Sm preveril, to je ze miha predlagal..par mehurcekov se ze nardi, sam da bi clovek reku da je to od tega, tezka..bom probal par slik nardit al pa video.
Drgac pa sm termin dobil pri prodajalcu, avto bom pustil 1 teden gor, dobim nadomestnega pa bomo vidli ka bojo rekli!
Jp, pri men je blo isto, tam pa tam je kak mehurcek naredlo. Dolivu sm pa tekocine priblizn po 2dl na 40km
Kako si pa prisu do tega da je hladilna v 4. cilindru pristala..si enostavno odpru masino al kaj? Kako sploh lahko pride v cilinder, ce je ditunga uredu? A si meu poceno glavo al kaj?
Nekako dvomim, da ne drzi tlaka, ker ko odprem pokrov, se sprosti dolocen tlak v raztezni posodi. V hladnem stanju se sprosti dokaj veliko tlaka.
Jp, enostavno sm odprl zadevo in je bla glava pocena.
Aja, poglej se, ce ti kake mehurcke dela v raztezni
Huh sajse, tole ni slisat dober. Da nimas iste fore kot sm jo js mel na AR. In sicer mi je zasteku termostat, js sm to prepozn opazu in je kr naenkrat zacela zginjat hladilna tekocina. Med oljem in vodo se ni mesal. Sumu sm da je spustila dihtunga na glavi, ampak te dihtunge so dons take, da skor ni sanse, da jo prekuri. Js grem pol zadevo razdret in ja na dihtungi res ni blo kej videt, je pa bla hladilna v 4. cilindru, pa sm se pol odlocu zamenjat komplet glavo. Tak da sm zdej naredu ze preko 5kkm in hladilna ne zginja vec
dejan kk si pa odstranu dpf? ker to se ne razstavi nic ker je zasvasano kokr sem gledu.... je pa meni mal cudno ker sem samo malo pihnil v cev kjer je turbo nasajen in je ze pihalo iz izpuha...kot da ne bi bilo nic napoti v ceveh.... kot da neb blo katalizatorja oz dpf ...le prazni rori... al je pa res nic zamasen in lepo gre skozi...
uglavnem zato ga nisem nic pucu ...
sem pa hotu spucat ta vijak z mrezco ja... samo nisem mogu pridet do njega ker nism mogu dpf snet... nism mogu losat zape?enih vijakov....ni se mi dal vec zezat...
uglavnem pol ko sem zmonteru turbo...sem avto mal zalaufu....ugasnu ...in odvil malo vijak od mazanja in je spricnil olje ven takoj.. tako da mislim da olje pride ok na turbo in oljna pumpa dela....
tud avto laufa tiho in lepo... tko da mislm da bo se neki cajta ?lo...upam
je pa bil redno na 15.000 olje menjan mi je zatrdil prejsni lastnik, ker je delu v firmi z oljem in ga je imel zastonj...
kokr sm zdej razkopaval avto mu kr vrjamem, ker zgleda res nic zabito...
kaj drugace si imel sito v karterju ti dejan ok al zabasano? mrezica na vijaku je bla zabita??
Kir pa mas letnik sploh? Lahko, da se nimas dpf-a. Drugace, ce ga bos fizicno odstranu ga mores potem se racunalnisko! Gre pa lepo dol, zgori samo snames objemko iz turbine kjerr gre dalje na dpf, ob strani dpf-a mas dva vijaka na levi in na desni strani, spodi odsravfas se dva vijaka ki greta naprej na izpuh pa se ga da lepo snet od uspodi ven. Pa ce bos sam razdiral dpf pazi da ne poskodujes katalizatorja ki je v istem delu! Pa se ena zadeva, ko bos nazaj varil te opozarjam, da mores bit zlo previden ker je zlo tanek rostfrei!
Moja je mela okrog 225kkm prevozenih ko sm razdiru karter in preverju cedilo, pa morem rect, da ni blo nobenih sledi gareza. Ni pa slabo karter odpret na vsako tretjo menjavo olja
turbino sem dal obnovit, zmontiru sam, sedaj avto vlece ok in ne tuli cisto nic... edin mogoce bi mogu mal prej potegnit se mi zdi... tam do 2200 obratov je bolj len, ko doseze te obrate pa potegne zelo dobro... je to normaln na 1.6 hdi mazda 3.... ?
Jp, sm mel pred leti enak avto z enakim motorjem, in ja je normalno, da je na startu mal bolj len
Sm pa tik pred prodajo naredu tocno to kot ti z opisom na slikah, poleg tega odstranu se dpf, blendiru egr, in na mazalni cevki za turbino, kjer pride vijak, ki ima v sebi mrezico sem to mrezico odstranu zarad boljsega pretoka olja in da se na njej ne nabira garez. Vse to so ble najvecje hibe teh motorjev
V Mazdi letnik 1997 je biu originalni ECU z oznako Z5B3 s priklju?kom na 2 konektorja,zdaj sem dal v avto ra?unalnik z istim priklju?kom samo oznaka se razlikuje Z5B5
Kaj lahko naredim v tem primeru? (Mazda ?e nima kodno varovan v?ig motorja)
?e ma? FL ma? kodno varovan v?ig, in ravn v tem je catch, da ne v?ge!
Lep pozdrav spet imam problem...sedaj mi stevc ne dela sicer obratomer,temperatura,gorivo ter Seveda kilometri na uro pa tudi kilometri ne gredo naprej...pa se smrtniku ne delajo.
Zivjo,zanimame okvirni strosek menjave tesnila glave motorja(ce je ze gdo od forumasev to menjal) pr mazdi 6 letnik 2003 2.0 diesel 89kw.Sem bil pri enem mehaniku,ki je rekel da pod 500e z materijalam ne bo.
Ce ti je reku tako ceno z delom vred je zelooo poceni
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ekola, takale veselica je bla pr men
Pa druga glava
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani