Skoči na vsebino
13 hours ago, Husky1290 said:

Glede avto moto scene pa res iz dna srca sovražim Amere. Vse tabolš poberejo, mi pa eko drobtince dobimo 😤

 

Sam pa ni to vedno, ce vzamem za primer starega Nissana 350Z so bli na ameriski verziji slabsi deli gor nametani

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano
Just now, Bini said:

Za 1.6 bencin motor pred 15 leti vem da so ga vgrajeval v Focusa in M3, čigav je pa bil pojma nimam. Sigurno obstajajo kaki podatki! Jaz bi rekel, da so Skayactiv motorji Mazdini, saj jih tako reklamirajo! :whatever:

 

Skyactiv je 100% mazdin motor, so se pa neki dogovarjali, da bi jih naj vgrajevali še v nekatere Toyote, če je potem prišlo do realizacije tega pa nimam pojma.

 

Tisti 1.6 bencinski motor pa mislim, da je bil od General Motors in se je vgrajeval tudi v nekatere Ople

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano
7 hours ago, Bini said:

To ne vem ampak vem,da so iz navadnih traktorjev na common rail sistem šli čisto zadnji in tudi potem imeli problem s šobami in obrabo določenih cilindrov! To je utrpela celotna vw skupina razen Škode,ker so zadnji šli na nov sistem in so težave s tem bile že odpravljene. 🥴Italijani so pa tako bili prvi s common rail sistemom !:jupiii:

 

 

 

Sej so ga Italijani tut razvil :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano (urejeno)
2 hours ago, Bini said:

Glej ,res grdo od tebe,sprašuješ in mi ti svetujemo pol se pa zajebavaš in norce delaš to je res podlo od enga,ki je gost tukaj. Drugače pa le poglej kaj je še poleg olja v Mazdi ,da boš videl kak se  odlični bencinar nardi,ker vw zna nardit sam traktorski motor pa še to so se nekaj časa od Italijanov učil.💩

Kr dost casa so mel se za ucit od Italijanov, sej so VAGu za par let prepovedal vgradnjo common rail sistema v njihove motorje 😂

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano (urejeno)
31 minutes ago, toto89 said:

Niso najbolj navdušeni nad tem.

Omenjali so tudi, da so nekatere verzije bolj kritične za posodobit in lahko gre kaj narobe..

Ampak meni so posodobili, ko sem jim razložil, da je originalna verzija pri predvajanju glasbe tako slaba da groza (ko si ugasnil avto naslednjič ni znal nadaljevat pesmi iz USB, mislim, da so bile tudi težave z nakljuučnim predvajanjem).

Sicer pa se mi zdi, da sem nekje zasledil, da je postopek kar dolgotrajen, vmes pa ti NE sme zmanjkati baterije (akumulatorja).

 

Možno, ker že sam Music database update traja 15min da nardi proces

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lupljenje alu platišč Mazda
Napisano
8 minutes ago, Alex said:

Saj je v redu samo ne zdrži kot prava dvokomponentna barva. Jaz sem tudi pred leti tako pobarval feltne z sprejem a se je po par letih začelo kupiti. 

bomo vidli, tole je 2 leti zdržalo brez luščenja

 

 

IMG_20200711_120053.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

5 hours ago, Slash13 said:

Kaj pa glede menjave olja v zadnjem diferencialu pri awd? Kak je pa tam (priporočen) interval?

 

v zadnji diferencial gre olje API GL-5 SAE 80W-90, menja se pa na cca. 150kkm

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

13 minutes ago, scania said:

Jaz prisegam na original in ravenol fz. Original je pri eurotonu 25-27€ se da shandlat nizje. Ravenol fz je pa nekje 17€.

Sprasujem zato, ker je Aisinov menjalnik pa najbrz tut Aisinovo olje ne more skodit ali? 

 

Pa se eno informacijo, ce mogoce kdo ve... Sta navaden avtomatski menjalnik in za AWD avtomatski menjalnik enaka? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

8 hours ago, scania said:

Glede avtomatskega menjalnika in menjave na 200000km vama lahko samo zazelim veliko srece. Odlocitev je vajina. V servisnih intervalih sploh ni predvidena menjava olja, osnova menjalnika je Aisinova in ima predvideno menjavo na 100000km. Podobna zgodba kot pri 6hp zf menjalniku ki je v bmwjih. Bmw predvideva da menjava ni potrebna, na šolanju pri zf so nam zabicali da se olje menjava med 80000 in 100000km. Pokazali so nam tudi olje in siber menjalnika po 200000km, verjemita olje prezgano siber pa poln obrabljenega materiala sklopk, 100000km je zgornja meja menjave, odlocitev je pa lastnikova. Jaz bi na 60000km menjal olje in filter v menjalniku, pa sem miren. Ce si z stajerske si lahko sam kupis material in ti jaz menjam olje, pa ves da imas menjano in si brez skrbi kaj bo.

 pri mojih 175kkm ni videt kej zazganega

 

IMG_20201012_160811.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kar se tice avtomatskega menjalnika pri moji CD175 sem sel do Selmarja v Celju povprasat, so mi rekli prva menjava olja pri 200kkm

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mikro jermen M3 2.2d
Napisano

Aless kje si pa staknu to aplikacijo. Imam sicer isto ampak samo online verzijo. Se mi zdi, da ima tvoja malo vec podatkov od moje :)

 

js sm si tole potegnu dol ?e s piratebaya :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6, 2011, 2.2d, 95kW opilki v olju
Napisano

jaz bi jo pa ?el pogledat.......?e vse ?tima,    odtrani? DPF  pa ?e blindira? EGR pa ima? mir glede tega. ?e so servisi res delani kot treba (?e so narejeni na uradnem ?e toliko bolj?e glede sledljivosti mo?nih napak) Tudi sam sem kupil ne za dosti dra?je enak letnik  pod 130kkm  in za 1x po 25kkm prevo?enih  vse ?tima  razen seveda zavor ki jih moram menjat . Peljeta se na uradni servis naj ga preverijo potem pa naprej.

Kdaj bi ga ?el pogledat sishi? 

 

Zanimivo in po svoje kar neverjetno je dejstvo, da pri nas obstajajo podjetja, ki svojim strankam uradno ponujajo tudi odstranitev filtra trdnih delcev iz izpu?nega sistema. Ve?ina ponudnikov to storitev sicer zavije v ?namene preizkusa delovanja motorja pred vgrad-njo novega filtra trdih delcev? ali ?za namene motorsporta?, a dejstvo je, da se po na?ih cestah vozi precej avtomobilov z dizelskimi motorji, ki v izpu?nem sistemu nimajo ve? filtra trdnih delcev.

Najve? krivde za to zagotovo nosi nepopolna zakonodaja na podro?ju tehni?nih pregledov in tudi nepopoln nadzor; pri meritvah izpu?nih plinov na tehni?nem pregledu sicer izmerijo ?dimljenost? dizelskih motorjev, ne pa tudi natan?ne vsebnosti oziroma koli?ine trd-nih delcev v izpuhu.

O?itno tak?en tehni?ni pregled opravijo tudi avtomobili brez filtra trdnih delcev ? ali pa jim pregledniki na tehni?nem pregledu pogledajo skozi prste, kar glede na pretekle izku?nje ne bi bilo ni? presenetljivega.

V prihodnosti naj tak?ne okoljevarstvene goljufije ne bi bile ve? mogo?e, saj se ?e pripravljajo zakonske osnove za temeljitej?e merjenje vsebnosti trdnih delcev v izpuhu ? najprej na evropski ravni, potem tudi pri nas. Kdaj natan?no in kako naj bi to merili, v tem trenutku ?e ni znano.

 

Vir: AMZS

 

po?asi bo res nastal problem okrog tega, sploh ?e ma? zavedeno, da je motor EUR 6

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6, 2011, 2.2d, 95kW opilki v olju
Napisano

Tule je problem odli?no razlo?en (komentarje je tudi zanimivo prebrat):

 

Zaklju?ek: Vsako ali vsako drugo menjavo olja preveriti (lahko z endoskopsko kamero) in po potrebi o?istiti karter + sito ter preveriti in po potrebi zamenjati podlo?ke injektorjev. DPF pa ven zabrisat. Mislim, da je to najbolje za vse Mazdine dizle, ne glede letnik. Pa sre?no.

