Sem se pač odločil, da gre od hiše. Pa ne samo zaradi te lučke, ampak ker ne delam več veliko kilometrov, dizel ni več prava opcija. Novi avto bo definitivno benzinar. Žena se bolj nagiba za kak suv. Meni je pa v bistvu vseeno, samo da bo avto nov. Malo mi ga bo žal, a tako sva se z ženo odločila.
Kaj pa je sploh opcija v današnjih časih? Z enakim vprašanjem se ukvarjam zadnjih nekaj let, ko smo od hiše prehitro spravili 15 let staro Corso 1.4 s 100.000 km in 12 let staro Hondo Accord 2.2 CDTi z 228.000 km. S tema starima avtoma sem imel 3x manj dela in stroškov, kot potem s 3-4 leta starimi Mazdami.🙃
S trenutnimi bencinarkami G120, G165 in G194 z motorji ni nobenega dela in težav, razen rednih servisov (vsi trije so letnik 2018 in imajo okoli 60.000 km). Še posebno smo zadovoljni z mehiško Mazdo 3 HB, ... majhna, okretna, samo prižgeš in pelješ, enkrat na leto še na servis. 🙂
Odlična je tudi M6 G194 - po mojem idealna Mazda zate, občutek vožnje (tiho delovanje) nivo višji, poraba primerljiva z G165, če želiš odzivnost, prestaviš na Sport režim (na avtocestnem klancu je z lahkoto šel 160 km/h).
Kaj pa je alternativa Mazdam po ceni, obliki, pa malo boljša kakovost?
To se je zgodilo meni danes v Avstriji na poti domov. 🤐 Koda P 2262 C, mašina v safe mode in slikaj se. Dobro, da sem ravno zapeljal na počivališče. In ni nam preostalo drugega, kot klicat vlečno.
Pa še zanimivost. Klical sem amzs in prijazno so mi povedali, da pridejo lahko šele jutri, v torek. Nato sem klical asistenco in v dveh urah so bili pri avtu (v flachau - u). To se je zgodilo ob 16.30, ob 23 je bil avto že pri mojemu mehaniku in mi doma. Tako, da vsa pohvala avto asistenci zavarovalnice. generali. 👍
Sva pa z ženo prišla, dokler sva čakala asistenco, do zaključka in se že 100% odločila, da gre ta mazda, ko zamenjamo ta senzor in poštimamo nazaj vso ekologijo, od hiše.Novi bo definitivno benzinar. In to športni suv. Na žalost ne več mazda...
@Alex, kaj pa govoriš? 😮 A kar naenkrat, zaradi prižgane ene rumene lučke, Mazda 2.2 CD zate ni več dober avto? Pa pri pol manj km, kot jih je ime @Peter22-ov ... 😩
Kot že rečeno, ta senzor crkne vsakemu prej ali slej, meni je pri 80.000 km. Če bodo pri tvojem samo take težavice in ne kakšna turbina, injektorji, verigica, glava, ... boš s prodajo Mazde zafrknil. 😉
Pri naši CD 175 se je pred leti pojavila rumena lučka z napotilom na servis. Kontaktiram Mazdo servis in pojasnijo, da je šel verjetno senzor izpuha (če avto dela normalno, ima moč in ni šel v safe mode). Na servisu so potem zamenjali ta senzor (cca 150 €) in je bilo OK. Ta senzor prej ali slej crkne vsakemu, modificiran kovinski pa je OK. Komot zamenjaš sam (če je notri plastičen, je to v vsakem primeru priporočljivo).
1.38 stopinj zamika med senzorjem glavne in odmicne gredi. Nimam pa pojma kolk je sploh zgornja meja pri skyactiv, nekje sm bral, da 10, sam se mi zdi to mal velik, al se motim?
Tudi sam imam v glavi zgornjo mejo okoli 10,5 stopinj. Mogoče pa je pomembna tudi obremenitev in obrati, pri katerih je kot merodajen???
Nisem pozabil na vas in vam sporočam da je moja mazda po skoraj štirih mesecih še vedno z odprtim motorjem 😕 tolk pizdarij kot imam to glavo dobit je pa ajoj..najprej je nisem mogel nikjer dobit v kratkem roku in je bil najkrajsi 45 delovnih dni iz anglije..okej cakam te skor tri mesce in ko bi mogla pridet smo ugotovili da so jo poslali na slovaško namesto v slovenijo..sem znorel, storniral naročilo in jo naročil v ljubljani..na srečo jih je trenutno po evropi vsepovsod, ker je prišla pred par tedni nova zaloga v evropi..uglavnm popizditis na kvadrat..sedaj je placana in so mi rekli da prispe naslednji teden v ljubljano.
Mi je pa strokovnjak z mazde rekel da zadnje čase je vedno več menjav glave na diesel mazdah tako da ocitno so te mozde po nekaj letih prisle v kilometre kjer pokajo glave 😡tako da previdno z nakupom teh dizlou 😉
@mazda gh, lepo da si se oglasil, sem pa pričakoval bolj pozitivne novice. Ampak bo pa le rešeno. 👍
Z rezervnimi deli Mazd je na splošno kar težava, na ključavnico sem pred kratkim čakal več mesecev. Poleg tega so rezervni deli še zelo dragi. Poznam človeka na Mazdi in informacije glede glav imam enake kot ti (veliko so jih pobrusili, kar nekaj pa že zamenjali).
Dizli so sicer po moči neprimerljivo boljši od bencinarjev in rabljeni so kar precej cenejši. Zato tudi popravilo takšne in podobne okvare za nekaj 1000 € na koncu ni katastrofa. 😜
Kolega je kupil rabljenega Volvota D4 in mu na 1.500 km popije 1 l olja. Potrebna mala generalka (obročki), popravilo okoli 4.000€. Sedaj rešuje z gostejšim oljem in aditivi, liter olja mu požre šele na 4.500 km. 😉
Me na splošno moti dvoličnost razvitejših evropskih držav. Vedno bolj pritiskajo na zaostrovanje okoljskih standardov, hkrati pa goljufajo (dieselgate) in nimajo težav z izvozom svojega "umazanega" iztrošenega avtomobilskega parka izven svojih meja, na vzhod. Torej, če naš planet in prebivalci potrebujejo čistejši zrak, potem naj prepovedo tudi izvažanje svojih umazanih tehnologij izven svojih meja.
Moram pohvalit fante na Interclassu za dobro opravljeno delo in ker so vse poslikali. Strošek je velik (660 eur), ampak računam, da bo za nekaj časa mir.
To je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:
Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.
Na območju MB ne poznam nobenega. Sicer pa pri določenih okvarah ni dobro preveč šparati, fino je imeti garancijo na popravilo.
Zadnjič je imel nekdo tukaj podobno težavo - popravilo pa nekje od 2-3 k€, z rabljeno (rabljena glava dobrih 1.000) oziroma novo glavo (okoli 2.000). Mogoče pa bo dovolj samo brušenje.
Ni tako kot ti praviš. Meni so dodatno garancijo 2leti ponudili za 350 €.
Pa še to se mi je zdelo too much in je nisem vzel. Itak je ne bi koristil, kot se je izkazalo do sedaj. Pa še to je vprašanje, koliko bi si z tema dvema letoma sploh lahko pomagal. Kajti z uradnimi mazda servisi nimam dobrega mnenja.
Sicer je pa sedaj v Nemčiji za vse mazde (brez doplačila) šest letna garancija.
Lahko da kakšen evro gor, dol, spet odvisno, kakšna garancija, v Belgiji 2018:
Saj pravim, da si vsak trgovec po svoje to garancijo razlaga. Seveda vedno v škodo kupca, se razume. 😊
Sicer pa, če bi se meni pričel lupit ta kao "usnjen" volan, bi ga dal preobleči enemu mojstru tu na obali. Tip naredi tako dober izdelek (pravo usnje v kombinaciji z luknjičastim usnjem in šivi v barvi, ki si jo izbereš) da je stvar lepa, za videti, kvalitetna pa tudi na otip je čisto nekaj drugega kot ta naša plastika na volanih. 😊
Ravno sedaj preoblači na kolegovem bmw-ju olupljen volan (letnik 2018, ja tudi pri bmw-ju imajo enak problem z lupljenjem), pa me zanima, kakšna bo cena.
Glede garancije ni tako kot praviš, ampak je toliko muzike, kolikor plačaš. Recimo v Nemčiji si za Mazdo 6 leta 2018 dobil 3-letno garancijo, ob doplačilu 640 € (CarGarantie) pa si lahko dokupil dodatni 2 leti, ki jo priznajo tudi pri nas. 😊
Ti pa res nimaš sreče, v glavnem same banalne stvari.Edina dobra stvar da so ti menjavali pod garancijo ker tisti zaslon ni glih poceni.
Moja žena pol naštetih stvari ne bi (in dejansko ni) niti opazila, kaj šele, da bi jo motile (pokanje omejevalca, škripanje amortizerjev zadnjih vrat, zviti sprednji zavorni diski, ...).
Če bi veliko lastnikov tukaj objavilo podobne spiske napak, ki so jih sami doživeli, bi lahko naredili eno skupno pregledno tabelo.
A lahko kaj vec poveš o tem? Poka samo ob odpiranju / zapiranju, ali tudi med vožnjo?
Amortizerji vrat?
Samo ob odpiranju-zapiranju ... vsakič enkrat (pk ... pk). Mazanje ne pomaga (na enem pooblaščenem servisu so omejevalec na debelo napackali z belo mastjo, pa ni pomagalo). Je pa to manjša zadeva, s katero bi lahko celo živel, samo vsakič dobiš občutek, da bo omejevalec prej ali slej počil.
Je pa to verjetno pogosta napaka pri Mazdah 6, sam pa sem jo imel pri modelu 2015 in 2019, težavo pa so prvič opazili sami na pooblaščenem servisu.
Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.
Moje konkretne izkušnje:
CX-3, G120, MT, model 2015
- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava
- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava
M6, CD175, MT, model 2015
- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave, itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)
- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava
- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev
- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava
- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti
- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov
- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK
- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)
- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)
- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava
M6, G194, AT, model 2019
- 50.000,velika obraba površine volana
- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev
- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti
- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal
- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)
M3, G120, MT, model 2017
- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava
Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki
Tole sm čist spregledou ampak lepo vas prosim no, kakšna menjava mikrojermena pri 120kkm, pa sej ni Renault..... Nisem še slišal, da bi japoncu spustila vodna črpalka al pa jermen pred 200kkm.
Nič od tega ni nuja. Na pooblaščencu preverijo pogonsko verigo z računalnikom, menjaj svečke pri 120kkm in vozi dalje!
Pri 5 let stari M6 CD175 s 93.000 km je Pelko predlagal menjavo mikro jermena. Videla se je že površinska napokanost. In smo ga zamenjali ... 60€. Vlado, vidim da še nisi popolnoma spoznal Mazdine-japonske kakovosti. 😁
Včeraj, ki sem se vračal domov, sem moral na avtocesti, kjer se je naenkrat vstavila kolona divje zabremzati. In ugotovil sem, da mi diski tresejo. 😬
Do sedaj tega nisem opazil, ker pri normalnih hitrostih tega ni. Ali je možno, da so se narezani brembo max diski zvili pri le 15Kkm? Ker sem na raznih forumih zasledil podobne težave s temi diski.
Sam si takole (laično) predstavljam. Boljše zaviranje pomeni več trenja-segrevanja. Toplota od trenja pa se odvaja preko površine, ki pri Mazdah 6 ni preveč velika (dokaj majhni diski). Dovolj, da se pregrejejo in zvijejo 1 x, pri 1.000 km ali 20.000, nima veze.
Če se nisem zmotil, v vseh 4-ih diskih pri zaviranju Mazde 6 s 150 km/h na 0 km/h v nekaj sekundah nastane 0,42 kWh toplote, to je toliko, kot jo ustvari na primer 2.000 W toplotni grelec v 12,5 minutah! 😮 Če predpostavim, da sprednji diski ustvarijo 2 x toliko toplote kot zadnji in da traja zaviranje 5 sekund, potem se posamezen sprednji disk v teh 5-ih sekundah segreva z močjo 100 kW (enostanovanjske hiše pozimi segrevamo s pečmi okoli 20 kW)!
Ja ,pred časom je nekdo pisal, da naj bi bilo sedaj boljše. Če je res pa ne vem.
Pa še smotano je, ker neke preventive pred tem niti ne moreš naredit. Razen da zamenjaš za atmosferski motor..
Selmar mehanik je dejal, da oni lopute zato preventivno zavarijo, strošek pa dobrih 100 €. Menda so novejše lopute nekoliko modificirane, ali to prepreči lom, pa ne vem. Sicer se loputo jasno sliši (kovinski udarec) kakšno sekundo ali dve, ko se motor ugasne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz tudi mislim. Najtežje bi bilo zamenjati forum. 😁
Povezava za deljenje
Deli na druge strani