Skoči na vsebino
CX-5 - Zadnje lampe - kondenzacija
Napisano

Resno, moj avto nima nadstreška in je skos zunaj pa al sije sonce pada dež al pa sneži. Pri nobeni Mazdi nisem imel vlaga v lučeh, je pa res, da sem na 3-4 leta razmontiral luči in odstranil vso svinjarijo, ki se je nabrala okoli tesnil. A to pomaga al ne ne vem, ampak problemov nisem imel nikoli.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odpadel izpuh
Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Ta ima samo enega.

Zadnji lonec je šel adijo in ob dodajanju gasa oziroma speljevanju ropota kot da bi vozil F1.

Takrat še niso tega pogruntal, da rabijo ravno v takih primerih dva auspuha. Šele kasneje jim je potegnilo in zato imajo danes tudi mali CX-3 SUV-i dva auspuha, čeprav jih dejansko ne rabijo. Mazda je res "clever design". :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odpadel izpuh
Napisano
pred 8 urami je Nejc1986 napisal:

Ne, karavan ima strešne sani zato gor.  Ane, Boss?

Tako je, navadno pa odpade samo en in zato majo Mazde pač dva in ni panike.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odpadel izpuh
Napisano
pred 41 minutami je Mazda59 napisal:

A lohk sam eno vprašanje? A je tu govora o kakšni Mazdi to o odpadlem avspuhu? Sam da ni to pogost pojav pr teh vaših mazdah? 🤔 Nism na tekočem s to znamko pa me zanima, kako se kej obnese? 

Da se ni moja draga en mau nasankala, ko jo je kupla? 

 

Verjemi, da ni panike, ker če bi bilo to splošno dejstvo bi bili robovi naših cest posejani z odpadlimi auspuhi Mazd in auspuharski biznis bi moral biti eden redkih, ki bi imel v teh časih dovoljeno obratovanje brez izjem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

To z Golfom al pa Passatom resno mislim, ker jih vozim službene in mam direktno primerjavo z Mazdo. Golf in Passat sta čist sintetična, resda korektna avta in za nezahtevnega uporabnika super izbira a to je pač to.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Mal pobrskajte po forumu, saj je član Uklopko tali DIY lepo opisal s slikami vred, kako se naredi. Če ma pa kdo doma Pipistrelov avion pa se samo ven vzame enega od vzvodov. Paše kot ata na mamo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 urami je Alex napisal:

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

 

Hmm, ampak ravno zato, ker bo delal veliko km bo manj možnosti, da bi v olje šlo preveč nafte. Sploh, ker pravi, da bo to AC in to pomeni večino vožnje v 6. prestavi. Tako, da bo servis na 20kkm kar dovolj.

 

Drugače pa je za preverit in po možnosti sčistit tudi sesalne kanale, saj v kolikor niso bili čiščeni so lahko že kar zapacani.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Husky, glej nočem te prepričevat v nekaj drugega, ampak imaš skoraj 100kkm in diski so potrošni material ter pri teh km skoraj sigurno ne bodo upoštevali garancije. Jaz se ne bi pregovarjal za garancijo, ampak bi naročil dobre aftermarket diske in jim jih pripelješ s sabo na servis pa naj ti jih tam zamenjajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpoklici
Napisano

To je sam za ameriški trg, kjer imajo kolesa kr s srebrnim duct tapom gor prtrjena, ventilčke pa z vezicami fiksirane. Za amere je to dost dobr.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano

Zaenkrat tud sanke in manjši prtljažnik ne oddtehtajo, da bi šel na SUV. Kaj bo pa čez 15 let, ko bom že malce v letih pa bomo videli. Sam takrat bo doba SUV-ov mimo in bodo bli verjetno spet neki spački po cestah.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

A si že slišal, da spadajo diski in zavorne ploščice pod potrošen materjal? Načeloma se lahko zgovarjajo tudi na to in da če avto trese še vedno zavira, kar je osnovna funkcija zavor. Pač samo ni prijetno.

 

In kaj boš zdaj, uradni servis daje gor diske, ki jih predpisuje proizvajalec in tukaj kaj več ne morejo. Od tu naprej imaš tri možnosti:

 

1. trpiš 13 let tresenje diskov in imaš mir samo tistih 35km takoj po menjavi originalnih diskov.

2. prodaš avto, ker si pač zanj dal 30kEUR in ne sme trest. Izgubil boš 5-6kEUR, ampak hej, tvoja je obveljala.

3. kupiš komplet boljših diskov in ploščic za recmo slabih 100 EUR in če si malce mehanično spreten jih zamenjaš celo sam pa imaš naslednjih 150.000km ali vsaj 5-7 let mir.

 

Kaj je torej najbolje izbrat od teh treh možnosti?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

A ti resno nočeš verjet, da je dovolj, da zamenjaš diske in po možnosti tudi ploščice in je to vse kar rabiš naredit. Da si se 13 let matral s tem na Mazdi... hmmm, ne vem kaj naj rečem, da ne bom izpadel nesramen.

 

Pri biciklu pa sam tudi izbiram klasične V-zavore in glej ga zlomka ne tresejo nič.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 4 urami je gregc88 napisal:

15 jurjev je reku : D dokler avto nima vsaj 150.000 se nima kj zvit in crknt... razn ce je kak  punto za 8jurjev nov....tistmu bi se oprostil mogoce kako malenkost

Eni lastniki vagin namreč pravijo, da zamenjaš original diske in ko prideš dam so že zviti. Dvomim, da živijo 15kkm stran od servisa.

 

 

dne 10. 12. 2020 ob 15:48 je Mraušk Mčk napisal:

 Dobro poznan občutek ko se pelješ od serviserja ki ti je zamenjal diske in pakne, pa ko se po 35km pripelješ domov, že trese.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.