Ma ni mi jasno. Potem je vse normalno delalo! Mo?no je, da je imela tu tut vezo vlaga kot takrat ko cuka. In je presko?ila kak?na iskra kaj jaz vem. Noro v glavnem.
Ampak sem ?e pomirjen, saj mogoće bit će bolje. Mogoć pa ne...
Bom probal pregledat vse varovalke, kable... Porkadu?!
Zjutraj: 5 sopinj Celzija 100% vlaga (megla). Avto v?gem, obrati naratejo kot ponavadi in nato takoj padejo na 1300 obratov. Ko je segret pa ?e ni?e...
Ampak huj?i primer: Ko sem hotu poblendat pri pospe?evanju mi je za del?ek sekunde VSE crknilo. Radio, lu?i in moslim, da tut motor.
Sodelavc (Clio 1.4 tastar) mi je ni? kaj presene?eno rekel, da se je tut njemu to ?e zgodilo. :ne vem:
Fak ej vedno manj sem nad tem Z5 motorjem navdu?en.
7-10 litrov ampak 10 nisem nikoli dosegel le pribli?al se. Res ga pa ful ti??im. Zadnje ?ase pa bolj pazim ampak nisem nikoli polno natankal. Bom naslednji? probal dose?t minimalno porabo (zaenkrat 7.4l).
Obrati se takoj ko se v?ge ful vdignejo ampak pol padejo. zaenkrat... :ne vem: Bom jutri (?e se bom spomnil navsezgodaj zjutraj) preveril.
Morda malenkost. Pa veliko bolj veselje je pogledat lu?, ker se skor not vidi?. V paraboli pa sploh.
Edini problem: O?itno sem malo zakrivil un zgornji nosilec, kjer je pri?raufan zgornji vijak in sedaj sveti vi?je in moram imeti na?timano na vsaj 2 potnika (tam, ko ?tela? vi?ino). Pa neki veliko lufta je med lu?jo in blatnikom. To bo treba ?e po?timat.
Aja zdaj pa ?e razmi?ljam, da bi ?e pozicijske spucal.
Fertik sem... Se to?no vidi katera lu? je bila prva. Je bolj zjebana una plastika. Na drugi se sploh ne opazi (?eprav sem jo pa spodaj zarezal). Kako sem delal? z fenom in tamalim ?raufencigerjem, ki sem ga tla?il not ter vlekel uno maso ven. Ko sem bil okol sem dal not dleto ter odrinil steklo od ohi?ja ter odrezal, ?e je ?e kje dr?alo. Zataknil nekaj najzaj, da se ni zaprlo ter tako ?el okoli. E konec. Potem sem pa o?istil z AJAKSom za ?ipe ter na koncu spoliral z polir pasto, ker je res pomoje u?inek. Na koncu sem nafukal silikon ter ju spet zdru?il.
Aja pa ?e zadaj na ohi?ju sta dve luknji, prikriti z gumijasto cevjo. Pomoje za to, da zrak kro?i/se notr hladi. No vmes sem zataklnil polivinil, da notranja stran bolj dihta. Sem ga posral, se bo notri preve? pregrevalo? Upam da ne, glavno, da je notranja stran zdaj zadihtana in spucana za par let.
Slike? Mah kogar zanima si bo lahko ogledal v ?ivo na sre?anju v LJ.
PS: Sedaj sprednje lu?i ?e bolj spominjajo na Supro.
Slike povedo ve? kot tiso? besed. Evo sem se ob 12:45 lotil dela. 15 ?ez eno sem imel ?e vse razdrto. Malenkost. Potem so se za?ele je?ove muke. ?ele ob 17:45 sem lo?il ?ipo od ostalega dela. Najprej sem mislil, da je una tesnilna masa pritrjena ?ist ?voh ampak ni in ni ?lo... Ob 14:30 sem obupal in ?el pit. Pol je bila ?ez neki ?asa ju?ina. Zadnja dva stavka nimata veze... Vmes sem obupaval ampak mi je dala zagon Rocksonova tema kjer pi?e, da je treba biti potrpe?ljiv. Pa dobro tebi je lahko, ko ti ni ni? dr?alo. Vsaj tako sem razmi?ljal. No na koncu mi je uspelo in sem z Ajaksom s?istil plasti?no steklo, ter ga spoliral, da se res lepo sveti. Kon?ni rezultat ni popolnoma prozoren ampak razlika je opazna. Pa malenkost sem zjebal/zakrivil tisto plastiko kamor vtaknemo ?ipo ampak ni problema silikon does it all. Aja razmi?ljal sem, da bi steklo zbrusil (najprej grobo, da zbrusim vse robove nato z vodobrusnim), da bi bilo steklo popolnoma prozorno ampak, ko sem enkrat potegnil sem ugotovil, da ga je ?koda.
Danes sem malo bolj gledal kaj naj storim glede motnega stekla. A je mo?no to plastiko (steklo ziher ni- kve?jemu pleksi ) dol snet in jo spucat? Pomoje da. Ozna?il sem nekak?ne zati?e (rde?e), ki so najbr? ravno zato, da fiksirajo pleksi (steklo/plastika?). Najbr? so hoteli na ta na?in privar?evati pri kre? testih (menja? le steklo). Torej najbr? le slabo dihta in se ga da podret?
Vpra?anje: A je kdo ?e probal? Kak?en je postopek? Najbr? celo lu? od?raufat dol (en ?rauf sem ozna?il z zeleno) in nato razdret celo lu?. Pol pa glancat. Aja koliko ?asa bom rabil, da dam lu? dol? A kdo kaj ve a bo treba dol dajat odbija? (?e je kaj pri?raufano od spodaj? MAZDA2 a ima? ti kak?ne izku?nje z razdiranjem tega avta?
bom tekom tega tedna obiskal servis ter dal priklopit na ra?unalnik... pa bomo vidli kaj bo pokazal...
Najbr? ni?...
Podobne te?ave imam jaz in ?e nekdo na forumu z motorjem Z5. Ampak do 3000 obratov, kadar je v zraku ful vla?no. Ob?asno kar zatrokira. Mah se mi sploh ne da ukvarjat... Je toliko mo?nosti, da glava peće. Najbr? je kaj v zvezi z elektroniko ampak kaj, ko jo je v tem avtu toliko... Je bratranc prav rekel, ko je dejal, da naj ne bom preve? navdu?en, da imam toliko elektronike ker, ?e za?ne zafrkavat zna zafrkavat oreng...
Ne boste verjeli ampak v?eraj zve?er pogledam na armaturno plo??o in lu?ke so svetle, kako je to mo?no pa nisem ni? fretal po armaturki??? Dajte mi razlo?it, kaj imajo Mazde res du?o :ne vem:
A se norca dela? al res? Nocoj sem pri?gal avto in ugani kaj... Spet ne dela. Zdaj pa res ne vem a je to za zjokat al za smejat. Je pa v?asih, ko ni pri?gala pomagalo, da sem knof za toploto nahitr nabil do konca in se je lu? pri?gala. Ampak zadnje ?ase ne pomaga ve?...
Fucking du?a v Mazdah!
Bo re treba armaturko razdret pa na?pricat kontakte z WD40. Ampak ko je pa to tolk dela. Kako naj sploh razdrem armaturo?
Ha, kot prvo Maloya sploh ni leva znamka (svicarske super gume, na testih so kar v redu)...katero dimenzijo pa mas? Ker recimo za 195/65 15 dobis vrhunske gume ze za 16k....pa vedno je treba najnovejse vzet...sej to je smisel ko kupis nove gume ne? (ostali plusi so se vsako leto gumo "update-tajo" tako da je novejsi letnik boljsi kot starejsi)
Hehe sem pa? mislil, da je zate kar ena leva znamka (jih fuuul malo ljudi pozna ampak kdor jih, jih hvali ). Imam pa dimenzijo 185/60 R14 oziroma lahko bi vzel 65 (60 nimam homologirane) ampak je avto vsaj 1cm ni?ji pa ni?ji presek je za suho cesto bolj?i. Je pa res, da za pozimi malo manj ampak hej, saj so Maloya.
Najnovej?e... No ja letos so jih Vrednesteince prehitele tako da... Ne vem. Jaz ostajam na Maloyi za pozimi. DObi se jih na ?elodniku (CIM), nekje v Lendavi (ful cenej?e!!!) in se mi zdi, da blizu koloseja, ko je uno vulkanizerstvo (tam kjer ponavadi stojijo policaji ).
Lojze druga?e s pa pomoje spla?a vpra?at za kak?en starej?i letnik gum. Sam sem kupil Maloyo Cresta (vem kar ena leva firma ampak iz izku?enj lahko trdim, da limajo na vsako podlago ). Prvo kar me je vpra?al je, ?e sem jih ?e imel. Seveda, saj zato sem se odlo?il zanje. Evo skonto. Nato pridem na monta?o in me vpra?a, ?e so lahko starej?e. Hja ?e je cena ista bom vzel nove. OK ?e nekaj popusta. Tako sem pri?el iz 20k SIT na 14k SIT na gumo. Plus monta?a pa sem privar?eval 30.000 SIT Iz 90 na 60k SIT. Pa se vsaj zaenkrat dr?ijo superduperfajn! (slab?e kot so se ta stare razpokane letne se ?e ne morejo).
Pomoje ima ta avto lastnost, da bere misli in te v trenutku, ko se ga navadi? razo?ara. Nakar mi je o?itno prebral misli, da ga bi najraje zamenjla hitro spet delal v redu. Zjutraj sem se peljal in razmi?ljal o tem koliko km sem naredil s tem avtom in kdaj bom menjal olje, jezno pogledam armaturo in spet dela!
Ta avto je res ?udn. Neki ?asa dela neki ?asa ne. :ne vem: Isto je s ?ibedahom, ko ga ni varno odpret nazaj (zaslideat ne dvignit) saj nikoli ne ve? a se bo takoj zaprl ali pa mogo?e ?ez par ur.
Nekaj ?asa nista delali samo lu?ki za svetilnost armature in zadnjo meglenko ampak dons zjutraj je pa crknila celotna osvetljava pri ?altarjih "klime". Se pravi ne vidim kej ?telam (ok pribli?no se mi sanja ampak ni lu?k!). Pomoje so kak?ni kabli, iskal sem kot norc pa nisem ni? na?el.
Nimam pojma kaj naj naredim. ?el bi na servis ampak je itak predolga ?akalna vrsta (a se res tako kvarijo ) pa ?e ocurili me bodo.
Kak?en predlog? Ni sicer nujno ampak prav bi pri?lo, ?e bi se lu?ke svetile...
Ja ampak tako lahko teoreti?no hitreje pre?alta? ne? Ker manj premakne? ro?ico. Kot sem rekel po eni strani lahko tut od?aga? originalno, ?e si res fanatik ampak predelani kraj?i so bolj?i, ker imajo dejansko tut uno "pivot" to?ko vi?je, ?e se ne motim (Japanese performance press).
Isti kurac je... O?itno je bil dopoldne ?e dobre volje zve?er je pa isto.
@Grega_: Hja ta filter, ki sem ga kupil jaz je za v ?katlo. Se pravi se ni? ne vidi in ni? ne dere (ok mogo? kak?en dB ve?). Samo ve? pretoka ima. Ko?tal je 12 jurjev v A3M pa en mesec ?akanja.
Za CAI pa sploh ne vem, ?e je kit za ta avto. Ampak zaenkrat se niti ne obremenjujem...
Hehe zdaj imam ?portni filter in mam ziher 5 konjev ve?. Ni da ni.
Ampak se dejansko ?uti, da motor lep?e pospe?uje. Je pa seveda notranji filter (K&N). No mogoć bi bil ?e bolj?i Cold Air Intake ker zdaj ima avto serijsko ful dolgo napeljavo do filtra. To bo ?e treba po?mekat. Pol gremo pa 200, ko zamenjam ?e gume.
Dons ??ije kot pri norcih pa ni niti enkrat cuknil. Daj ti malo poglej zra?ni filter v kak?nem stanju je. Jaz sem dal v?eraj not od K&N notranjega in ne cuka ve?. Mislim, da ni samo naklju?je, ker prej?nji filter je bil res ?e zapacan...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hja, ?e menja? jermen se mi zdi, da se jo spla?a spotoma.
Druga?e pa jaz bi menjal sve?ke, olje, filtre, morda ma?telal elektroniko/ventile...
Itak bo treba pri mojmu neki narest.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani