Peter, se bojim, da tukaj ne boš našel kaj posebej koristnega. 😏 Ti avti znajo biti problematični, še pooblaščeni servisi ali Pelko sem in tja udarijo mimo, pa ne nalašč. Upam, da gre v tvojem primeru za kakšno malenkost (recimo senzor, počeno cev, ..).
Zelo verjetno sam s pomočjo tega foruma zadeve ne boš rešil ... treba ga bo zapeljat na pravi servis, ki dobro pozna Mazde 2.2.
Ko se boš teh cirkusov naveličal, predlagam da kupiš Mazdo bencinarko, ki je glede motorja v splošnem neproblematična.
Mam pa 67.kkm. prevoženih pa na cajte grozno grdo škriplje. Je že opozorilni pleh začel drgnit.
Še to, z Brembo ploščicami so se mi na šestki pred leti zvili prvi diski. Samo s previdnosti jih nisem vzel - čisto možno, da ploščice sploh niso bile krive. So pa odlično prijele in morda tudi zato pregrele diske. Morda je bila kriva samo montaža (pooblaščeni servis). 😉 Morda samo splet okoliščin.
Pred naročilom sam še nisem vedel, da so gor TRW - sem se preveč zanesel na pretekle objave tega foruma. 😄
Če bi vedel, bi vzel TRW, spet s previdnosti ... "ne diraj dok radi"
Dobro robo si nabavil a mislim, da so stare še za 20-30 pri enaki uporabi kot sedaj. 👍Edino pri 6tki bi jih mogoče prej, da nebi prišlo do kakega zavijanja diskov....
Pri prejšnji M6 CD175 so se prve ploščice zamenjale pri 85.000 km, namontirali so nove Brembo ploščice, nakar so se pri 90.000 zvili diski. Zato nisem vzel Brembo ploščic, ki so sicer prijele odlično, pa še 1/4 cenejše so bile. Z ATE diski in ploščicami imam do sedaj samo dobre izkušnje.
pred 20 minutami je Brane napisal:
Odpiramo stave -še 40000 km,saj diske bo lastnik plačal
Hvala @Aless, torej naslednji servis, ne še takoj.
Tole sem že naročil, verjetno bo OK? Bile so celo 30% dražje od Brembo ali TRW (TRW so original na zadnjih diskih šestke, spredaj pa nisem mogel ugotoviti)...
Hja no, Supra je "boljše" olje kar se paketa aditivov tiče, glede viskoznosti pa je na spodnji meji v razredu. Saj ta redka olja imajo močne pakete aditivov s katerim želijo ublažit zaščito pred obrabo, ki jo izgubijo z zmanjšanimi viskoznostmi.
Če ga glih ne žgeš na polno in če nimaš dosti mestne vožnje, znajo ta olja dobro delat v ustrezno skonstruiranem motorju. Čeprav za avtocestno hitrejšo vožnjo bi jaz vseeno raje izbral Ultro.
Glede porabe olja pa, je tako da je vsaka mašina malenkost drugačna, ni pa to nič nenavadnega.
Res je da bi pri teh kilometrih pričakoval da ne pije olja (oz. do 0,2L), ampak lahko je prejšnji lastnik "slabše" ravnal v začetku življenske dobe avta, lahko je samo slabša sestava motorja (so ga sestavljali v ponedeljek 🤪. Ni pa 0,6L na 10kkm še ni nekaj pretiranega, je v mejah normale.
Aja, daj napiši še kake režime vožnje imajo ti avti.
Vzorec št.1:
M6 G165, 63.000 km, olje Mazda Supra-X 0W-20, 10.500 km od menjave,
režim: 10% hladne mestne vožnje, 90% hitrih relacij - večina 20-30 km (vključuje 3/4 avtoceste)
Vzorec št.2:
M3 G120, 66.000 km, olje Mazda Ultra 5W-30, 13.500 km od menjave,
režim: 20% hladne mestne, 80% hitrih relacij - večina 20-30 km (vključuje 3/4 avtoceste)
Vzorec št.3:
Renault Clio 1.2, 15.800 km, olje Elf 10W-40, 7.000 km od menjave pred 2 letoma
režim: 50% hladne mestne, 50% krajših relacij cca 15 km
Vzorec št.1: M6 G165, 63.000 km, olje Mazda Supra-X 0W-20, 10.500 km od menjave
Bencinar. 🙂
Osebno mi je ta vzorec zanimiv, nečistoče so nekako enkomerno razpršene čez jedro in drugem krogu. Zanimivo mi je da se nečistoče vidijo bolj lisaste. Zato je malo težje podat oceno.
Rezerve glede nečistoč še ima.
Goriva in vode ni videt v olju.
Je pa olje po moji oceni še v dobrem stanju, me pa zanima zakaj se nečistoče vidijo lisasto, mogoče različen papir??
Vzorec št.2: M3 G120, 66.000 km, olje Mazda Ultra 5W-30, 13.500 km od menjave
Bencinar.
Nečistoč je videt že kar dosti in čistega obroča olja več ni videt. Barva vzorca je že tudi precej temnejša.
Glede na to da predvidevam da je od bencinarja, je olje za zamenjat.
Goriva in vode ni.
Vzorec št.3:Renault Clio 1.2, 15.800 km, olje Elf 10W-40, 7.000 km od menjave pred 2 letoma
Dizel? (težka - jedro je bolj temno kar ponavadi pri dizlih zaradi saj+prisotnost goriva) ali pa bencinar z daljšim intervalom in mestnimi vožnjami.
V samem jedru je več nečistoč, tudi v drugem krogu ob jedru so že nečistoče, čistega obroča tudi tukaj ni več videt.
Po izgledu bi blo za zamenjat.
Vode ni videt.
Gorivo se vidi v manjši količini, bi ocenil na kake 2%.
Za Cliota sem olje in filter že naročil in gre v nekaj dneh k mehaniku na menjavo, pri Mazdah pa se bo menjalo v mesecu oz. dveh. Imam občutek, da je Supra-X boljše olje od Ultre, ali pa je G120 manj natančno sestavljena mašina (pije cca 0,6 litra olja na 10.000 km, medtem ko G165 recimo tam nekje 0,2 l olja na 10.000 km) ???
Včeraj naredil 3 vzorce (slika narejena danes zjutraj cca 15 ur od vzema). Zanima me komentar @Aless, brez da navedem podatke, ki sledijo komentarju. Za lažjo primerjavo so vsi trije vzorci slikani naenkrat, fizično zloženi skupaj.
Evo po 24 urah tudi moja kapljica olja na papirju.
Prevoženo cca 8kkm in skoraj eno leto staro olje. Glede na izgled bi ocenil, da je ravno pravšnje za na servis, ki ga imam te dni in to samo zaradi tega goriva (če je to sploh gorivo) ki redči olje ! Komaj čakam rezultat lab.testa od @scania🤔Drugače mislim, da bi bil še ok glede nečistoč tja do 15kkm👍
Janez, slaba primerjava. 2020 in 2018 Mazdi 3 sta namrec razlicna avtomobila (razlicni generaciji). V tem primeru vsekakor novejsega.
Raje reci 2015 in 2017. Pa se tu je "facelift" vmes, ali pa tudi ne, ce se ravno datumi poklopijo. Verjetno bi vseeno vzel "mlajsega", bi morala biti vecja razlika v ceni za tako razliko v kilometrini.
Skratka, mislil sem 2 enaka modela, Mazdi, VW, vseeno...
Res, da me je kar nekaj skupaj, ampak vseeno nisem prepričan, da bi se sploh upal jo prepričvat.
Drugač pa ja, sam jih delam 16.000-17.000 pa se mi to zdi tako malo, da je na robu tega a sem naredil prav, da sem kupil nov avto. Ok razumem ljudi, kot je recimo moj fotr, ki ma avto že 17 let in 120.000km, da je računica, težko pa razumem tiste, ki delajo tako malo km in potem take skoraj nerabljene avte po nekaj letih prodajajo s samo 20kkm al pa 30kkm.
Če @Boss ne razume, ni s tem še nič narobe. Različni ljudje, različni okusi, različne potrebe, različne prioritete, ...
Dobre 3 leta stara Mazda, ki sem jo kupil pred nekaj leti, je imela na števcu 12.500 km, manjši 11,5 let star avto pa ima danes 15.800 km. 😉 Niso pa vse samo kilometri, materiali se starajo tudi, če stojijo pri miru, včasih je preveč stanja na mestu še celo slabo, na primer za razne gibljive dele.
Po moje imata x benzinar in dizel 150/ročni menjalnik nekje podobno porabo na isti relaciji. Zna pa cx 30 zmagati pri višjih avtocestnih hitrostih na račun manjše teže avta.
Pa, saj ima ravno zato en kup plastike gor, da je lažja. 🤣
Nekje se mora to poznati. 😊
Ko je avto enkrat pospešen na primer na 150 km/h, mora mašina premagovat zračni in kotalni upor, ki pa skoraj nista odvisna od teže. Teža pa ima velik vpliv pri pospeševanju in pri premagovanju višinskih razlik (zato so gorski kolesarji v primerjavi s šprinterji tako drobni).
F=m*a - 2x težji avto potrebuje za isti pospešek 2x večjo silo
Wp=m*g*h - 2x težji avto rabi v isti klanec 2x več potencialne energije
@Sirius Zgleda da tvoja kritika leti na mene. Čeprav jaz Metabond aditiva nikoli nisem omenjal🤔
Če si pazljivo prebral to temo sem že na začetku napisal da analiza olja na podlagi kapljičnega vzorca ni prava analiza olja in poda le grobo oceno, npr. vsebnost vode, goriva, nečistoč.
Vedno sem napisal da je za pravo detajlno sliko stanja olja potrebno poslat 100ml olja v laboratorij, kjer se vidijo vse viskoznosti, vsebnost nečistoč po elementih, vsebnost aditivov...
Vse moje analize rabljenega olja ki sem jih dal delat na moji M6, sem delal za sebe, porabil sem svoj denar zato, brez pričakovanja da kaj zaslužim!
Pri vseh mojih analizah nikoli nisem enostransko navijal za bilokatero olje, ker nimam nič od tega!
Sem pa vedno povedal katero olje se je boljše obneslo v moji M6 in mojih pogojih!
Pravtako sem vedno obrazložil kaj je pri katerem olju boljše in nikoli nisem navijal za bilokatero olje, sem samo podal svoje "znanje" o oljih!
Zadnji test aditiva Ar... na moji M6 sem pa naredil glih iz tega razloga da se sam na svojem avtu prepričam, če res deluje ali je samo marketing.
To da sem objavil moje testiranje za katerega sem porabil svoj denar in ne dobim od nikogar niti centa zato.
Sem pač mislil da bo ljudi zanimalo da nekaj dejansko deluje in je dokazljivo na podlagi mojih laboratorijskih analiz rabljenega olja.
Nvm kaj je tu spornega??
Če napišem da je nek aditiv dokazano zmanjšal obrabo mojega motorja, kaj je s tem narobe???
Pa nimam nič z firmo Archoil ali Motul, ali bilokatero firmo.
Meni je vseeno za bilokatero firmo z olji ali aditivi, delam v državni službi in nimam prav nobene potrebe da bi navijal za bilokatero oljno firmo.
Vse kar sem napisal so osebne izkušnje in znanje o oljih.
Za razliko od tebe ki vsiljuješ vaš Metabond produkt kot oh in sploh, in to čist brez nekega dokaznega gradiva.
Imaš sploh podatke kaj ta vaš aditiv vsebuje??
Če si tako prepričan v vaš aditiv, pa naredite še vi kak test v avtu oz motorju!
Od zdaj naprej ne bom več objavil nobene laboratorijske analize, nobene zanimivosti iz sveta olj in nobenega nasveta glede izbire olja.
Ker pol očitno nekomu ni prav!
Bom pač samo še občasni tihi bralec, Lp
Nikoli ne bo vsem prav in prosim ne se sekirat in prosim ostani tak kot si, ker si 👍
Meni je pa danes napisalo SBS malfunction in SCBS forward malfunction. Zraven pa še svetita lučka za motor in še ena, vidno na sliki. Če avto ugasnem in ponovno prižgem, napake ne izginejo. Pojavile pa so se med vožnjo cca 120km/h ob vključenem tempomatu, vključen sem imel tudi lane assistant. Zdaj se ju ne da vključit. Avto tudi nima polne moči. Kaj bi ahko bil razlog za ti napaki? Avto Mazda 6 CD 175, letnik 2016.
Priklopit ga je potrebno na računalnik, da se ugotovi koda napake. Seznam napak:
Evo končno..po štirih mescih sem nazaj pripeljal domou mazdo 😀
Ni me malu koštalo ampak gre pa k raketa zdej k je vse spucano 👌
Delano pa je blo na autu:
-nova glava, nova ketna in zobniki, novi obrocki, spucan dpf, spucan egr in hladilnik, spucani injektorji in nove podloske, spucani vsi kanali, novo olje v menjalniku, nova zavorna, vsa tesnila nova, spolirane odmične....uglavnem ena lepa mini generalka. 😀
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Peter, se bojim, da tukaj ne boš našel kaj posebej koristnega. 😏 Ti avti znajo biti problematični, še pooblaščeni servisi ali Pelko sem in tja udarijo mimo, pa ne nalašč. Upam, da gre v tvojem primeru za kakšno malenkost (recimo senzor, počeno cev, ..).
Zelo verjetno sam s pomočjo tega foruma zadeve ne boš rešil ... treba ga bo zapeljat na pravi servis, ki dobro pozna Mazde 2.2.
Ko se boš teh cirkusov naveličal, predlagam da kupiš Mazdo bencinarko, ki je glede motorja v splošnem neproblematična.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani