Pri Mazdi 6 2007, 25 000 km mi nekoliko poka v volanu, ko ga guncam levo desno ?e je ugasnjen avto. Ko ga pri?gem, pokanje izgine a se ob?asno ponovno pojavi. Kolega, ki je mehanik pri Mazdi, pravi da tako pokajo vse Mazde 6. OK, sicer mu verjamem, a sedaj ko sem pozoren na to pokanje sem ves bolan zaradi tega. Ali je res normalno da to poka? V?asih ?utim to pokanje tudi na pedalu zavore, ?e jo ti??im in guncam volan sem in tja.
Pa da se ne bo prosim kdo na?el in rekel, da je to zato ker sem jo pripeljal iz Nem?ije, ker takih ne rabim. Edino ?e v nem?ke vgrajujejo "?vohnej?e" dele podvozja, ker imajo lep?e ceste kot na?e kozje steze.
Avto je itak v garanciji, vendar se ga tud men ne da skoz neki po servisih vla?it. Nisem zato Mazde kupu, pol bi raj? na Fiatu ostal.
en takih je meni se zdi miki miska en takih, dal za Mazdo6 mmanj v nemciji, a ze benti tukaj, ker je moral drejati diske, in ne vem kaj se vse ima sedaj na glavi.
Ni? drugega
vsaj zaenkrat ne. Sem se pa? sprijaznil z drejanimi diski in obljubo, da se jih ob ponovitvi tresenja menja. Tema je pa "?katljiva" ravno zato, ker so tresli zaradi 8 mesecev nevo?nje in zarjavelosti diskov, ki je nisem zdrgnil dol niti po 6 000km zaviranja.
Sploh pa - tukaj takih Mazd za to ceno ni ?e sedaj jih prodajajo po 18 ali 19k? letnike 2007 activke, tko da...zmaga je ?e vedno moja. Lahko grem pa k nategunskemu Autorentu v Novo Gorico in mi proda kr? s 150.000 km, na ?tevcu bo pa pisalo 31.000, pripeljano iz Belgije.
?e najde? dober nezgonjen avto, je v tujini gotovo 100 x bolj?a izbira kot pri na?ih podalpskih zaslu?karjih, kjer imamo ob 4x ni?jih pla?ah skoraj za 30% dra?je avte.
Matr mate pa ideje..... n? ne bom uni?eval. Garancijo mam do 2010 avgusta, ?asa je dovolj. Vozil bom normalno, ?e pa kaj bo, je pa to to in grem po nove.
Super. To sem si od nekdaj ?elel sli?ati. Matr. Bomo videli, ?e ne bom pa ?e enkrat ?el na garancijo in zahteval nove. Edin ?e reskiram tist dnar pa jih sam kupim. Ampak nisem kupoval skoraj novega avta zato da bom zdaj vse po vrsti menjal, JBMM.
Danes mi ravno stru?ijo diske. O novih seveda ni govora. ?e to sem lahko vesel, ker diski so potro?ni material in ?e tresejo pr taaaaaakih km kot je 21 000 ni to ve? garancija ampak bodo vseeno postru?li, ker so fejst servis.
:ne vem: :ne vem: :ne vem:
Ne vem, a bi jokal al se smejal.... O?itno bom tista dva jurja k sem jih pr?paral z uvozom znesel na servise.
Hja si v zoni somraka, kot prvo imas uvozen avto, nihce ne more garantirati da niso bili ze menjani...
Lahko da sploh niso diski - kdaj si menjal plo??ice, oziroma pravis da si ga kupil decembra - kdaj si ga poservisiral?
70% si pa upam trditi da imas problem z optiko. Meni na 5ki se je treslo pri 15.000km ko pri norcih, ko sem zabremzal, in dalj ko si drzal bolj intenzivno je bilo - a je bila serijska napaka na optiki, ki mi je pobrala tudi gume Dunlop Sport SP2050 pri 15.000km!
Moje mnenje, preden delas karkoli pojdi na optiko!!!
Gume so lahko 100% centrirane, a ce je optika kot pri meni, kjer so bile prve gume v obliki ?rke V, potem bos unicil vse nadaljne gume, dikske itd itd
Daj 20? in naredi optiko, poleg tega nikoli ne ves kaj se je dogajalo s tem avtom. Pa malo poglej notranji rob gum, ce se ti dela tanka tanka pobrana crta ti bo takoj jasno....vendar ce so nove se tudi ne zna se opaziti
zdravo,
govoriva o prakti?no novem avtu, ki sem ga dobil s prevo?enimi 16650 km, torej diski zagotovo ?e niso bili menjani, niti ne kaejo znakov obrabe. res pa so avto ?e sem natan?en odjavili 18.marca in ga dali v prodajo, jaz pa sem ga kupil 12.12. Verjetno mu ta stanje ni koristilo in predvidevam da je to razlog. Optika - dvomim. Servis je bil narejen in sicer redni servis na 20 000 ali eno leto ob prevzemu. Je zapisan v DSR.
Avto mi nekoliko zatrese ?e zaviram pri vi?jih hitrostih, npr nad 140 km/h. Avto je stal pol leta preden sem ga decembra kupil, prej nisem ?e pri tak?ni hitrosti zaviral sploh, danes pa se mi je mudilo kot hudi? in sem to pa? opazil.
Torej, ker je avto ?e v garanciji (2007), me zanima slede?e:
ali imam pravico do novih diskov?
Ker, ?e mi jih stru?ijo, sem avtomatsko prikraj?an za odstru?eni del in jih bom moral prej menjati, npr namesto pri 120 000 ?e pri 90 000 km.... Aja imam pa 20 000 prevo?eno, cca.
hvala.
Gume ne tresejo, so pa nove wintersport 3D
Verjetno lahko pri?akujem kak?ne izgovore na prodajalca, ker je avto stal? Je pa uvoz in GER.
Avto mi nekoliko zatrese ?e zaviram pri vi?jih hitrostih, npr nad 140 km/h. Avto je stal pol leta preden sem ga decembra kupil, prej nisem ?e pri tak?ni hitrosti zaviral sploh danes pa se mi je mudilo kot hudi? in sem to pa? opazil.
Torej, ker je avto ?e v garanciji, me zanima slede?e:
ali imam pravico do novih diskov?
Ker, ?e mi jih stru?ijo, sem avtomatsko prikraj?an za odstru?eni del in jih bom moral prej menjati, npr namesto pri 120 000 ?e pri 90 000 km.... Aja imam pa 20 000 prevo?eno, cca.
Sicer ugibam, ampak nekateri avti imajo na ohi?ju injektorja ob strani vijak za nastavljanje vi?ine.... seveda na zunanji strani havbe, da bo jasno. Nekaj se mora ?telat, ni hudi?.
Na servisu jih ni? ne zanima, dokler ne posveti DPF lu?ka.... Pravijo celo da nivo niha (res strokoven odgovor, ?e noter te?e preostala nafta, nima kaj nihat, lahko le nara??a a nede)
?e me bo razf**** bom poiskal tisto ku**evo cev ki pelje iz filtra v karter in jo speljal na tla, pa banjico v gara?o, grrrr in je**? ekologijo.
da jih ni sram v 21 stoletju takele kozlarije ?pilat.
prevozil 3.500 km pa se mi je nivo olja dvignil za 1 cm nad max.... Bo to zdr?alo do servisa, se to nara??anje umiri al WTF?
Imam pa letnik 2007 avgust, stari model, CD 120 Active. Vozim se od sredine decembra, res je bilo med prazniki nekaj mestne drkarije, ampak v slu?bo pa 50 km v eno smer.....
?e vedno sem mnenja da bi tisto nafto lahko speljali v ?isto svoj rezervoar.... oziroma dodali indikator regeneracije. Iztekanje nafte v karter je isto kot bi scal v kri. Ko bodo avti imeli po 300 400 tiso? km pa se bodo dogajali v?igi nafte + olja v karterju..... Meni je tko "obojestransko" pred 10 leti laufa Daihatsu....
Aha..... Ja bom sledil zadevi, ?eprav je pri trenutni porabi te?ko, razen kot si rekel pri zaviranju ko mora bit na?eloma 0.0 trenutna. ?e tam zraste, potem se dogaja. Ok....
Se mi pa zdi da sem enkrat zaznal kot neko rahlo pove?anje obratov (npr ?e pri?ge? klimo, a je nisem) morda pa je to to...
upamo na najbolj?e. Sicer pa sem malo na servisu povpra?al pa so rekli da pri mojih relacijah ne bo panike.
Baje pa da imajo vsi DPF avti (audi VW mercedes BMW)enako zasnovo tega filtra, tko da menim, da mora ?pilat. Res pa diesel ?e v ?tartu ni samo za relacije 1 km narejen.
Mi pa vseeno ni jasno zakaj ne morejo dati ene lu?ke notr ki bi javila da poteka regeneracija. Ampak potem ne bi bilo tako user friendly in potro?ni?ko usmerjeno. Razumem, da je relacija relativno dovolj dolga a vseeno se lahko zgodi, tudi ?e prevozi? 500 km v kosu, da ravno takrat ko ustavi? poteka regeneracija. No, vsekakor upam, da ne bo te?av.
?e vedno pa sem mnenja, da bi lahko tisto nafto speljali nekam drugam, ne v karter. Tudi ?lovek ne ??i*** v lastno kri
bom preverjal BC, upam, da odkrijem tisti trenutek. ?e nekaj: na koliko KM pribli?no pa se te saje kurijo? je to na 10, 20 100 500?
Lepa mine?tra tale DPF... ?e bi prej vedel, ne bi kupil. Imam pa 89kW M6 avgust 2007, prevo. Ali je pri teh tudi prisotna ta te?ava? Vozim se pa 50 km v slu?bo, torej 100 km dnevno, od tega 70 km avtocest in pa hud trojanski klanec (torej se pogreje). Seveda je treba kdaj tudi lokalno v trgovino itd.... Torej kaj menite, da lahko pri?akujem? Je na mojem ?e softwer dovolj nov?
Sicer sem pa amater in imam takoj bolj?e re?itve kot zlivanje nafte v motor (tistega ki se je tega spomnil bi takoj odpustil):
1. dodatna posoda za neizgorelo nafto
2. Lu?ka, ki v armaturi sveti ko poteka regeneracija filtra, da avto pusti? ?e te?i in pre?re?i? iztekanje nafte v karter (se morda da to povezat? gotovo nekaj da signal za izgorevanje in ?e bi dal nekam eno diodo, da bi to svetilo... bi zmagal.)
3. pa ?e kaj bi se na?lo (tle se gremo neko ekologijo, po drugi strani pa kamioni kadijo, da je cela dolina ?rna, mater, mater)
a se da speljat ta vod iz DPF ja v karter kam drugam, pa magari na tla?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?ivjo!
Pri Mazdi 6 2007, 25 000 km mi nekoliko poka v volanu, ko ga guncam levo desno ?e je ugasnjen avto. Ko ga pri?gem, pokanje izgine a se ob?asno ponovno pojavi. Kolega, ki je mehanik pri Mazdi, pravi da tako pokajo vse Mazde 6. OK, sicer mu verjamem, a sedaj ko sem pozoren na to pokanje sem ves bolan zaradi tega. Ali je res normalno da to poka? V?asih ?utim to pokanje tudi na pedalu zavore, ?e jo ti??im in guncam volan sem in tja.
Pa da se ne bo prosim kdo na?el in rekel, da je to zato ker sem jo pripeljal iz Nem?ije, ker takih ne rabim. Edino ?e v nem?ke vgrajujejo "?vohnej?e" dele podvozja, ker imajo lep?e ceste kot na?e kozje steze.
Avto je itak v garanciji, vendar se ga tud men ne da skoz neki po servisih vla?it. Nisem zato Mazde kupu, pol bi raj? na Fiatu ostal.
Hvala za info
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani