Evo še moj novi vzorec iz M6 diesel. Še nekaj podatkov:
-olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 z dodanim aditivom AR9100
-prevoženih km z oljem 9440km
-124 motour
Na prvi pogled zgleda vredu, ocenil bi da glede nečistoč še ima rezerve za kakih 5-6kkm, ampak pokvari pa gorivo ki ga ocenjujem na cca 8%.
Bomo videli pri 10kkm pošljem vzorec v laboratorij na analizo in bom točno vedel v kakem stanju je olje, najbolj pa me zanima kako je stanje obrabe materiala zdaj z dodanim aditivom (pri prejšnji analizi je bila obraba manjša kot z Motul EFE).
Jaz sem sedaj vzel Motul EFE. Pa, da vidimo še to olje, kako se bo obneslo. 🤔
To se da resit, ampak je spet trebba barvat vsa 4, ker bo tezko trofit odtenek barve
Res je. Da se. A te original barve za 19" feltne ne moreš kupit. To je hyper Silver barva(črna prašna osnova+ posebna srebrna barva čez. Nikakor se ne moreš približati temu odtenku. Preostane edino barvanje vseh štirih ali nakup originalne 19" feltne. In moliš boga, da nisi kupil tak#ne, ki se bo začela lupit.
Všeč so mi tako konkretni, z dokazi podprti odgovori.
Kaki dokazi neki. 😊 Dan danes je vse v redu, kar napišeš. Itak se jih bo polovica strinjala, polovica pa ne. Pa lahko prilepiš zraven doktorske naloge teh inženirjev, ki so motor razvijali. 😉
Premalo za te skyactiv-D motorje. Spucaj čim prej in menjuj olje na 10kkm. Pa
Nima to veze. Pri vseh se pojavlja to, pa če ga voziš vsak dan 5 km ali 219.
Bolj je pomembno, da ne daješ v motor original Dexelia olja, pa da ne menjaš olja na 20Kkm,pa da ne prekinjaš regeneracij. Inpomaga tudi, da imaš dobro muziko noter. 😉
Pri plehu delajo neke prelive...??? Pri platiščih torej ta varianta odpade ...?
Na enem avtu imam poškodovano le eno platišče. Bojim se, da barve-strukture ne bi ujeli z ostalimi platišči in bi se videla razlika? Torej prebarvati eno celo, ali še ostala 3 platišča, torej vsa 4? Ker če je drugo, potem se mi skoraj bolj splača kupiti eno novo platišče in imam stvar rešeno???
In še eno vprašanje, verjetno gre za prašno, bolj obstojno barvanje?
Točno. Če je barva platišča metalne barve in ne veš številke barve, ne bo nikoli ista. Edino, če vprašaš na mazda servisu, če oni vedo za številko in tip barve.
Mislil sem kitanje, brušenje in barvanje (s prelivom) samo dela, ki je poškodovan?
To se ne dela, ker se vidi od daleč, da je bilo popravljamo. Kot je že Deeyan povedal, je potrebno pokitati poškodovane dele, nato fino zbrusit, pa eno roko špric kita na popravljeni delih in celo feltno na fino prebrusit do brusnega papirja 800. Nato sledi temeljna barva, dve roki in čez pol ure še ena roka prozornega laka. Drugi dan še eno roko prozornega laka. Čez tri-štiri dni poliranje.
vidim, da so sedaj že PS5 zunaj, dobro gumo si kupil, jaz imam PS4, sem jih ravno včeraj zamenjal, sedaj vstopam v 2.sezono in moram reči, da je super guma.
19'col je kar draga v primerjavi z 18'col (cca.50€ na gumo), ki sedaj postaja že kot včasih 14col, relativno poceni oz. vedno ceneje.....in skoraj že vsak avto ima 18ko
Te gume so vedno v top tri. Res dobra guma na vseh testih. 👍Verjamem, da se lepi na asfalt. Edina njena, slabost je večji hrup izpod koles. Ampak enako je z mojimi Good Year F1 assimetric 5.😬
Prejel bon 60€ in se registriral za garancijo plus (krije do 2 gumi v redkih primerih, zaradi trka gume v trde predmete, poškodbe zaradi topega predmeta, ki prodre v pnevmatiko).
Sicer pa prvi vtisi: vožnja relativno mehka, stabilna, občutek, kot da se gume popajo na asfalt. Se jih pa tudi malenkost sliši.
Vse športne gume so glasnejše kot ta poceni. Aja, pa športni avto nabavi že enkrat, da bodo končno na pravem avtu. 😉
Druga poceni varianta je bila jeseni, in sicer Kumho dot 2018 za 80 €/kos +stroški vulkanizerja 40€ .. skupaj 360€. Sem že imel predračun, pa se premislil. Verjetno bi bile čisto OK za moj previden stil vožnje. Vse ostale spodobne variante so danes, ko so cene višje, nekje vmes med 500€ in 1000€. Si lahko privoščim malo dražje gume, ker nimam več stroškov pucanja saj. 😜
Ne bi si mislil, da so 245/40 R19 cenejše od 225/45 R19? 😯
Sicer pa se boš enako udobno peljal, če jih daš izdelati mizarju in kovaču. 😁
Kako misliš ? Ni neke vielike razlike v udobnosti med 225/45r19 in mojimi. 😉
Bon še ni 100% ziher, ker jih za to dimenzijo potalajo le 70.
To je meni enako, kot denar ... tam smo kar pogosto. Lahko pa bon podarim. Pred leti je bil bon za gorivo pri Petrolu, tudi OK. 🙂
Huh, kar drag špas. 🤔 Sem gledal malo za mojo dimenzijo 245/40 r19, najnovejše continental sport contact 7, pride guma 162€. Baje, da je trenutno ta guma top.
Saj ce ne bi vsaj priblizno vedel, koliko ste (smo) stari ... bi mislil, da je to otroska debata v stilu... "Moj ma pa na stevcu 280... kolk pa tvoj"? 😇
To z športnimi gumami in športnimi avti ni zraslo na mojem zeljniku.😉
Sem prodajal pred leti avto kot nov, preventivno zamenjal turbino, ker sem dobil novo boljšo zelo poceni. Avta nisem mogel prodati, dokler sem kupcem želel pojasniti to menjavo, ki je bila avtu samo plus. Potem sem postal tiho in avto takoj prodal.
Tako žal je - lahko pa poskusiš in se učiš na svojih napakah. Bazen kupcev stare Mazde 2.2 predstavljajo predvsem tisti, ki niso prav dobri poznavalci tega motorja, imajo pa Mazdo v glavi zapisano kot dobro avtomobilsko znamko, zato jim tega mita ne smeš podirati. Itak se boš počutil dobro, ker si prišparal kupcu težave, s tem, ko si jih že sam odpravil.
Janez, smo itak že vsi opazili, da si apriori proti mazdinim dizel motorjem. V bistvu je vedno bilo nekaj procentov okvar, a še vedno manj, kot pri drugih znamkah. To je mnenje lastnikov mazd glede na uvrstitev na vedno visoka mesta glede zadovoljstva kupcev. Pojdi na kak drug forum, pa boš šele videl, kaj pomenijo okvare in koliko je tega tam. 😉
Ah gostilniske govorice..sej sm tut jst mal gledou in nism zaslediu tega
Že pri prvem modeliu mazde 6, (od l. 2002 naprej) so "v gostilnah" govorili, da so Mazdini dizli zanič. Da radi zaribajo. No, nekateri imajo dan danes preko 400Kkm in še vozijo. Veliko nas jih ima z krepko preko 200Kkm. In to še celo z original sklopkami.😉
Tako, da raje vprašaj nas tu na forumu, če imaš kako vprašanje glede tvoje mazde. Pa tudi o drugih stvareh lahko. 😊
Danes mi je prislo tudi na uho, da so imele skor vse mazde letnik 2015 in 2016 vpoklic zaradi glav v franciji in nemčiji. Kolk je tukej resnice?
Ah fotr mi vednu govori da nikoli nebom imeu nc, ker sm prevec pošten hehe..tku da ja pisou ne bom tega ampak bom pa povedou kaj smo delali na njej 🙂
Za Francijo ne vem, za Nemčijo pa ziher ne drži, ker spremljam tudi njihov mazda forum. Nisem zasledil teh problemov niti na M6 niti na Mazdah CX5. Kdo ti je pa to rekel? 🤔
Jaz sem še pri skoraj vsakem rabljenem avtu v roku pol leta dal jurja nanj; velik servis za vsak slučaj, kakšne bremze za zrihtat, mogoče nove gume... To je sestavni del . Ok,je razlika 1800eur ali jurja,ni pa konec sveta. Potem boš vsaj vedel pri čem si in če vse ostalo štima je to to .
Saj, če daš jurja ali jurja pa pol na avto in ga potem voziš še deset let, spet ni to toliko denarja. Vsaj veš, da imaš porihtan avto.
Jst sm s prejsnjo generacijo naredi 300.000km, pa sm na motorju zamenjal samo ketno pri 170.000..drgac sam pali in vozi..je pa na novi vsaj veriga boljsa hehe.
Drgac pa neki se premika v "boljso" smer. Mal sm se ohladu in najdu sm novo glavo za "samo" 1800€..zvem jutri za sigurno..tako da bom zamenjal in jo se par let obdrzal in vmes jo prodajal brez popustou. Vzemi ali pusti. Ker avto je drugace kot da je sedaj prsu iz salona..podvozje,karoserija,notranjost top..za turbino me je mehanik spraseval,ce je nova ker nima niti mikrona lufta...ma vse je top, sam ta jebena glava
Vidiš, po prespani noči je vse lepše., 😉
Jaz bi tudi na tvojem mestu to uredil in se vozil naprej. Še enkrat se to ne more ponoviti. 😊
Po mojem je tudi dolžnost servisa, da ti razkrijejo vse, kar je znanega o tvojem avtu in na ta način povzročajo čim manj stroškov in težav. Zato pa so.
Tale oglas si poglejte (po mojem je realna tržna cena okoli 12.000€):
Ampak ta je vsaj napisal, kaj je bilo narejenega na avtu. 🤔 Ni mi jasno, kaj delajo s temi avti oziroma v čem je v resnici štos zvitih glav? Ali je problem kje drugje, da ostajajo brez hladilne tekočine in sčasoma se to zgodi? Namreč, nekateri vozniki nikoli ne dvignejo havbe med posameznimi rednimi servisi. In če delajo po 20Kkm na leto, se vmes lahko marsikaj zgodi.
Ta avto ima sicer kar lepo število kilometrov a vseeno. 🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi motorna olja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani