Kolega, ki mi je svetoval ta aditiv ima Tucson-a in je imel probleme z DPF-jem, odkar uporablja ta aditiv "pribli?no 15.000 km prevo?enih", so vsi problemi izginili. Po moje ?e njemu ne ?kodi, ne bo tudi Mazdi ?kodilo.
moji mazdi bi rad zamenjal olje v menjalniku, zavorno teko?ino, zadnje plo??ice, ter gumice v ?eljustih( zadaj). Katero olje, katero zavorno teko?ino, katere plo??ice mi priporo?ate? Kje bi dobil gumice? kje je najceneje?
jst imam pa prav druga?en filter kot je tam na slikah, v bistvu je posoda ki je poto?ena v gorivo, in noter vle?e nafto noter,pa ?e to ima deljeno, tako da ne vle?e ?isto iz dna posodice. Je bila pa na dnu posode sluz cm na debelem.
No ja, kaj pa ?e jo je nabildal, mislim da 136KM ima krepko ?ez 143 konjev, menda okoli 160.....
ni je ?ipal, original vse. No, ?eprav BC la?e, bi mu pilo 7 l, lahko kaj ve?. Meni bi s tako vo?njo pilo 8 ?e ne ve?, sem 100%. Nekaj ne bo vredu z mojo ma?ino...
v?eraj smo ?li v treh, slu?beno iz Vrtojbe v Bosno, od Reke do Senja po magistrali, potem pa v Senju gor na AC in vozili do ne vem katerega izhoda naprej od Splita, nato ?e enih 20 km po magistrali. Dor in nazaj 1100km. Po AC tempomat na 160,z reke do Senja ?ponanje, s Senja do avtoceste ?ponanje, skratka ve? ?as ?ponanje. Klima stalno pri?gana. Mazda 6 karavan, letnik 2004, 240000 km. Ga pra?am za probleme, ki jih je mogo?e kdaj mel,ne ni? posebnega, razen diskov in teh malenkosti. Pogledam porabo 6,4l Sode? kako avto vle?e sem predvideval da jih ima 143. Odgovori mi da jih ima 143, samo da je neka serija motorjev ki so bili narejeni za am. trg in da majo v originalu 180, ampak da so depotencirani. Jst se ?udim porabi, skoraj nemogo?a. Moja, ki jih ima 120 bi pri takem tempu vo?nje pila 8, 8.5 litra. Je pa tudi to zanimivo, sicer se nisem nikoli vozil v kaki drugi mazdi, razen te in moje, da ko ga je stisnil so mu ?li obrati brez kakega mu?enja do 4000. Moj vle?e do 3000-3200, potem je samo preganjanje. Ko se je njemu pri?gala klima, ko smo bili na mestu, sploh ni bilo razlike v delovanju motorja, meni pa za?ne po?teno klenkat, tako da predvidevam da je hin kak injektor al pa dva....
a je kaj res glede motorja, ko je rekel da je serija za am. trg ali??
ko meni pride ?rtica pod polovico, za?ne doosti hitreje padat, kot prej, sklepam da ve?ina drugim tudi. Zanimivo je pa to da imam pri 550 km, nad polovico kazalec, sklepam da bom naredil 850km, kaj manj...
120 konjska mazda ?re ve? po avtocesti kot 140 konjska, ker je bolj obremenjena, ?e pa ima? na strehi tako oblo?eno, 140 na uro, po mestu, v hrib, je to ?isto normalno, ?e bi to dal na 260 konju kot se nekateri hvalijo in bi naredil to relacijo bi me prav zanimala poraba. Prav ima? simon, mazda ima dober bencinski motor.
ma ne more? re?t po 20 kilometrih koliko ti ?re. ?e je to mestna vo?ja je povsem realna pooraba, nekaj kri?i?? s ?tarti in to je to. Sem pri?el do iste ugotovitve.
A ma? 120 konjsko dizelco? ?e je odgovor, da potem je velka verjetnost, da ne bo? mel te?ave z zama?enim filtrom. Pri 136KM so zaradi teh zani? podlo?k v karter prehajale vse vrste svinjarije in ma?ile filter. ko pa se 1x podlo?ke menjajo pa tudi s filtrom naj ne bi bilo ve? te?av.
jaz sem preventivno odprl karter na 140k kilometrov, pa je bilo cedilce kot novo. Tam se ve? ?asa nalagajo delci ne, ne more? re?t da se mi bo zapolnil zdaj, pri naslednjih 40k kilomterih?
To mislim, da vemo....tudi CD140 in Cd143 sta enaka osnova le nekaj sprememb, zanima me kaj ima on, namre? CD120 ima zelo zelo problemati?no zgodovino, ne glede na SW...
ja, to je bil problem, sem slabo prebral, sem kasneje videl da nekdo drug spra?uje za olje Se mi je zdelo ?udno, letnik 2008, nov model brez DPF :ne vem:
podvozje enostavno operem z baromatom. Dobro o?pricam pod blatniki, zavijem volan v levo da se na pri levi gumi naredi prostor, operem, isto za desno stran, za zadaj se pa? dam na kolena in operem, potem ?e malo o?pricam kolone od spodaj, ni ve? kot 10 min dela.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ime aditiva je skrivnost ?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani