Po dolivanju 63 litrov dizla na 5 litrov podlage je motor deloval normalno. Na 70 km dolgi relaciji sem ?e nekajkrat dobil obvestili, "o?istiti dizel filter" in "te?ave z izpu?nimi plini". Nato sem dodal 50-60 ml "teko?ine za sekrete" (iz grupe 007). Prevozil od takrat 60 km, od katerih 30 s pove?animi obrati (od 2-3000, pospe?evanja do 4500 o/min). Obvestil ni ve?. Motor deluje normalno.
?e je to TO, bomo videli po nadaljnih prevo?enih km. Vtis je, da "SARKAZEM ON and OFF" deluje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
no jaz bom probal megasel ce mi bojo dali zeleno luc na servisu...
Najprej naj na servisu ugotovijo, ali ni mogo?e napaka na elekroniki, ker ?e kak senzor narobe deluje, ne pomaga nobena "teko?ina za sekrete". Ta bi pomagala smo v slu?aju, ?e injektorji nepravilno delujejo zaradi vsedlin na iglah, ki odpirajo pretok goriva v ?obo, ali na sami ?obi, skratka, ?e je vzrok za nepravilno delovanje ?obe ovirano delovanje zaporne igle.
Bomo videli, kako se bo obneslo pri meni...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
zdaj pa prav hecno: recimo zacne slabo vlec ("turboluknje" je do cca 3000rpm) pa ugasnem avto pa spet prizgem pa je vse ok.
mogoce bom dal namontirat ctrl+alt+del gumb na armaturi
Podoben problem se je zgodil meni v?eraj na moji blagovni znamki, pri kateri celoten nadzor sistema opravlja ra?unalnik. ?e nekaj ?asa mi javlja napako "o?istiti dizel filter". Na voznih lastnostih se ni ni? poznalo. V?eraj se je pa zgodilo. Na?gala se je lu?ka motorja, izklopil se je ASP/ASR, dobil sem obvestilo, da se oglasim na servisu. Avtomobil je naenkrat postal trom, pospe?evanje je bilo mo?no samo so 3000 obratov in to brez neke ?ivahnosti. V Sl. Bistrici sem se na ?rpalki ustavil, ugasnil ma?ino in povpra?al po servisu, ker ga tam ni bilo, sem nadaljeval proti Mariboru. Ko sem ponovno zagnal motor, je vse delovalo, kot, da se ni? ni zgodilo. Motor je deloval brez te?av. Ob?asno ?e dobivam obvestilo o te?avah s filtrom in anomalijah pri izpi?nih plinih.
Oglasi sem se na servisu v Mariboru. Vodja servisa mi je pojasnil, da je nekaj narobe, ali z vbrizgom goriva, ali pa sistemom FAP (pri mazdi je to DPF). S filtrom goriva pa naj ne bi bilo problemov, ker ?rpalka goriva ustvarja v filtru konstanrni pritisk 3 at. ?e je pa voda v filtru, jo zazna poseben senzor in pojavi se rde?a lu?ka. Torej, ko je nekaj narobe z izgorevanjem, ali ostalimi elementi gorivnega sistema se ra?unalnik preklopi na rezervni program, ki ne omogo?a normalnih performans motorja. ?e ni nekaj hudo narobe pomaga, ?e motor ugasnemo in ?ez nekaj ?asa ponovn za?enemo, ra?unalnik se resetira in nekaj ?asa je delovanje motorja spet normalno, do naslednjega preklopa. Potrebno bo iti na servis, kje naj bi s testerjem odkrili napako.
Ker obstaja mo?nost, da sem tudi jaz kje nato?il slabo gorivo, bom poskusil tisto kar sem tebi predlagal. Najprej sem natakal poln rezervar goriva pri MOL-u, sedaj pa bom dodal ?e tisto "teko?ino za sekrete"(da ne bo to vzel za res, gre za poseben aditiv za dizel iz grupe 007).
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
mislim da bo napaka kon?no odpravljena (zamenjan je ra?unalnik,kateri je kazal napa?no)saj je petica na testiranju pri MMS od 24.8. in upam da bo 31.8 kon?no delovala,seveda vas obvestim
Sem ?e pomislil, da bodo zamenjali ?oferja.
Upam, da se bodo iz tega primera nekaj nau?ili. ...predvsem to, da je kupec "gospod", ki mu serviserji prisluhnejo in tudi to, da je tudi elektronika zmotljiva, kvarljiva roba, ki se v?asih pokvari ?e preden se vgradi...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
sirius: dodatke sem ze zdavnaj probal (so mi svetovali na servisu). Bom pocakal se en tank potem pa na servis...
Imam ob?utek, da si sprobal tiste(ali -ga) za ?i??enje injektorjev, na pa tudi take, ki jih tudi podma?ejo in sprostijo igle. Vsekakor je na tebi, da se odlo?i? (kakor vidim si se ?e), kaj bo? ukrenil.
Morebiti se je kakemu senzorju malo "zme?alo", oziroma mu se po dolo?enem ?asu brezhibnega delovanja "zme?a" in po?ilja narobe podatke ra?unalniku, ki ustrazno odreagira in "popravi" odnos gorivo-zrak v + ali -, in rezultat je "pove?ana" turbo luknja. Pelji na servis takrat, ko se napaka pojavi in ne ugasni motorja med priklapljanjem na servisni ra?unalnik (?e je to mo?no). V nasprotnem bo servisni ra?unalnik prikazal brezhibno delovanje in ?akati bo potrebno, da se napaka pojavi, kar pa lahko traja, oziroma se po Murphy-u lahko sploh ne zgodi, dokler si na servisu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Tak?ne simptome ima tudi avto lahko zaradi elektronike v razdelilcu v?iga.... Tako je bilo pri 323
Preveri konektor(je) elektronskega modula v?igalne napeljave (?e ga(jih) ima). Uporabi kontakt sprej (samo za spoje). Kable pa nasprejaj s kakim sprejem za odstranjevanje vlage, oziroma za pove?evanje izolativnosti.
Ali ima? slab kontakt na kakem konektorju ali pa ti napeljava do sve?k kje na trenutke prebija.
Preveri tudi vakum cevko na razdelilcu (regulacija predv?iga). Mo?no je, da je preperela in v dolo?enih pogojih potegne zrak, zaradi ?esar se zmanj?a kot predv?iga in povzro?i nepravilno delovanje motorja (izguba mo?i, vibracije...)
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Na TEM Nem?kem forumu je debata o problemih z DPF. Ker ne obvladam Nem??ine sem si nekaj prvi postov prevedel elektronsko, kljub te?avam, ki jih ima "prevajalec" se da razumeti, da gre za podobne te?ave, kot jih ima? ti, pa tudi SERVISERJI. (angle??ina je tu podobna kot tista italijanska verzija omenjena na forumu le, da d so tu vmes "germanizmi")
***
now it has also got me with 7,019 kms! Before three meet the DPF announcement shone and I went on as recommended. ´ Ne while aforesaid announcement was over later again and everything was good. Now yesterday I was on the move on the highway and wanted to accelerate after ' ner building site again what was at first also no problem. But suddenly DPF started to flash and the engine power it was throttled, around (in accordance with. Not to damage operating instructions) the particle filter! At the moment my M5 drives itself like a 40PS cucumber.
Tomorrow I will go sometimes in the workshop and allow to look. Time see what there the master means. Then I will report.
***
Greeting, Joshi.
With this problem I had to fight already 5 times!!!
This week an engineer of Mazda should come because of this problem directly to my trader who is demanded too much with this thing hopelessly. At least he has informed me that the regeneration process of the PDF is concluded not at the moment if the before leichtende PDF announcement goes out. According to an internal info of Mazda must become dannach again approx. 10-20 minutes gone on, until this process is concluded.
After our car is driven at least during the week, as a rule, dimensions-partly in the town by my wife (kindergarten, shopping), this problem appears as relatively frequent. Supposedly the regeneration all 150-200 kms should occur.
The information that this car (diesel with 143 HP) needs, actually, long distances is out of the question for me!!!
Two weeks ago I myself have tested how much time and unnecessary KMS are necessary to finish the regeneration process - it shone again oh Dannach was the consumption, for the rest, again with brief 7 l - with this consumption I could live. The BC registers with me also approx. 1.5 l less than from me rerrechnet - a general problem seems to be. Maybe one wants to suggest to the drivers who cannot divide two figures a good consumption value.
I for my part have that fax thick and now aims at a change. There is pity, actually, because from the vehicle draft no alternative. The 5th is a successful car up to this problem.
Nevertheless, I have some hope that this problem is still solved. I am of the opinion that a car must function under s?mlichen, to usual application terms. The fact that I can has to remove certain cycles Mazda of myself not ask.
****
Hello,
just like you describe already now it was with me also. In addition, the whole oil had to be changed according to mechanic, after only 7,068 kms, because it had wore out. The vehicle recognizes this problem and then initiates no combustion what leads then just to the sparkling of the announcement.
We drive our car exactly like her mostly only short distances during the week. Today only the "right" fuel procedure was also explained to me, because in the operating instructions nothing stands about that! There the hat rose to me of course. Meineserachtens has not matured this DPF generally yet or has tested! This "thing" was simply brought under the people and we buyer are once again the silly TEST DRIVERS!!! Nevertheless, it cannot be this. I will not always travel around anyway one hour pointlessly the area, only with it itself my DPF freibrennen can and any Japanese engineer again on his pointless existence can meditate. Should, nevertheless, every time my oil on Guarantee change. This saves me during three guarantee years a lot of money!
Time see what still becomes from the history DPF.
Greeting, Joshi.
****
Hi Joshi.
I see this just - we buyer are the testers. Is not tested so properly the PDF system probably really. The delivery was also probably delayed, so. We had ordered the car July, 2005 with the tip that approx. 3-month delivery time are. Then the car was delivered nearly 3 months later (if December, 2005 ends). We probably belonged to the first which got the Mazda 5 diesel. However, the price which pay we now for it is very much a high one.
With me at least three times the oil was also changed in 5 workshop visits, for the rest and was explained in each case "reset" by diagnosis computer.
****
DPF out!
Hello!
With myself hats, indeed, flashed, nevertheless, I would never like to develop the thing at the end of the manufacturer's guarantee. I think that these "TOYS" for the high fuel consumption is responsible for head. I hope for Auserdem a better tractive effort if the thing is out.
Greetings Gerald.
****
This might not develop with simply be acted, because of the filters is integrated also in the engine control and if one cannot 'cancel' him in the board calculator from what I go out), then you have bad maps with develop because there also again sensors in it are on their feedback the calculator waits and if there nothing comes, the engine is presumably regulated on emergency program and you have umpteen service lamps flash...
In addition, one has the filter also of the environment because of ... was at least with me with purchase-decisively that of the filters was serially in it.
In addition, you will agree presumably with the safety standards authority little problem if of the filters no more is there ... from because of company permission, tax (who knows what till then is, no more diesel may go verutlich without filter or only with shocking tax)
****
Hi
thus I do not understand your problems. The fact that a diesel is intended for long distances and itself only from a certain annual kilometer achievement, repays, nevertheless, is real nothing new. Then enough time might also have of the filters, itself "freizubrennen". Maybe you would better have taken the Benziener.
My previous diesel has taken amiss of it me also something if he had sometimes for some time only short distances. He simply did not run so well. In addition, I have found out there that the soot development strongly depended on the filled up diesel. I had there a certain filling up, there was it in such a way that he has smoked more and passed through, in addition, in the cold state badly.
****
Well, I can already understand the annoyance here. Vielfahren calls not necessarily always long distance ... once 150 kilometers during the day in a piece or 5 times per day 30 kilometers ... with both the diesel calculates itself, but with the latter just does not seem to join in of the filters...
And it cannot be that I buy a filter to myself because of environmental thoughts and should drive then sometimes just 60 kilometers, so that of the filters freibrennt and meanwhile, indeed, no fine dust rauspuste, but diesel uses that the sheikh only so hops and CO2 rauspuste... Then there a mistake is probably in the draft... In addition, I cannot be prescribed, when I have to move my vehicle how long...
.....se nadaljuje na zgoraj navedeni strani...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
v tvojem slu?aju gre samo pogojno za dizel motor, oziroma je vrsta goriva nepomembna. Gre za elektroniko, oziroma senzorje, ki zaradi napa?nega od?itavnja parametrov me?ajo ?trene ra?unalniku, ki napa?no odreagira. Tehnologija, ki je vgrajena s sodobne avtomobile dale? presega nivo znanj serviserjev. Zaradi slabega delovanja enega, ali ve? senzorjev, ki ga "mojstri" niso bili sposobni pravo?asno odkriti, je mogo?e pri?lo ?e do ve?je po?kodbe filtra in sedaj resno nagaja po vsakih 200 prevo?enih km, vendar po mojem ?e vedno to ni tako katastrofalna napaka, ki se je ne da odpraviti.
Tudi pri bencincih lahko ?e kako nagaja elektronika. Zamisli, da ti kot nadomestilo za ta avtomobil dajo bencinsko verzijo in te tudi ta pusti na cesti. V Nem?iji so poklicali na kontrolni pregled ve? kot 16.000 mazd zaradi napake na senzorju na odmi?ni gredi, ki je imela lahko za posledico izgubo mo?i motorja, ali pa se je ta v vo?nji ugasnil in ni ga bilo mo?no ve? zagnati.
Torej za tvoje tegobe ni kriv dizel motor, marve? elektronika, oziroma "luknja" v znanju SERVISERJEV, ki bi jo tako radi pripisali tebi in te prepri?ali, da ne zna? voziti.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Na Japoskem so v letu 2004 odkrili ve? kot 2000 voznikov, ki "niso znali uporabljati DPF". Ve? o tem TU.
Nekemu Italjanu je v novem Saabu filtru DPF povzro?al "sive lase" pokvarjen injektor.
Gospodje na servisu bi morali po vsaki odpravi reklamacije povedati tudi kaj so zamenjali, oziroma popravili (dokumentirano). Ni dovolj stranki re?i, "sedaj pa je v redu" in jo po strani gledati, ker "ne zna voziti" in je po 8 obisku servisa ?e malo te?na.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zvonko, svetujem ti, da v teh pisnih zahtevkih uporablja? diplomatski jezik. Izogibaj se gro?enj, oziroma zavij jih v »celofan«. ?eprav si upravi?eno jezen, bo? do pravi?ne re?itve prej pri?el z zvitostjo, kot s »te?kim oro?jem«. Pravo je na tvoji strani, vendar je lahko pot preko sodi?? zelo dolga in tudi draga. Naj ti bo to res skrajnja mo?nost. Veliki sodni zaostanki so dejstvo, ki ti ni niti malo niso v prid. Zato raje igraj na karto njihove poslovnosti in na dejstvo, ki je (domnevno) v tvojem slu?aju (tovarni?ka napaka) izjema pri tej znamki. Od trgovca, ki ti je avtomobil prodal zahtevaj zamenjavo z ustrezno obrazlo?itvijo. Zahtevek po?lji v vednost glavnemu uvozniku in, ?e bo tu za?kripalo po?lji ustrezen dopis tudi predstavni?tvu za Evropo. Namre? stvari, ki se pri tvojem avtomobilu dogajajo so lahko za firmo zaskrbljujo?e, ?e posebej odnos serviserja do tebe.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zamenjava avta verjetno ne bo potekala brez te?av. ?e odgovor, ki si ga dobil ka?e v tej smeri. Navedel si, da se je DPF pri?gal pri 6400km in si bil prisiljen poklicati avto-vleko, ki je avto odpeljala na servis.
Kako pa je vo?nja potekala do takrat? A se je v tem ?asu kdaj lu?ka filtra pri?gala in je pri?lo do opaznega zmanj?anja performans tako, da je vo?nja postajala nevarna. ?e ni, potem je zanimivo to, da je tvoj stil vo?nje postal neprimeren ?ele po 6400 km.
?e sem prav razumel se potem, ko se lu?ka pri?ge za?ne izguba mo?i motorja, kar je lahko nevarno v dolo?enih situacijah. O?itno je, da se lu?ka ne pri?ge brez razloga, oziroma se pri?ge takrat, ko se nabere toliko saj, da ovirajo pretok izpu?nih plinov, kar ima za posledico izgubo u?inkovitosti turbine, zmanj?a se pritisk polnjenja, kar v nadaljevanju privede, do ob?utnega padca mo?i. Torbo-motorji so ?e posebej ob?utljivi na zmanj?anje pretoka izpu?nih plinov, zato je pri njih vsaka napaka na izpu?nem sistemu opaznej?a.
Za sedaj pusti ?e ODVETNIKA ob strani. Sam napi?i zahtevek za zamenjavo avtomobila z napako. Posku?aj se sam dogovoriti za menjavo in ?ele nato vklju?i odvetnika. Tudi, ?e bodo pristali na zamenjavo, le ta ne bo v smislu pokvarjeni avto za novi. Posku?ali ti bodo zara?unati teh 14.000km, na tebi pa bo, da dokazuje? stro?ke, ki si jih imel zaradi tega, ker svoj avtomobil nisi mogel uporabljati, ko si ga vozil na servis.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?as je za ostrej?e ukrepanje. Za?ni z pismenimi aktivnostmi v smeri glave uvoznika, se pravi MMS. Napi?i zahtevek za odpravo tovarni?ke napake. Opi?i dosedanje postopke serviserja, koliko krat je bila tvoja Mazda na servisu in kako se napaka konstantno ponavlja. Za sedaj, jaz osebno, ne bi hodil okoli advokatov (pusti to za morebitne naslednje korake). ?e za dober dan bo? dal 10.000 sit, ?e bo pa ?e kaj napisal ti bo kot za ?alo vzel ?e 30.000 Sit. Mislim ,da bo? sam zmogel sam napisati tak zahtevek, ?e ne se raje obrni na http://www.zps-zveza.si/.
Na hitro sem pogledal v Zakon o varstvu potro?nikov in "odkril" naslednje ?lene, ki so pomembni za tebe:
15.b ?len
(1) Blago, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, je blago, katerega brezhibno delovanje se zagotavlja z vzdr?evanjem ali zamenjavo njegovih sestavnih delov. To velja tudi za blago, ki se kupuje samostojno, uporablja pa se kot sestavni del drugega blaga.
(2) Minister, pristojen za gospodarstvo, izda predpis, s katerim dolo?i blago iz prvega odstavka tega ?lena ter podrobneje uredi garancijske obveznosti za posamezne vrste blaga, zlasti:
? najkraj?i garancijski rok;
? ?as po preteku garancijskega roka, v katerem je proizvajalec dol?an zagotavljati vzdr?evanje, nadomestne dele in priklopne aparate.
20. ?len
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da poobla??eni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma poobla??eni servis prejel zahtevo za brezpla?no odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. ?e proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potro?niku brezpla?no nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma poobla??eni servis lahko potro?niku za ?as popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezpla?no uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma poobla??eni servis tega potro?niku ne zagotovi, ima potro?nik pravico do povra?ila ?kode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvr?itve.
33. ?len
(1) Blagu, pri katerem je za njegovo pravilno uporabo potreben dolo?en postopek ali bi potro?nik z njegovo napa?no uporabo lahko povzro?il nevarnost zase ali za druge ali onesna?il okolje, mora proizvajalec prilo?iti navodilo za uporabo. Navodila za uporabo so lahko tudi prilepljena ali natisnjena na blagu oziroma na njegovi embala?i. Navodilo za uporabo je lahko v obliki besedila, slike ali skice oziroma kombinacije teh oblik.
Predlagam, da za?ne? z pismenimi zahtevki za odpravo napake. Ne prerekaj se s serviserji, ker bodo oni prej na?li napako pri tebi (kot si napisal so ?e), kot pa na "brezhibnem" avtomobilu.
?e me spomin ne vara, je od takrat ko se je napaka za?ela ?e poteklo 45 dni in je mogo?e ?e ?as, da zahteva? zamenjavo izdelka (to mo?nost je treba ?e preveriti).
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kolikor vidim ta zadeva "brez vzdr?evanja" filtra sajastih delcev ni najbolje pogruntana. Lastniki teh mazd bodo pa? morali paziti na ?i??enje filtra z ob?asno forsirano vo?njo v ni?jih prestavah. Poraba 8 litrov na 100 km je po mojem kljub temu prevelika. Motor 2.2 HDI s FAP, ob te?i vozila 1600kg, porabi 7,1-7,3 l/100km. Od te koli?ine pa se nekaj malega porabi za direktno vbrizgavanje v FAP za izgorevanje nabranih saj. Ko je po 110.000km zmanjkal aditiv, sem brez te?av vozil ?e skoraj 10.000km. Pri nekaj nad 130.000km je tester izmeril dimljenje 0,05.
Bo pa verjetno kmalu v kaki mazdi zapel 2.2 dualturbo dizel iz skupnega programa PSA-Ford. Ob 170 KM in velikem navoru bodo vozila z njim pravi ?portniki. Izgorevanje saj v filtru tega motorja je re?eno kar z doziranjem nekoliko bogatej?e zmesi, ko se saje naberejo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
mestne vo?nje je relativno malo saj je statisti?no gledano prevo?eno cca 100 km dnevno in pa zadnji v?igi DPF so se zgodili na avtocesti po cca 25 km vo?nje in je nemogo?e ,da motor ni bil ogret ,mazda 5 nima aditiva in ni predvidena zamenjava DPF filtra ne glede na prevo?ene kilometre.
Tudi, ?e je na njem tovarni?ka napaka?????........
Poglej, sedaj me bo kak moderator spet okrcal, vendar kljub temu, ?e ne bo menjave filtra lahko poskusi? z aditivom iz grupe 007 za nafto, ki zaznavno zamnj?uje dimljenje, se pravi, da omogo?a bolj?e izgorevanje z manj saj, pove?uje cetansko ?tevilo in ?e in ?e.... Mogo?e si naletel na nekvalitetno gorivo, ki povzro?a ve?ji dotok saj, kot jih je filter sposoben o?istiti.
Zgolj predlog za morebitno re?itev klica v sili....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ja, na splosno je kot kaze nekaj zmote v javnosti glede razvoja posameznih diesel motorjev pri Mazdi in Fordu ter sodelovanja med Fordom in PSA. Na servisu so mi ze nekajkrat zatrjevali, da Mazdini diesel motorji (govorim za M6) nimajo nic kaj dosti skupnega s Fordovimi oz. PSAjevimi.
Kar zadeva pa Zvonkov problem. Mestna voznja verjetno ni vzrok, ker potem bi problem moral izginiti, ko se enkrat vozi 10 do 15 minut nad 2000 vrtljaji in 40kmh (odprta cesta torej). Lahko, da je kaj narobe z elektroniko (PCM), ki krmili vbrizg v povezavi z DPF. Verjetno bi bilo smotrno, da mu jo zamenjajo in upajo, da je to to.
Iskal sem tole stran, ki si jo ti navedel, da bi ugotovil na?in delovanja, pa je nisem na?el, zato sem za?el sklepati in o?itno me je zaneslo na napa?no smer. Kakorkoli ?e va?no je, da se stvari razjesnijo. Va? gla ve? ve, oziroma ve? najde...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Tole z aditivom ne bo drzalo. Sicer pa prilagam nekoliko bolj obsiren tekst glede delovanja DPFja.
Potem, kar si navedel ima 5-ka druga?en sistem od tistega, ki sem ga navedel. To je sistem podoben, kot ga ima Ford mondeo TDCI, ki nima potrebe po aditivu in problem prepre?avanja oksidacije na nizkih temperaturah re?en druga?e. O?itno je problem v prete?no mestni vo?nji, ali pa tudi tovarni?ki napaki.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
danes sem prevzel "popravljen"avto v servisu vendar se je po 15 km vo?nje je lu?ka ponovno za?ela utripati tako,da je avto ponovno izgubil mo? in je postal smrtno nevaren saj nima nobene mo?i ko lu?ka utripa in je zopet na sevisu mazda v BTC
Ko si navedel te?avo s signlizacijo DPF sem se spomnil, da imam tudi jaz v enem od svojih c-jev podobno zadevo in mi se je za?ala pri?igati lu?ka FAP. Za razliko od tebe se je meni za?ela pri?igati po 110.000km, ko je zmanjkalo aditiva, ki prepre?uje oksidacijo saj na relativno nizkih temperaturah in ma?enje filtra. Pri meni ni bilo takih te?av in sem prevozil ?e cca 10.000 km brez aditiva, le poraba je za nianso porasla.
Za?el sem malo raziskovati, da bi ugotovil kak?na je konstrukcija pri mazdi in, ali ima tudi ta aditiv. Pri mazdi nisem na?el ni?esar, zato se pobrskal ?e po atetovih, Fordovih, straneh in na?el TO-LE in ugotovil, da je tudi pri mazdi 5 prisoten aditiv, shranjen nekje ob motorju (cca. 3 litre).
V za?etku mi ni palo na pamet, da bi mazda imela neke veze s citroenom, potem pa se mi je "posvetilo", da le nista tako dale?, kot izgleda. Zadnje ?ase Ford in PSA sodelujeta predvsem pri razvoju dizel motorjev, kjer je PSA po razvoju nekoliko v prednosti. Ima pa tudi Ford nekaj dobrih re?itev, kot je npr.: duratorque. In nastala je generacija motorjev, ki se vrtijo tudi v mazdah.
In kaj naj bi bil problem pri tebi? (zgolj predpostavka)
Kolikor sem razumel ima tvoja 5-ka malo prevo?enih km, zato obstaja verjetnost, da je nekaj narobe z sistemom za doziranje aditiva, ali v rezervoarju ni aditiva, ali pa je napaka na sistemu za doziranje.
?e je to res, bom po?asi za?el MMS ra?unati svoje storitve.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pa tlak olja NI v majeh normale ampak je povsem na SPODNJI toleranci, samo 0.1 bar maj bi bil prenizek tlak.
Zdej je idealna mo?nost da se stestira "va?e" aditive na realnem modelu, potembo verjetno ve? ljudi verjelo v to.Tako da predlagam da se z rupart-om zmenita za kako testno koli?ino, ali pa vsaj kaka res "sindikalno" ceno.Jaz bo z veseljem naredil meritev ?e enkrat,pa ?e se bosta kaj zmenila, bi blo potem da je G. Vinko prisoten pri meritvi, da nebi bilo potem kakih nesporazumov. Sedaj je samo vajina odlo?itev bo al ne bo, in kadaj in kje.
Takole se zmenimo. Glede na to, kar so meritve pokazale je velika mo?nost, da so tudi drugi drsni deli na spodnji meji dovoljenih toleranc, bi bil primeren special. Vkolikor ne bo pomagal, bo rekjamni, ?e pa bo dvignil pritisk olja, toliko, da se lu?ka ne bo ve? pri?igala, bo Rupart izdelek pla?al z 10% forumskim popustom. Mislim, da je ponudba korektna. Glede prisotnosti g. Vinka pri meritvah, ni nujno, da je prisoten, ker bo verjel poro?ilu, saj verjame v YavarYevo korektnost. Lahko pa se zmenimo, da bo prisoten in ?e kaj pove in prika?e u?inkotost 007 na prakti?nem primeru.
Motorno olje mora biti s takim W, kakor je predpisano v navodilih (mislim pa, da je 10-40). Bond je pomagal ?e v slab?ih situacijah, ko so le?aji ?e malo ropotali, zato sem prepri?an, da bo tudi v tem slu?aju.
******
Rupart, na tebi je da se odlo?i?. Kar se zaribavanja ti?e pa verjemi, da ti bo ma?ina veliko prej zaribala brez, kot pa z 007. Zadostuje le eno po?teno preganjanje po avtocesti Ljubljana-Koper, do "daske", pa bo toleranca pritiska olja zdrsnila pod predpisano mejo, od tu pa do mitraljeza (zvok posnetih le?ajev je zelo podoben rafalu) je kratka pot.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Evo danes bil pri yavarju na testu.Zgleda da je vse v mejah normale(zmerjeno po knjigi),tko da bo treba zdej res kak?en aditiv dodat noter,sam kaj ko bi mi garantirali,da ne bo motorju kej ?kodval,pa da neb zaribu.Aja pa ?e to,na poti k yavarju,sm prletu enmu sfiftu u rit,tako da sm mazdico rahlo karamboliral.Zato,?e ve kdo za kak?no prvo havbo mogo?e,naj mi prosim sporo?i,ker jo nujno rabm.Slike bo pa vrjetno yavar gor dodal.
Veseli me, da ne bo? imel velikih sto?kov in, da so moja predvidevanja to?na. Kar se moje variante ti?e ti garantiram, da aditiv ne bo vzrok za zaribavanje. Za kaj se bo? odlo?il je pa tvoja stvar.
Glede zadetka v swiftov zadek si najverjetneje ti krivec. ?e si, bo? ugotovil, da vsaka ?ola nekaj ko?ta. Upam, da sta re?ila zaplet brez policije, ker ?e nista in si kriv te ?aka ?e eno presene?enje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
kar priznaj, da si prvi za?el, ko je David pisal, je blo vse ok, ko sem pa jaz samo potrdila njegove navedbe, se pa ?e ma??ujem (?e jaz po tvojih navedbah uporabljam koren?ek in palico, ti sigurno oblada? dvojna merila)
cvetli?ar ali kuhar sigurn nisi, ?eprav mislim, da bi tudi na tem podro?ju na?el kak?en pameten nasvet,
ugibala pa ve? ne bom.
?e pa si mislila enako kot daVid (brez bodic) pa ti je opro??eno. Prav si ugotovila - jaz in kuharska knjiga znava marikaj "spacati". Kar se pa ro?ic ti?e, jih samo fotkam, va?asih patudi kako po....em...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Don't get me wrong.... tisto je pla opazka pozitivnega zna?ajo..... sirius od tebe sem marsikaj zvedel.... in to spo?tujem!! In meni to tvoje ogla?evanje blazno u?e?...glede na to da delam v marketingu....
Torej...keep on the good work..
LP dAVdi
Tvoje pripombe nisem razumel, kot zlonamerne... In tudi nisem odgovoril nanje dokler ni Violet izkoristila tvoje zapa?anje zato, da mi se nekoliko ma??uje zaradi tistih always-ev pri park senzorjih. Tako si avtomatsko padel zraven... :mi pijemoo: :mi pijemoo:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ubo??ek, kar smili? se mi, ampak, kar je res je res, vedno sem z u?itkom prebirala strokovne razlage in mislim, da na forumu ni ve?jega strokovnjaka (tehni?nega), ob?utek imam, da mora? biti vsaj profesor fizike ali kaj podobnega :ne vem:
"Palica in koren?ek"?....Hvala za profesorsko titulo...Sem dale? od tega...Mislim pa, da izgublja? ?as z ugibanji, ne verjamem, da ti bo uspelo.
Se je kdo vpra?al, zakaj bi poznavalec tehnike nekoga posku?al za...., ali ni njegov namen, da mu pomaga na najbrezbolnej?i, najcenej?i na?in???!!!
Pred nekaj dnevi je k meni pri?el znanec po moje ?arovnije za olje in gorivo za novega mercedesa E 220 CDI. Kdo ve zakaj? Verjetno sem ga na nek na?in zaj...Mogo?e pa je za to, ker je pridobil pozitivne izku?nje z starim avtomobilom istega tipa??? ....
Kdo bi vedel, v?asih so ljudje res ?udni..... :ne vem: :ne vem: :ne vem:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ponavadi je zako bolj je hladno olje te?je se prestavlja, jaz v?asih pozimi kr iz 1. v 3. ruknem pa ni panike ker motor ima dovolj hr?kov da se izkoplje iz tega preskoka.
To pomeni, da bi bila dobra re?itev, tisto, kar si ?e omenil (uporaba redkej?ega olja) namesto SAE 90 (ali 80) dati noter SAE 50. Vendar takega olja se ne dobi. Najman?o gradacijo, ki sem jo na?el je SAE 68, olje za reduktorje. Za pove?anje EP lastnosti (odpornost na visoke pritiske) bi vseeno priporo?al izbolj?avo , ki sem jo zagovarjal.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po dolivanju 63 litrov dizla na 5 litrov podlage je motor deloval normalno. Na 70 km dolgi relaciji sem ?e nekajkrat dobil obvestili, "o?istiti dizel filter" in "te?ave z izpu?nimi plini". Nato sem dodal 50-60 ml "teko?ine za sekrete" (iz grupe 007). Prevozil od takrat 60 km, od katerih 30 s pove?animi obrati (od 2-3000, pospe?evanja do 4500 o/min). Obvestil ni ve?. Motor deluje normalno.
?e je to TO, bomo videli po nadaljnih prevo?enih km. Vtis je, da "SARKAZEM ON and OFF" deluje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani