Skoči na vsebino
Mazda Connect Infotainment
Napisano

Jaz avto ugasnem, in nato šele izklopim kabel in tako ni nobenega hreščanja. Poskusi tako :)

Me pa zanima kako se bo obnesel wifi vmesnik za android auto, čakam da pride :)

 

Preko bt mislim da slike so, na DABu jih res ni, pri mp3 jih če se spomnim slike spet so.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano

Jaz sem imel takrat enako težavo, plus da je bil zvok od radia čist plastičen za nikamor...Je pač fensi šmensi android pa touch screen, ampak kar se pa tiče kvalitete zvoka je bilo pa res slabo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Ja, to je še od 2.0 mašine ja. najbrž so imeli kake posodobitve glede tega, ker vmesna RF je imela sigurno drugačo logiko, ker se je izvajala na cca slabih 500km, razen čeje bilfilter toliko večji. Čeprav je bilo isto okoli 6 g/l prožilec. Tko da zanimivo :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Tukaj je pomoje tudi v sami kapaciteti filtra lahko razlika.

 

Sicer je pa tako kot je že @Janez007 povzel. Po nekajletnem opazovanju teh parametrov, bi rekel da je res tako.

Se pravi, da se regeneracija prične ko parameter PM_GEN doseže nekje okoli 6 g/l. Pri nekaterih prej , pri nekaterih kasneje. Pri meni sem opazil je to nekje od 5.6 g pa do 6.3 g/l. Malce varira občasno.

To velja, če je vse tako kot mora biti in ja ,nekje na 17l goriva je to preračunano.

 

Drugi parameter, ki je pa po mojem mnenju bolj 'kritičen' je pa PM_ACC_DSD. Ta pa kot kaže meri pritisk pred in za filtrom (pa mogoče še kje), ki pa lahko da ne narašča tako linearno kot prejšnji parameter, zaradi n faktorjev  - gre se res za prekomerno dimnenje motorja , razlogov za to pa je seveda ogromno. OD slabe nafte, do injektorjev do potem EGR sistema, sesalni kolektor,...

 

Jaz bi rekel tako, tisti ki boste to spremljali nam parameter PM_ACC_DSD med drugim tudi pove, ali je z DPF filtrom vse ok. Načeloma je tako, da po regeneraciji mora vrednost tega parametra pasti skoraj oz čim bolj proti ničli. Če bi po koncu regeneracije ta parameter bil nekje kaj vem med 2-3 g/l to pomeni, da se filter ni sčistil - bodisi zaradi tega ker je pač zabit in se ga z aktivno regeneracijo pač ne da več očistiti ali pa je kaj drugega. Po prebiranju podatkov iz tujih forumov je običajno vzrok v samem filtru.

 

Tako da, jaz mislim da DPF kot tak sploh ni težava. Težava je vse okoli njega. Pač novodobni dizli imajo kup senzorjev in nekih 'obvodov' za čim čistejši izpuh, to je pa sčasoma seveda lahko rak - rana takega sistema, ki je posledično vse prej kot pa eko.

 

Pri prejšnji Mazdi, se mi je zgodilo ravno to, da se je interval regeneracije prepolovil, parameter PM_ACC_DSD je bil še vedno po regeneraciji okoli 0.2g/l, kar ni nič kritičnega, je pa motor precej dimil - očitno. Nisem potem prišel do konca, ali je bila v EGR sistemu kakšna napaka - ta je bil sicer zabit do konca, vendar samo čiščenje EGR-a ni bilo zadostno, bi moral najbrž komplet vse speskat.

 

To je načeloma to. Tisti, ki boste kaj spremljali, malo za hec, malo za res, se lahko malo naslonite na zgornja dva parametra in opazujete situacijo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sej je ok tema. Skyactive motor je, podložke so pa tudi v motorju :)  Ne vidim težave. Ma podložke na uradnem servisu ne vem če so 10 eur, dela pa tudi ni veliko, mora pa biti previdno opravljeno.

 

Sito pa ja, načeloma preverijo pritisk olja, pa če je v redu, se načeloma tega ne dela. Lahko se pa pač sname karter in očisti / zamenja sito. Jaz pri vseh treh mazdah sito še nikoli nisem imel zabito. Najbrž zaradi redne menjave olja. Lahko pa daš to sčekirat, da boš miren.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

5 hours ago, kacnje said:

Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.

Meni so isto na uradnem servisu priporočili menjavo podložk na 65000km, kolikor sem jih imel takrat. Mislim, menjal bi jih tako ali tako na mojo zahtevo.  Res pa je, da sedaj podložke niso več bakrene.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Hja, tudi pri meni ko sem šel na morje in vlekel prikolico, je tale pm acc dsd kar narašča in celo presegel pm gen , kar mi je bilo čudno. Nasploh sem pred tem zadnji tank ali dva, opažal da je ta parameter kar 'nevarno' visoko. No včeraj ko smo se pa vračali z morja se je pa unesel in je bil potem nekje na 0.25g pm gen pa 6g. Ne vem, al mu je pasalo ker se je tako pregrel ali kaj drugega. Ali pa nafta ,tankal sem v karlobagu na ini.

 

Smo pa potem pri Starodu nabili srno tko da..ah ja..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.