Skoči na vsebino

@Chelemicokaj ti je Boštjan prevero s testerjem šobe ali zakaj bi menjal?

Drgač pa šobe ko bo menjaval podložke naj pogleda številko katere šobe so. Ker v teh 2.0 dizlih v 2.gen so vgrajevali rf7j13h50 in rf8g13h50 šobe, in če boš menjal samo eno mo biti istih številk. Se pravi morajo biti vse rf7j13h50 ali vse rf8g13h50. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

@zubrckglede na to da si brez DPFa, lahko daš skoraj bilokatero 5w30 olje not. 

Jaz bi na tvojem mestu verjetno dal Shell Helix Ultra 5w30. 

Priporočam pa tudi Mobil1 ESP 5w30 in Mazda Original Oil Ultra 5w30 ali cenovno zelo ugodniva Total Quartz 9000 NFC, Elf SXR 900 5w30.

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

2. Ko izvaja regeneracijo najlažje vidiš na trenutni porabi ko spustiš gas ti bo kazalo trenutno porabo 0,5-1,0L, če regeneracije ne dela kaže porabo 0,0L.

3. Ko menjaš olje je potrebno resetirat interval. Če si iz Prekmurja ti lahko jaz z OBDjem resetiram. 

4. Radijo nima kode

5. Menjava podložk ni težka, malo pazljivosti pa je le potrebno. Problem je lahko edino če je šoba tako zapečena da ne gre ven, takrat je fajn če imaš pripravo za izvleko šob. 

6. Motor 2.0 ima jermen

7. Za Prekmurje ti lahko dam kontakt od mojga sošolca, ki je delal na Mazdi. 

Glede naftnega filtra pa ni težko menjat, malo spretnosti pa gre. Če si iz Prekmurja ti lahko pomagam. 

V oljni filter ni potrebno nalivat olja. Edino gumico na filtru namaži malo z oljem. 

V naftni filter pa nalij malo nafte, da ne vergla dolgo. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpoklici
Napisano

Ni mi pa jasno kako na tehničnem preverijo če je vpoklic bil izveden?? 🤔

Pol bi mogli bit povezani z vsemi znamkami da bi lahko preverili, ali pa bi mogli servisi znamk kjer se je izvedel vpoklic javiti na tehničnega da so to porihtali. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Četudi bi bila tista problematična serija, zaradi obrabljene odmične ne bi smel zaribat, oljna črpalka še vedno laufa. 

Kolikor sem gledal Mazdine servisne dokumente za ta vpoklic z problematičnimi odmičnimi, so opisani simptomi drugačni, nikjer ne piše da bi bilo bilokaj z oljnim pritiskom ali oljno črpalko. 

 

 

Screenshot_20210218_190136_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210218_190215_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210218_190306_com.google.android.apps.docs.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hmh, malo čudno da je v pol leta od čiščenja sita zaribala?! 

Koliko kilometrov pa je bili v teh pol leta narejenih? 

Ali so bile ob čiščenju menjane tudi podložke injektorjev?? 

Če niso bile je verjetno 99% to krivo da je prišlo zaradi tega do nastanka usedlin olja oz večjih kosov zažganega olja, ki zamašijo sito. 

Se pravi prvič ni bil odpravljen pravegi vzrok za zamašitev sita. 

Verjetnost je tudi ta da je mašina zaradi slabega mazanja že prvič fasala z obrabo in pregretjem vitalnih delov, npr ojničnih ležajev... 

 

Drgač pa kako naprej? Jaz bi poiskal drugo mašino, na tej drugi mašini menjal olje+filter, menjal podložke in očistil sito in gasa dalje. 

Zaribane mašine če greš delat resno generalko (pregledat, premerit in zamenjat vse dele v motorju) te pride dost dražje, je pa res da po generalki imaš skoraj novo mašino. 

Pokliči še na Art Motors in povprašaj, so specializirani za generalne obnove motorjev, delajo zelo dobro, dajo tudi garancijo, niso pa poceni. 😉

 

pasica-03c.jpg
WWW.ARTMOTORS.SI

Smo podjetje s 17 letnimi izkušnjami na področju sestavljanja in obnavljanja...

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Moje izkušnje so pokazale drugače, gumijaste dele wd40 napihne, plastika pa ko več ni wdja gor je taka kot da bi jo na fino speskal ali pobrusil. 

Z silikonskimi spreji je bilo vedno vse ok z gumami in z plastiko.

Zato jaz wd uporabljam samo za odvijanje rjavih delov, zadnje cajte itak več nimamo wd40 ampak od Fuchs-a Rostloser spray, ki je odličen za rjo. 

Pač moje priporočilo, kaj bo pa kdo šprical po svojem avtu pa je na njem. 

P. S. : to da pa nekateri špricajo wd40 na praske je pa samo kamuflaža, dejansko se praske ne odstranijo ampak se samo manj vidijo ker se maščoba nabere v praskah. Enak efekt lahko dosežeš z biločem kar je mastno, magari z oljčni oljem😉

To so bolj fore za dilere za prodajo avta. 🙄

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

@FuManchuse vidi da ni Mazda😁

Drgač pa vzorec solidno zgleda za te kilometre, moje mnenje da v tem primeru olje zdrži do 20kkm, za zihr bi bilo potrebno narediti pravo analizo v laboratoriju, kjer bi videl še kako je z viskoznostjo, ampak na grobo je iz kapljičnega vzorca videt še nekaj malega rezerve. 

Območja bi jaz ocenil

1= 4-5

2= 4-5

3= 1

4= 1

V olju se je nabralo nekaj nečistoč, ampak za te kilometre je to normalno, vode ni zaznati, goriva pravtako ne. 

Daj še eno sliko z osvetlitvijo vzorca odzadaj (držiš vzorec proti luči in slikaš s sprednje strani), tako se najbolj vidi gorivo in lažje ločit različna območja. 

Zdaj pa povej še malo več o avtu,😉

Je brez EGRja in DPFa?? 

Režim vožnje AC? 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 amortizerji
Napisano

@pickovEibach vzmeti seveda normalno pašejo na original amortizerje oziroma na vse amortizerje ki so ekvivalentni originalnim. 

Od znamk pa jst bi najraje vzel kake bilstein ali pa koni z nastavljivo trdoto. Drgač pa navadne bilstein, koni, kayaba, showa, sachs so vse ok.

Edino z monroe mam mal slabše izkušnje zato jih odsvetujem. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Pa je ziher motor isti? Ima isto oznako? 

Je stari motor imel Dpf, scr? 

Je pa vseeno pohvale vredna kilometrina brez okvar. 👍

Btw: 5w40 olje  je verjetno bilo Acea C3 in ima več rezerve v kot 0w30, ta Total Ineo First 0w30 je Acea C1 in je bolj Eko naravnano olje, minimalno aditivov. Ekologija je terjala davek tudi pri zmogljivosti modernih olj. 

Heh, lepota je pri takih namenskih avtih na zadnjem mestu😁

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

@Binihehe, itak šef ima vedno prav.🙄

Saj avto bo zihr šel dokler boste avto imeli, službene ponavadi hitro menjujejo. 

So pa taki službeni avti ponavadi kljub rednim servisom, dokaj zmozgani in v tvojem primeru (na podlagi vzorca) bi si upal trditi da je sam motor ko gre od vas prekomerno obrabljen, pa to ne leti na tebe ali tvojo vožnjo, ampak na dejstvo da ta motor (pre)hitro uniči olje in pač olje ne zdrži predpisanega intervala. 

Kako dolgo pa imate ponavadi službene avte?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

@Binivzorec zgleda katastrofalno za te kilometre🥴

Predvidevam da je v motorju polno usedlin, verjetno je olje že dosti prej zanič kot je interval. Zato olje več ne more v sebi držat nečistoč in se ustvarjajo usedline. 

Ko se natoči novo olje začne počasi čistit te usedline in zato je v tem primeru olje polno nečistoč že pri 2000km.

Če primerjaš ta tvoj vzorec z mojim iz prvega posta od moje M6 dizel, je razlika kpt dan in noč. 

Priporičam kak Engine Flush in skrajšat interval😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Je Mazda 3 2016-18 slabo zvočno izolirana
Napisano

Ja na splošno so Mazde dokaj glasne v notranjosti. 

Jaz sem se na moji M6 lotil tišanja in je učinek zelo dober, v primerjavi s prej.

Izoliral sem vsa vrata, prtljažnik, koloteke, požarno steno za armaturko, steno med steklom armaturko (pod brisalci) in pokrov motorja. 

Za moj okus je motor še vseeno preveč glasen, dizel pač. Sem bil navajen od Accorda dizla ki je bil dokaj tih in ni imel tako traktorskega zvoka. 

Zato je za letos v planu je še izolacija samega motorja, pod ono plastiko in požarne stene pri motorju. 

Slike in opis izoliranja imaš v moji temi😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis mazde 3 g100
Napisano (urejeno)

V Forscanu je PID za verigo CC_DIFP_WOA

 

Drugače pa lahko si vstaviš PID tudi v Torque PRO App.

RAZTEGNJENOST VERIGE

Name: Timing Chain Elongation (lahko tudi po želji napišete slovensko-raztegnjenost verige npr.)
Short Name: Chain El (enako lahko date slo ime sam bolj kratko)
PID: 22DAA1
Equation: (((A*256)+ B-32768)/1000
Min: 0.0
Max: 15.0
Units: deg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Ja na žalost so Mazde iz tistega časa zelo podvržene rji.

Na tej M3 sem saniral vso rjo, vrata sem zamenjal za druge od novejših letnikov, menjal sprednje blatnike, prage, zadnje blatnike, vse komplet dobro zaščiteno tako da bi načeloma moralo biti nekaj let mir glede rje. 

Kar se motorja tiče pa za to uporabo kar jo rabimo je 1.4 mlinček odlična izbira, izjemno nizki stroški, cestnina je 60€, servis naredim za drobiž,... 

Za po mestu ni potrebe po večji moči. Avto je bil vedno kot drugi avto pri hiši. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Evo še ena kapljična analiza moje M3 BK bencinarja. 

Avto ima extremno težki režim vožnje, žena ga uporablja za vožnjo v službo in prevoz otrok, razdalje so kratke po 2-3km, vse vožnje skupaj ponavadi cca 10-15km na dan. Pri tem se pozimi motor redkokdaj segreje na delovno temperaturo. 

Letno avto naredi med 2-2500km, zato se olje menjuje v takem intervalu. 

Vzorec olja zgleda vredu, v jedru je vidno nekaj nečistoč, za katere predvidevam da so ostanek od čiščenja batov in obročkov z Anticarbonom, poleg tega ima uporabljeno olje ogromno Kalcija ki je detergent oz. čistilni aditiv v olju, zato bolj spira nečistoče. 

Uporabljeno olje je Valvoline Maxlife 5w30, ki ima dodane še aditive za nego tesnil, glede na to da je avto letnik 2004, se mi je zdelo smiselno mu privoščit malo dodatne nege. 

Pri vzorcu je lepo viden zunanji obroč vsebnosti goriva, ki ga je na račun zelo kratkih voženj po moji oceni 1-1,5%.

Vzorca sem vzel 2 istočasno da bi zmanjšal možnost napak. 

V Excelu se vidi zanemarljivo majhno odstopanje obeh vzorcev, izračuni so če zaokrožim na dve decimalki skoraj enaki. 

Aja olje je bilo v uporabi 1091km oz. 45motour, povprečna hitrost na teh kilometrih 24kmh🥴

Še slike obeh vzorcev

Hvala za pozornost🤪

IMG_20210125_162320.jpg

IMG_20210124_194834.jpg

IMG_20210124_193751.jpg

IMG_20210124_194810.jpg

IMG_20210124_194746.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Za štangice imam poceni varianto za vas, nabavite krogelne zgibe in navojno palico pa je rešeno. Ideja pač.😎

SHOP.HABERKORN.SI

Krogelni zglobi za podjetja v spletni trgovini Haberkorn. Vrhunske znamke! Na voljo več kot 200.000 izdelkov! Hitra dostava po celi...

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.