@Chelemicokaj ti je Boštjan prevero s testerjem šobe ali zakaj bi menjal?
Drgač pa šobe ko bo menjaval podložke naj pogleda številko katere šobe so. Ker v teh 2.0 dizlih v 2.gen so vgrajevali rf7j13h50 in rf8g13h50 šobe, in če boš menjal samo eno mo biti istih številk. Se pravi morajo biti vse rf7j13h50 ali vse rf8g13h50.
2. Ko izvaja regeneracijo najlažje vidiš na trenutni porabi ko spustiš gas ti bo kazalo trenutno porabo 0,5-1,0L, če regeneracije ne dela kaže porabo 0,0L.
3. Ko menjaš olje je potrebno resetirat interval. Če si iz Prekmurja ti lahko jaz z OBDjem resetiram.
4. Radijo nima kode
5. Menjava podložk ni težka, malo pazljivosti pa je le potrebno. Problem je lahko edino če je šoba tako zapečena da ne gre ven, takrat je fajn če imaš pripravo za izvleko šob.
6. Motor 2.0 ima jermen
7. Za Prekmurje ti lahko dam kontakt od mojga sošolca, ki je delal na Mazdi.
Glede naftnega filtra pa ni težko menjat, malo spretnosti pa gre. Če si iz Prekmurja ti lahko pomagam.
V oljni filter ni potrebno nalivat olja. Edino gumico na filtru namaži malo z oljem.
V naftni filter pa nalij malo nafte, da ne vergla dolgo.
Ni mi pa jasno kako na tehničnem preverijo če je vpoklic bil izveden?? 🤔
Pol bi mogli bit povezani z vsemi znamkami da bi lahko preverili, ali pa bi mogli servisi znamk kjer se je izvedel vpoklic javiti na tehničnega da so to porihtali.
Četudi bi bila tista problematična serija, zaradi obrabljene odmične ne bi smel zaribat, oljna črpalka še vedno laufa.
Kolikor sem gledal Mazdine servisne dokumente za ta vpoklic z problematičnimi odmičnimi, so opisani simptomi drugačni, nikjer ne piše da bi bilo bilokaj z oljnim pritiskom ali oljno črpalko.
Hmh, malo čudno da je v pol leta od čiščenja sita zaribala?!
Koliko kilometrov pa je bili v teh pol leta narejenih?
Ali so bile ob čiščenju menjane tudi podložke injektorjev??
Če niso bile je verjetno 99% to krivo da je prišlo zaradi tega do nastanka usedlin olja oz večjih kosov zažganega olja, ki zamašijo sito.
Se pravi prvič ni bil odpravljen pravegi vzrok za zamašitev sita.
Verjetnost je tudi ta da je mašina zaradi slabega mazanja že prvič fasala z obrabo in pregretjem vitalnih delov, npr ojničnih ležajev...
Drgač pa kako naprej? Jaz bi poiskal drugo mašino, na tej drugi mašini menjal olje+filter, menjal podložke in očistil sito in gasa dalje.
Zaribane mašine če greš delat resno generalko (pregledat, premerit in zamenjat vse dele v motorju) te pride dost dražje, je pa res da po generalki imaš skoraj novo mašino.
Pokliči še na Art Motors in povprašaj, so specializirani za generalne obnove motorjev, delajo zelo dobro, dajo tudi garancijo, niso pa poceni. 😉
Moje izkušnje so pokazale drugače, gumijaste dele wd40 napihne, plastika pa ko več ni wdja gor je taka kot da bi jo na fino speskal ali pobrusil.
Z silikonskimi spreji je bilo vedno vse ok z gumami in z plastiko.
Zato jaz wd uporabljam samo za odvijanje rjavih delov, zadnje cajte itak več nimamo wd40 ampak od Fuchs-a Rostloser spray, ki je odličen za rjo.
Pač moje priporočilo, kaj bo pa kdo šprical po svojem avtu pa je na njem.
P. S. : to da pa nekateri špricajo wd40 na praske je pa samo kamuflaža, dejansko se praske ne odstranijo ampak se samo manj vidijo ker se maščoba nabere v praskah. Enak efekt lahko dosežeš z biločem kar je mastno, magari z oljčni oljem😉
Drgač pa vzorec solidno zgleda za te kilometre, moje mnenje da v tem primeru olje zdrži do 20kkm, za zihr bi bilo potrebno narediti pravo analizo v laboratoriju, kjer bi videl še kako je z viskoznostjo, ampak na grobo je iz kapljičnega vzorca videt še nekaj malega rezerve.
Območja bi jaz ocenil
1= 4-5
2= 4-5
3= 1
4= 1
V olju se je nabralo nekaj nečistoč, ampak za te kilometre je to normalno, vode ni zaznati, goriva pravtako ne.
Daj še eno sliko z osvetlitvijo vzorca odzadaj (držiš vzorec proti luči in slikaš s sprednje strani), tako se najbolj vidi gorivo in lažje ločit različna območja.
Je pa vseeno pohvale vredna kilometrina brez okvar. 👍
Btw: 5w40 olje je verjetno bilo Acea C3 in ima več rezerve v kot 0w30, ta Total Ineo First 0w30 je Acea C1 in je bolj Eko naravnano olje, minimalno aditivov. Ekologija je terjala davek tudi pri zmogljivosti modernih olj.
Heh, lepota je pri takih namenskih avtih na zadnjem mestu😁
Saj avto bo zihr šel dokler boste avto imeli, službene ponavadi hitro menjujejo.
So pa taki službeni avti ponavadi kljub rednim servisom, dokaj zmozgani in v tvojem primeru (na podlagi vzorca) bi si upal trditi da je sam motor ko gre od vas prekomerno obrabljen, pa to ne leti na tebe ali tvojo vožnjo, ampak na dejstvo da ta motor (pre)hitro uniči olje in pač olje ne zdrži predpisanega intervala.
Predvidevam da je v motorju polno usedlin, verjetno je olje že dosti prej zanič kot je interval. Zato olje več ne more v sebi držat nečistoč in se ustvarjajo usedline.
Ko se natoči novo olje začne počasi čistit te usedline in zato je v tem primeru olje polno nečistoč že pri 2000km.
Če primerjaš ta tvoj vzorec z mojim iz prvega posta od moje M6 dizel, je razlika kpt dan in noč.
Drugače pa lahko si vstaviš PID tudi v Torque PRO App.
RAZTEGNJENOST VERIGE
Name: Timing Chain Elongation (lahko tudi po želji napišete slovensko-raztegnjenost verige npr.) Short Name: Chain El (enako lahko date slo ime sam bolj kratko) PID: 22DAA1 Equation: (((A*256)+ B-32768)/1000 Min: 0.0 Max: 15.0 Units: deg
Ja na žalost so Mazde iz tistega časa zelo podvržene rji.
Na tej M3 sem saniral vso rjo, vrata sem zamenjal za druge od novejših letnikov, menjal sprednje blatnike, prage, zadnje blatnike, vse komplet dobro zaščiteno tako da bi načeloma moralo biti nekaj let mir glede rje.
Kar se motorja tiče pa za to uporabo kar jo rabimo je 1.4 mlinček odlična izbira, izjemno nizki stroški, cestnina je 60€, servis naredim za drobiž,...
Za po mestu ni potrebe po večji moči. Avto je bil vedno kot drugi avto pri hiši.
Evo še ena kapljična analiza moje M3 BK bencinarja.
Avto ima extremno težki režim vožnje, žena ga uporablja za vožnjo v službo in prevoz otrok, razdalje so kratke po 2-3km, vse vožnje skupaj ponavadi cca 10-15km na dan. Pri tem se pozimi motor redkokdaj segreje na delovno temperaturo.
Letno avto naredi med 2-2500km, zato se olje menjuje v takem intervalu.
Vzorec olja zgleda vredu, v jedru je vidno nekaj nečistoč, za katere predvidevam da so ostanek od čiščenja batov in obročkov z Anticarbonom, poleg tega ima uporabljeno olje ogromno Kalcija ki je detergent oz. čistilni aditiv v olju, zato bolj spira nečistoče.
Uporabljeno olje je Valvoline Maxlife 5w30, ki ima dodane še aditive za nego tesnil, glede na to da je avto letnik 2004, se mi je zdelo smiselno mu privoščit malo dodatne nege.
Pri vzorcu je lepo viden zunanji obroč vsebnosti goriva, ki ga je na račun zelo kratkih voženj po moji oceni 1-1,5%.
Vzorca sem vzel 2 istočasno da bi zmanjšal možnost napak.
V Excelu se vidi zanemarljivo majhno odstopanje obeh vzorcev, izračuni so če zaokrožim na dve decimalki skoraj enaki.
Aja olje je bilo v uporabi 1091km oz. 45motour, povprečna hitrost na teh kilometrih 24kmh🥴
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ahh, ne toliko vnaprej razmišljat!
Bo že vredi zrihtal. 😉
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani