Ja, meni se je tudi to začelo dogajati. Nima sicer še vpliva na interval regeneracij, opažam pa podobne simptome,... Očitno ti motorji nimajo radi bolj kratkih voženj, čeprav Janez jih nima in ima enake težave.
@50keda, naši politiki bi se morali od tebe učit 👍😄
Je pa tudi res, če bi se eventuelno začelo oljno sito basati, bi najbrž pritist olja v motorju padal, kajne. Moram zdele preveriti, koliko je pritiska pri 4000 obratih, da vidim če je to res, kar je en na forumu napisal.
Pametno - Of course the injector washers are the biggest problem. It also doesn't hurt to check oil pressure every now and then (EOP PID at least 3.1bar on 4000rpm).
Kolikjor sem prebral, so z letniko 2016 menda ojačali te verige in sedaj so namest dvoredne - petredne?
Quote
Also we very commonly had the oil pump chain snapping, mostly on earlier 2.2D from 2013-2015, we never had the exact year when they started using the revised chain. The redesigned chain has 5 yellow links whereas the old has 3.
Pa še ena zanimiva tema, kjer je bil vzrok za težave z EGR menjava EGR coolerja - oz temljito čiščenje, ki pa ga niso izvedli..Ampak zanimivo, kup koristnih informacija v zvezi z EGRom:
Hi folks, I recently acquired this Mazda 6 2.2D and it seems the EGR valve probably needs a good cleaning. I bought some EGR cleaner and I've removed the exhaust which I believe goes from the EGR...
Janez, sem ti poslal na zs. Tista teorija , ki sem jo že drugič dobil od dveh različnih uporabnikov , eden je imel R2 2.2 motor, drugi pa cx-5 skyactive diesel, pri obeh je bil simtpom enak - interval regeneracije se je prepolovi.
Rešitev:
Elektronski del - EGR ventila. Oba sta ga zamenjala, in je bil mir. Tip je rekel, da ima sedaj 260 tisoč prevoženih, in mu dela na R2 motorju regeneracije spet okoli 450km. Z DPFjem whatsoever težav ni imel in jih nima.
Če povzamem bi to znalo držat, da se Mazda preveč zanaša na tole reciklažo plina skozi EGR ( to je na tujem forumu pisal uradni mehanik), ker so imeli primere z avtom s prevoženimi par deset tisočimi kilometri z nenormalno zabitim sesalnim kolektorjem. Primer spodaj - v tem primeru se pojavi tudi P0401 napaka.
Zakaj bi se toliko zanašali na tole filtracijo saj. Zato, ker jim takrat še ni bilo potrebno razvijati oz dodajati AdBlue sistema, in so EURO 6 normo dosegli ravno s to EGR tehnologijo - glede na to, da ima skyactive mašina celo 2 egr-a, bo to najbrž držalo.
Očitno pa ni vse zlato kar se sveti in prihaja do mašenja tega dela in potem raznih sitnosti naprej. Skratka, eden izmed uporabnikov ki je težavo rešil je zamenjal elektronski del EGRja, teorija je bila da zaradi zapacanosti se pač loputa ni mogla pravilno oz dovolj hitro odpirati / zapirati in potem tudi po čiščenju EGR ni deloval več pravilno. Lahko da se je motorček kaj uničil - who knows. Ker če se ob večji obremenitvi loputa ne zapre v celoti se to lahko odrazi v prekomernem dimnjenju in posledica se potem vidi na DPF filtru, ko se interval regeneracije skrašja. In konkretno v tem primeru DPF sam ni nič kriv ,niti ni z njim nič narobe.
To smo govorili - če po uspešni regeneraciji parameter PM_ACC_dSD pride skoraj do 0, potem je z DPFjem ok. Če so vrednosti 1- 2 g/l je zello verjetno da je DPF zapacan.
Skratka, ta teorija se mi zdi logična. Bolj kot tip olja - to bi bilo res na dolgi rok možno, pa še to bi se pomoje pokazalo na drugačne način, saj se v tem primeru predvidevam, DPF ne bi mogel sam sčistiti.
@Janez007, pri tebi so sicer pred časom čistili to vse, lahko pa je res, da je kaj s samim EGr ventilom narobe. Je pa še vprašanje, kateri EGR (če sta res dva) ali obstaja samo en elektronski del, ter potem dobit enega rabljenega, in probat če to drži.
Uf, te špice pa sigurno niso ok. Daj ti to še malo spremljaj. Lahko da bi bila napaka v programu, ampak tole sigurno ni ok. Lahko še kdo posname in primerjamo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na koncu bo več goriva v olju pri bencinarjih....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani