Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru..
Hvala
Tako se začne in počasi lahko postane Mazda 2.2 tudi psihičen problem voznika. So vožnje dovolj dolge za moj motor? Vozim pod dovolj obrati? Bolje, da ga ne ugasnem, dokler regeneracija še ni končana oz turbina lepo namazana. Bo cenejša nafta dovolj dobra, ali raje kupim dražjo boljšo, pa še kakšen aditiv za injektorje zraven? Že 10.000 km je od zadnjega servisa, čimprej moram zamenjati olje. Za vsak slučaj bo najbolje, da sčistijo še saje po vseh kanalih, MAP in MAF senzor, pa DPF, pa sperejo mašino, očistijo sito, pa zamenjajo verižico oljne črpalke, da se slučajno ne strga in gre cel motor v maloro (ja, jih je že nekaj pri 170.000 km). Pa podložke injektorjev sem skoraj pozabil. 😔
Res, to ni OK (z Mazdami 2.2 mislim). Ali pa z nami Mazdaši. Pelko mi je enkrat rekel, samo vozi se in ne se obremenjevat s temi zadevami.
danes se mi je na AC prizgalo opozorilo "dpf inspection required" na Mazdi CX5 2014(166000km)
Bi znal kdo povedati je to hud problem oz. ali se lahko vozim z tem opozorilom?
Lp
Zakaj so si inženirji izmislili te bedaste lučke, ki mi solijo pamet ??? 😃
Lahko se voziš brez ukrepanja in potem tukaj objaviš, koliko te je ignoriranje opozorila koštalo. 🙂 Mogoče samo eno avtovleko in servis.
Za en primer vem, da je ta lučka pomenila zabasane saje v kolektorju, egr, ... posledično regeneracije na 50 km. Rešitev: čiščenje sistema. Zadeva (saje) ni nastala čez noč, ampak se je stopnjevala več mesecev. Tudi odlog čiščenja za teden ali dva zato v takem primeru ne bo imel kakšnih posledic.
Rumena lučka je opozorilo, da je potrebno čimprejšnje ukrepanje. Z dolgim odlašanjem lahko ostaneš na cesti. Rdeča lučka zahteva takojšnje ukrepanje. Tako sam razumem.
Tisti tapravi, vredni Mercedesi nimajo AdBlue zadev... In delajo skoraj na vse: nafto, jedilno olje, kurilno olje, staro olje iz frotez,... Eee, to so bili avti, kot zdaj jih več ni...
To mi je povedal mehanik, ki šravfa Mercedese na pooblaščenem servisu. Torej ima kar nekaj proizvajalcev težave s temi novodobnimi očiščevalnimi sistemi.
To je še najmanj. Pri škodi oktaviji RS crkujejo serijsko volani. Jih je potrebno komet zame zamenjati. 😊Dokler je v garanciji je v redu, potem pa.... 😬
To so komponente kakih dobaviteljev
Tu škripa kontrola.
Pri Mercedesih dizel baje crkujejo senzorji okrog AdBlue zadev ...
Jaz takšnega avta, ki je bil ves prešraufan, zagotovo ne bi kupil.
Zato pa je moj nasvet @mazda gh, naj ne piše v oglas, kaj vse je bilo zamenjano. Ker to kupce odvrača. Če pa slučajno sami vprašajo, potem pa tudi ne skrivat oziroma lagat, ker te 123 dobilo na laži. 😉
Za mojega dizla se je odločil človek zaradi (še vedno 😮) dobrega imena znamke Mazda. V smislu "bom sedaj po kalvariji z nemško znamko kupil Mazdo, da bom imel mir, ker so znani kot dobri avti". 🤭
Ja s tem avtom mislim, se je moralo skoraj sigurno nekaj čudnega dogajat..Dati pa shodijo ti regulatorji ventilov , no to pa tut nisem zasledil še nikjer...
Sem bil pred dnevi v družbi večih mehanikov. Sem omenil tole zgodbo z regulatorji in so se samo čudili.
Razdiranje in sestavljanje motorja je verjetno problematično, tile regulatorji pa bi ugibal, so posledica tega.😉
Uglavnem auto bom prodajal, če koga zanima..veste vse kaj je blo delano na njem..imam vse racune tako da ponudbe kar v ZS švercerji obvoz, ker zastonj ga ne dam
Sem pa delal neke izračune pred več leti, a jih hitro končal, ker nisem videl smisla (stroške lahko vedno oklestiš, a v mnogih primerih tudi na račun varnosti). Tudi če si škrtarica in kupiš starega ohranjenega rabljenega, je avto letno kar drag. Recimo avto v vrednosti 3.000 € letno izgubi na ceni 500€ + 500€ registracija + 500 € vzdrževanje + vinjeta... skupaj cca 1.500 € oziroma 50% investicije. Če kupiš avto za 30.000 z gotovino, letno stane cca. 5.000 € oziroma slabih 20% investicije. V vsakem primeru je treba prišteti še gorivo. Najdražji je avto, če se z njim ne voziš, recimo avto za 30.000 € na dan stane cca. 15€, tudi če je cel dan parkiran. 😀
Itak je veliko odvisno od tipa avta, tipa lastnika - lahko kupi gume za 200€ ali 600€, brisalce za 20 € ali 80 €, zavaruje za 300€ ali 900€ ... in vse te kombinacije. V zadnjih 2 letih je vrednost avtomobilov celo narasla in ne padla, tako da je lahko strošek celo negativen. 🙃
A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪
Res obvladajo zadevo ,sigurno jim ni prvi motor ki so ga razstavili in sestavili,Morda bo zaribal čez 1000 km -.tega ne bodo pokazali.Prišel sem do 6 minute pa sem opazil da fantje ne berejo navodil proizvajalca da se vijaki glave motorja obvezno namažejo z oljem in da obstaja kotomir za stiskanje vijakov glave ,ne kar tako prosto po Prešernu
So navodila prosto dostopna na netu?
Me prav zanima, koliko berejo in se držijo pravil Mazda proizvajalca na pooblaščenih servisih, koliko Pelko, kaj šele kakšen garažni vaški mehanik, ki je dokončno nehal brati, ko je zaključil triletno poklicno šolo. 🤭 In koliko bi šele potem to vse skupaj trajalo (stalo), če bi vmes še brskali po navodilih? Ni mi tudi jasno, kako da kakšnega vijaka kje ne pozabijo, izgubijo oz. ga zamenjajo. Jaz bi rabil 50 m2 veliko čisto površino samo za pregledno odlaganje sestavnih delov 2.2 Mardine mašine ... Nazaj pa ene 3 dni, da bi to približno sešravfal skupaj. Pa še to samo, če bi prej vse dobro poslikal-posnel.
Jaz bi vsem lastnikom priporočal temeljito čiščenje motorja (npr. med 120.000 in 150.000 km) in prepolovitev intervala menjave olja (na 10.000 km), saj mu boste s tem praktično podvojili življenjsko dobo. Pa ne bojte se ga (vsaj občasno) pritisniti na obrate ...
Pa pomaga zgoraj predlagano pojačano vzdrževanje kaj loputi turbine, da ne odleti v lopatice rotorja, ali verižici oljne črpalke, da se ne pretrga že pred 200.000 km?
Zato je pa Mazda 6 bencinar, po možnosti G192 ali G194 (žal samo avtomatski menjalnik) odlična alternativa problematičnim dizlom. Pa še pri Mazdi ostaneš. Tudi G165 ali G145 z ročnim menjalnikom (motor je za avtomatskega in težo M6 podhranjen) sta čisto OK, ko se navadiš. Zanesljivost-neproblematičnost vsaj meni pomeni več kot dober navor. Nekaj mesecev brez avta, ker je bil na popravilu, potem pa še cena popravila, za katero sem sam medtem kupil super ohranjenega 12 let starega Cliota. In nobene garancije, da se pri popravljeni mašini poleg regulatorja ne zgodi še kaj zoprnega. V zadnjih 2 letih malo spremljam in je bilo naprodaj kar nekaj dizelskih Mazd 6 letnik 2013-2018 v okvari, nekaj po tem, ko so lastniki vanje že vložili po nekaj 1.000 evrov za popravila. 😔
Če kupiš novo, originalno, izboljšano turbino je rešeno. Možnost, da bo zopet šlo kaj narobe z njo je enaka, kot da zadeneš dvakrat na loteriji. Drugače je pa mnogo boljši filing med vožnjo z dizelcami kot z 2,5 benzinarji. Da ne govorimo o razliki med porabo med enim in drugim. Jaz bi to vsekakor naredil. Prej kot pa da bi dajal 20K+€ za pet let ali več staro benzinarko.
2.5 bi imel 3 x raje kot x186. Sploh pa, koliko si se prevozil z 2.5, da toliko veš? 😮
Odkar malo več spremljam dizelske Mazde 2.2, se mi zdi akumulator zelo majhen problem. Nov stane kot en senzor izpuha, varjenje lopute turbine, manj kot peskanje saj, čiščenje dpf, ... danes cca 2 tanka bencina.
Evo, sosed me je včeraj obvestil, da se mu je prižgala tale lučka.
Po 7,5 letih in 246k km. Ni švoh za original robo. 😃
Pri Opel Corsi 1.4 l.2005 je zdržala dobrih 9 let, ravno tako pri Hondi Accord 2.2 l.2008, pri Renault Clio 1.2 l.2011 je notri že dobrih 11 let in še nič ne kaže, da bo crknil. 🙂
Sicer pa sem na Mazdi 3 in Mazdi 6, pri 3 letih starosti v posamezen akumulator dolil cca 2 dl destilirane vode. Bomo videli. Zaenkrat delata še super.
Pri starih turbinah je bil to tipičen simptom, ko je šel aktuator variabilne geometrije turbine. Pri biturbotih je pa drug sistem prehoda med turbinama in dejasnko je ta loputa verjetno problem.
Mehanik Borut na Selmar je rekel, da priporoča to loputo zavarit ... pri njih to pride cca 150 €.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Tako se začne in počasi lahko postane Mazda 2.2 tudi psihičen problem voznika. So vožnje dovolj dolge za moj motor? Vozim pod dovolj obrati? Bolje, da ga ne ugasnem, dokler regeneracija še ni končana oz turbina lepo namazana. Bo cenejša nafta dovolj dobra, ali raje kupim dražjo boljšo, pa še kakšen aditiv za injektorje zraven? Že 10.000 km je od zadnjega servisa, čimprej moram zamenjati olje. Za vsak slučaj bo najbolje, da sčistijo še saje po vseh kanalih, MAP in MAF senzor, pa DPF, pa sperejo mašino, očistijo sito, pa zamenjajo verižico oljne črpalke, da se slučajno ne strga in gre cel motor v maloro (ja, jih je že nekaj pri 170.000 km). Pa podložke injektorjev sem skoraj pozabil. 😔
Res, to ni OK (z Mazdami 2.2 mislim). Ali pa z nami Mazdaši. Pelko mi je enkrat rekel, samo vozi se in ne se obremenjevat s temi zadevami.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani