ponavadi so kestli pod zadnjo klopjo, ?e je mo?no vzame? stran zic in je spodaj en pleh katerega se odvija? in ima ?ez kabel napeljan, potem se pride do kestla in ?e tam vzame pokrov stran in si pri pumpi in plovcu. Priporo?eno je da se to dela pri ?im bolj polnem rezervoarju, ker je manj hlapov kateri bi se lahko v?gali.
Pomoje pa ni klima, ker v sistemu klime je plin in bi takoj izpuhtel ?e pi spu??al. Verjteno da je kak?na hladilna teko?ina ali pa kak?na cev od servo sistema po?ila - ?e je ?e hidravli?ni in ni elektronski
323F coupe ne obstaja, samo 323C katera bi ti mogo?e malo bolj ustrezala, ima 3 vrata in zadovoljivo velik prtlja?nik. So ene verzije z 1.8 motorjem kateri je malo mo?nej?i od 1.5 samo ni pa potrebno pri?akovati da je nek navit motor. Sedaj pa je vpra?anje koliko ohranjeno bi dobil.
Starej?e mazde so bolj?e od novej?ih, ?e posebno te 323 generacije. Recimo BG 1.8 GT je ?e kar spodobna, lahko bi bila tudi V6
Ve? bojo pa ?e ostali, ki imajo omenjene Mazde povedal
Tvoja serija se imenuje BJ, potem ta z dvigajo?imi lu?mi je BG in zelenkoti so pa BA
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
kaj pa varovalke v motornem prostoru?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani