš tako kot je treba pa če tudi ti vzame 8h. Glede tega kako se naredi strankam in koliki časa se porabi/računa bos pa ti najbolje vedel saj imas servis.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani