Skoči na vsebino
Pravkar je Aless napisal:

@scania

@godlike

V servisni je ali A3 ali A5😉

ACEA A5 olja imajo znižano HTHS viskoznost, se pravi so bolj ECO(znižanje porabe). Po domače malo redkejša so. 🥴

Sem pripel 2 sliki za hitro razlago API in ACEA specifikacij

ZjZhYTczN2YtOTJmNC00NzA5LThiMzgtZjVkOTQ5MGJhZDQ5_api-1.jpg

OWVlMWE1ZjMtY2UxYy00ZTQ2LWE4YjItZmM4Nzg0OWM5MWM5_acea.jpeg

@Aless hvala za razlago, zdaj si me not potegnil z olji 😁😁 kaj pa api sl? Ker shell ima sn. 

Torej je bolje za ketno in mazanje acea A3?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 7 urami je Aless napisal:

 

Za minimalno obrabo se gleda količina adtitivov ZDDP, Molibden, Wofram, Bor. Kot drugo se pa še gleda viskoznost HTHS, hths pod 3.0 imajo slabšo mazalno lastnost pod obremenitvijo, zato priporočam hths med 3.0-3.5.

Glede olja za Mazdine G bencinarje pa sem že v oni drugi temi o olju napisal Shell Helix Ultra 5w30, Ravenol DXG 5w30, Amsoil Signature Series 5w30. ;)

 

Sem gledal shell olje in sem priperjal parametre v servisni knjizici pise 5w30 api sl acea a3/a5. Zdaj shell olje ima pa oznake api sl acea pa a3. Zdaj a5 mora tudi bit ali je ali a3 ali a5? Pa zna bit kak problem s tem oljem? ker prva serija mazde 6 bencinar so tudi  imeli par primeeov ko se ie zajem olja oljne crpalke zadelal. Te oznake api in acea so mi neznanke 😕

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano

Jaz imam izkušnje pri toyoti s febi ina in contirech. Te so ok, mislim se danes gredo ti avti brez problema bilo je pa menjano preventivno. Kolega je FAI menjal na n47 motorju od bmw in je po 80000km spet menjal se je raztegnila je pa res da ni menjal zobnikov odmicne gredi kar je bila tezava, drug kolega je pa FAI menjal na mercedesu w204 om651 motor in je brez problemov pa ima zdaj 120000km od menjave. Za mazdine dizle mislim da drugo kot FAI nemors dobit za bencinarje pa mislim da je bga in skf. Katere ketne so vgradili tistim ki ste ze menjali?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 23 minutami je Aless napisal:

 

Kateri servis to?? Pooblaščeni?

Ti imaš dizla ali?? 

Sem zdaj šel še enkrat preverjat in za DIZLA 0w20 ni dovoljeno! 

 

To novo olje Mazda Original Oil Supra-X 0w20 je bilo razvito posebej za Skyactive-X bencinske motorje, je pa dovoljeno z strani Mazde za Skyactive-G. 

Za dizle to olje ni primerno in ne ustreza specifikacijam ki jih zahteva Mazda za dizelski Skyactive-D motor. 

Če so ti v dizla vlili Supra-X 0w20 bi jaz zahteval menjavo za Ultra DPF 5w30 ali Supra DPF 0w30. 

Spodaj imaš izsek glede olja iz navodil za uporabo za Mazdo 6 in CX-30. 

Priložil sem tudi tehnični list od Mazdinega olja Supra-X 0w20, kjer tudi piše da je to olje samo za bencinske motorje. 

 

Screenshot_20210703_102558_com.google.android_apps_docs.thumb.jpg.6d9367d69498829e09f11e419518f84b.jpg

 

681C0AC2-0C7D-461F-9DA0-77A50D0C3D42.png

Screenshot_20210703_104057_com.google.android.apps.docs.jpg

Jaz ga nebi dal niti v g niti v x engine, tako kot si že velikokrat napisal kot voda sploh pri mešanju z bencinom 😕 . Pri toyotah so kar težave s temi ow20 olji na hibridih se pojavljajo težave s kondenzom in gorivom v olju, zato gredo pocasi nazaj na 5w30.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)

@Aless katero olje (znamka, viskoznost) razen original mazdinega bi dal ti v g165 motor? Oziroma katero olje je po tvojih ocenah top za g165?

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
pred 5 minutami je Jaka32 napisal:

 

Ker ne vem kakšna je noter. Verjetno ni samo Ravenol z oznako FL22.

Fl22 je not, torej dolijes fl22. Gres na servis in kupis liter fl22 al pa od ravenol fl22 in je to to. Mesat nerabis tudi ce je koncentrat ker teh 2dcl proti 7litrom ni nic. 

Evo to je to 1,5litra za 8€ pa mirna Bosna

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
pred 6 minutami je Jaka32 napisal:

Prosim še koga, da odgovori na druge dele vprašanj...

Zakaj pa bi menjaval tekocino na 4leta starem avtu?

Tekocino spustis ven na spodnji strani hladilnika nato nalijes novo tekocino najprej v hladilnik potem v raztezno posodo do max. Zalaufas avto in ga v prostem teku ogrejes na delovno temp, zatem drzis obrate 5min na 2500rpm potem 5min na 3000rpm zatem vgasnes avto da se ohladi in preveris nivo, ce manjka malo dolijes ce pa veliko pa preveris kje tece in ponovis postopek od ogrevanja v prostem teku naprej. Drugace pa stanje hladilne tekocine preveris z multimetrom minus das na minus od baterije plus das v hladilno tekocino in avto zagrejes ce je vrednost vec kot 2V je perajt za menjavo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX5 2.0 - 100 oktana, da ili ne?
Napisano
pred 3 minutami je mazda_gg napisal:

Ili mi se čini ili stvarno mazda cx5 ide bolje sa  100 oktana nego sa 95.

Ali kaj je sigurno, manje troši. Po gradu 1 litru (kombinacija prelazak na ljetne gume i promjena oktanske vrijednosti benzina).

 

I sve bi bilo dobro da mi jedan čovjek nije rekao da od 100 oktana izgore prstenovi klipa.

 

Istina ili laž?

 

Na slici: Potrošnja Zagreb - Poreč

20210620_105708.jpg

Ja na duge ture isto tankam 100 oktana i kola idu bolje 🙂 prošli put sam dao unutra jos tunap aditiv za čiscenje i 100oktana gorivo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 10 urami je Scr3am napisal:

Zakaj bi menjal ketno in preventivno peskal sesalne kanale. To zgolj iz firbca ali ? Prvic slisim, da bi imel katerikoli mazdin bencinar (ne glede na letnik izdelave)  probleme s ketno kaj sele, da bi bila utrgana. Sklopko sem pa pa tudi jaz menjal pri 230k km (prva generacija) , ampak tistih 250€ z delom vred je macji kaselj :). Trenutna druga generacija jih ima 240 k km pa sklopka u nulo grabi.

 

Vse skupaj bolj preventivno, saje bodo sigurno na sesalnih ventilih zaradi direktnega vbrizga, za ketno pa menjam na 200000km pa sem miren :) jaz sem tiste sorte ko vse menja enkrat predčasno kot je potrebno, samo da je ziher :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Po avtocesti se peljes normalno 130-140 v šesti. Glede navora je fajn enakomerno pospesevanje ne sunkovito (kot si ze sam ugotovil zaradi ketne). G165 je neuničljiv ja samo potrebuje tudi malo pozornosti, peskanje in menjava ketne bo preventiva, sklopka pa je zgleda napaka na materialu in bom menjal aisin sklopko za luk. Saj drugace je super motor, pospeski niso dizelaski ampak se glihtako pripeljes 🙂

Če potrebuje kdo olje mazda 5w30 v sredo grem na servis in se bo ven spustilo olje ki je naredilo 4000km 🙃🙃🙃🙃 to bo čist motor 😁😁😁😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

 

Veš, da sem se ob tej zaznavi skrajšanja intervala takoj spomnil nate oz. tvojo teoriji o "kvalitetnem Motul olju" v povezavi s trajanjem intervalov. :) 

 

Sem poklical Pelkota in je dejal, da tekom servisiranja ni spreminjal nobenih parametrov in naj se z regeneracijo sploh ne obremenjujem. 😲

 

Mi je pa zanimivo. Možno je, da je razlog nekoliko več prižiganja, prostega teka,...tekom dveh obiskov servisov in sedaj se morajo te nabrane saje skuriti.... Bog zna. Jaz pa vem, da bo naslednji avto M6 G165 ali G192/194. :) 

 

Če koga zanima res odlično ohranjena bela Mazda 6 karavan, letnik 2016, CD 175, ročni menjalnik, Revolution top, dobrih 90.000 km, lahko da ponudbo na ZS. 😁

Janez007 ne nori s prodajo, čisto vredu avto je, lepo skrbis zanj servisiras kot je treba. Vsak ima nekaj, tudi pri bencinarju se kaj najde. Naprimer na moji mazdi g165 2018 letnik bom moral v naslednjih 20000km sklopko menjat in ima sedaj 70000km, na 120000km bom dal peskat sesalne kanale... na 200000km preventivna menjava ketne. Vsak avto ima nekaj, sedaj si ze nekaj vlozil nanj in ti gre, ne obremenjuj se s tem kaj vse je lahko. Ti samo vzdrzuj kot je treba, olje bolj pogosto menjuj (10000-15000km) in na avtocesti ga stisni (daj si duska z navorom) pa bo vse ok 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zadnji varnostni pas
Napisano
pred 56 minutami je Katka123 napisal:

Tako je, avto ni bil v nesreci, sem ga ob nakupu dala tudi pregledati Mazda servisu na Trzaski in so potrdili, da je vse bp, brez nesrec, posebej huhsih.

 

zdaj so mi na Mazda Slovenia sporocili, da ker je Francoski avto, ne sprejemajo odgovornosti, ne glede na to, da je znana napaka in da so tudi ze kar nekaj Slovenskim vozilom menjali😞

Pa se jim zahvališ in poveš da v življenju več ne kupiš mazde in da jo boš tudi vsakemu odsvetovala.

 

S katerega konca pa si? Kolega je mehanik na mazda servisu, ce zelis ti posljem v zs stevilko in ga povprasas kaj se da nardit. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Aha, se prav šipco samo k sebi povlečeš  , najbrž je samo nataknjena gor? Bi mogu videt kako to zgleda, mogoče tudi jaz tako naredim enkrat ja. 

Zadnji del pokrovčka dol vzames, ogledla nisem dol jemal, samo zadnji pokrovcek ogledala ki je v barvi vozila.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.