Osvežitev je da olje spustiš iz karterja, odstraniš karter menjas filter in das not novo olje. Spiranje je isti zacetek s tem da na koncu se odklopis povratni vod in spiras po dva in dva litra starega olja.
Bom konec meseca imam servis,.. trenutno 150k km... z menjalnikom nobenih težav, upam da tudi po menjavi olja in filtra
Naredi osvežitev ne spiranja, torej menjaj samo olje v karterju (4litre) . Za spiranje porabiš okoli 9-11litrov olja če hočeš vse sprat kot je treba ali pa okoli 7litrov s tim ekart metodo. Smo pa tudi ze menjavali pri 250000km je blo pa skoraj tak da smo olje s špohtlom ven strgali, sledile so se dve osvezitve in spiranje v razmahu 30000km in vse ok 🙂
Aha, to ko sem ze itak mel preventivno namen scistit 😁 hvala! 😊
Glede na opisano mi je takoj padlo na pamet, mislim da je cancer999 imel enake simptome. Scistli so mu 1kg saj in zdaj je bp. Mi je tudi slike poslal in zgleda res zabasano. Probaj še ketno preverit glede na km bi bilo fajn.
Evo avto iz servisa. Opravljen redni servis in ... dolit antifriz ter zategnjeno nekje kjer bi lahko pusalo.
Avto je bil cez noc pri pelkotu in antifriza ni nic manj tako da ocitno ne pusca. Je pa pelko rekel, da lahko uhaja skozi masino in ce je to bo potrebno odpreti blok in zamenjat dihtungo (oz. neki takega). Bomo videli kaksno bo stanje antifriza cez nekaj dni.
Če pa vprašaš ti bodo pa rekli da se priporoča. Pa saj kdo je na forumu pa sledi tak ve kako in kaj nimamo se kaj bat pa to je ja MAZDAAAA, južna brača bi rekla ne brini brate znaš kad patrija stane mazda ide napred
Jaz mislim da prvic ni blo narejeno kot je treba v tem primeru, saj vsi nevedo kaksen je postopek pri mazdah. Lahko da so zamenjali senzor pritiska pa olje novo not nalili in je to to. V parih primerih vem od kolega na mazdi se je ob izpustu olja iz karterja en del saj okrusil in je bil pretok olja tik v mejah normale in je lucka vgasnila, vendar so zmeraj karter dol potegnili in scistli sito. Mogoce se je tukaj zgodilo ravno to in sledl dizaster.
Uuuu samo to je cudno. Ce se je lucka vklopila za olje potem je bilo sito zadelano. In ce so ti sito scistli pol leta nazaj sedaj pa enaka zgodba da se ti lucka za olje prizge in motor zruzi pol prvic nekak ni bilo ok narejeno saj v pol leta nemore spet sita zadelat. So vzeli karter dol in fizicno scistli sito? Kje so ti to delali?
Mnenje se kaksnega clana? Mogoce Aless kaj menis?
Glede resitve jaz bi o kaksnem rabljenem motorju razmisljal.
Samo jaz sem rokavice ze pri novem dobil zraven pa pokazali so mi kak zlozim ko dol pade. A vam to niso pokazali? Meni vsako leto dol pade tri leta trikrat. Sem se kar navadi. A ostale to moti?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Osvežitev je da olje spustiš iz karterja, odstraniš karter menjas filter in das not novo olje. Spiranje je isti zacetek s tem da na koncu se odklopis povratni vod in spiras po dva in dva litra starega olja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani