V bistvu v navodilih pise oboje... in ce je nastavljeno na flexibilen servisen interval, se je pomoje treba tega drzati, ce zelis obdrzati garancijo...
Tudi jaz sem bil danes tam. Zamenjali so mi vakum pumpo. In zdej mi nekaj smrdi po nafti. Moram preveriti... Sem pa za ?as vpoklica testiral novo cx5 at in priznam, da at me je prepri?al :-) Tako, da naslednji avto bo po vsej verjetnosti AT.
To sem jaz opazil ze pri prejsnji sestici, zato je bil pri menjavi AT eden izmed pogojev... pa radarski tempomat...
Tast ne vozi toyote na toyotin servis. Pa so ga obvestili za airbage. Tako da to je mogo?e ena vrsta izogibanja stro?kom iz strani mazde...
Pomoje je tako, da imajo vpoklici razlicne stopnje "nujnosti"... in pri tistih, ki so oznaceni z "nujno", se verjetno poslje vsem, pri tistih z nizjo prioriteto, pa se naredijo ob naslednjem rednem servisu ...
Verjetno se mu pogodba izteka in je ne bodo iz kakrsnegakoli razloga podaljsali ... ali pa kaj podobnega... Zato ga tudi ne navajajo vec kot uradnega... in zato tudi ni vec prodaje in testnih vozenj ...
Mislim, da je kle problem bolj v tem, ker mora? spro?iti u?enje TPMS in se verjetno potem malo vozit naokoli, da se spro?i oddajanje signala iz TPMS senzorja in da ga nato sprejemnik zazna pa naj si bo to sam sistem v avtu, ali v radiu ali pa v kak?ni dash board kameri.
Ni treba sproziti ucenja... se samodejno preverjajo med voznjo,,,
Jest je dobil za drugo generacijo. Zato pa pravim, da mi je zanimivo, da je dobil glede na to da imajo to hibo ze od prve generacije naprej pa ni bilo nobenih vpoklicov.
To je bilo za tretjo generacijo ... letos spomladi ...
Kaj pa za tiste ki imamo avto kupljen iz druge roke pa uvo?en?
Ce niste sporocili uvozniku svojih podatkov (recimo ob registraciji v apliakcijo My Mazda), ne servisirate avta na pooblascenem servisu, potem je tezko pricakovati, da te bodo kontaktirali ...
A zdaj so ?e za?eli obve??ati po po?ti? V dobrih 13 letih lastni?tva Mazde ki sem jo kupil in servisiral v BTC-ju niti enega pisemca o vpoklicu. Pa ne da na Mazdi nebi imeli mojega doma?ega naslova, ker razne brezvezne reklame so pa hodile po po?ti ve?krat letno. Tudi na rednih servisih so vpoklice zamol?ali.
Noja... jaz sem ze veckrat dobil po posti... celo priporoceno so posiljali ... Nazadnje so na sestici preko vpoklica menjali amortizerje zadnjih vrat ... Sem pa nazadnje dobil za sestico letos spomladi, po tem, ko sem jo ze prodal... in sem potem to sporocil novemu lastniku, ki je potem to uredil ... Je pa takrat slo za nekaj pri zavorah ...
To je, tako kot si napisal, problem vseh zadnjih kamer... da se na njih nabere svinjarija in jih je treba obcasno obrisat... Menda delno pomaga, ce jih namazes s kaksnim premazom, ki odbija vodo... recimo Rain-X ... ali kaj podobnega ... Drugace je pa to pri VW recimo fajn reseno, ko se kamera skrije v logotipu in se odpre le takrat, ko jo potrebujes ...
Vgrajuje se 75w90 iz soda za prejsnje modele. Za mojega me pride v postev ker zahteva 75w80 torej moram narocit original ali pa tako kot je relekl aless total 75w80.
Torej vsaka cas alessu
?Vsak ?as? se napi?e... ne ?vsaka ?as? Edino smisla nima tapravega
/Joke mode off
Malo zafrkavam... jasno mi je, da je mi?ljeno ?vsaka ?ast? ali po Juresovo ?svaka ?ast?... ampak ?e se ?e nekdo vtika v besedne zveze, naj jih vsaj sam potem prav napi?e...
Delovna temperatura motorja ni enako delovna temperatura hladilne teko?ine. Pa tudi slednja ne more biti dose?ena po 900 m vo?nje. Do takrat se olje verjetno segreje kakih 10 stopinj C.
Po 900 metrih se vsaj pri meni se ne ugasne modra lucka, ki signalizira, kdaj je motor na delovni temperaturi... In dokler sveti modra lucka, iStop nikoli ne ugasne motorja...
In ?tarterja... obraba olja... ?e je start stop tako "pameten", da avto ugasne po manj kot kilometru vo?nje po mrzlem zagonu, pozimi po dveh, to zame ni ni? drugega, kot ponovni in povsem nepotreben mrzli zagon motorja. Hvala lepa za tako "ekologijo".
Mazdin iStop ne izklopi motorja, dokler ta nimna delovni temperaturi... pa se par drugih pogojev mora biti izpolnjenih, da se ugasne motor... za druge sisteme pa ne vem, kako delujejo...
Kok pa obremenjuje okolje izdelava takega akumulatorja?
Pomoje nic kaj dosti vec, kot izdleava navadnega akumulatorja...
= do konca svetlo. Tudi jaz pogre?am, da bi delovalo glede na svetlost zunaj, ne glede na to ali so lu?i pri?gane ni ali ne.
Ena redkih zamer, ki jih imam do avta (poleg tega, da se ogledala samodejno ne poklopijo - za to sicer obstaja modul).
To pri moji CX-5 deluje... osvetlitev armature se uravnava ne glede na to, ali so luci prizgane ali ne... pa ogledala se tudi samodejno zlozijo... tudi zadnja trojka ima samodejno zlaganje ogledal... za osvetlitev armature pa ne vem... predvidevam pa, da tudi...
Kamera+radar (oz laser pri starej?ih) "vidi" oz. zazna, da se prehitro pribli?uje? po?asnej?emu oz. stoje?emu avtu in hkrati ne reagira? (bremza?), zato se odolo?i pose?i z max. zaviranjem.
Pogoje sem nalepil zgoraj, jih je kar nekaj.
Pri movejsih reagira tudi, ce ze sam bremzas in ugotovi, da si premalo odlocen... Pri stari je bilo tako, da ce sem sam zaviral oz. je ze dovolj, da malo stojis na zavori in rahlo zaviras... sistem ne poseze... Sem se enkrat tako prepozno ustavil in naredil malo skode ... krivec sem bil sam... pa to, da je uni pred mano tudi na hitro zabremzal ter spolzka cesta... To je bil vec ali manj edina nesreca, ki sem jo povzrocil oz. bil udelezen... v precejsnjem stevilu let, odkar vozim... No pa enkrat pred precej leti (vec kot 20leti) se mi je en zaletel v levi bok oz. vrata, ker je hotel iz levega pasu pri semaforuju skozi mene zaviti desno (se je malo pozno spomnil, da ne bo sel naravnost ampak da bo zavil desno)... ampak takrat jaz nisem bil nic kriv in tudi ukrepati nisem mogel ni, da bi preprecil...
Enkrat je pa na AC piskal ker je enemu padel nek kovcek ali torba iz strehe in je lezala sredi ceste... in je sistem to videl ze ored mano, ter zacel piskati in pojavil se je velik rdec napis BRAKE pri stevcih... Ampak smo uspesno obvozili oviro...
p.s. Jest: kako lepim slike na forum, ki so na google photos (Shared folder)? Forum pravi, da ne dovoli teh kon?nic, ?e grem preko Image in prilepim URL v okno.
Slikce takole ne mores lepit, ker je to URL, ki se ocitno na serverju sprocesira... kora biti koncnica .jog, .png, .gif,...) ... ali pa sliko shranis in dodas direktno na nas streznik... to gre pa tako, da uporabis ?napredni urejevalnik?...
Zanimivo, meni ni? ne piska, edino zadnji trenutek mo?no zabremza (in obvestilo, da je zabremzal izpi?e na armaturi) oz. pomaga, ?e sam ne pritisnem dovolj na bremzo. Do sedaj dvakrat preizkusil, nasprotnik je bil betonski zid - z dovolj rezerve. Enkrat se mi je pa med vo?njo zgodilo, da je avto zabremzal, a je bilo za moje pojme do riti desno zavijajo?ega avta pred menoj ?e ve? kot dovolj prostora (hitrost cca. 25-30 km/h), sem pa ?e sam zaviral iz cca. 60 km/h in nato nadaljeval vo?njo naravnost.
Nikakor mi ne deluje kot sistem, ki bi mu zaupal kaj dosti, sploh ker glede na izku?nje ali res pozno reagira, ali pa prezgodaj. Pa ?e redko se v RL zgodi, da je karambol zaradi naleta med 4 in 30 km/h. ?e bi delalo do vsaj 60 km/h bi bilo idealno. ?e se ne motim, je v avtih od 2015 dalje sistem nadgrajen in deluje do 80 km/h.
@Alex/Jest/CBB, oz. ostali z novej?imi, do 80 km/h delujo?imi sistemi, ste ?e preizku?ali?
SCBS (Smart City Brake support) deluje preko sprednje kamere pri hitrosti od 4 do 80 km/h (ce je ovira avto) oz. pri histrosti 10 do 80 km/h (ce je pred avtom pesec) ...
Drugi sistem je podoben, le da deluje za vzvratno voznjo ... SCBS-R ...deluje preko ultrazvocnih tipal pa pri hitrosti 2 do 8 km/h ...
Tretji sistem pa je SBS (Smart Break Support) in deluje preko radarskega tipala in naprej usmerjene kamere pri hitrostih nad 15 km/h ...
Prav namensko preizkusal se nisem... je pa ze nekajkrat piskalo in opozarjalo z napisom BRAKE na HUDu in na instrumentni plosci... ampak sem tudi ze sam ukrepal ... Tudi zaviranje v sili se je ze izvedlo ... uspesno ... Ampak sem tudi ze sam v istem trenutku ukrepal ...
En tak posnetek take situacije, kjer je ukrepal sistem... pa se drugi asistencni sistem je tudi reagiral (zena na sovoznikovem sedezu ) ... V konkretnem primeru pa ni bilo take krize, ker bi se sam tudi ustavil preden bi pocilo... Ce bi bil pa malo bolj zamisljen, pa bi sistem preprecil ali omilil trk ...
Je pa tako, da to so asistencni sistemi, ki delujejo v sili in niso namenjeni temu, da bi se nanje 100% zanasali ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Takole pise na izpisku iz DSK ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani