@Aless sem primerjal shell helix ultra professional af in mazda original 5w30 in sta zelo blizu, vsaj zdi se mi 😁😁 se ti da pogledat in ocenit glede na mazda original in na shell helix ultra 5w30. Hvalaaa 🙂
Za minimalno obrabo se gleda količina adtitivov ZDDP, Molibden, Wofram, Bor. Kot drugo se pa še gleda viskoznost HTHS, hths pod 3.0 imajo slabšo mazalno lastnost pod obremenitvijo, zato priporočam hths med 3.0-3.5.
Glede olja za Mazdine G bencinarje pa sem že v oni drugi temi o olju napisal Shell Helix Ultra 5w30, Ravenol DXG 5w30, Amsoil Signature Series 5w30.
Sem gledal shell olje in sem priperjal parametre v servisni knjizici pise 5w30 api sl acea a3/a5. Zdaj shell olje ima pa oznake api sl acea pa a3. Zdaj a5 mora tudi bit ali je ali a3 ali a5? Pa zna bit kak problem s tem oljem? ker prva serija mazde 6 bencinar so tudi imeli par primeeov ko se ie zajem olja oljne crpalke zadelal. Te oznake api in acea so mi neznanke 😕
Jaz imam izkušnje pri toyoti s febi ina in contirech. Te so ok, mislim se danes gredo ti avti brez problema bilo je pa menjano preventivno. Kolega je FAI menjal na n47 motorju od bmw in je po 80000km spet menjal se je raztegnila je pa res da ni menjal zobnikov odmicne gredi kar je bila tezava, drug kolega je pa FAI menjal na mercedesu w204 om651 motor in je brez problemov pa ima zdaj 120000km od menjave. Za mazdine dizle mislim da drugo kot FAI nemors dobit za bencinarje pa mislim da je bga in skf. Katere ketne so vgradili tistim ki ste ze menjali?
Sem zdaj šel še enkrat preverjat in za DIZLA 0w20 ni dovoljeno!
To novo olje Mazda Original Oil Supra-X 0w20 je bilo razvito posebej za Skyactive-X bencinske motorje, je pa dovoljeno z strani Mazde za Skyactive-G.
Za dizle to olje ni primerno in ne ustreza specifikacijam ki jih zahteva Mazda za dizelski Skyactive-D motor.
Če so ti v dizla vlili Supra-X 0w20 bi jaz zahteval menjavo za Ultra DPF 5w30 ali Supra DPF 0w30.
Spodaj imaš izsek glede olja iz navodil za uporabo za Mazdo 6 in CX-30.
Priložil sem tudi tehnični list od Mazdinega olja Supra-X 0w20, kjer tudi piše da je to olje samo za bencinske motorje.
Jaz ga nebi dal niti v g niti v x engine, tako kot si že velikokrat napisal kot voda sploh pri mešanju z bencinom 😕 . Pri toyotah so kar težave s temi ow20 olji na hibridih se pojavljajo težave s kondenzom in gorivom v olju, zato gredo pocasi nazaj na 5w30.
Ker ne vem kakšna je noter. Verjetno ni samo Ravenol z oznako FL22.
Fl22 je not, torej dolijes fl22. Gres na servis in kupis liter fl22 al pa od ravenol fl22 in je to to. Mesat nerabis tudi ce je koncentrat ker teh 2dcl proti 7litrom ni nic.
Prosim še koga, da odgovori na druge dele vprašanj...
Zakaj pa bi menjaval tekocino na 4leta starem avtu?
Tekocino spustis ven na spodnji strani hladilnika nato nalijes novo tekocino najprej v hladilnik potem v raztezno posodo do max. Zalaufas avto in ga v prostem teku ogrejes na delovno temp, zatem drzis obrate 5min na 2500rpm potem 5min na 3000rpm zatem vgasnes avto da se ohladi in preveris nivo, ce manjka malo dolijes ce pa veliko pa preveris kje tece in ponovis postopek od ogrevanja v prostem teku naprej. Drugace pa stanje hladilne tekocine preveris z multimetrom minus das na minus od baterije plus das v hladilno tekocino in avto zagrejes ce je vrednost vec kot 2V je perajt za menjavo.
Zakaj bi menjal ketno in preventivno peskal sesalne kanale. To zgolj iz firbca ali ? Prvic slisim, da bi imel katerikoli mazdin bencinar (ne glede na letnik izdelave) probleme s ketno kaj sele, da bi bila utrgana. Sklopko sem pa pa tudi jaz menjal pri 230k km (prva generacija) , ampak tistih 250€ z delom vred je macji kaselj . Trenutna druga generacija jih ima 240 k km pa sklopka u nulo grabi.
Vse skupaj bolj preventivno, saje bodo sigurno na sesalnih ventilih zaradi direktnega vbrizga, za ketno pa menjam na 200000km pa sem miren jaz sem tiste sorte ko vse menja enkrat predčasno kot je potrebno, samo da je ziher
Po avtocesti se peljes normalno 130-140 v šesti. Glede navora je fajn enakomerno pospesevanje ne sunkovito (kot si ze sam ugotovil zaradi ketne). G165 je neuničljiv ja samo potrebuje tudi malo pozornosti, peskanje in menjava ketne bo preventiva, sklopka pa je zgleda napaka na materialu in bom menjal aisin sklopko za luk. Saj drugace je super motor, pospeski niso dizelaski ampak se glihtako pripeljes 🙂 .
Če potrebuje kdo olje mazda 5w30 v sredo grem na servis in se bo ven spustilo olje ki je naredilo 4000km 🙃🙃🙃🙃 to bo čist motor 😁😁😁😁
Veš, da sem se ob tej zaznavi skrajšanja intervala takoj spomnil nate oz. tvojo teoriji o "kvalitetnem Motul olju" v povezavi s trajanjem intervalov.
Sem poklical Pelkota in je dejal, da tekom servisiranja ni spreminjal nobenih parametrov in naj se z regeneracijo sploh ne obremenjujem. 😲
Mi je pa zanimivo. Možno je, da je razlog nekoliko več prižiganja, prostega teka,...tekom dveh obiskov servisov in sedaj se morajo te nabrane saje skuriti.... Bog zna. Jaz pa vem, da bo naslednji avto M6 G165 ali G192/194.
Če koga zanima res odlično ohranjena bela Mazda 6 karavan, letnik 2016, CD 175, ročni menjalnik, Revolution top, dobrih 90.000 km, lahko da ponudbo na ZS. 😁
Janez007 ne nori s prodajo, čisto vredu avto je, lepo skrbis zanj servisiras kot je treba. Vsak ima nekaj, tudi pri bencinarju se kaj najde. Naprimer na moji mazdi g165 2018 letnik bom moral v naslednjih 20000km sklopko menjat in ima sedaj 70000km, na 120000km bom dal peskat sesalne kanale... na 200000km preventivna menjava ketne. Vsak avto ima nekaj, sedaj si ze nekaj vlozil nanj in ti gre, ne obremenjuj se s tem kaj vse je lahko. Ti samo vzdrzuj kot je treba, olje bolj pogosto menjuj (10000-15000km) in na avtocesti ga stisni (daj si duska z navorom) pa bo vse ok 😉
Tako je, avto ni bil v nesreci, sem ga ob nakupu dala tudi pregledati Mazda servisu na Trzaski in so potrdili, da je vse bp, brez nesrec, posebej huhsih.
zdaj so mi na Mazda Slovenia sporocili, da ker je Francoski avto, ne sprejemajo odgovornosti, ne glede na to, da je znana napaka in da so tudi ze kar nekaj Slovenskim vozilom menjali😞
Pa se jim zahvališ in poveš da v življenju več ne kupiš mazde in da jo boš tudi vsakemu odsvetovala.
S katerega konca pa si? Kolega je mehanik na mazda servisu, ce zelis ti posljem v zs stevilko in ga povprasas kaj se da nardit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Bravo @Bini čestitam tisti ki bo kupil tvojo M3 je lahko presrečen. cx30 bo avtomatik?
Popravljeno od scaniaPovezava za deljenje
Deli na druge strani