Ležaj amortizerja moraš poslušati pri vpetju na vrhu. Najlažje tako, da nekdo vrti volan na mestu, ti pa poslušaš in z roko preverjaš vibracije na vijaku.
Ležaj kolesa pa preveriš tako, da dvigneš kolo v luft in ga na roko zavrtiš. Ko se vrti daš roko na feder. Če feder vibrira je ležaj fuč
Torej imam sledeči problem, čeljusti mi rijajo - je še kdo imel podoben problem? Zbrusim z brus papirjem?
Vsekakor pa bi bil vesel za link do sprednjih diskov in ploščic, da naročim, ker je oboje za menjat (avto trese) - mazda 6, 2.2d, 2015, FL verzija - na autoscout mi ne vrže nič pametnega.
Hvala vsem že vnaprej!
Tudi jaz sem opazil da rjavijo pri moji ZADNJI. Pošpricaj z WD-40 in vozi dalje
POZOREN BODI KAM ŠPRICAŠ!! 🚨 Če ti preveč uide po ploščicah je lahko pizdarija, ker se ne boš ustavil v sili. Za ziher potem vozi ene 3-5kmh na uro v leru in zategni ročno, da ščistiš.
Saj ce ne bi vsaj priblizno vedel, koliko ste (smo) stari ... bi mislil, da je to otroska debata v stilu... "Moj ma pa na stevcu 280... kolk pa tvoj"? 😇
Sej je res kaj, CD150 ma blokado na 210kmh, G165 pa na 214kmh..
Drgač pa kr neki ne, vidm da 2 dni nism na forumu pa sm neko zanimivo debato zamudu kjer je janez že vse editiral
js tut prvič slišim za glave, da bi ble kot serijska napaka, vemo za cedila in s tem posledično veriga in po vrsti kaj sledi zarad tega, pa vemo za težave zapacane sesalne kolektorje, za težave na EGR ventilih in pa za težave pri nekaterih s šobami in pa bakrene podložke to pa mislim, da je to.
Pa odmične na <2015 letnikih.
Za glave sem pa slišal to, da so bila problematična tesnila.
Celoletne gume so danes bistveno bistveno boljše kot pred kakšnim desetletjem. Ok pri extremnih razmerah in globokem snegu je še razlika ampak v takih razmerah kot jih imamo in če se ne zahteva od avta preveč so zanimiva alternativa.
Jaz bi se pa pri celoletnih gumah bolj bal zmožnosti zaviranja kot pa obnašanje v snegu.
Namreč pri 30ih ko se pelješ dol proti hvaru je ta guma verjetno žvečilka.
Še vedno namreč niso naredili prilagodljivega materiala ane.
Spredaj sem menjal z diski ker jih je zvijalo, potem sem hotel probat Brembo (prejšnje ploščice so bile še na polovici) so super samo cviljenje me moti, zato bom zdaj šel nazaj na zimmerman. Zadaj sem pa menjal z brembo ker so bile original trw, zdaj pa grem na zimmerman. Trenutno imam 90000km v planu je še menjava hladilne tekočine, zavorne in obeh jermenov, svečke so pa bile na 80000km. Vbistvu preventiva in potreba po občutku da je vse v nulo.
Na višjih obratih vozi auto pa se ne bo slišalo cviljenja
Jaz sem na 65 tisoč pa imajo še dovolj mesa, se vidi da avtocestna relacija dela svoje.
Po parih mesecih uporabe Brembo ploščic me spravlja ob živce cviljenje, ni zdaj to neznosno cviljenje ampak ob samo ob pričetku zaviranja 2 sekunde. Sedaj sem naročil Zimmermanove ploščice. Če koga to cviljenje ne moti mu podarim ploščice ki so stare par mesecev, so pa za mazdo 6 2017 G165.
PS: drugače sem pa nabavil letne gume Nexen nfera SU4, sedaj čakam material da med menjavo gum zamenjam ploščice spredaj zadaj, zavorno tekočino, jermen za vodno črpalko ter mikro jermen.
Kako pa to da si že menjal ploščice, saj še nisi na 100kkm
glede na veliko število težav z obrabo volanskega obroča pri Mazdi 3 2014 gre očitno za serijsko slabo material. Meni se je npr. volan obrabil že po 3 letih in so mi ga zamenjali z novim pod garancijo, enako tudi prestavno ročico. Sedaj imam po 7 letih ponovno povsem obrabljen volanski obroč, garancije pa ni več. Je že našel kdo kakšno pametno rešitev?
Sprijaznit se bo treba, da so ti volanski obroči iz slabih materialov, kar tudi mene žalosti, ampak tako pač je
Saj sem napisal, da so conti dva razreda boljše na mokrem kot vredstein. 😉
Na CX-3 sem na sava HP2 pri 150kmh na ac prehiteval skoraj vsa vozila svete nemške trojice, ki so se cijazili 110 po mokri cesti, ko niti ni več padal dež. Zdaj pa nevem a so bile krive nizkocenovne gume, ali pa so šparal bencin
Uglaunem hotu sem ti povedat da so vredestein top 3 gume za 3/4 cene kontinentalk, pa še vedno boljše kot nekaj, kar vozi večina populacije. In dvomim, da je taka razlika v kontinentalkah za tako cenovno razliko. NE VEM PA, kakšne bodo čez 3 leta. To ti pa dam prav!
Ampak ja, mogoče me jutri vrže ven na prvem ovinku v propad, kar bo dorekla usoda
Fantje prosim za priporočilo serviserja za menjavo olja v avtomatskem menjalniku CX-5 2.2D AWD 175km l.2016.
Na FB so mi že svetovali Pelka - sem ga klical in mi je rekel, da se filtra pri tem avtu ne menja in servis traja 4 ure. Pozna še kdo koga Gorenjska regija do LJ.
Sedajle mi je na misel spet prišel ta zapis, ker mi ne da miru. A je kdo na forumu dejansko menjal pri Pelkotu olje avtomatskega menjalnika? Res me zanima, zakaj ne bi hotel menjat filtra...
@amusic ti pa prosim javi, kako si zrihtal. Bom mogu tut sam počasi v akcijo 🤞
Saj sem napisal, da so vtredstein po suhem super. Zadnjič sem v blagem ovinku po mokri cesti šel za trenutek ravno namesto okrog. Pa nisem vozil hitro kot to počnem z staro mazdo z Conti. Od takrat naprej, pa tudi sama vožnja v krožiščih je porazna, ne zaupam več tem gumam v mokrem. Je pa seveda odvisno, kaj od gume pričakuješ in kaj ti je pomembno. Meni podatek, kakšne so gume po snegu ali ledu ne pove veliko niti ne vozim skoraj nič po snegu.
Tudi v suhem so več ali manj vse v redu. Problem se pojavi pri zaviranju v mokrem in krožna vožnja v mokrem. In občutek sigurnosti. Mene v glavnem niso Vredstein prepričale.
Okej, seprav če pogledamo tole tabelo:
Bi morali vsi letet ven po mokri cesti glede na to da imajo pod 2 oceno samo bridgestone in continental. Pa večina jih vozi savo HP2 ki ima celo 3.1 obnašanje v mokrem.
Za po suhem so super za mokro cesto pa katastrofa napram Dunlop in Conti.
Edina njihova velika prednost je, da so zelo tihe. Celo tišje kot moje letne GY.
Tudi za sam sneg so še kar v redu. A so Dunlop zakon za sneg.
Jaz jih ne bom ponovno kupil.
Naslednje bodo ponovno ali dunlop ali ta nove Conti.
Po suhi cesti boljše od dunlop in conti (precej)
Na mokri cesti boljše od dunlop, slabše od conti
Na snegu slabše od dunlop, boljše od conti (precej)
Na ledu enake kot dunlop, slabše od conti
Glasnost enaka kot dunlop, slabše od conti
Sepravi samo v snegu je bistvena razlika...ampak glej ga zlomka, letos sem se 2 dni vozil po snegu...2 dni... živ bog me ne prepriča, da so tiste 2 gumi toliko boljši, da bi dal 25% več za njih
in ja, se strinjam da je razlika lahko v dimenziji testa in dejanske pnevmatike..AMPAK tudi razlika je lahko v starosti gume, morda bo conti jutri fuč, morda pa šele čez 5 let
Enako. Edino pri zadnjih zimskskih sem se malo uštel in vzel Vredstein, ker sem verjel adacu. 🤪 Niso tako dobre, kot so oni opisali.
Saj sem že napisal. Nexen so za normalno vožnjo čisto v redu gume. Jih zna pa malo hitreje pobrati po robovih, ker so mehke. Za suho cesto so v redu. Nisem pa še preizkusil, kako hitro se zaustavijo, ko je nuja mokro cestišče. Bom pa, to preveril ob prvem dežju.
Nikoli še nisem imel na avtih gum tipa Michelin ali Dunlop, ker so za moje pojme krepko predrage. Ampak tako dobrih gum kot so te Vredesteinke še nikoli nisem imel zimskih Kaj ti pa fali z njimi?
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:
Hah, ja nimaš enakega modela gum in velikosti.
Tudi tukaj je treba dat en velik klicaj, se povsem strinjam s tabo. Določena guma je pri dveh različnih dimenzijah popolnoma drugačna v obnašanju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ležaj amortizerja moraš poslušati pri vpetju na vrhu. Najlažje tako, da nekdo vrti volan na mestu, ti pa poslušaš in z roko preverjaš vibracije na vijaku.
Ležaj kolesa pa preveriš tako, da dvigneš kolo v luft in ga na roko zavrtiš. Ko se vrti daš roko na feder. Če feder vibrira je ležaj fuč
Povezava za deljenje
Deli na druge strani