Mogoce je prejsnji lastnik zarnico odstranil ali zatlacil kaksno vato notri, ce je mogoce imel zimski komplet gum brez senzorjev, pa da ni stalno svetilo...
Pa si mogoce izsledil iz kje prihaja zvok? Ce je karkoli aftermarket bos takoj vedel, ce bos sledil zvoku . UUU zej sem se spomnu...TPMS. Jest sem imel isti zvok k mi je padel tlak v gumi. Preveri tlak in javi. Je pa meni poleg tega se utripala lucka za TPMS.
TPMS ima mogoce res podoben zvok... samo bi morala posvetiti se lucka...
Samo tole ni Mazdino piskanje... Si prvi lastnik? Ali si avto kupil od koga... ker bolj se mi zdi, da piska nekaj, kar je dodatno vgrajeno in ni del serisjke opreme... Vozim Mazde ze precej let in takega piskanja nisem slisal pri nobeni...
Zanimivo da ima 2WD za 2l manj?o posodo napram 4WD. Jaz nebi preve? verjel v te podatke. Najbolje da v praksi sproba? koliko gre resni?no goriva not kadar porabi? do konca.
Nimam te ?elje, da bi kje obstal... ... Ponavadi grem tankat, ko gre proti nuli na "range-u"v vecini primerov kaze se nekje okoli 10 do 15 litrov ... Pri nekje 40 - 45 km range-a dobim obvestilo...
Noja... to ni ravno resitev njegovega problema... vsaj ne realna... jaz bi sel na pooblascenca, ki je delal zadnji servis.. in naj pove, kaj in kako... Potem se pa odloca dalje...
Ce noces biti parkiran, das kontakt in sprostis rocno (na primer doma pozimi).
In pa da ce gre aku, se baje rocna deaktivira. Kar resi problem vprasanja, po drugi strani pa buh ne daj da gre aku na klancu
Saj ce imas avtomatika, ti itak drzi avto na mestu, tudi ce nimas rocne zategnjene... vprasanje pa je, kaj se zgodi, ce je res hud klanec ... ce tista blokada dovolj drzi... Ampak to so ze ?worst case? scenariji.. o katerih se lahko debatira in debatira... tako kot pri rezervnem kolesu vs. sprej... sredi AC, kjer je se zozanje zaradi gradbisca ...
Kolega ima Megana z ro?nim menjalnikom in navadno ro?no pa ima "hold" ti pomaga speljevati (recimo v kri?i??u, v klanec,..).
Ko ti??i? zavoro in spusti? da bo? speljal ?e par sekund zavira, potem pa spusti.
To je potem funkcija hillholder... ali pomoc pri speljavanju v klanec... Ta drzi zavoro samo nekaj sekund pri speljavanju... Auto hold pa zategne rocno med mirovanjem... recimo pri semaforju, da ni treba dat v prosti tek... in ni treba stalno drzat pedala zavore pri avtomatiku...
Zaradi takih mo?nih prigod sem ?arnice vseh notranjih lu?k zamenjal z LED diodami
LP
Pri novejsih se notranje luci ugasnejo po priblizno dobre pol ure... zato je treba recimo pri nadgradnji infotainmenta vsake toliko casa pritisniti pedal zavore... da se ne ugasne sredi nadgradnje...
ni nujno da ga dobi? na licu mesta, lahko se ga po po?ti po?lje (?e zaradi obra?una in tega da podjetja lahko sprejemajo gotovino le do neke dokaj majhne veli?ine- vse ostalo TRR)
Kolikor vem, ce gre za gotovinsko poslovanje, mora izdati racun, ki mora v vecini primerov biti tudi davcno potrjen ... so neke izjeme... kot npr. razne stojnice... wnevem pa, ce v te izjeme pasejo tudi avtomehanicne delavnice...
sej ti lahko izda racun...pac mu reces naj napise racun pa je
V bistvu je zakonsko pravilno, da ga dobis, brez da bi kaj posebej rekel... Je pa tako, da je razlog bolj kot ne to, da je prevec zaseden... in da ni neizdajanje racuna zato, ker bi hotel drzavo okrog prinesti... Sem skoraj preprican, da te racune vse ima zavedene ...
Pri novejsih piskanje zacne pri cca. 20 km/h in zapiska petkrat... potem je nekaj casa mir.... kaksno minitko... potem pa spet zacne in ne neha, dokler se ne privezes... tako je bilo pri prejsnji sestici (2013) in sedanji CX-5... za predprejsnjo sestico (2008) se pa ne spomnim vec...
Jest sem pa celo enkrat bil v Slogi... ko so se vrteli take filme... Sem se pridruzil sosolcem v srednji soli... gledal pa smo neke Svedinje v internatu ali nekaj podobnega ...
Jaja... saj vem... slisi se kot izgovor ... ampak treba je bilo enkrat pogledat o cem se je takrat toliko govorilo
Sicer pa glede naslova teme... Se nisem imel problema s skripajocim sedezem... v nobeni sestici oz. v nobeni Mazdi dosedaj... Mogoce je krivda ta, da sem malo tezji... in sedez ne upa skripat
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogoce je prejsnji lastnik zarnico odstranil ali zatlacil kaksno vato notri, ce je mogoce imel zimski komplet gum brez senzorjev, pa da ni stalno svetilo...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani