Skoči na vsebino
Krajši interval regeneracije
Napisano

MAP jaz merim z multimetrom ima tri pine +rdeča žica - rjava žiga in signal včasih zeleno bela ali raznih kombinacij. Pri kontaktu ponavadi kaze 5 ali 7voltov odvisno od senzorja. Ko vklopis vrednost pade na okoli 1,2 do 1,7V ce pohodis gas mora vrednost narast ce ne poskoci napetost ampak pocasi narasca in se giblje v okolici voltaze prostega teka je okvara v senzorju. Diagnostika ti pa nebo vrgla okvare ker je vrednost prostega teka v mejah normale. Ne vprasajte kako sem do tega prisrl, nardil sem skoraj doktorat preden sem ugotovil.

Glede egra je pa normalno da se temperatura poveca ko je zaprt saj dobis vec svezega zraka v valje in pride do boljsega izgorevanja, ko je egr odprt dobis v valje en del plinov ki so ze izgoreli in nebodo dvakrat izgoreli to meni da zavzevamjo v valju mrtvi prostor kar pomeni manj prostora za svezi zrak in posledicno slabse izgorevanje ter padec temperature.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)

Original mazda ultra5w30 ali shell helix ultra 5w30. @Aless mislim da se strinjaš z navedenimi olji, glede na specifikacije in lastnosti pa mi je Aless dokazal da je olje shell top.

 

Pa še malo furbcanja 🙂

To imas g165? Kako si zadovoljen z avtom, si imel kdaj kakšne težave? Če ni skrivnost koliko imaš prevoženih?

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Aless napisal:

 

Evo primerjave Mazda Original Oil Ultra 5w30 vs Shell Helix Ultra 5w30 vs Shell Helix Ultra Pro AF 5w30
HTHS viskoznost je pri Mazdinem olju znižana, zaradi zmanjšanja porabe goriva, Helix Ultra im stadardno 3,5 HTHS viskoznost, kar je boljše in nudi boljšo zaščito obremenjenih delov, Za Helix Ultra Pro AF žal nimam podatka o hths viskoznosti.
KV40 in KV100 viskoznosti so pri Madinem in Helix Ultra Pro AF na podobni ravni, so pa na nižjih vrednostih znotraj specifikacije za 5w30 olja, se pravi so malo redkejša olja kar je ugodno za porabo, malo slabše za zaščito.
Helix Ultra pa ima KV40 in KV100 viskoznosti na zgornji strani znotraj specfikacij za 5w30 olja.
TBN/TAN razmerje je pri Helix Ultra najboljše, vendar tudi pri ostalih dveh je na zelo dobri ravni.
Sulfatni pepel je najnižji pri Mazdinem olju, kar je dobro za zmanjšanje neželjenih saj na EGRju, sesalnem kolektorju in sesalnih ventilih.
Pourpoint je pri Mazdinem olju kljub dokaj redkemu olju malo razočaranje, se pravi pri -36 začne zmrzovat, Oba Shella imata pour point dosti boljši -44 in -50. To tudi da sklepat da je osnovno olje pri Shellu boljše kvalitete. Za Helix Ultra vem da je GTL, kar je glede kvalitete baznega osnovnega oljarazred višje od HC(VHVI) olj, Mazdino je HC, za Helix Ultra Pro AF pa nimam podatka, predvidevam da je mešanica GTL+HC.
Flashpoint je podoben pri vseh treh oljih.
CSS pumpability @-30 (s kakim pritiskom se olje črpa pri -30) je pri Helix Ultra najvišji zaradi gostejšega osnovnega olja.
Noack vrednost pomeni koliko % olja se pretvori v oljne hlape, ta vrednost je zaželjena čimnižja, Mazdino olje ima 10,30%, za ostal dva Shellova olja nimam podatka, vendar za Shell Helix Ultra predvidevam da je v rangu 6-7%, ker je gostejše in še osnovno olje je odlične kvalitete.
Paket aditivov: Pri tem im Helix Ultra zelo močan in moderen paket, 96ppm Molibdena in 262ppm Bora nudita dobro dozo zaščite proti obrabi.
ZDDP (Zink,fosfor) je pravtako klasičen aditiv proti obrabi, pri tem ima Mazdino olje malenkost višje vrednosti, se pa ZDDP poskuša zmanjšati na minimum, zaradi katalizatorja fosfor namreč slabo vpliva na življensko dobo katalizatorja.
Shell Helix Ultra ima modernejši paket aditivov to se vidi tudi na zmanjšani količini Kalcija in več Magnezija, pri modernejših oljih se Ca nadomešča z Mg.
Skratka Shell Helix Ultra nudi najboljšo zaščito motorja, bo pa na ta račun mogoče malekost večja poraba goriva.
Helix Ultra Pro AF je pa malenkost "boljši" od Mazdinega olja, na račun kvalitetnejšega osnovnega baznega olja.

 

Za razmislek ti v tabelo prilagam še Ravenol FDS, DXG, VMP in Mobil1 ESP.
Vendar če se držiš samo ACEA specifikacij pol pride v poštev samo Ravenol FDS, ostali imajo samo API spec za tvoj avto, kar načeloma ustreza, ampak so po ACEA specifikaciji bolj prilagojeni dizlom.

 

 

olja skyG.jpg

 

Uauuu, @Aless vsaka čast, to je prava raziskava. Mene si prepričal, eno menjavo še gre v avto original mazda olje (garancija) , potem pa shell helix ultra 5w-30. Bom pa se potrudil da ob zadnji menjavi pošljem mazdino olje na analizo.

 

Hvala ti za čas in trud, ob priliki upam da se kje vidimo in spijema pivo :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pravkar je Aless napisal:

@scania

@godlike

V servisni je ali A3 ali A5😉

ACEA A5 olja imajo znižano HTHS viskoznost, se pravi so bolj ECO(znižanje porabe). Po domače malo redkejša so. 🥴

Sem pripel 2 sliki za hitro razlago API in ACEA specifikacij

ZjZhYTczN2YtOTJmNC00NzA5LThiMzgtZjVkOTQ5MGJhZDQ5_api-1.jpg

OWVlMWE1ZjMtY2UxYy00ZTQ2LWE4YjItZmM4Nzg0OWM5MWM5_acea.jpeg

@Aless hvala za razlago, zdaj si me not potegnil z olji 😁😁 kaj pa api sl? Ker shell ima sn. 

Torej je bolje za ketno in mazanje acea A3?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 7 urami je Aless napisal:

 

Za minimalno obrabo se gleda količina adtitivov ZDDP, Molibden, Wofram, Bor. Kot drugo se pa še gleda viskoznost HTHS, hths pod 3.0 imajo slabšo mazalno lastnost pod obremenitvijo, zato priporočam hths med 3.0-3.5.

Glede olja za Mazdine G bencinarje pa sem že v oni drugi temi o olju napisal Shell Helix Ultra 5w30, Ravenol DXG 5w30, Amsoil Signature Series 5w30. ;)

 

Sem gledal shell olje in sem priperjal parametre v servisni knjizici pise 5w30 api sl acea a3/a5. Zdaj shell olje ima pa oznake api sl acea pa a3. Zdaj a5 mora tudi bit ali je ali a3 ali a5? Pa zna bit kak problem s tem oljem? ker prva serija mazde 6 bencinar so tudi  imeli par primeeov ko se ie zajem olja oljne crpalke zadelal. Te oznake api in acea so mi neznanke 😕

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano

Jaz imam izkušnje pri toyoti s febi ina in contirech. Te so ok, mislim se danes gredo ti avti brez problema bilo je pa menjano preventivno. Kolega je FAI menjal na n47 motorju od bmw in je po 80000km spet menjal se je raztegnila je pa res da ni menjal zobnikov odmicne gredi kar je bila tezava, drug kolega je pa FAI menjal na mercedesu w204 om651 motor in je brez problemov pa ima zdaj 120000km od menjave. Za mazdine dizle mislim da drugo kot FAI nemors dobit za bencinarje pa mislim da je bga in skf. Katere ketne so vgradili tistim ki ste ze menjali?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 23 minutami je Aless napisal:

 

Kateri servis to?? Pooblaščeni?

Ti imaš dizla ali?? 

Sem zdaj šel še enkrat preverjat in za DIZLA 0w20 ni dovoljeno! 

 

To novo olje Mazda Original Oil Supra-X 0w20 je bilo razvito posebej za Skyactive-X bencinske motorje, je pa dovoljeno z strani Mazde za Skyactive-G. 

Za dizle to olje ni primerno in ne ustreza specifikacijam ki jih zahteva Mazda za dizelski Skyactive-D motor. 

Če so ti v dizla vlili Supra-X 0w20 bi jaz zahteval menjavo za Ultra DPF 5w30 ali Supra DPF 0w30. 

Spodaj imaš izsek glede olja iz navodil za uporabo za Mazdo 6 in CX-30. 

Priložil sem tudi tehnični list od Mazdinega olja Supra-X 0w20, kjer tudi piše da je to olje samo za bencinske motorje. 

 

Screenshot_20210703_102558_com.google.android_apps_docs.thumb.jpg.6d9367d69498829e09f11e419518f84b.jpg

 

681C0AC2-0C7D-461F-9DA0-77A50D0C3D42.png

Screenshot_20210703_104057_com.google.android.apps.docs.jpg

Jaz ga nebi dal niti v g niti v x engine, tako kot si že velikokrat napisal kot voda sploh pri mešanju z bencinom 😕 . Pri toyotah so kar težave s temi ow20 olji na hibridih se pojavljajo težave s kondenzom in gorivom v olju, zato gredo pocasi nazaj na 5w30.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)

@Aless katero olje (znamka, viskoznost) razen original mazdinega bi dal ti v g165 motor? Oziroma katero olje je po tvojih ocenah top za g165?

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
pred 5 minutami je Jaka32 napisal:

 

Ker ne vem kakšna je noter. Verjetno ni samo Ravenol z oznako FL22.

Fl22 je not, torej dolijes fl22. Gres na servis in kupis liter fl22 al pa od ravenol fl22 in je to to. Mesat nerabis tudi ce je koncentrat ker teh 2dcl proti 7litrom ni nic. 

Evo to je to 1,5litra za 8€ pa mirna Bosna

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
pred 6 minutami je Jaka32 napisal:

Prosim še koga, da odgovori na druge dele vprašanj...

Zakaj pa bi menjaval tekocino na 4leta starem avtu?

Tekocino spustis ven na spodnji strani hladilnika nato nalijes novo tekocino najprej v hladilnik potem v raztezno posodo do max. Zalaufas avto in ga v prostem teku ogrejes na delovno temp, zatem drzis obrate 5min na 2500rpm potem 5min na 3000rpm zatem vgasnes avto da se ohladi in preveris nivo, ce manjka malo dolijes ce pa veliko pa preveris kje tece in ponovis postopek od ogrevanja v prostem teku naprej. Drugace pa stanje hladilne tekocine preveris z multimetrom minus das na minus od baterije plus das v hladilno tekocino in avto zagrejes ce je vrednost vec kot 2V je perajt za menjavo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.