Kar se dpf-a tice, so ga zacel z letovsnjim letom na tehnicnih cekirat

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 2004 P0340 napaka in cukanje avta
Napisano

Senzor odmi?ne je zgoraj in je dosegljiv direktno, mogo?e misli? senzor gredi, da je te?ko dosegljiv?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Uf pardon, tam sem menju knock sensor (senzor klenkanja), tisti je malo tezjw dostopen :)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 2004 P0340 napaka in cukanje avta
Napisano

Samo imas dva senzorja odmicne gredi, tako da vprasanje, kateri je hin ce sploh je kateri. Lahko je kriva tudi kaksna elektricna napeljava do senzorja itd. Skratka, kot je zmaj rekel in ga pelji k mehaniki naj ga lepo pregleda in ti pove kateri senzor je tocno za zamenjat. Cena novega (ne original) je pa od 40-50e tako da tudi ce sta sla oba k vragu je to strosek 100e. Zamenja se ga pa en, dva, tri :)

attachicon.gifIMG_20190127_110215.jpg

Eno je senzor odmicne gredi, drugo je pa senzor glavne gredi :)

 

Je pa za senzor odmicne treba kr dosti stvari narazen vzet, da prides do njega. Sem ga menjaval kaki 2 leti nazaj "Pob-u" na forumu

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX7 izgublja hladilno tekocino
Napisano

Ce bom verigo menjeval v lastnem strosku jo bom sigurno pri pelkotu, ne pri jodlarjih! Mislim pa da prodajalec ne bo menjeval verike, sem skoraj da preprican.

 

Sicer pa ima avto 130 kkm, tako da mislim da bi morala se nekaj casa drzat. 

 

Dejc, ce sem te prav razumel, pomeni ko se bo veriga raztegnila in ne bo vec sinhronizirna z senzorjem, se bo prizgala lucka za dignnostiko motorja. Potem pa preko testeraj ugotovis katera napaka, ozirama raztez verige.

 

Uf, mislim da mad vdaj do 200kkm mir

Jp, je tako :) pa ponavadi jo tut slisi, ko mal bolj glasna rata :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX7 izgublja hladilno tekocino
Napisano

Ne vem koliko stane glava, zato sem tudi spraseval ce kdo ve pa. 

Sem spraseval hendlerja ce bojo popravljali, je reku da ne, da so narocili novo glavo ter dele ter da bojo uredili. 

 

Upam da bo urejeno kot se spodobi in da bo potlej mirno. Zanima me kaj vse bojo se zraven menjevali, predvidevam da olje tudi, dihtunge itd. 

 

Nekdo pravi da bi morali celo ketno menjat ter napenjalce al karkoli ze zraven pride, ampak dvomim da bojo to vse delali. 

 

Ali se na CX7 tudi da preverit koilko je veriga raztegnjena z Forscanom ali pa Torque aplikacijo?

 

Nebi blo slabo verige zamenjat, ce je ze ravno vse razdrto, tut sam sem uzput se glavni servis naredu :)

Glede eaztegovanja pa mislim, da da mazda opozorilo, ko senzor odmicne in glavne gredi nista vec sinhronizirana med sabo kot bi mogla bit :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX7 izgublja hladilno tekocino
Napisano

No, avto je pri prodajalcu ze od ponedeljka, pa ocitno bo se en cas, dokler ga ne uredijo. Ravno prejle dobil klic,ter opis napake. Dejan isto kot pri tebi, pocena glava..Haarriss recejo oni temu. Nova glava je ze narocena, krije vse prodajalec, hvala bogu.

Koliko pa kosta recimo glava za CX7, oziroma za Mazdin 2,2l Motor.

Kaj vse se se zraven menja, predvidevam da olje, pa mogoce se kaksni ventili, ker so menda zelo poceni.. vsaj mislim da sem nekje to prebiral.

Upam da bo hitro urejeno, predvsem pa kot se spodobi, da bo vse stimalo! Dejc, a na cilindrih, od leve proti desni vsaj prvi trije.. a se je tam nabirala voda, al kaj je to na sliki.. zgleda kot neka sluz?

?isto odvisno kdo ti proda, js sm dobil glavo za 200?, ventili pa ?isto odvisno v kakem stanju so, js sm reku majstrim, da mi jih prestavijo iz moje stare glave, ker so bile konice ventilov lep?e, so mi jih pa tudi nanovo spolirali...

tisto kar pa vidi? na prvih treh cilindrov so pa saje, ker pa je neka malenkost antifriza ostala v v motorju so se pa zmocle.

je pa zdej narejenih cca. 5kkm od takrat, tak da motor dihta, na jih pa zdej 320kkm vsega skupi :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.