Najlep?a hvala za odgovore. Bom ?e enkrat prelistal navodila.
Druga?e pa ta start stop sistem. Koker sem bral forum ima avto neko svojo logiko, kdaj ga motor izklopi pa vklopi? ?e nekajkrat sem opazil, da ko recimo po 30 min vo?nje, vmes tudi po avtocesti, pridem pred tra?nice oz zaporo in se motro izklopi za nekaj minut, nato pa se sam v?ge brez da bi karkol pritisnil al pa vklopil.....a to je ok? Ne bi moral po moji filozofiji bil izkloplen dokler ne stisne? sklopke?
Vklopi se po cca dveh minutah... vcasih tudi prej... mora pa biti izpolnjenih cel kup pogojev... je nekje omenjeno v navodilih... recimo ce je v kabini prevroce ali premraz glede na nastavljeno temperaturo klime... hladen motor... ce se izvaja regeneracija DPF,...
Sam ko bi kdo dal oceno brisalcev po cca 10.000km bi bilo fajn, nov sigurno vsak brise
Noja... to ne drzi cisto... sem enkrat kupil neke Valeo na crpalki... in so tako zanic brisali, da sem dal stare nazaj.... ... in potem dal raje malo vec za Boscheve... Od takrat kupujem samo se Boscheve ali originalne na servisu... enkrat sem vzel Champion, pa so bili tudi OK...
Obudim staro temo. Kje v Sloveniji razen na uradnem servisu se pa kupi te venti?ke s senzorjem ? Gledam za mazdo 6 2014. Imam sicer navadne in sklopljeno opozorilo ampak mogo?e si jih omislim v prihodnjosti.
Kot je ze Stroker odgovoril... Mazda 6 2014 nima TPMS ventilckov... ampak meri preko ABS senzorjev... Sicer pa pri tistih, ki imajo TPS (pred 2013 in po koncu 2017) se opozorila ne da izklopit ... tako, da ce ventilcki niso prisotni, ves cas sveti rumena opozorilna lucka ... pa sem in tja se oglasi piskac (to pomoje samo na zacetku, ko jih sistem pogresa ...).
Se pravi! da gredo iz slabega na ?e slab?e kar se ti?e zvoka. Zakaj ne obstaja verzija Revolution brez Bose "ozvo?enja"?
Zvok je meni osebno bil OK... in nisem nic pogresal wooferja... v bistvu ni bilo nic slabse, kot pri prejsnji sestici, ki je imela woofer ali pri sedanji CX-5, ki ima spet woofer v prtljazniku...
Ni mi jasno...do to?ke 8 mi je vse klapalo...potem pa mi lu?ka i-stop ni nehala utripat. Avto sem pustil v prostem teku cca 45 minut...kaj bi ?e lahko bilo?
Koliko je pa star akumulator? Ima mogoce ze prenizko kapaciteto? Probaj ga prej nafilat cez noc... rabis pa tamocan polnilec... ki ni poceni...
Preveri se na uradnem servisu... Sem enkrat spraseval in je bilo receno, da imajo ti akumulatorji 5 let garancije... Nic ne stane, ce poklices in vprasas...
Kako pa je kaj z garancijo v mojem primeru? Jo ?e imam do 5 leta oziroma 150.000km?
Ce je bil servis opravljen po proizvajalcevih stadardih z ustreznimi materiali, potem bi morala garancija se vedno veljati ... Edino ce ni bil servis opravljen "pod kozolcem" ...
Se mi zdi da sem imel na 91 letniku tud visoke obrate ko sem mrzlo ?tartal. Mazda fora zgleda, ne znajo brez tega.
Nevem, ce je ravno "mazda fora" ... ... Pred mnogimi leti sem imel na fickotu pod volanom eno "?ipko" ... ki sem jo moral zjutraj potegnit za "zaug" ... ... Novejsi avti imajo avtomatski "zaug" ... ... seveda vec ali manj le bencinarji ...
Si bom sposodil kar to temo. Zanima me va?e mnenje.Klical sem za eno Mazdo 6,letnik 2016,a sem izvedel, da je bila nekoliko po?kodovana od to?e a naj bi bila popravljena v nulo-naj se ne bi poznalo ?isto ni?.Ali bi vi vzeli tak?en avto, ?e je cena ugodna?
Drugo je pa to, da ima gume "spiljene do daske". Koliko pridejo stati 19" kak?na malo bolj "normalna" znamka?
Jaz sem lani za 19? Nexenke dal okoli 460? s premontazo vred... Gume so bile cisto OK... edino kot sem ze napisal, sem opazil, da je bila poraba malce visja... Za kaksne bolj ?brand? bos dal pa hitro blizu 200? za gumo...
Glede poskodb od toce.... ce je dobro popravljeno, nima kaj biti... sploh je to pozitivno, da je prodajalec to povedal... Verjetno nima namena kaj skrivati, ce je to omenil...
Ampak za tako ceno predvidevam, da ne gre za "navaden" akumulator ... ampak je AGM ... in verjetno tudi ustreza njegovemu vozilu... Vsaj ce je ob klicu na Mazdin servis povedal tocen model avta, za katerega isce akumulator ...
Nepravilna menjava in baterija (mislil sem na i-loop)
Even though the battery is 12 volt, it is specifically designed for use with the i-ELOOP system. It's designated as a Q85 type battery, and is currently only available through Mazda. When replacing an i-ELOOP equipped vehicle's battery, be sure to install the correct Q85 type battery.
Res nimam komu blendati, a v?asih si rad na kratko osvetlim cesto (morebitni pe?ci), sploh ?e je vozilo (pred menoj ali nasproti voze?e) ?e/?e dovolj dale?, a hkrati dovolj blizu, da bi ga stalno pri?ane dolge lu?i motile.
Izgleda se ne razumeva... Tisti stavek, da nimas komu blendati je zato, ker takrat ko imas dolge prizgane v nobenem orimeru ne mores ?poblendati?, ker dolge ze gorijo... Hotel sem razloziti to, da blnedas lahko v vsakem primeru... ni vazno, kako imas nastavljeno... torej tudi ko imas nastavljeno, da avtomatika skrbi za priziganje in ugasanje dolgih luci... lahko s potegom rocice k sebi vedno poblendas...
Hja, nerodno sem napisal. Seveda lahko poblendam. Vendar to najprej pomeni izklop samodejnih dolgih lu?i (en polo?aj) in nato ?e poteg k sebi, da poblendam. Po blendanju moram samodejne dolge lu?i zopet vklju?iti (ro?ica proti armaturi).
Kakorkoli; okusi, zahteve in/ali navade so razli?ni - ta sistem meni nekako ne le?i, zato ga skoraj ne uporabljam.
Pomoje ni tako... ampak samo poblendas s potegom rocice k sebi ... Seveda ne takrat, ko so dolge luci prizgane... Takrat itak nimas komu blendati ...
@Alex: za za?etek naj Mazda prevede vsaj uporabni?ki vmesnik v sloven??ino.
To bi pa res ze lahko... Ker navodila so malo cudna... ker so ti izrazi, ki se pojavljajo, prevedeni v slovenscino ...
Jaz te ne razumem vec. Kaj bi ti rad al me razumes da rabis temo?Jest kako potem ti preklopis v navadne dolge - samo zgolj ce v meniju izklopis?
Ce hoces dolge rocno prizgat, rocica ne sme biti na AUTO... So pa redki primeri, da bi to rabil... Jaz sem rabil samo, ko sem sel recimo zvecer iz Katarine po gozdni makadamski cesti dol... in je hitrost nizja kot 30km/h... bi pa rad imel,dolge, da prej opazis kaksne srne ...
Je pa tak sistem fajn, ker recimo v tvojem primeru, ko srecas pesce... enostavno rocno premaknes rocico in dolge ugasnejo...
a vidi?...AUTO in VKLOPLJENE dolge z ro?ko. Ni logi?no a tu je fora
Saj to je logicno ane? Ce imas v polozaju AUTO in ko prizges dolge luci, se vklopi samodejni rezim delovanja ... pri katerem morajo biti izpolnjeni doloceni pogoji, da dolge luci svetijo (gres hitreje od 30 km/h, je dovolj temno in da ni prometa pred vozilom ali nasproti vozecih vozil ... ).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vklopi se po cca dveh minutah... vcasih tudi prej... mora pa biti izpolnjenih cel kup pogojev... je nekje omenjeno v navodilih... recimo ce je v kabini prevroce ali premraz glede na nastavljeno temperaturo klime... hladen motor... ce se izvaja regeneracija DPF,...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani