Mogoče nisem zasledil, ob naslednjem servisu sem se odločil da polek olja v AT menjalniku in podložk injektorjev menjam še grelne svečke, kako znamko se splača vzet za mazdo ?
A ravno tako NGK kot je Scr3am omenil tudi pri dizlu?
Evo update,.. lučka danes ni gorela več pri mehaniku je izpisalo napako na sensorju pritiska turbine(p2262 Turbo boost pressure not detected.) Avto deluje normalno, napaka pobrisnana. Sumimo da je kaka saja prišlla na senzor in ga je zbrkljalo. Vozim dalje
Me lahko malo podučiš kje in kako to pogledati? Hvala
5 hours ago, Aless said:
Se strinjam z scanio olje v avtomaskem menjalniku in filter je potrebno menjat najkasneje na 100kkm.
Priporočam original Mazdino olje FZ, ali alternativno še Ravenol ATF FZ.
Je pa modre barve, če je rjavkasto je že prežgano.
Kaj pa če kupiš avto z 124k km in to še ni bilo delano? 😛 So pa tudi že na tem forumu menjavali olje v avtomatskem menjalniku po 150kkm in niso imeli težav
Kot sem že enkrat napisal. Večina lastnikov dizelskih mazd ni tu gor na forumu in se jim še sanja ne o tem, kar mi tu gor pišemo. In naredijo brez problema 300Kkm. Ali imajo srečo ali mi malo pretiravamo.
Avte je potrebno spihati pogosto, pa četudi so to dizli. Najslabše za motorje je, da se cijaziš 50/uro v četrti brzini na 1000 obratih.
Glede na število mazd po Sloveniji je pomoje sorazmerno majhen delež okvar.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Men se pa ne da pisat kr je preveč tega če se gre v detalnjo avtokozometiko

Drgač je fajn met 2 vedri
Povezava za deljenje
Deli na druge strani