Ubistvu smo danes auto priklopili na računalnik in je očitno ali fuč senzor za pretok zraka ali pa zamašen nek egr ventil ali nek kolektor. Ker pa se nismo odprli še nevemo kaj od tega je vzrok. Se mi pa zdi da je vrjetno kaj zamašeno saj je biu med korono auto vožen na precej kratke razdalje. Je morda že gdo imel ta problem in koliko ga je stalo čiščenje?
No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur
Jaz imam cargarantie ker so mi ga kupili v nemčiji - pooblaščenec kjer sem uvozil avto. Ampak so zavrnli menjavo volana tko da se loh obračam okol kolikor hočem.
Glede garancije ni tako kot praviš, ampak je toliko muzike, kolikor plačaš. Recimo v Nemčiji si za Mazdo 6 leta 2018 dobil 3-letno garancijo, ob doplačilu 640 € (CarGarantie) pa si lahko dokupil dodatni 2 leti, ki jo priznajo tudi pri nas. 😊
Meni so v garanciji zamenjali motorčka ogledal, pa je tudi uvožena iz Nemčije.
Garancija velja (3leta v Nemčiji) pet let drugje za celotno območje EU. Že pri prvi 6-ki, ki je bila uvožena iz Italije so mi vse uredili v garancijskem roku pri nas. Tako, da jaz bi vztrajal s tem do konca. Ali pa zamenjaj uradni servis-pojdi na drugega. Včasih si vodje servisov vzamejo vodenje le-teh malo po "kavbojsko", po domače in kakor se njim zdi, da je prav.
Tako kot je povedal @SpEkTr... Avto ima 3 leta garancije IN ne 5. Po celi EU. Ostali 2 leti sta jamstvo. Torej 3 leta garancije + 2 leti jamstva. Ker gre za uvoz se jamstvo ne prenese na slo pravila in zato je potrebna odobritev s strani deležnikov gor. In če rečejo oni ne je to za njih ne. Če pa imaš slo mazdo pa to požegna slo dobavitelj.
Ta šmoren je isti kot z homologacijo aftermarket pnevmatik. Slišiš 10 različnih verzij ampak tisti ki je pa to zares počel pa edini ve kakšno je dejansko pravilo. In glede garancije je tako kot sem napisal.
pred 3 minutami je Deeyan napisal:
pod garancijo bi ti mogu servis kjerkoli po evropi menjat stvari pa ne glede na to kje je bil avto prvič registriran!
Tako, imaš prav. Žal pa ima Mazda v EU samo 3 leta garancije, ostali 2 so jamstvo.
Danes sem peljal avto na optiko in na centriranje vseh štirih gum. Hkrati smo zamenjali še zadnje naprej in obratno.
Si imel prav. Krive so bile slabo balansirane gume. Sedaj teče vse gladko pa tudi pri močnem zaviranju popolnoma nič ne trese. 😊
Bil sem že pri treh vulkanizerjih ( tudi pri kolegu), pa niso naredili v redu. Ne vem, ali so krivi njihovi stroji za balansiranje/montažo gum, ali pa ne znajo delati z njimi. 🤔 Tokrat sem bil na amzs in res moram pohvaliti njihovo natančnost. Vse skupaj (optika + centriranje/premontaža) je trajalo kako uro in dvajset minut. Res so si vzeli čas za vsako gumo posebej. Ko zategnejo na koncu vijake z moment ključem veš, da so pravi mojstri . Nekateri pacienti pa ti zategnejo vijake tako močno, da potrebuješ metrsko cev kot podaljšek, da lahko odviješ vijake.
Predlagam, da ob takem posegu naslednjič še spucaš diske in ploščice (če že jemleš dol gume). Meni so sedaj na rednem servisu vse razdrli in ponovno namazali. Tisti kanal v ploščici je bil čisto zabit. Pa niti nisem imel prej težav ampak sem pa probal ene 2krat na polno zavrt in se je začutilo tresenje.
Ne ne, to sem se pohecal ker imata obadva na dizlu napokan jermen
pred 34 minutami je Brane napisal:
Japonci stari okoli 15 let ne vem iz kakšnega materijala imajo te jermene- toyota 350000 km, mazda 250000km in še vse original micro jermeni.Za ta nove pa bomo videli- pri Mazdi benzin tisti micro jermenček od črpalke vode mi ne daje glih neke sigurnosti.
Sej točno to (isto razmišljanje na podlagi mojih starejših japoncev)... Ne razumem zakaj bi na teh Mazdah pri 120 tisoč menjal jermen, razen če je res tak kot čigumi Na CX-3 ko sem jo prodal pri 110k je bil še kot nov (G120)....
Mikrojermen sm js že lani vidu, da je mal napokan, s tem razlogom sm kr menju
pred 2 minutama je Janez007 napisal:
Pri 5 let stari M6 CD175 s 93.000 km je Pelko predlagal menjavo mikro jermena. Videla se je že površinska napokanost. In smo ga zamenjali ... 60€. Vlado, vidim da še nisi popolnoma spoznal Mazdine-japonske kakovosti. 😁
Tole sm čist spregledou ampak lepo vas prosim no, kakšna menjava mikrojermena pri 120kkm, pa sej ni Renault..... Nisem še slišal, da bi japoncu spustila vodna črpalka al pa jermen pred 200kkm.
Nič od tega ni nuja. Na pooblaščencu preverijo pogonsko verigo z računalnikom, menjaj svečke pri 120kkm in vozi dalje!
Find the right engine oil for your car. Our easy-to-use oil checker will help you find the right oils and coolants for your car, motorcycle or...
drugače pa lih Castrolu bi se najrajši ognu, ker nazadnje ko se spomnem mi je lih Castrola fino pilo
Okeej, sepravi 5W30 A5... to je ok, ker pri zgornjem merjenju olja ostane faktor 30, namesto 10 pa očitno lahko dajo 5ko, mrzlega motorja pa itak neboš tiščal. Če hočeš bit ziher, vzami Castrol Magnatec (brez stop start). Ta magnatec ima neke molekule ekstra, da kao pri mrzlem zagonu ne pride do težav predno olje dodobra segreješ. To olje sem točil v mojo Aurisko in sem bil super zadovoljen.
Če pa nočeš Castrol pa glej torej 5W30 A5 specifikacijo. Točno temu ustreza originalno mazda olje za trenutne bencinarke!!!!
Kvalitetno večnamensko mineralno motorno olje Total Quartz 5000 15W-40 je namenjeno za uporabo v sodobnih bencinskih in dizelskih...
Ne, tudi viskoznost mora biti ustrezna po specifikaciji - če ni, moraš vprašat nekoga, ki se na to spozna. Manjšo škodo boš naredil, če uliješ 10W30 A3 namesto A2 kot pa 15W40 v predviden 10W30.
Daj tukaj notri vnesi specifikacije, kaj ti castrol predlaga
Motorno olje za motor KLDE (2.5 V6), ne spomnem se točno katero olje sm takrat daju not, našu sm pa specifikacije 10W30 API SJ, ACEA A2. Je pa olje teh specifikacij že zelo težko dobit... tole Ravenol kej velja?
Ne bom ti solil pameti, ampak ker si linkal to olje, bi ti razložil vidik specifikacij za to olje, moraš biti pozoren na obe:
1. ACEA A2 moraš nujno vzet olje, ki ustreza A2 in nič drugega, ker tako dela ACEA standard
2. API SJ pa pomeni, da rabiš olje, ki ustreza najmanj SJ specifikaciji.... SF, SG, SH, SJ, SL, SM, SN,... vrsti red gre po abecedi. Torej vzameš lahko katerega koli modernejšega od SJ naprej, nikakor pa ne nazaj!! Polinkano RAVENOL olje ima oznako SF, torej je neustrezno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tega ja, drugih ne. A5 specifikacija mora bit.
Motorno olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 • Motornaolja.com
Povezava za deljenje
Deli na druge strani