Imam možnost kanala in sem vedno sam delal servise na starih avtih - dokler nisem prešaltal na novejše mazde. Večinoma sem servise delal sam zaradi tega ker sem picajzel in ne zaradi tega, da bi varčeval s ceno servisa. Zdaj ko imam novejši avto ga raje peljem na pooblaščenca, da dobim štempel v knjižico in asistenco od mazde.
Glede na zgornji video je menjava tega olja res piece of cake... Mogoče res peljem na pooblaščenca še naprej za olje in filtre, to pa naredim nekje drugje ali doma.
Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna
Seveda, kot je tudi razlika v tem, če 10kkm naštepaš z autom po mestu ali 10kkm po avtocesti.
Dvomim, da je olje isto znucano
Zato mi te debate "olje je pri 15kkm zanič" segrejejo živce.
Pa samo v razmislek, sem vozil 1.4 dizel aurisa pa menjaval olje pri 6/7/8 kkm, takoj ko se je obrnilo 1 leto (ker je bilo tistih 6/7/8 kkm narejenih po mestu).
Trenutno imam na šestici po 6kkm prevoženih še vedno olje na 80% glede na računalnik. In komaj čakam, da naredim analizo vzorca pri 10kkm.
Najbolje je, da menjaš kar vse. Ne vem, koliko jih ima tastara 6ka, verjetno 3 ali 4? Zakaj bi jaz menjal vse? Če je šel en rakom žvižgat, bodo šli počasi kmalu tudi drugi + če je enega zrukalo, je s tem posledično tudi ostale bolj obremenilo
Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)
Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:
Zaznan nezadosten pretok EGR
Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.
To je to kar mi je povedal.
A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?
Za opravljene vpoklice pa lahko pokličeš na pooblaščen servis ali direktno mazda uvoznika.
Kot pravi @Deeyan bo treba prepucat EGR in kolektor. To lahko naredi katerikoli serviser, nima veze a je pooblaščenec ali "zasebnik". Kolektor se odšraufa in speska, EGR pa s sprejem. Je kar nekaj mehaničnega dela, priporočam nekoga, ki se spozna na te motorje, da ne bo odpiral prvič.
Ah, nisem dost nazorno napisal, torej: kje se zej šprica:
1. skozi sprednjo stran ogledala mimo šipce v tisto območje označeno z zeleno?
2. direktno na pregib med gibljivim in statičnim delom ogledala označeno z rdečo? če tle, to se dela iz kateregakoli položaja ne?
Evo včeraj sem posprejal brez razdiranja ogledala z WD-jem po rdečem in po notranji strani do zelenega, potem ga pa parkrat poklopil ko sem bil ziher da je blo nad 0 stopinj.
Sicer zdaj med zimo nočem uporabljat poklopa zaradi nizkih temperatur (da ne zmrzne voda kje in bam) ampak bomo videli. Škodi ne, razen da je še pou vrate lisaste od wdja 😂
Nov na forumu. Ponosen lastnik mazde6 (CD150, 2015).
V zadnjih mesecih se mi je 2x pojavila sledeča zadeva - med vožnjo po avtocesti mi je "iz nule" hkrati vrglo ven ti dve napaki
Danes sem tudi občutil, da je DSC dejasnko res "crknil" med vožnjo (pri 130 km/h na avtocesti, fun fun fun :))
Po izklopu in ponovnem vklopu avta sta napaki izginili.
Ima kdo kakšno idejo kaj bi to bilo in kako to odpraviti?
Ima pa mazdica še druge bombončke o katerih vas bom pa še povrpašal...
Hvala
SCBS in DSC je tudi meni enkrat na prašni cesti vrglo vn, seveda sem zapaničaril kot hudič. Pa tudi tako kot praviš, je držalo toliko časa dokler nisem vgasnil auta. Mislim, da ta SCBS dela preko kamere na sprednji šipi, tako da zbriši šipo, mogoče je kakšna packa kje. Če se ti ponovi večkrat pa pelji na pooblaščenca v preverjanje.
DOT4 se menja na 2 leti, DOT 5.1 pa na 3leta. To je obdobje v katerem bi naj bilo olje "staro" in nasiceno z vodo. Bom probal poiskat tabelo o DOT tekočini, sem dobil enkrat na tehnološki konferenci.
Drugače pa komentar na tole, ne vem od kje sem imel v glavi, da imajo naše mazde prvi fill DOT3. In zato potem predlagajo menjavo zavorne tekočine, ker DOT3 še bolj veže vodo kot DOT4? NE VEM?! Sem pa DOT4 imel na toyoti 5 let isto, pa mi je elekronski merilec kazal, da je še vedno minimalna vrednost vode not.
Me pa tudi zanima a pooblaščenec naredi poln flush zavorne tekočine, ali jo samo spumpa ven iz posodice in novo not dolije. Pomoje slednje.
Pa niso tako slaba ta olja, točko vrelišča imajo kar podobno 5w30 oljem. Meni ta vzorec zgleda super.
Se strinjam ja, vzorec je super. Bolj sem bil začuden nad tem, da v poznan motor priporočajo novejše olje, če je pa s starim in boljšim funkcioniralo OK.
Ekologija? Je olje Mazda Supra-X 0W-20 ekološko bolj/manj sporno in zakaj? Manjša poraba goriva, ali še kaj drugega?
Ja v te motorje so včasih vlivali 5-30, potem so se pa očitno odločili, da gredo lahko počasi na 0-20, ker je to olje že tako dodelano, da je praktično enako po zmogljivostim tistemu prejšnjemu.
Drugače pa ja, 0-20, prej "zavre" se pravi se avto prej ogreje, lažje teče po motorju, manjša poraba goriva,...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Počakte še 14 dni da amzs objavi vn test, pol pa v akcijo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani