Obstajajo t.i. reinforced krpe, ki so oja?ane z nekimi vlakni. Guma se zakrpa z obeh strani in vulkanizira. Precej grde luknje so na tak na?in ?e potem lepo "vozne"
ampak ce se zanimas za tak avto ... potem poraba najbrz ni pomembna in cel paket zravn
s tem se ne strinjam. Zakaj met porabo 12 litrov ?e je lahko 10? Avto se dobi za dobrih 20 jurjev, kolikor ko?ta mal bol opremlen nov Golf. seveda je pomembna poraba.
Mater ampak je res beden ta sistem, ki na vsak na?in posku?a s?istit lu?i mislim da vsako 5. ?i??enje ?ip. In valda sko? ven, ko je spredi vse zamrznjeno.
Sej ven je ?el nazaj pa ne ve? in se je zataknil na eni strani, da je cca ?trlel ven za cel cm. Sem porabil ene 15 minut, da sem ga prepri?al naj gre lepo nazaj notri.
Ampak ker ?alabajzer si je spomnil, da je to ?i??enje vezal na ?i??enje vetrobrana? Pri prej?nji ?estki si pa? lepo imel gumb in s s?istil takrat, ko si hotel pa ?e klasi?ne ?obe so ble gor in ne ta oslarija s temi avtomati.
To morda velja za stare 6. faceliftane s tudi vezane na brisalce. Obstaja pa cenen trik. Pri ugasnjenih lu?eh ne pere lu?i. Po?teno.
hja.. stric se fura v lj na siht tko kot vsi iz nasih koncev - to je 100 km na dan. poraba je pa pri 2.0 skor zihr vsaj za 2 ce ne 3 litre nizja.... pa ceprav plin, jebiga, vsak liter se pozna.
Sej vem, tle se Mazde prdajajo....men se pa ne da na Audija registrirat.
ampak mene pa zanima, kaj je po va?em mnenju bolj?i motor? Stric se je namre? zapi?il v tega A6 letnik 2007 ali 2008 in ne ve al bi kupil V6 2,4 starej?e zasnove ali morda2.0 TFSI (4 cilindri turbo), oba bencinarja. Oba imata 130 kW, verjetno ima 2.4 kaj ve? navora. Predvidevam, da bo 2.0 turbo var?nej?i pri porabi.
Aja vsekakor pa sledi plinifikacija, ki je za 6 valjev gotovo dra?ja....
Pr men je hudi?, ker se pal?ka ob nekaj podrgne ko jo ven potegne? in jo to namasti. Pravilno ka?e samo na eni strani, druga je stalno tik pod oznako X in se ne spreminja. Tud mene to jezi, ja....
Mo?akar, kar nekaj nas je tukaj, ki imamo izku?nje z otro?kimi sede?i, a ?e nam ne napi?e? kaj je problem, ti ne moremo pomagati. In defiitivno ni treba uporabit NO?A!!!
Sedaj pa v miru zadihaj, napi? v ?em je te?ava in nekako bomo re?ili zadevo. Pomagalo bo tudi ?e napi?e? tip sede?a.
Navadno je veliki servis 100 000 ali 120 000 km ali 5 let. Ne vem kako to, da ima Mazda 10 let. Ampak ce je temu tako, pac pocakaj na 10 let ali 120 000. Edino ce imas viska jurja in 200 ? kolikor baje kosta ta servis, brrrr
Originalne litke so ponavadi dosti kvalitetnej?e in tudi trdne kot ve?ina aftermarket ?rota. Problem po mojem nastane, ?e so litke ful navzven (kraki), tisto ti pomojem lahko peska originalnih pa ne.
Labi je itak znanstvenik s temi bremzami. jaz ?tudiram na Brmbo, drag k svina? Ne vem, kolega je govoru od 65? po kosu, kar mi ni ne vem kolk.... ?e vseen ve? kot for free ?e je garancija. pa plo??ice pa si na 200...kurc pa tak nov let
avto v garanciji, diski tresejo ?e drugi?..... kon?no mi jih bo morda celo uspelo zamenjati (prvi? smo jih drejali). Sedaj pa dvoje vpra?anj:
1. Ali novi zamenjani diski tudi tresejo, ali je morda Mazda celo odpravila napako in dajejo dobre diske? Plo??ice bom baje kokr pravte moral kupit, kolk to stane?
2. ?e bo prvi odgovor negativen razmi?ljam celo da sploh ne bi hodil na garancijo, ker za 10 000 km nima smisla. Kaj se obnese oziroma kaj svetujete, seveda da bo potem tistih 100 000 km mir? Brembo diski, plo??ice pa?
Trojanski kazalci ziher la?ejo. Tam se vozim popolnoma vsak dan s tempomatom na 120, pa mi poka?e od 80 pa do 110 (gledam samo ?e sem sam, da ne zmeri koga drugega). Navigacija mi ka?e sumljivo malo, npr po ?tevcu 170 je po navigaciji 150, po ?tevcu 130 je pa tam okol 120. torej nam tudi porablja ve? goriva pri dejanski hitrosti, ?e nam ka?e manj?o hitrost, a ne? ?e en nateg.....
No meni se zdi za navadnega zemljana najbolj to?na meritev, ?e si zmontira? kak?en digitalni ?tevec od SigmaSport, ki je narejen za bicikel..... To sem neko? imel na avtu in na motorju, pa moram re?t da se dobro obnese.
Znanstveno je ugotovljeno, da jabol?ne ko??ice pomagajo pri razmi?ljanju.
Potrebuje? najmanj 0,5 kg.
Pri meni so na prodaj 34,5 ?/250 g
Poskusi, mogo?e ti bo pomagalo. :ne vem: :ne vem:
Stric.... sej veliko vem, ampak ?e ve? pa ne vem. Eno meni popolnoma temno podro?je je galvanika oziroma. Zdej, ?e sm ustrelu totalnga kozla, se seveda opravi?ujem. Prebral sem vse ?e enkrat in mi je jasno ravno toliko kot prej. Torej, ?e si tok in podu?i? mojo nevednost... bom seveda zelo vesel. ALhko pa znanost obdr?i? zase, jasno.
Upam, se trdit, da bi bil brez DPF filtra s porabo pod 6 litri v povpre?ju. Enstavno to vidim, da ?e po tankanju resetiram BC in se vozim norma?no naokoli mi BC ka?e vedno pod ?est litri pol se pa vklopi ta nesre?ni regenerativni cikel in bumf imam povpre?no porabo na 6,5 Jebemu tako ekologijo, da je treba saje naknadno skuriti s porabljanjem ?e ve? goriva.
Jaz ?e vedno po prevo?enih khm 30 000 ne vem kdaj se to dogaja... Pr men je skoz in vedno poraba 0.0 ?e spustim gas, pa verjem da sem velikokrat probal... To bo? enkrat razlo?il.... ?e bolj? biblo, ?e bi se dalo kako lu?ko kam vgradit.
Lej kot sem napisal, in to parkrat preverjeno ker nisem verjel ra?unalniku in sem ?el to parkrat sam prera?unat pa mi je isto pri?lo kot ka?e ra?unalnik.
Po avtocesti se vozim 130 oz. raje 140, ve? pa res ne oziroma redko!
Porabo imam 5,8!
Lih u?eri sem tankal, sem naredil 865 km z tankom.
Tko da ?e kdo re?e da je to podnormalna poraba za taki avto ....pol nevem je pa? podnormalna ampak dejansko mi tok kuri, zato se pa ?udim nekaterim ki pi?ete ali pi?ejo da jim ?re 8 ali ve?! Kako od kje nevem?!?
?lovek, preberi moj odgovor na tvoj post. Mazde brez DPF ?rejo liter do ltra in pol manj. Tolk o ekologiji ina na?em pla?evanju zanjo. Od dra?jega servisov, splo?nega sranja z DPF in celo ve?je porabe.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja ampak jaz sem bil na servisu pou?en, da je treba diske ves ?as ogrevat in ohlajat. Tisti k bremzajo z motorjem in ni? druzga, to je smrt za diske.
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani