Skoči na vsebino
Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Dobro, ampak dinamični interval avta itak izračuna običajno na precej skrajšano verzijo od 20 tisoč, al to ne drži več? Sicer pa ja, 8 tisoč je res za tiste, ki bi non-stop vlekli prikolice in podobno. 12 je pa že številka, pri kateri tudi jaz menjam olje :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zadnje led luči CX5
Napisano

Potem je pomoje boljše razmišljanje v smeri, kako še zadaj prižgati dnevne luči, se pravi:

- ena varianta je ročno na stikalu

- druga varianta bi bila avtomatska - s pomočjo kakšnega modula, ki bi simuliral zasuk stikala, oz kaj podobnega

- tretja varianta mogoče, čeprav zelo malo verjetno, da bi kak avto-električar kaj prevezal. Ampak to je pomoje no-go.

 

Še vedno mislim, da je to zgolj programski fix - ampak ga ne bodo naredili, dokler direktiva ne bo tega zahtevala.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Ali pa je zgolj za vse to kar se naprej dogaja, bolj ali manj krivda na injektorjih.  Ok, so še druge komponente MAF ipd...ampak, če recimo 1 injekotr ne dela dobro, bo malo bolj kadilo in se nalagalo to bogve kam vse. Zato pa mogoče eni nimajo težav drugi pa. 

 

Jaz recimo preventivno dajem vsako toliko tankov notri kak aditiv za to, zaenkrat trkam. Ni pa nujno, da to seveda reši vse.

 

Tale Japonec je e imel idenčne težave, kot nekateri tukaj na forumu - zanimivo branje: 

p1.jpg?ct=2ac8bd416654
MINKARA.CARVIEW.CO.JP

みんカラ(みんなのカーライフ)とは、あなたと同じ車・自動車に乗っている仲間が集まる、ソーシャルネットワーキングサービス(SNS)です。

 

 

Pri njemu je bil 1 injektorr problematičen, je lepo na tem blogu opisano.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

 Bravo, čudovita analiza.

Mene pa zanima tole:

1. @Hixxy, Ali je po 10 tisoč prevoženih, tisti dinamični % interval v avtu, kazal koliko? 0, 10%, 40%?

2.Glede na to, da je bilo toliko goriva v olju, ali je slučajno kdo preveril na palčki, za koliko mm približno se je raven zvišala?

 

Ta dva podatka, bi bila za nas ostale uporabnike zelo dobrodošla. Prvič, bi na palčki že videl, približno kritično mejo nafte v olju, kot drugo pa tisti procent me zanima, koliko točen je oz kaj sploh meri. 

 

@Aless, kakšen dodatek imaš to v olju? Koliko se ga dozira? Ali je to kaj podobno tistemu od metabonda? Znanec mi je pred časom omenil, da bogvari kaj notri zlivat, da je olje že tako da ima vse...ampak ne vem če je res tako :)

Popravljeno od SpEkTr
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
 
Hmh, probaj z drugi telefonom.
Mislim da mora delat oboje hkrati.
Vsaj pri meni na android radiju dela hkrati BT povezava s telefonom za prostoročno telefoniranje in BT povezava z OBD vmesnikom za live prikaz podatkov.
Pri meni deluje oboje, plus android auto.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

 
Saj to sem že večkrat napisal da so injektorji potencialni krivec, ker zaradi njih lahko avto bolj dimi in obremenjuje dpf. 
Zato je ob problemih fajn dat očistit in prečekirat injektorje. 
Ja, meni se tudi tako zdi. Je pa kar strošek to, da ti nekdo ven jemlje, da na test, morebitna obnova, itd..



Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.