Dobro, ampak dinamični interval avta itak izračuna običajno na precej skrajšano verzijo od 20 tisoč, al to ne drži več? Sicer pa ja, 8 tisoč je res za tiste, ki bi non-stop vlekli prikolice in podobno. 12 je pa že številka, pri kateri tudi jaz menjam olje
Ali pa je zgolj za vse to kar se naprej dogaja, bolj ali manj krivda na injektorjih. Ok, so še druge komponente MAF ipd...ampak, če recimo 1 injekotr ne dela dobro, bo malo bolj kadilo in se nalagalo to bogve kam vse. Zato pa mogoče eni nimajo težav drugi pa.
Jaz recimo preventivno dajem vsako toliko tankov notri kak aditiv za to, zaenkrat trkam. Ni pa nujno, da to seveda reši vse.
Tale Japonec je e imel idenčne težave, kot nekateri tukaj na forumu - zanimivo branje:
Ampak, kako si pa lahko prepričan, da potem ne motiš ostalih? To je tko zelo tricky zadeva sicer. Lahko greš na tehniko pokušaja (enkrat so tako pri Močniku meni nastavljali) ampak to ni ok.
1. @Hixxy, Ali je po 10 tisoč prevoženih, tisti dinamični % interval v avtu, kazal koliko? 0, 10%, 40%?
2.Glede na to, da je bilo toliko goriva v olju, ali je slučajno kdo preveril na palčki, za koliko mm približno se je raven zvišala?
Ta dva podatka, bi bila za nas ostale uporabnike zelo dobrodošla. Prvič, bi na palčki že videl, približno kritično mejo nafte v olju, kot drugo pa tisti procent me zanima, koliko točen je oz kaj sploh meri.
@Aless, kakšen dodatek imaš to v olju? Koliko se ga dozira? Ali je to kaj podobno tistemu od metabonda? Znanec mi je pred časom omenil, da bogvari kaj notri zlivat, da je olje že tako da ima vse...ampak ne vem če je res tako
Hmh, probaj z drugi telefonom. Mislim da mora delat oboje hkrati. Vsaj pri meni na android radiju dela hkrati BT povezava s telefonom za prostoročno telefoniranje in BT povezava z OBD vmesnikom za live prikaz podatkov.
Pri meni deluje oboje, plus android auto.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Saj to sem že večkrat napisal da so injektorji potencialni krivec, ker zaradi njih lahko avto bolj dimi in obremenjuje dpf. Zato je ob problemih fajn dat očistit in prečekirat injektorje.
Ja, meni se tudi tako zdi. Je pa kar strošek to, da ti nekdo ven jemlje, da na test, morebitna obnova, itd..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobro, ampak dinamični interval avta itak izračuna običajno na precej skrajšano verzijo od 20 tisoč, al to ne drži več? Sicer pa ja, 8 tisoč je res za tiste, ki bi non-stop vlekli prikolice in podobno. 12 je pa že številka, pri kateri tudi jaz menjam olje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani