Prejle me je klical sin, ki ima Mazdo 2. Menda se mu je zjutraj prižgala rumena lučka - volan s klicajem. Kolikor vem (in sem na hitro preletel), gre verjetno za kakšno težavo s servom?
Verjetno se lahko pelje do mehanika? Sicer bolj tako, kot smo včasih - z mišicami 🙂
zanima me ali ima kdo na Mazdi težave s sliko na vzratni kameri? Meni se namreč dogaja da je slika popačena, oz. slika leti kot na kakem starem tv-ju. To se dogaja občasno. Potem pa prestavim v prvo in najaz v rikverc in je slika ok.
Bo zgleda potreben drugi izreden obisk servisa-prvi je bil zaradi tresočih ogledal,ampak se ta po menjavi enako tresejo😄
Ne vem no, če lahko da človek 5-mestno cifro evrčkov za avtomobil, potem težko razumem, zakaj je problem dati 200 evrov več za komplet dobrih pnevmatik?!
Vzameš Dunlop, Michelin, Goodyear ali Bridgestone in si miren.
Pa gledam malo cene za tole 225/55/R19 dimenzijo - raje kot 100 evrčkov za Nexen, daj 110 za Uniroyal Rainsport 5 pa se boš po mokrem peljal kot po suhem. So fantastične gume, le obraba je nadpovprečna. Ampak, saj s trdo gumo, ki se počasi obrablja, si ne moreš veliko pomagati.
Za 130 evrov po kosu imaš pa že Bridgestone in Goodyear - torej je za 4 gume razlika enega stotaka. Vsaka praska na avtu stane več ...
Imaš kar večino prav ampak je še kar nekaj dobrih, kvalitetnih in predvsem varnih znamk in če se za teh 10 odločiš res nič ne zgrešiš👍
Nakup letnih ali zimskih dobrih gum je večna dilema kaj izbrati.... 😊
Hvala vsem! Sem bil preprican da je se kaksna obroba okoli, ki je odpadla. Mazdica je pa usrana, ker skoraj vsak teden pelje cez 3 drzave in 6 vremenskih pogojev...:P Je pa od vceraj tudi ze cista
Kot pravim, na roke to ne moreš stisnit, se pa da rešit brez napora, kot sem opisal zgoraj
Kolk pa hoče kdo menjavat, je pa njegova stvar, če se ti ne da ubadat, maš pač špegle skozi odprte in je to to. Če pa hočeš jih pa lahk na roke zapiraš tudi
Fedr je verjetno zato toliko močan, da pri brzini preko 200km/h zračni upor ne zapre ogledal in pa seveda, da ne trese ogledala. Če bo prešvoh bo pol to težava, tako da je tukaj velik preizkušanja in verjetno na pamet ne bo šlo, ampak bo treba probavat.
Zaenkrat si ne belim glave,ker dala vse "bp",ko bo pa šlo kaj narobe in bo še v garanciji bom menjal,po garanciji pa poizkusit porihtat čim boljš.....
Tako, da koncno napisem. Pred kratkim sem menjal se motorcek desnega ogledala, kjer sem potem ob prevzemu, dobil eden izmed starih nedelujocih motorckov za domaco analizo.
Ko motorcek razstavimo, dobimo tele komponente:
Zadeva je dokaj enostavna, plasticni tulec (2. zadeva iz desne) je vtaknen v celotno ohisje, nakar iz zgornje strani sledi zobnik (4. z desne), potem se en zobnik za prisilno sklaplanje ogledal, feder in na koncu nasekana podlozka, ki ta feder drzi v stisnenem polozaju, ko se zatakne na tulec.
In ko smo to razstavli v notranjosti ni blo nobene sledi o kaksni umazaniji, motorcek je v razstavljenem polozaju normalno laufal.
Nakar smo to sestavl nazaj in zopet probal in seveda stvar je ostala nespremenjena, motorcek se ni sukal kot bi se moral, kljub temu da ni blo nobene umazanije.
Potem pa smo to fedro stisnil v sraufstoku, da je bla krajsa za 2 mm v nestisnenem polozaju, in glej ga zlomka, motorcek je zacel delovat.
Tk da jst sumim, da pac je problem v trenju med tulcem in ohisjem (to kar smo ze domneval prej), kjer se premika plastika ob plastiko, zdej kak pa to lubricirat, ce ne razneses cel ogledal je pa prasanje. Ena vrjanta je tut mehkejsi fedr, kar bom vrjetno nardil v kolikor bom z ogledali mel problem po garanciji.
Super,sedaj točno vemo kaj je treba naredit👍
Najprej sprejat,mazat dokler gre,potem pa feder stisnat da ima manjšo moč,bravo.....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sosed nabavil za Volva Nexen letne gume, kot zanimivost je pa to, da so Made in Češka republika....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani