To z zamenjavo merilne ?ipke je enkratna pogruntav??ina. Namesto, da bi re?ili problem regeneracije DPF se pride do salomonske re?itve - zmanj?anje nalitega olja v motor, da bi se tako napravilo prostor za nafto, ki je kolateralni produkt nepravilne in nepopolne regeneracije DPF. Tako imamo dve ?kodljivi stvari zaradi tehni?ne nedodelanosti sistema DPF. Manj?a koli?ina olja v motorju in, da bi ta man?a koli?ina olja la?je opravljala svoje poslanstvo se ga red?i z nafto.
Predlagam, da tudi ostali izkoristite to "inovacijo" in v motor nalijete dobrega 0,5 litra olja manj, ki ga nadomestite z enako koli?ino dizla. Dizel je neprimerno cenej?i od olja. Tako boste pri vsaki menjavi prihranili cca. 4?. ?e vam pa ma?ina rabi olje ga nadomestite kar z dizlim.
POPZORILO!!! Ne jemljite te moje zafrkancije resno!!!
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mogo?e pa stvar s tvojim prvim motorjem ni tako tragi?na, kot na prvi pogled izgleda. Motorju bi bilo potrebno izmeriti kompresijo, preverit, oziroma zamenjati teflone, po potrebi zamenjati batne obro?ke. Tisti, ki ti je ta avtomobil prodal,je vedel za stanje motorja, zato je noter nalil tisto go??avo, ki je po eni strani nekoliko zmanj?ala dimljenje, po drugi pa mogo?e tudi vplivala na semeringe in tesnila.
Ker je na forumu precej takih, ki vozite ?e dokaj zdelane motorje z ve? kot 200.000km, vam zaradi tega, da si lahko pomagate tudi druga?e kot z uporabo raznih olj citiram del pisma v katerem je odgovor na moje vpra?anje po?iljatelju iz Srbije, zakaj se zanima za eno varianto bonda007, zakaj ga potrebuje, ki sem ga dobil v?eraj.
?e kak moderator meni, da to ne bi smel objaviti, naj moj odgovor takoj IZBRI?E.
Pismo pa se glasi takole:
"> .Pre deset godina otprilike sav vozio kao taxi vozac i kada sam presao oko 400 hiljada kilometara gradske voznje motor je skroz zakazao.Tada se pojavio jedan covek koji je metabond prodavao u Zrenjaninu i ponudio mi je taj proizvod na sledeci nacin da ako sipam metabond c i ako budem vozio narednih 200 kilometara bez gasenja motora i ako posle toga auto bude hteo da pali i ako bude promenio svoja svojstva onda ja placam a ako se nedesi nista on ce da plati.Naravno da sam pristao i to vece sam ga upalio uz pomoc vuce i presao samo 70 kilometara jer je posao bio slab.Sutra ujutro sam upalio iz prve a da o perfomansama i zvuku motora i nepricam.U narednom periodu sam presao 30 hiljada kilometara o prodao sam auto bez ijedne intervencije na motoru.Bilo je to ravno cudu sobzirom da sam i sam mehanicar.Jos samo da dodam da se radi o jeti 1600 dizel jedinica.
Neverovatno zar ne !"
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Poskusil ti bom posoditi idejo kako odpreti pokrov. Dobro bi bilo, da najde? koga, ki ima enak tip mazde, kot ti.
Odpreti njegov pokrov in ugotoviti kako se kljuka zapira-odpira. Ugotoviti ali se da od spodaj, ali skozi masko s posebej za ta slu?aj prirejeno (zvito) dovolj debelo ?ico zepeti kljuko tam, kjer je zapeta sajla in jo posku?ati odpreti, podobno, kot to naredi sajla.
Druga?ne mo?nosti ne vidim.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Vkolikor se ta te?ava ne re?i, problem so po mojem senzorji v filtru, v kombinaciji s slab?o kakovostjo na?ega goriva, bo ?ez ?as, veliko prej kot pri mazdah brez filtra, ko se bo predvsem zaradi nafte v olju zra?nost pove?ala, proces obraten. Za?ele bodo "?reti" olje in prav gotovo ne bodo naredile toliko km kot tiste brez filtra.
Bomo videli, ali bo to res. :ne vem: :ne vem:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Razprvo o te?avah z DPF smo ob?irno obdelali TU. DPF je sistem odstranjevanja saj brez vzdr?evanja s kataliti?nem filtrom, ki omogo?a izgorevanje saj na temperaturah od 350-500°C. Filter ima nekaj senzorjev, ki merijo pretok in ?e druge elemente potrebne za regeneracijo, ki se izvaja z bogatej?o zmesjo dozirano z ra?unalnikom. Ta ne zgori popolnoma v cilindru in del pride v DPF, kjer saje zaradi tega zgorijo (DPF je regeneriran). Nekaj je narobe v sistemu, verjetno senzorji ne dajejo pravih podatkov in zaradi tega ra?inalnik predolgo odreja bogatej?o zmes ( preve? goriva), ki ne zgori popolnoma, del se uteko?ini na stenah cilindra, ki se prebije mimo batnih obro?kov v karter kjer se pome?a z oljem.
Naj mehaniki re?ejo kar koli nafta v olju ni dobra za ?ivljenjko dobo motorja, ker spira olje z mazanih povr?in.
Zahtevaj, da ti ta problem re?ijo. S tem nesre?nim DPF smo imeli vro?o razpravo, ki je na koncu pokazala, da ?ofer obvlada mazdo, mehaniki pa ne.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kot si sam ugotovil je to signalizacija ABS. Vkolikor ti stalno gori pomeni, da je nekaj narobe z ABS sitemom, ki ob taki signalizaciji ne dela. Preveri, ali ni mogo?e vlaga prodrla na spoj senzorja. V naslab?em slu?aju je senzor za ni?.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Prvo nevem, ?e je to pravi podforum - ?e ni naj moderator premakne.
Torej stvar je slede?a. Zanimam se za vgradnjo plina v Mazdo RX-8. ?e na parih koncih sem spra?eval, pa so mi povsod rekli, da me bodo poklicali nazaj in mi povedali ali je mo?na predelava na plin, vendar tudi po mojem ponovnem klicanju ni bilo odgovora.
Torej zanima me ali kdo ve, ?e se da v RX-8 napeljat plin??? Lahko tudi ?ez mejo!
Na?elno ne bi smelo biti problema. Namre? Mazda planira izdelavo RX8 na vodik poglej tu. Za vodik se navaja, da je rotacijski motor celo primernej?i od ?tiritaktnega. ?e ni te?av z mazanjem z vodikom, ne bo niti s propan-butanom. Problem pa je drugje. Teh avromobilov je relativno malo in je vpra?anje, ali se dobi kit za predelavo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Glede na opis te?av, ki jih omenja?, bi lahko bila napaka v neprecizni izdelavi kakega od hidravli?nih dro?nikov. 007 je pomagal pri taki napaki enemu puntu, kjer klub menjavi niso odpravili napake.
Bodi vztrajen na servisu in zahtevaj odpravo napake. Aditiv sem omreni bolj za tiste, ki se jim taka napaka javlja po 150.000 km, ali 200.000km, ?eprav ne dvomim, da bi tudi tebi pomagal, ampak zakaj bi trpel tovarni?ko napako na skoraj novem avtomobilu.
Kot ?e re?eno bodi vztrajen in ne daj se, kar tako odgnati s servisa.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
M5 ima grelec kot Webasto, saj ogreva vodo v hladilnem sistemu. Toplo za?ne pihat ?e po minuti vo?nje.
Zjutraj ?e gre? okoli pri?gane avta je vonj, kot v kurilnici, kjer kurim na kurilno olje.
Obstaja pa mo?nost priklopa stikalne ure ali daljinca na obsoje?i grelec.
LP,
Edin pomanjkljivost tega sistema je, da nima posebnega rezervoarja za ogrevanje, kamor bi lahko natankal pravo kurilno olje. Prihranek je sicer odvisen od ?asovnega intervala delovanja.
Pri nekaterih avtomobilih ni slu?ajnost, da je vebasto vgrajen. Nekateri dizel motorji s skupnim vodom nimajo dovolj "odpadle" toplote za ogrevanje v hudi zimi, zato so vgrajeni dodatni grelci. Ali je zaradi tega vgrajen tudi v nekaterih mazdah, ne vem, je pa vsekakor koristna in uporabna zadeva, ki k temu pomaga ?e premagovanje te?av za obrabo pri hladnih zagonih
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
grelca za gorivo majo mazde ze serijsko, on govori za grelec za kabino
npr. preden gres v sluzbo zjutraj, 15minut preden gres v avto vklopis webasto in te caka topel in ogret avto
O?itno sem na hitro spregledal naslov teme in narobe razumel, da gre za grelec goriva in ne kabine.
Seveda je lo?en grelec noranjosti avtomobila velika prednost, ki jo nekatere mazde imajo vgravene, pri nekaterih drugih znamkah pa to ni predvideno, niti kot dodatna oprema.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Takole, dve zimi sem dal skozi s kommonrail dizel motrjem. Ne vidim posebnega vzroka za vgradnjo dodatnega grelca v za gorivo. Za primerjavo ima doma dva dizela, eden je starej?i s klasi?no bosh ?rpalko, drugi je pa s skupnim vodom. Ta stari bi res rabil dodatno ogrevanje goriva, ker pri nizkih temperarturah izpod -10C°C nerado v?iga. Ta novej?i ni nikoli imel te?av, predgretje goriva deluje v njem zelo kratko in v?iga enako kot poleti. Gorivo se ogreje ?e zaradi delovanja visoko-tala?ne ?rpalke, stiskanje goriva na pritisk 1300 bar in ve? ne more porekati brez povi?anja temperature goriva.
Drugo pa je ?e tankate slab dizel iz katerega se izlo?a prafin ?e na -8C°C, za kar pa po lanjskih Petrolovih izku?njah (beri slabo reklamo) manj?a mo?nost.
In kam bi vgradili ta grelec? U?inkovit bi bil ?ele ?e bi bil vgrejen v rezervoar pred nizkotla?no ?rpalko (3,5) bar, saj tudi ta ne more normalno delovati, ?e se parafin izlo?a v rezervoarju.
Nisem glih strokovnjak za to potro?je, to so zgolj moji zaklju?ki.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
vem,da pri mazdah je tko, da senzor zazna ce kdo sedi al ne (in na podlagi tega se sprozi airbag ali pa tudi ne )
sam ne vem zakaj bi se lucka prizgala? ce bo spet pelji na servis (meni so enkrat zamenjali senzor pri sovoznikovem airbagu - nahaja se tam kjer sovoznik ma ritko )
Mogo?e si pa kako s pove?ano luknjo vozil, pa je senzor ni mogel zaznati...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Hmm ja, sem gledal pod sedezem in nikjer ne prides do kaksnih vzmeti ali cesa podobnega, ker je spodaj vse zaprto. Skripa pa ocitno nekje v sedalnem delu, ker tudi ko se premaknem gor/dol zaskripa.
Kje so bili casi v yugotih, kjer si spodaj prisel do vseh fedrov, ne pa sedaj kar neki aribagi in vse skupaj, pa ne mores nic narediti
?e je tako pa ti bodo morali pomagati tisti foruma?i, ki so kdaj kak sede? ?e razstavili. Problem, je da se to redko dogaja in zato so tudi poznavalci redki.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Imam blazno velik problem. Ze kaksno leto mi skripa voznikov sedez pri mazdi 6. Do sedaj je nekako slo, sem spremenil nastavitev visine in je nehal.
Zadnji mesec pa skripa non-stop. Ko se usedem, ko se premaknem, ko zapeljem v ovinek, ko pritisnem na sklopko, ko pritisnem na bremzo, ko zapeljem cez mini grbino,... situacija je res neznosna.
Ima kdo podobne tezave in ali je na servisu kaj dosegel? Nazadnje sem v Zagorju rekel da non-stop skripa in niso prevec smerglali.... enostavno so rekli da je nemogoce da pri takem avtu skripa, da ni kaj za naredit. Je v ljubljani kaj bolje?
lp
PEter.
Konstrukcije sede?a v ?estki,ne poznam, kljub temu pa lahko zaklju?im,da problem verjetno na mehanizmih za nastavljanje sede?a. Poskusi ga omontirati in pogledaj od spodaj na ogrodju, ?e posebej na mehanizmih za nastavitv vi?ine sede?a, vi?ine nasedne povr?ine in nagiba. Nama?i s kakim bolj?im mazivom vse pregibe kjer bi se lahko pojavilo kako trenje, tudi na tirnicah za pomik sede?anaprej nazaj poglej ?e je ?e masti. Obstaja tudi mo?nost (zelo mala), da je kje ?asija sede?a po?ena.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Resno? Za V6 ma?ino 300E??ali imajo kak?no internet stran?
Ni glih tako preprosto in poceni. Preberi si izku?nje v pripravah na vgradnjo in po njej na TEM linku. Poglej ka je Bo?ko napisal. Ker ?e bo? kako poceni varianto izbral, ni re?eno, da bo delovala brez te?av.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
neki se spomnim se iz faksa (ker smo vzel kot primer glih ta mazdin dizel), comprex nima turbine (puhala), tlak je vecji iz energije izpusnih plinov...nekak tko, zanimiva resitev polnilnika
vseen bi inicijatorju teme predlagal plin...
"mora da je gas"
Nekaj sem o compreks sistemu na?el, upam, da sen na hitro prav razumel princip delovanja. Ime izhaja iz izpeljanke kompresija-ekspanzija. Sistem si lahko ogledate na spodnji sliki.
?e sem prav razumel sistem deluje tako, da so na pogojno imenovani vetrnici name??eni kro?no cilindri (tudi pogojno re?eno, ker niso okrogli) v katere z ene strani prihaja mrzel zrak, z druge pa vro? zrak ki se po ekspanziji spusti skozi ventile, vmes pa je gibljivi bat, ki zapira cilinder. "Vetrnica" pa je z jermenom gnana preko motorne gredi in pogon slu?i smo za obvladovanja trenja. Pritis pa ustvarjajo izpu?ni lini, ki rinejo hladni zrak v sesalni kolektor. Vse skupaj deluje kot servo oja?evalec pritiska dovodnega zraka v cilindre.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
mazde teh oblik niso imele turbodizlov...je bil samo comprex diesel
sele od 1997 naprej (al 1998 ne vem neki tazga) je TD
O?itno sem bil malo nejasen. DiTD oznaka velja za mazde narejene po letu 1998.
Pri obliki prej?njih modelov pa sta za letnik 94 mo?ni obe obliki. To pa verjetno zaradi preklapanja v prodaji, kar pomeni, da je prej?nji model prodan v letu 94. Motorji pa so v dizel varianti bili 2.0 D comprex s 75KS, verjetno z volumetri?nim kompresorjem in pa varianto turbodizel 626 L turbodizel z 90 KS, ki je izgledala takole:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mislim, da ima? skoraj prav. ?e me spomin ne vara (kar pa ne bi bilo ?udno) je napis izgledal takole DiTD. Gled oblike pa obstaja mo?nost, da je taka kot je na tej sliki.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pa vseeno, obstaja sploh kak?en disel motor, kateri bi pasal brez ve?jih predelav?
Ne vem to?no kdaj je pri?la v prodajo mazda 626 2.0 TiTD, domnevam pa da leta 1998, tvoja 626 pa je predhodni model 626-tke,ki ima tako obliko . Te so imele dizel motor 2.0 75KS. Model iz leta 1998 (ali 1997) pa nosi oznako 2.0 TiTD in je imel 101 KS. Poglej si na TEJ strani in primerjaj obliko. Tako, da tu ne obstaja kaka velika mo?nost zadovoljive zamenjave motorja, razen, ?e ho?e? postati "zelo po?asen". Ne vem pa ?e obstaja mo?nost vgradnje kakega drugega dizel motorja, tudi ?e obstaja bi bila vgradnja bolj zapletena in verjetno tudi dra?ja od vgradnje plina.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Da se vrnemo nazaj k temi. Moj 2.2 HDI je skoraj ?isto pozabil na naftni ?ok. Ob?asno (vedno redkeje) me zbode opozorilo O?ISTI DIZEL FILTER. Nisem popolnoma prepri?an, da je to opozorilo na saje v FAP-u, ali pa ima toliko "pameti" da registrira pritisk goriva pred in za fitrom goriva in zaznava slab?i pretok, kar je ob kvaliteti dizla, ki ga kasiramo precej?nja verjetnost.
Danes sem "sko?il" do LJ, napravil okoli 220 prav ?ivahnih km (sedaj gorivo OMV+007)...
Z gospodom, ki je imel te?ave z injektorji se dogovarjam, da jih z 007 poskusimo obuditi od mrtvih. Mogo?e celo uspe. :ne vem: :ne vem:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e je motor v dobrem stanju se ti res spla?a vgraditi plinsko napeljavo. Nobenih velikih sprmemb ne bo. Nekoliko manj?i prtlja?nik pri odlo?itvi za ve?ji rezervoar, ali pa ostane? brez rezervega kolesa, nadomesti? ga s sprejem za popravilo pneumatik. Sedanja poraba se ti giblje verjetno okoli 11 lit/100km. S slovenskim plinom bo? za 100km porabil denarja za 6,4 l, s hrva?kim pa 4,3 l bencina. Investicija pa ti se vrti okoli 350.000 sit. Vredno razmisleka....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ne bi navajal imena, preberi si ?lanek v sobotnem delu, z dne 16.9.06. Gre za to, da ima samo en proizvajalec dizla novo rafinerijo, ki omogo?a proizvodnjo zelo kakovostnega dizla, ostali pa imajo nekoliko starej?e proizvodne obrate, ki bi zahtevali za zadostitev zahtev modernih dizel motorjev precej?nja vlaganja. Zato se te?ave re?ujejo z raznimi aditivi.
Poleg tega pa v praksi pogosto pride do me?anja goriv iz razli?nih izvorov, kar lahko ob?utno zmanj?a njihovo stabilnost. Zaradi tvorbe mulja in kopi?enja bakterij pride do razpada goriva ter njegove manj?e energetske vrednosti.To ima za posledico ovirano delovanje, ali celo zlepljene ?ob za vbrizg, pove?anje koksnih ostankov, zamanj?nja pretokov v cevovodih, filtrih. Slab?e delovanje ?rpalk zmanj?ujo u?inek sistema za dovod goriva, pove?ujo stro?ke vzdr?evanja. Mulj in bakterije lahko povzro?ijo nastanek korozije, rje ter drugih po?kodb sistema zaradi vpliva vode in kislin.
Sedaj bom pa spet brcnil v 007, ki zelo uspe?no re?uje te probleme in ima ?e nekaj, kar drugi nimajo, izbolj?uje mazalne lastnosti goriva in dodatno ??iti drsne povr?ine gorivnega sistema pred obrabo.
V?eraj se je oglasil pri meni znanec in podebatirala o delovanju omenjenega aditva. Imel je Mercedesa E 220 CDI s katerim je prevozil 200.000km. Po prevo?enih 150.000km je pri pospe?evanju zaznaval »regljanje« injektorjev. Po uporabi 007-sel se je ta zvok prenehal. To je tudi razlog, da ga uporablja tudi v novem avtomobilu z isto oznako.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
V sobotni prilogi Dela - Na kolesih, je objavljen ?lanek: Dizel ni vedno prima, ki je za nas dizela?e Z EURO 3 in 4 ZASKRBLJUJO?. O?itno je, da na?e te?ave opisane v tej temi niso slu?ajne in so posledica kakovosti goriva, ki "zdovoljuje standarde kakovosti". Gre za zaskrbljujo? pojav, ki ka?e, da proizvaljalci, oziroma prodajalci goriv ne sledijo vse bolj sofisticiranim in zaradi tega tehni?no bolj zahtevnim dizel moterjem. Pri tem je ?e posebej pomemben eden, ki je precej zaostril postopek dokazovanja ?kode, ki jo povzro?a slabo gorivo, k temu pa ?e no?e na ?rpalkah objaviti kak?en je postopek pri okvari motorja zaradi goriva (slabega).
V bodo?e se bom njihovim ?rpalakam izogibal in mogo?e ne bi bilo slabo, ?e bi to storili tudi drugi. Gre za znanega prodajalca, ki je v bli?nji preteklosti prodajal "pokvarjen"dizel.
MODERATORJI - predlagam, da naslovu dodate besedo "z dizlom", tako ne bo potrebno odpirati nove teme. Upam, da za?etnik teme ne bo imel ni? proti.
V ?lanku je omenjen Fored mondeo TDCI, ki je v treh letih trikrat zamenjal brizgalne ?obe ob prevo?enih 200.000km. Torej se isti simptom lahko pojavi tudi pri Mazdah dizel.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
In tako sem se lotil projekta nakupa brisalcev, saj recio Bosch ?e nikjer nima zavedeno, kateri tip je za M5.
Tako sem brisalce izmeril (levi=650mm, desni=400mm) ter ugotovil, da ima podobno
dol?ino Peugeot 206.
Nisi napisal, koliko si pla?al. Ponavadi je cena brisalca do 55 cm ?e normalna, preko te dimenzije pa se skoraj podvoji. Ali sta ta dva razli?nih dimenzij v kompletu?
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To z zamenjavo merilne ?ipke je enkratna pogruntav??ina. Namesto, da bi re?ili problem regeneracije DPF se pride do salomonske re?itve - zmanj?anje nalitega olja v motor, da bi se tako napravilo prostor za nafto, ki je kolateralni produkt nepravilne in nepopolne regeneracije DPF. Tako imamo dve ?kodljivi stvari zaradi tehni?ne nedodelanosti sistema DPF. Manj?a koli?ina olja v motorju in, da bi ta man?a koli?ina olja la?je opravljala svoje poslanstvo se ga red?i z nafto.
Predlagam, da tudi ostali izkoristite to "inovacijo" in v motor nalijete dobrega 0,5 litra olja manj, ki ga nadomestite z enako koli?ino dizla. Dizel je neprimerno cenej?i od olja. Tako boste pri vsaki menjavi prihranili cca. 4?. ?e vam pa ma?ina rabi olje ga nadomestite kar z dizlim.
POPZORILO!!! Ne jemljite te moje zafrkancije resno!!!
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani