Evo, rdečka je zopet hitra in predrzna na cesti. 😊
Je pa mehanik predlagal, da jo gonim sedaj nekaj časa, da vidimo, ali se bo lučka zopet kaj javila. Oni so jo, dva mehanika in šef, tri dni terali po obali in okoliških hribih in je bilo vse v redu.
Pregledali in prečistiti so par senzorjev,
vse cevke so temeljito pregledali (eno so zamenjali, ker so sumili, da malo pušča.)... in to je to.
Sedaj pa gasa in bomo videli, kako bo.
Tudi, če jo vrže v safe mode še enkrat, sem doma in bom prišel z lahkoto do mehanika. 😊
Pri takih napakah je vedno problem, ko točno ne veš, kaj je narobe.
Jaz najraje vidim, da rečejo:" je bilo to in to narobe, to smo zamenjali, stane toliko in toliko in bo naprej mir".🤔
Če je dsg menjalnik v igri mora imeti mokro sklopko. Ta 7g ima suho sklopko in je poden, tako kot si omenjal @Alex kar neko trzanje, hitro se sklopka pregreje in potem pri bocnem parkiranju kar poskakuje itd. Vglavnem ce ze dsg potem 6stopenjski z mokro sklopko, je razlika kot noc in dan, pa vzdrzljivost je dosti bolnsa (mislim da je mokra sklopka v kombinaciji z 2.0 oziroma mocnejsimi motorji).
Meni osebno je cupra na zunaj zelo lepa 🙂
Saj meni je tudi zelo lepa, a kaj ko me mehanizacija ne prepriča. Dizel ne pride v poštev, tej njihovi benzinarji pa...??
Svak ima škodo oktavio RS, pa ni ne vem kako zadovoljen. Že dvakrat v dveh letih jo je imel na servisu zaradi nekih težav z prižganimi lučkami na, armaturni. 🤔
Cupro Formentor sem pa lani imel na testu. V spominu mi je ostala kot eden najbolj všečnih avtomobilov za vožnjo. Edino digitalni infotainment mi ni preveč všeč, čeprav sedaj mnoge znamke silijo v to.
Malo za hec malo za res - če boš potreboval ponudbo ali hitrejšo dobavo, pa sporoči 😆. Verjetno ni prav veliko manevrskega prostora, ker gredo zadeve za med, poleg tega pa avtomobilov tudi ni.
Mazdo CX-30 je pa ravno prejšnji teden kupil sodelavec. Tudi zelo všečen avto. Prtljažnik je sicer res majhen, ampak to je v tem razredu to.
Lepo si takrat opisal avto.Tudi kolega ga je kupil pred kratkim in ravno včeraj sem šel en giro z njim.
Kaj mi je všeč pri cupri.
Oblika, počutje v avtu in lega na cesti.
Tudi občutek na volanu je vrhunski.
Materijsli noter so bolj tako-tako, za štelat klimo in vse ostalo je nikakvo, kar pa me je najvj razočaralo je motor in 7stopenjski avtomatski menjalnik. Vsi ga toliko hvalijo, meni se zdi obupen(avto je bil sicer hladen in je na začetku trzal kot kak konjiček). Kolega pravi, da je to normalno, v saj tako so mu razložili na, servisu. 🙄
Poraba na krogu (precej avtoceste, nekaj mesto) je bila 7,8 kar ni nek vrhunski rezultat. Pri 130-140/uro je kar glasno vse skupaj. Kvinteta glasbene opreme in samega, zvoka ,vsaj v tem avtu, ni bila bokve kaj. Tako, da so bolj mešani občutki. 🤔
Bom moral še en krog z Gelipterjem cx 30 pa da primerjam direktno oba avta.
pred 3 minutami je Gelipter napisal:
Ej...mislim da tudi tebi bi ustrezala mazda cx30 X motor benz...kot imam jaz..probaj pa se odloči.. treba pohiteti.. 😉😄😄😄
Res bova morala en giro s tvojo, da vidimo, kako in kaj. 😊
škoda bi blo prodajat ja, ker lih zdej šele bo začela dober delat
Imaš prav. Po"posegu" gre sedaj kot nora in poraba je padla za cel liter. 😊
(Pot v Nemčijo in do pol Avstrije) povprečno 5.4.Res je, da, se po Avstriji voziš veliko 100/110 km na uro a sem si dal duška po Nemčiji na avtocesti.
V to porabo ni všteta poraba nissana, ki me je prišlepal domov. 😄
Najbrž bo sedaj mir, ko ta senzor al kar koli že je zrihtamo.
Pravkar je scania napisal:
Če ni skrivnost med katerimi avtomobili se odločaš?
Cupra fermentor (2.0 ali 1.5) in mazdo cx 30. Potrebujem namreč manjši avto, ker otroci itak ne hodijo več z nami na dopuste. Mogoče edino kako smučanje, a saj zato pa imam zelooo velik thule.
Majhna sprememba. Po "bojnem" družinskem planu smo se vsi strinali, da novi avto-benzinar😊 pride v hišo, rdeča 6-ka pa ostane.😊 Ugotovili smo, da jo je škoda prodati in jo bo vozi od sedaj naprej sin( kakšen giro mi bo še posodil).
... govorijo, da bodo menjali ... ampak, če se je slučajno žena odločila, potem je to zares 😜
V bistvu je ideja prišla z moje strani.
Ona jo je samo potrdila. 😊
pred 34 minutami je Bini napisal:
Ti si faca, drugi menjajo nove senzorje ti pa kar cel avto, zakon
Stvar, ki ni več zanesljiva, se jo zamenja. 😊 Prav tako naredim z ojačevalcem za kitaro. Če me kdaj (bognedaj) pusti na, cedilu pred špilom, gre od hiše in nabavim drugega. 😊
@Alex, kaj pa govoriš? 😮 A kar naenkrat, zaradi prižgane ene rumene lučke, Mazda 2.2 CD zate ni več dober avto? Pa pri pol manj km, kot jih je ime @Peter22-ov ... 😩
Kot že rečeno, ta senzor crkne vsakemu prej ali slej, meni je pri 80.000 km. Če bodo pri tvojem samo take težavice in ne kakšna turbina, injektorji, verigica, glava, ... boš s prodajo Mazde zafrknil. 😉
Sem se pač odločil, da gre od hiše. Pa ne samo zaradi te lučke, ampak ker ne delam več veliko kilometrov, dizel ni več prava opcija. Novi avto bo definitivno benzinar. Žena se bolj nagiba za kak suv. Meni je pa v bistvu vseeno, samo da bo avto nov. Malo mi ga bo žal, a tako sva se z ženo odločila.
To se je zgodilo meni danes v Avstriji na poti domov. 🤐 Koda P 2262 C, mašina v safe mode in slikaj se. Dobro, da sem ravno zapeljal na počivališče. In ni nam preostalo drugega, kot klicat vlečno.
Pa še zanimivost. Klical sem amzs in prijazno so mi povedali, da pridejo lahko šele jutri, v torek. Nato sem klical asistenco in v dveh urah so bili pri avtu (v flachau - u). To se je zgodilo ob 16.30, ob 23 je bil avto že pri mojemu mehaniku in mi doma. Tako, da vsa pohvala avto asistenci zavarovalnice. generali. 👍
Sva pa z ženo prišla, dokler sva čakala asistenco, do zaključka in se že 100% odločila, da gre ta mazda, ko zamenjamo ta senzor in poštimamo nazaj vso ekologijo, od hiše.Novi bo definitivno benzinar. In to športni suv. Na žalost ne več mazda...
Kaj je Shrek, a si zgubil kje po poti češko prikolico?
Za tole sm ze tut slisu, poznam primer, ko mu je ta senzor crknu, przgala se je lucka, avto pa brez moci, crknu je pa ravno ta omenjeni senzor
To se je zgodilo meni danes v Avstriji na poti domov. 🤐 Koda P 2262 C, mašina v safe mode in slikaj se. Dobro, da sem ravno zapeljal na počivališče. In ni nam preostalo drugega, kot klicat vlečno.
Pa še zanimivost. Klical sem amzs in prijazno so mi povedali, da pridejo lahko šele jutri, v torek. Nato sem klical asistenco in v dveh urah so bili pri avtu (v flachau - u). To se je zgodilo ob 16.30, ob 23 je bil avto že pri mojemu mehaniku in mi doma. Tako, da vsa pohvala avto asistenci zavarovalnice. generali. 👍
Sva pa z ženo prišla, dokler sva čakala asistenco, do zaključka in se že 100% odločila, da gre ta mazda, ko zamenjamo ta senzor in poštimamo nazaj vso ekologijo, od hiše.Novi bo definitivno benzinar. In to športni suv. Na žalost ne več mazda...
Nisem pozabil na vas in vam sporočam da je moja mazda po skoraj štirih mesecih še vedno z odprtim motorjem 😕 tolk pizdarij kot imam to glavo dobit je pa ajoj..najprej je nisem mogel nikjer dobit v kratkem roku in je bil najkrajsi 45 delovnih dni iz anglije..okej cakam te skor tri mesce in ko bi mogla pridet smo ugotovili da so jo poslali na slovaško namesto v slovenijo..sem znorel, storniral naročilo in jo naročil v ljubljani..na srečo jih je trenutno po evropi vsepovsod, ker je prišla pred par tedni nova zaloga v evropi..uglavnm popizditis na kvadrat..sedaj je placana in so mi rekli da prispe naslednji teden v ljubljano.
Mi je pa strokovnjak z mazde rekel da zadnje čase je vedno več menjav glave na diesel mazdah tako da ocitno so te mozde po nekaj letih prisle v kilometre kjer pokajo glave 😡tako da previdno z nakupom teh dizlou 😉
To so tipične ugotovitve "strokovnjakov", ko se to zgodi nekomu, pa je takoj to problem vseh motorjev. 😉
Kot smo ti že enkrat napisali, si ti na mazda forumu prvi tak primer pa tudi drugače nisem še slišal zanj. Tako, da glave ne "pokajo" ampak se tudi to včasih zgodi kot pri vseh drugih znamkah. In to predvsem pri voznikih, ki ne menjavajo pravočasno olja (menjajo ga šele na 20Kk.), ne spremljajo intervalov regeneracij (ko se ta interval zmanjšana vsakih 80 km ali manj) je to že alarm, da je dpf poln in posledično je to zelo slabo za delovanje samega motorja. Nadalje so tu famozne podložke, ki jih večina, ki ni na tem forumu ne zamenja in posledice so lahko usodne. Je pa res, da so novi skayactiv dizel motorji konstruirani drugače kot stari.
Na primer, material cilindrov je iz aluminija, kar je prihranilo 25 kg (v primerjavi s starim dizelskim motorjem). Glava cilindra je postala 3 kg lažja s tanjšimi stenami in integriranim izpušnim kolektorjem. Kar zadeva premične dele, se je teža batov zmanjšala za 25%.
Premer glavne gredi je bil zmanjšan s 60 mm na 52 mm, s čimer se je teža zmanjšala za 25 %. Posledično se je mehansko trenje močno zmanjšalo na enako raven kot pri povprečnem bencinskem motorju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo, rdečka je zopet hitra in predrzna na cesti. 😊
Je pa mehanik predlagal, da jo gonim sedaj nekaj časa, da vidimo, ali se bo lučka zopet kaj javila. Oni so jo, dva mehanika in šef, tri dni terali po obali in okoliških hribih in je bilo vse v redu.
Pregledali in prečistiti so par senzorjev,
vse cevke so temeljito pregledali (eno so zamenjali, ker so sumili, da malo pušča.)... in to je to.
Sedaj pa gasa in bomo videli, kako bo.
Tudi, če jo vrže v safe mode še enkrat, sem doma in bom prišel z lahkoto do mehanika. 😊
Pri takih napakah je vedno problem, ko točno ne veš, kaj je narobe.
Jaz najraje vidim, da rečejo:" je bilo to in to narobe, to smo zamenjali, stane toliko in toliko in bo naprej mir".🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani