Takole, najprej en nasvet, ki ti bo mogo?e pomagal podalj?ati garancijo, oziroma zavarovati se pred morebitnim kon?anjem garancijske dobe, problem, ki ga navaja? pa lahko ?e vedno ostane in se prevali na tvoja pla?a.
Obvezno za?ni komunicirati pismeno, priporo?ena po?ta s povratnico. To ti bo koristilo pri morebitnem sporu na sodi??u, neke vrste prekinitve zastaranja garancije.
Drugo pa je vezano na samo napako. Glede na to, da so ti zamenjali ra?unalnik in se stvar ni spremenila, je o?itno, da je problem nekje drugje. Ne poznam mazde, vendar kjer je ra?unalnik, ki nekaj nadzoruje je obvezno tudi elektronski del, kjer se "povelja" ra?unalnika preko raznih relejev izvr?ujejo. Nekaj podobnega s pregrevanjem busa se je dogajalo na mojem C5, s tem, da je na vro?ini rele za lu?i za?tekal v vklopljenem polo?aju in ni bilo mogo?e ugasniti lu?i, razen z odklopom akumulatorja. Morebiti je pri pri tebi zadeva obratna, da se pri pregrevanju rele, ki sodeluje pri v?igu ne da aktivirati, ko se pa ohladi deluje normalno. V mojem slu?aju je bilo potrebno celoten elektronski sklop, kjer sta tudi dva releja lu?i, zamenjati.
Ne re?em, da je tak slu?aj tudi pri tebi, ker sistema mazde ne poznam, vendar je o?itno, da ga tudi serviserji ne poznajo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?eprav je avtomobil nov se lahko zgodi, da je za vse elektronske te?ave kriv akumulator, oziroma napaka na njemu. ?e sam ne bi preizkusil na svojem C5 vpliv slabega akumulatorja na razumevanje kodiranega klju?a in klju?avnice, ne bi verjel. Ne re?em, da je to problem pri jernicu, vendar bi bilo dobro preveriti. Te?ave s ?ipami, oziroma njihovim odpiranjem in zapiranjem, daljinskim odklepanje, potem z v?igom, klju? ven pa ponovno zaklepanje in odklepanje avtomobila in ?e napetost pri verglanju ni preve? padla je bil v?ig mo?en, ?e ne je bilo potrebno akumulator priklopiti na polnilec in ?ele nato se je je njegovi visokosti C5 zljubilo v?gati. In potem sem menjal akumulator, ki pa je imel napako in jaz sem ?e blagovno znamko dal v odpis. Po reklamaciji akumulatorja in zamenjavi s ta pravim pa so elektronske te?ave prenehale, kot bi mignil.
Zaklju?ek: za pravilno delovanje elektronike na avtomobilu, je pravilna napetost in kapaciteta akumulatorja zakon.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sprobal sem samo 1 aditiv, neki Cyclo oljni dodatek.
Kaj, ko bi pred 99% posegom poskusil z Goldom, ali Old specialom. Stalo te bo cca. 35-37? in skoraj 95% bo uspelo zni?at porabo olja. Razen, ?e te tistih 1500-2000? ne "srbi".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
O akumulatorjih je ?e bila beseda kako vplivajo na ?tevce in ?e kaj.
Sedaj malo naklapam, ali ni mogo?e tudi za crkavanje lu?i vzrok akumulator. Elektronske naprave so zelo ob?utljive na padec napetosti. Preizkusil na lastni ko?i. Pre kratkim sem imel "elektronske" te?ave. Kar naenkrat se klju?avnica ni "razumela" s klju?em, ?tevci se ob?asno niso "zbudili" ena lu? (xenon) je "namigovala". Bil sem tako jezen, da sem se odlo?il zamenjati znamko. Potem je akumulator zadela "kap". Ker je prostor precej omejen po vi?ini sem izbral akumulator z velikim zagonskim tokom 611A in nekoliko manj Ah (-10), ki je ni?ji od "normalnih". Stvari se niso ni? spremenile. ?e je avto stal tri dni, ni v?gal in podobne re?i. Potem sem reklamiral akumulator in z serviserjem sva "zrinla" noter ta pravi 75 Ah akumulator in, kot bi prerezal so se vse te?ave nehale.
Nekaj sem sli?al, da se ?e proizvajalci avtomobilov dogovarjajo, da bi se napetost novih generacij avtomobilov pove?ala na 32V, kar naj bi prispevalo k manj?im te?avam z elektroniko.
Torej ni? ne zatrjujem, samo domnevam, da je pri teh crkavanjih botra napetost pri zagonu motorja, oziroma pri zaustavljanju.
Ali to res vpliva tudi na xenonke, pa je vpra?anje???
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
A slu?ajno ve? kaj se zgodi v tem primeru: kupi? nove feltne in gume ter set novih ?tirih senzorjev. Kako je potem z uparjanjem teh senzorjev z sprejemnikom v avtu?
A samo flikne? ta nova kolesa gor pa se sama uparijo al je potreben kak?en (zajeban) postopek, bohnedej celo obisk servisa, ipd.?
Rad bi se namre? izognil situacijam, da bi mi ob ob prepogosti menjavi gum (2x letno) na istih feltnah se 1x najdu "mojster", ki bi mi z ma?ino za montiranje gum zataknil senzor in ga po?kodoval. Zato bi rad imel dva kompleta.
Tako pametni ti sistemi za ugotavljanje tlaka v gumah pa spet niso, da bi zaznali pozicijo namestitve. C5 ima dokaj napreden sistem pa ni te?av s preme??anjem gum naprej, nazaj, ali navzkri?no. Na rezervni gumi ga sploh ni. Ra?unalnik "ve", da morajo biti 4 senzorji in ?e eden manjka, ali pa vsi, signalizira. Bilo bi preve? zapleteno, ?e bi moral na vsakem kolesu biti montiran to?no dolo?en senzor. Tudi po?kodbe pri monta?i so ob pozornem ravnanju nemogo?e. Lahko ga po?koduje monter, ?e bi ravno pri ventilu vstavil vzvod in "odhaklal" gumo in vstavil kole??ek stroja za demonta?o. Sam stroj ga ne more dose?i. Torej, ko pride? k vulkanizerju opozori? monterja na senzorje, ta pa bo pazil, da mu se pla?a ne bi zmanj?ala za vrednost po?kodovanega senzorja.
Ali bo? dokupil ?e 4 senzorje, ali pa sitem izklopil na servisu, je stvar tvoje presoje in tudi finan?ne logike, oziroma cene senzorja (mislim, da tudi pri mazdi ni teko poceni).
Pa sre?no, s senzorji, ali brez.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kakor sem uspel razbrati iz navodil ima Mazda manj zajeban sistem kot Renault tako, da zaznava le te?ave s tlakom neodvisno od lokacije kolesa, kar je v bistvu dovolj. Tako po moje ne bi smel biti problem z ?ongliranjem s kolesi (menjava prednjih za zadnje).
Sirius potem predvideva?, da je to samo ena od nastavitev v programu ra?unalnika in ?e se priklopijo z diagnosti?nim ra?unalnikom bi se to moralo dati izklopit? :ne vem:
Tako je.
Meni je v zimskem ?asu zaradi kovinske kapice in ledu, ki se je nabral okoli nje ventil po?il. Senzeor je bil ?e dober, vendar je ventil pu??al in ni bilo druge re?itve, kot nabava novega, ali pa vgradnja takega brez senzorja. Zaradi visoke cene skoraj 100 ? za kos, sem se odlo?il za zadrugo varianto. Ra?unalnik je javljal missing senzor. Nekaj ?asa sem vozil tako, ker na c5 signalizacija ni tako mote?a , nato pa so mi na servisu izklopili opcijo senzor.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Senzorje nadzoruje centralni ra?unalnik. Ta zazna vsak manjkajo?i senzor in javlja napako. Te?avo lahko re?i? edino na servisu, kjer odkljukajo opcijo brez senzorjev. Druge re?itve ni. Vsaj tako je na C5 in verjamem, da je tudi na novi mazdi 6 isto.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Jaz jih tudi v bodo?e enkrat nameravam vgraditi.Pri karavanu je tudi hec-ko misli?,da si ?e tik do ovire,ti manjka ?e pol metra.
Ko pa misli?, da je pol metra pa nekaj zaropota.
Lepo je ?e, ?e so od zadaj, ?e pa so ?e od spredaj spravi? avto v mi?jo luknjo. Mora? pa se malo privaditi, ker reagirajo na vse, od trave, do robnikov, strmine in ?e kaj. Ko pa to obvlada? je parkiranje ma?ji ka?elj.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
meni osebno pa se vedno ni jasno zakaj za vraga rabis park senzorje,se mi zdi ze kot ena modna muha,vsak avto se da parkirat brez problema,malo pa te ze mores pogledat kam vozis ne pa se samo na tehniko zanasat ce ze res ne vidis samo vrata odperes pa ven pogledas in parkiras na mm ce treba
E, vidi?, tudi jaz sem gledal v?asih kako starej?i parkirajo v rikverc in se ?udil zakaj jim to dela te?ave.
Z leti postane? "modrej?i" in ugotovi?, da so park senzorji idealna stvar, ?e te morijo bole?ine v vratu nad kotom 45°. S pa skoraj neizbe?ne ko preide? v "modrece".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
V avtu imam vgrajene original Mazdine park senzorje. Slaba dva meseca so delovali odli?no, neko jutro pa me je presenetilo piskanje in izpis na displeju 0.3 m, ?eprav zadaj ni bilo nobene ovire. Ker se nisem imel ?asa ukvarjati z njimi sem se odpeljal v slu?bo in se odlo?il, da popoldne to razi??em. Ko sem se popoldan vsedel v avto in ga prestavil v vzratno, so senzorji zopet normalno delali. Doma sem jih preskusil, pa so vsi delali tako kot morajo. Pa? muha, si mislim.
Ampak naslednje jutro in vsako naslednje ponovno te?no piskanje. Ko se je pojavil izpis 0.3 m, sem jih ?el preskusit in nobeden ni delal. To pa je ?e bilo malce zaskrbljujo?e. ?ez dan pa lepo delajo.
Ali ima kdo podobne izku?nje s senzorji?
lp
?e ima? avto parkiran zunaj je mo?no, da registrira kapljice vode ki so se kondenzirale na odbija?u. Obri?i odbija? in preveri, ?e je to to.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ampak zakaj ne morem z resetiranjem ra?unalnika zbrisat podatek, da bi pol videl, ?e bi se na novo napaka pojavila, ker se je zgodilo, da sem imel eno cevko(ne vem ?e spada med te cevke)tak?no ?rno z zelo majhno lulnjo pregri?eno, pa sem hotel menjat ,sem cevko dol vzel, da bom nesel v trgovino pokazat, pa sem par kilometrov naredil brez te cevi...mo?no da se je napaka takrat vpisala v ra?unalnik...odlopil sem akumlator,za cca 15min, pa je napaka ?e vedno vpisana...brez ponovnega zagona motorja..
Najverjetneje zato, ker je ta ventil v stiku (prebija tuljava), zato ne funkcionira. in z resetiranjem ne more? odpraviti napake, mora? ga enostavno zamenjati. Poraba potrjuje, da je nekaj narobe z njim.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
kako ti dodatki vplivajo na DPF, saj vemo, da je ves sistem zelo ob?utljiv na "pravo" olje brez ?vepla in
ostalih dodatkov?
kje se te zadeve dobijo,
Lp,
Priporo?am ti Golda,
ki izbolj?uje tesnjenje med bati in cilindri. Zmanj?al bo prirastek dizla v olju in za??itil motor pred delovanjem dizla na stene drsnih elementov. Nobenih ?kodljivih u?inkov na DPF, kve?jemu bo pozitivno vplival na njegovo delovanje. Po moji teoriji del dizla, ki je namenjen izgorevanju saj v filtru pristane v olju, zato se trajanje izgorevanja saj pove?uje, posledi?no ra?unalnik dolo?a dlje ?asa bogatej?o zmes in vrtimo se v za?aranem krogu pove?evanja nivoja olja v motorju, ki garantirano zmanj?uje ?ivljenjsko dobo motorja.
Kje dobiti, poskusi na metabond.si, dobi? po povzetju.
Ta moj napis ni namenjen reklami, marve? ?rtvam DPF.
Zanimiva bo potrditev moje teorije o zmanj?anju prirastka "olja"
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
0,5 l olja /1000km ?e ni tako tragi?no, da bi bilo potrebno posegati v motor. Bel dim se pojavi pri vsakem avtomobilu na hladno. Pri tebi je pa? ?e nekaj olja zraven (od tod modrikast dim), vendar ni ?e panike. O vzrokih za porabo olja smo precej debatirali v temi o aditivih.
Za tako relativno malo porabo je ?e zdravilo v obliki aditiva posebej prilagojenega z medeno vsebino, ki pove?uje kompresijo in zmanj?uje porabo olja, ?e te zanima se javi na ZS.
Ni? nisi povedal o stilu vo?nje. ?e ga pogosto naganja? na 6000 o/min, potem lahko tudi zaradi tega pri?akuje? 1-3 dl olja na 1000km v zraku, druga?e pa ni ?e ?as za paniko, dokler ti lu?ka pritiska olja ne zagori na minimumu. Ni? nisi navedel, kaj se dogaja ko naglo pohodi? gas, ali je tudi takrat pojavi kaj modrikastega dima in neprijetnega vonja po za?ganem motornem olju??
?e ima? pove?ano ovalnost cilindrov se lahko zgodi, da niti menjava obro?kov ne bo veliko pomagala, ker okrogel obro?ek te?ko zatesni jaj?asti presek cilindra. Zato ne hiti s posegom v motor.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sem preveril pa pri men nobene ro?ice ven ne padajo... kaj to pomeni, da so me zavedli?
Ne gre za to, ali ro?ice padajo. Vpra?anje je, kaj bi padalo ?e ne bi dodajali aditiva? Glede na slabo strukturo osnovnega dizla, ki je povzro?al prebavne te?ave, ?e posebej eni blagovni znamki kolesja, je verjetno aditiv nekoliko dvignil njegovo kvaliteto, ?eprav je ?e precej dale? od ro?ic.
Sedaj pa bi lahko uporabil tisto trgovsko finto, ki hvali cigotovega (lastnega) konja, ki je prav gotovo bolj?i od navadnega romskega.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Aditivi so ponavadi za preventivno delovanje, ali pa za ob?asna kemi?na ?i??enja usedlin na injektorjih, ventilih in batnih obro?kih.
Torej tisti 007, ki gaje omenil LagBit, je namenjen za preventivo. Za kurativo samo takrat ?e injektorji ne delujejo najbolje zaradi ovir v obliki usedlin. Ko se uporablja razne vrste dizlov sumljivega porekla, ki imajo veliko vsebnost ?vepla pa je vsekakor smiselno uporabiti adtive, ki izbolj?ujejo izgorevanje in mazalno sposobnost goriva (pa ?e kaj), obenem pa nevtralizirajo korozvine "lastnosti" neprimernega goriva.
Torej vpra?anje pri LagBitovem ropotanju injektorja je, ali bi bilo vseeno, ?e bi konstantno uporabljal 007 kot preventivo in ali bi tudi v tem slu?aju po 130.000 km ena od ?ob tik-takala?? Jaz menim, da ne, oziroma bi se ob tako slabih vrstah goriva, kot jih je on uporabljal, tiktakanje pojavilo bistveno kasneje, po 200.000 km.
Zapomniti si je, da ko enkrat obraba nastopi (indikator je tik-takanje) ni ve? pono?i, oziroma lahko samo ?e "laj?amo bole?ine" in injektor deluje, dokler deluje. Zato trditev da 007 ne pomaga v takem slu?aju ne dr?i popolnoma. 007 ne more narediti novega injektorja, lahko pa mu, kljub tik-takanju, podalj?a ?ivljenjsko dobo.
?e aditivi ne bi pomagali k izbolj?anju goriva, ne bi bilo reklame z ro?icami, ki iz izpu?ne cevi padajo na cesto.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pojasnilo Mazde o nepravilni uporabi avtomobilov z DPF filtrom bi lahko dali v rubriko Saj ni res, pa je.
?e prva pogruntav??ina z zamenjavo merilne palice je "inovacija leta" in nekdo, ki vozniku ubija v glavo, da ne zna voziti re?i na inovativen na?in "prirastek" koli?ine olja v motorju. Dejansko pa se koli?ina olja ni? ne spreminja, kve?jemu se zmanj?uje, le tistih 0,7 litra prostora je prostor za gorivo, ki mimo batnih obro?kov prodira v karter. Namre? ra?unalnik zazna pove?ano koli?ino saj v filtru in spremeni odnos zrak gorivo (bogatej?a zmes). Tako naj bi v izgorelih plinih ostalo ?e nekaj neizgorelega goriva, ki naj bi kombinaciji s sajami dokon?no izgorelo v filtru DPF in tako odstranilo saje iz filtra. Ker zaradi napake na senzorjih, ali celo v softverju ta postopek traja predolgo, del neizgorelega goriva kondenzira na stenah cilindra in spolzi mimo batnih obro?kov v karter. Tako imamo vsaj dve, za motor izjemno ?kodljivi posledici, izpiranje mazanih povr?in cilindra z nafto in red?enje ?e tako zmanj?ane koli?ine olja v karterju. Vse to vpliva na pove?ano obrabo mazanih delov avtomobilov, pove?ano porabo goriva in posredno ve?je onesna?evanje okolja, vse zaradi "neznanja" voznikov.
Kako elegantno je uperiti prst v "butastega" voznika in s sebe sprati vsak dvom o tovarni?ki napaki.
Zgleda, da je ta DPF namenjen samo za homologacijo ustreznega EUR standarda (4) in za prvih nekaj 1000 km, pozneje pa se napaka spremeni v vzdr?evanje, ki ga pokriva lastnik. Stro?ku ?i??enja je potrebno dodati ?e stro?ek za menjavo olja.
?e vam je kaj la?je so tudi pri sistemu FAP te?ave, le, da se te pojavljajo ?ele po 150.000km. Na 160.000km je predvidena menjav filtra, cena, nekaj manj kot 700?. Ekologija je draga re?.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mogo?e ima? celo prav, kljub temu pa ?e enkrat dobro preveri, ?e se nekje v liniji polovice menjalnika (kot pri vodni liniji na ?olnu na obeh straneh) ne nahaja kak vijak velikosti 19-24.
?e ga ni potem bo kaka kombinirana luknja, kot si ?e sam omenil.
Preve? olja v menjalniku lahko povzro?i veliko segrevanje olja zaradi pove?anega trenja samega olja, posledica je pregrevanje menjalni?kega olja, zmanj?anja viskozitete in slab?anje mazalne sposobnosti, kar lahko povzro?i okvaro sinhronov in tudi zobnikov.
V takih menjalnikih je ponavadi od 1,8-2,4 litrov menjalni?kega olja. ?e ne ve? koliko ga je sedaj notri bo najbolje, da ga zamenja? z novim.
Pogoj pa je da ugotovi? kje se naliva in koliko ga v ta menjalnik gre.
YavarYe X6V6
ne pozabi, da imam jaz izpit ?e iz ?asov, ko je bilo normalno, da se vr?e? pod avto in kaj tudi sam po?raufa?, od prirobnice naprej. V novej?ih ?asih sem pa zgolj teoretik, ki v?asih kaj pove.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ne vem sicer kako je pri mazdah, vem pa, da sta pri ve?ini menjalnikov in diferencialov (kjer je to posebej) dva ?epa(vijaka) eden za izpust(spodaj) in drugi za vlivanje olja (na strani). Ta za dolivanje predstavlja tudi zgornjo mejo, ali maksimum olja, saj ga skozi to odprtino ni mogo?e naliti ve?, kot do maksimuma, ker vi?ek olja enostavno ste?e ven.
Pri novih avtomobilih ste?e po navadi nekaj olja ven, ?e odvijemo ?ep za dolivanje. Lahko da je bilo tovarni?ko nalito neka olja ve?, ali pa je to posledica segretosti olja, ko se mu volumen nekoliko pove?a.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
hehe brez j...sklonjeno je "megaselit" kar pomeni "megasela"
moram reci, da sem razocaran nad njim, ker nisem opazil, da bi blo kaj boljse...se vedno tolce ena od sob in ni blo kakega efekta...sicer sem ze spraznil flasko...
zdaj bom probal se s STP-jem, bomo vidli, ce boj kaj boljs
Ko bo? nekje blizu minimua z gorivom dodaj v gorivo cca. 50ml navedenega. In ga po?teno teraj. Obstaja mo?nost, da je tista igla ?obe, ki ?e tol?e po?teno oblepljena z usedlino, ki je ni z normalno koncentracijo mo?no odstraniti. Poskusi, ?e vedno je ceneje kot da ?obo (injektor)zamenja?.
Koliko se spomnim sem ti navedeni aditiv priporo?il ?e davno tega, kot preventivo.
Kurativa je vedno problemati?na, mo?na je takrat ko stvari niso ?le predale?. Pri tebi pa trenutno ne vemo ?e v kak?ni fazi si.
V kolikor bo potrebna demonta?a sem pripravljen biti zraven na servisu, mogo?e injektor spravimo k ?ivljenju (z drugim Siriusovim sredstvom), pod pogojem da zapiralna igla ni korodirala.
Toliko z moje strani.
Za tisto "j" se pa opro??am. V?asih nekatere ?rkovne zadeve enostavno nenamerno spregledam.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Nobenemu avtomobilskemu motorju ne koristijo mestna vo?nja in vo?nja na kratke razdalje. To ?e posebej velja za novo generacijo dizela?ev, ki ?e po definiciji niso avtomobili za kratke razdalje. ?e posebna izjema so najnovej?i s filtri trdih delce. Kot je bilo ?e navedeno obstajata dva na?inas katerim je re?en problem sajastih delce. Prvi je citroenov (PSA) z direktnim vbrizgavanjem goriva v filter, ki olaj?a izgorevanje saj. Ta deluje pri visokih temperaturah, zato potreboje poseben aditiv. Drugi sistem je DPF, nizko temperaturni, brez aditiva. Izgorevanje se izvaja bogato zmesjo (ve? goriv), ki delno ne izgorena preide v DPF in tam s pomo?jo neke vrste katalizatorja omogo?a izgorevanje nabranih saj. Jaz imam prvi sistem in ker zadnje ?ase vozim na kratke relacije, imam te?ave. Motor deluje slab?e, bolj je len in ima pove?ano porabo za okoli 0,7 litra/100km. Ob?asno se na?ge opozorilo O?ISTITI DIZEL FILTER. Ko mi se je to prvi? zgodilo in se je ra?inanik preusmeril na rezervni program, sem spremenil ?rpalkarja in uporabi Megaseljit (Labijev). ?ez ?as se je stavr sanirala.
Pred mesecem dni mi se je sistem spet poru?il, zgodilo se je po enem tankanju na Petrolu (ostal sem brez goriva za 1. maj ostale ?rpalke so bile zaprte). Motor se je takoj po tem tankanju vrgel v mulo in se ob?utno polenil. Nisem bil toliko pozoren in nisem uporabljal naveden aditiv. Stvari so se slab?ale ra?unalnik je kazal na ve?jo porabo. Nekaj krat sem dobil opozorilo, da o?istim filter goriva. Posku?al sem s pove?animi obrati, kar motorju ni bilo po volji in je spet pre?el na rezervni program (gorijo vsa opozorila za motor in servis, izklopi se ASR in druge zadeve). Namenjen sem bil na kosilo v neko gostilno. Po eni uri sem se ponovno usedel v avto. Po zagonu je bilo vse normalno kot, da se ni? ni zgodilo. Avtomobil je bil posko?en kot ?e davno ne.
Pred dnevi so se te?ave ponovile.
Poskusil sem z s pove?ano dozo Megaseljita. V?eraj sem bil na nekoliko daljo?i relaciji na zagornji ?tejerski in stvar deluje.
Potrebno je povdariti, de gre pri teh stvareh mogo?e za kombinacijo vplivov. Najprej se pojavijo saje, ?e proces regeneracije ni kon?an, zaradi kratkih relacij, se ra?unalnik zmede opravlja regeneracijo takrat ko ni potrebe, ko pa je je ne dokon?a. Zaradi slab?ega pretoka skozi filter saj so tudi performanse motorja slab?e.
V?asih je potrebno zgolj pustiti motor ugasnjen in se ra?unalnik sam resetira, v?asi voziti na povi?anih obratih, ko pa se filter preve? zama?i tudi odmontirati in ga ro?no o?istiti. Gre za relativno nove stvari in ni veliko izku?enj. (Najnovej?a informacija s servisa na 160.000 predvidena menjava filtra za HDI, kar je seveda "poceni")
Kako naj bi megaseljit pomagal (tako je Labi prevedel originalno ime). Omogo?a bolj?e izgorevanje dizla s precej manj saj.
To kar sem napisal so moje domneve in zaklju?ki na podlagi lastnih izku?enj in znanj (ni nujno, da so to?ne).
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani