Ubistvu smo danes auto priklopili na računalnik in je očitno ali fuč senzor za pretok zraka ali pa zamašen nek egr ventil ali nek kolektor. Ker pa se nismo odprli še nevemo kaj od tega je vzrok. Se mi pa zdi da je vrjetno kaj zamašeno saj je biu med korono auto vožen na precej kratke razdalje. Je morda že gdo imel ta problem in koliko ga je stalo čiščenje?
No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur
Enako. Samo, da, sem prišparal malo manj - 350€.😊 Itak so tej na uradnih servisih eni nategatorji. Ko prideš tja ne velja garancija-jamstvo za, to, pa za to, pa za ono. V glavnem, dokler nimaš problemov z avtom je vse ok. Potem pa...
Glede garancije ni tako kot praviš, ampak je toliko muzike, kolikor plačaš. Recimo v Nemčiji si za Mazdo 6 leta 2018 dobil 3-letno garancijo, ob doplačilu 640 € (CarGarantie) pa si lahko dokupil dodatni 2 leti, ki jo priznajo tudi pri nas. 😊
Ni tako kot ti praviš. Meni so dodatno garancijo 2leti ponudili za 350 €.
Pa še to se mi je zdelo too much in je nisem vzel. Itak je ne bi koristil, kot se je izkazalo do sedaj. Pa še to je vprašanje, koliko bi si z tema dvema letoma sploh lahko pomagal. Kajti z uradnimi mazda servisi nimam dobrega mnenja.
Sicer je pa sedaj v Nemčiji za vse mazde (brez doplačila) šest letna garancija.
Ja pri prejšnji sem to lahko naredil, ker je bila 'Slovenska', čeprav neke logike mi tukaj ni. Če je avto vseskozi servisiran na uradnem servisu, ma da podaljšajo. Itak pa plačaš za to, ni nekaj kar bi do bil zaston
Saj pravim, da si vsak trgovec po svoje to garancijo razlaga. Seveda vedno v škodo kupca, se razume. 😊
Sicer pa, če bi se meni pričel lupit ta kao "usnjen" volan, bi ga dal preobleči enemu mojstru tu na obali. Tip naredi tako dober izdelek (pravo usnje v kombinaciji z luknjičastim usnjem in šivi v barvi, ki si jo izbereš) da je stvar lepa, za videti, kvalitetna pa tudi na otip je čisto nekaj drugega kot ta naša plastika na volanih. 😊
Ravno sedaj preoblači na kolegovem bmw-ju olupljen volan (letnik 2018, ja tudi pri bmw-ju imajo enak problem z lupljenjem), pa me zanima, kakšna bo cena.
@Alex Drži. Vendar meni kot tujcu niso hoteli prodati dodatni dve leti, pa sem isto prek mazda hiše nabavljal. Bi se pa upoštevala, če bi pred tem podaljšal prejšnji lastnik. Očitno so pravila spremenili.
Možno je, da, sedaj za tujce te opcije ni več. Mislim, da je bilo doplačilo nekje 350€. Še vedno dobivam sporočila in razne akcije iz nemčije. Sedaj imajo po novem vse Mazde garancijo proizvajalca 6 let ali 150.000 km, kar nastopi prej.
Glede garancije... Jaz predno sem ga uvozil sem postavil to vprašanje na MMS. Odgovor je bil sledeč. Avto v nemčiji ima 3 leta garancije in toliko se jo upošteva tudi pri novem lastniku, ne glede na to, da je pri nas 5 let.
V Nemčiji lahko dodatno dokupiš dve leti garancije. Takrat velja pet letna garancija in ne več 3+ 2 leti jamstva.
Tudi meni so to opcijo ponujali, ker sem kupil mojo mazdo na uradnem servisu mazda v Leverkusnu. To lahko storiš, dokler je avto v garanciji (v dobi treh let). In takrat velja pet letna garancija po vsej EU.
Vse gre preko Celovca, če Štefan gor ne požegna, se lahko ta pri nas na glavo postavi.
Če je avto v garanciji ti morajo zamenjati vse, kar spada pod garancijo, pa ni važen ne Štefan ne Franz v Avstriji. Drugače pa prijaviti na tržno inšpekcijo. To si privoščijopri nas zato, ker si ljudje mislijo, ja nič, mi ne pripada. Ker ne poznajo svojih pravic.
Kok enih odgovorov pa samo Janez in Dejan pripomogla k temi!! Dejmo fantje mal na kup info ane
@Janez007 a imaš sliko kako napoka zaslon na dotik?
Pri meni bivša CX-3 2016 Revolution G120:
- menjan kondenzator klime
- menjava ležajev na amortizerjih (2x)
- menjava motorčka stranskih ogledal (2x)
- menjava volana (ker je ratou grozen, na enih koncih precej bel) + menjano vodilo za nastavitev volana po višini/globini
Trenutna Mazda6 2017 Nakama Intense G192:
- menjava motorčka stranskih ogledal (isto 2x: enkrat v Nemčiji levi pod garancijo, enkrat pa pri meni, ker so mi ga zjebal na parkingu)
- volan začenja cvetet in bo vsak čas ratal tak, kot na CX-3-> nočejo menjat pod garancijo, ker je uvožena
To, da ti nočejo menjati ne drži vode.
Meni so v garanciji zamenjali motorčka ogledal, pa je tudi uvožena iz Nemčije.
Garancija velja (3leta v Nemčiji) pet let drugje za celotno območje EU. Že pri prvi 6-ki, ki je bila uvožena iz Italije so mi vse uredili v garancijskem roku pri nas. Tako, da jaz bi vztrajal s tem do konca. Ali pa zamenjaj uradni servis-pojdi na drugega. Včasih si vodje servisov vzamejo vodenje le-teh malo po "kavbojsko", po domače in kakor se njim zdi, da je prav.
Predlagam, da ob takem posegu naslednjič še spucaš diske in ploščice (če že jemleš dol gume). Meni so sedaj na rednem servisu vse razdrli in ponovno namazali. Tisti kanal v ploščici je bil čisto zabit. Pa niti nisem imel prej težav ampak sem pa probal ene 2krat na polno zavrt in se je začutilo tresenje.
Kaj si mislil x tem, da spucaš diske in ploščice?🤔
Verjetnost, da so gume, je majhna. Če so vzrok gume, za začetek poizkusiš menjat spredaj/zadaj, vsaj v primeru mojega Suzukija se je izkazalo da je pomagalo.
Danes sem peljal avto na optiko in na centriranje vseh štirih gum. Hkrati smo zamenjali še zadnje naprej in obratno.
Si imel prav. Krive so bile slabo balansirane gume. Sedaj teče vse gladko pa tudi pri močnem zaviranju popolnoma nič ne trese. 😊
Bil sem že pri treh vulkanizerjih ( tudi pri kolegu), pa niso naredili v redu. Ne vem, ali so krivi njihovi stroji za balansiranje/montažo gum, ali pa ne znajo delati z njimi. 🤔 Tokrat sem bil na amzs in res moram pohvaliti njihovo natančnost. Vse skupaj (optika + centriranje/premontaža) je trajalo kako uro in dvajset minut. Res so si vzeli čas za vsako gumo posebej. Ko zategnejo na koncu vijake z moment ključem veš, da so pravi mojstri . Nekateri pacienti pa ti zategnejo vijake tako močno, da potrebuješ metrsko cev kot podaljšek, da lahko odviješ vijake.
Original renoldovi nenavrtani do 100Kkm brez tresenja, potem zamenjani zaradi ker se spodobi.
Original škodilakovi nenavrtani do 100Kkm brez tresenja, potem zamenjani zaradi ker se spodobi.
Bremze lahko tresejo tudi zaradi gum. In ne bo držalo, da take gume tresejo tudi takrat, ko ne zaviraš. Sprobano na Suzukiju.
Enkrat sem že razlagal moje domneve. Ali trese ali ne je pomoje kombinacija podhranjenih diskov, čeljusti in podvozja. Japonci zgleda, da nimajo preveč sreče pri tem. To si upam trdit, ker imamo tudi v službi težave z japonci. Kodiak nikoli nobenih težav z zavorami, Rižota LC pa karnaprej.
Možno je. Bom tudi gume peljal na centriranje. Škoditi ne more. 🤔
pred 23 minutami je Bini napisal:
Bo mogoče malo čudna pripomba, da ti ni slučajno ABS narahlo zagrabil in si na brzino mislil, da ti tresejo diski! 🥴
Poskusi še parkrat zabremzat kot si prej omenil in bo mogoče res vse OK...
Držim pesti... ✊✊✊😉
Nikakor ni čudna. Tudi to bi znalo bit, da sem tako pohodil zavoro, da je hotelo vse odtrgati, ko je prijel ABS. 😊
Sedaj s tem oljem Motul EFE ki ga imam v avtu se mi je dejansko zmanjšala poraba. To sem opazil tudi enkrat prej, ko sem ime tudi l Motul v avtu. Sicer ni bilo ravno to a mislim, da to olje najbolj ustreza našim dizel motorjem. Ravenol, čeprav naj bi bilo dobro olje, pa me ni najbolj navdušilo.
Zadnja dolga avtocestna fura in poraba zame neverjetnih 5,8 l/100. Ne vem, ali je posledica tega to Motul EFE olje ali je to posledica aditiva, ki sem ga vlil v rezervoar. (datacol). Tudi motor se mi zdi veliko bolj živ in poskočen.
Sem pravkar naredil preizkus bremzanja s 120-0 km. In zanimivo, ne trese niti malo. 🤔 Ali je Boss imel prav in je bilo le kaj mastno in je ena stran prijemala bolj kot druga? 🤔 Bomo videli jutri, ko bom opravil daljšo pot po avtocesti.
Nimaš druge, kot, da greš sprobat zaviranje tam nekje pri 100km/h pa to 2x 3x ponoviš. Če bo po tretjem še treslo je dejasnko dik kriv, lahko pa je bila kakšna tekočina polita po disku(recimo se ti je pes uscal/al pa je kdo z mastnimi rokicami pipkal po diskih.
Bom jutri preizkusil na avtocesti. 😊
Če ne bo boljše, bo potrebno kupit nove diske in jih zamenjati. Malo sumim desne sprednje čeljusti. Imam občutek, da so mi nekaj časa ves čas malo štekala in rahlo bremzala.Včasih je bila feltna prav vroča. Zato pa sem na rednem servisu to omenil in je mehanik vse pregledal. Možno je, da je le desni disk zvit.
Jaz pa imam avtomatika, najtežjega možno in imam še vedno prve diske in ploščice pri 81.000 km.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Saj moji originalni diski in ploščice so bile tudi v redu do 50000 km. Jaz sem zamenjal diske in ploščice z "boljšimi" zaradi kao "boljšega filinga". 😊
Pri narezanih diskih je problem, ker se luknce na disku zabasejo z zavornim prahom in se ne hladijo temu primerno. Zato pa odsvetujejo taksne diske.
Razlika med klasicnimi diski in naluknjanimi je pa itq samo iz vizualnega vidika. V praksi je isti k. Razen, ce si kupil nevem kaksne super duper sportne diske, katere pa spet ne rabis.
V bistvu moji niso zabasani z prahom.
Sem preveril.
Mi je pa čudno, ker lani, ko sem dal cele Dolomite skozi, in sem bremzal in bremzal po spustih čez prelaz, , je bilo vse v redu. Sedaj pa oh nič kar naenkrat to. 🤔
Ej...je možno 😁...imel isti primer na CX5..začelo tresti po 20.000km..po menjavi novi diski in ploščice ATE..😏slab material..lahko so gume ..balansiraj še enkrat 😉
Samo, če bi bile gume krive bi mi tresle pri večjih hitrostih. 🤔
Včeraj, ki sem se vračal domov, sem moral na avtocesti, kjer se je naenkrat vstavila kolona divje zabremzati. In ugotovil sem, da mi diski tresejo. 😬
Do sedaj tega nisem opazil, ker pri normalnih hitrostih tega ni. Ali je možno, da so se narezani brembo max diski zvili pri le 15Kkm? Ker sem na raznih forumih zasledil podobne težave s temi diski.
@SpEkTrShella Helix Ultra ACEA A3 sem priporočal @mazdamanu za M6 2.0 bencinarja, ki je za bencinarja eno boljših olj.
Za 2.2 dizla to olje ni primerno.
Za dizla je Shell HeliX Ultra ECT C3, kot ti je priporočalo v tvojem konfiguratorju.
Je pa za dizla Motul EFE boljše od Shell ECT!
BTW:. Potrebno je biti pazljiv pri oznakah olj, ker recimo Shell ima pod Helix Ultra polno podzvrsti in dodatnih oznak (ECT, AF, AM-L...) in različnih olj.
Sedaj s tem oljem Motul EFE ki ga imam v avtu se mi je dejansko zmanjšala poraba. To sem opazil tudi enkrat prej, ko sem ime tudi l Motul v avtu. Sicer ni bilo ravno to a mislim, da to olje najbolj ustreza našim dizel motorjem. Ravenol, čeprav naj bi bilo dobro olje, pa me ni najbolj navdušilo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj vidiš oz teh številk? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani