Pokličeš v Mursko Soboto in jim na prijazen način razložiš za kaj gre- če so bili delani izredni servisi ki niso zabeleženi v digitalni knjižici.Probat ni greh.
Ja, saj je normalno, da pokličeš servis, kjer se je avto servisirali in te pač zanima zgodovina avta. Mislim, da je to normalno, če se človek pozanima v kakšnem stanju je avto. Tako sem tudi sam poklical, ko sem kupil prvo mazdo, v Bologno, kjer so bili delani redni servisi in so mi prijazno povedali, kaj vse so naredili že na avtu.
Tako sem tudi izvedel, da je bila zamenjana (pod garancijo) sprednja šipa.
Avto vozi večinoma žena ampak odkar ga imam nisem opazil nobene razlike v moči al pa karkoli.
In ne avta ne bom prodajal s skritimi napakami, ker nebom mirno spau..popravu ga bom..povedou naprej kaj je blo narejeno in dau normalno ceno brez kaksnih popustou..vzemi al bejži..pa tudi ce ga eno leto prodajam
Motor ki smo ga najdli ima 16.000km..ubistvu je nov
Ubistvu ja..95%..morm prespatta šok
Jaz bi na tvojem mestu vseeno poizkušal izvedeti, ali so na kakem servisu kaj delali prej na tem avtu okoli tega tesnila in glave. A si kontaktiral prodajalca?
Tole je zelo verjetna zgodba, ampak vseeno mi je čudno, da v vseh teh letih tole slišim skoraj prvič, da bi bil to znan problem. Link, ki si ga prej objavil je iz ameriškega foruma in tam recimo imajo samo bencinski 2,5 motor, dizlov pa ne.
Motorja sta vseeno toliko različna, da težave na enem ne pomenijo nujno tudi težave na drugem.
Je pa tako, da težave s preplozanim tesnilom bi se na dizlu pokazale prej, saj gre za višje kompresije in vsak normalen voznik bi opazil, da je z avtom nekaj narobe. Po drugi strani imaš pa seveda analfabetične voznike in predvsem voznice, ki ne zaznajo, da je z avtom nekaj narobe pa kar vozijo in vozijo pa ignorirajo raznorazne lučke in je čisto možno, da je počena glava zgolj posledica takega zanemarjanja avtomobila kot pa vzrok.
Ko je bil motor odprt so ugotovili, da je glava počena, zamenjali tesnilo (zato, da izgleda, kot da to ni bil vzrok) zaprli nazaj in lastniku predlagali naj avto čimprej proda. To je pač to, kar se lahko zgodi pri nakupu rabljenih vozil, ker skoraj ne moreš ugotoviti pravega vzroka zakaj je avto v prodaji. In tukaj ni nobene veze al je Mazda, Hyundai, Mercedes, VW al pa Dacia.
Upam, da ne razmišljap tako, da bi isto naredil, kot so tebi naredili, da lepo zapreš motor nazaj in da daša avto v prodajo pa naj se nekdo drug jebe pol s tem. Ker če bo to praksa pol bo nakup rabljeni pa res ratal loterija. Tudi @Sishi je bil 1x takole nategnjen, samo, da so bili ribnjeni ojnični ležaji - sreča je to hitro ugotovil, da je lahko avto vrnil.
V glavnem, začni pri prodajalcu in poskusi tam uredit na osnovi zakonodaje in varstva potrošnikov. Držim pesti, da bo vse OK in da se bo dalo dogovorit.
Tokrat se pa jaz strinjam s teboj 100%.
Ta avto je bil prodan tudi po moje prav zaradi teh težav. Problem pri nekaterih voznikih, ki pravijo, da niso sužnji avtov in samo palijo pa vozijo je ravno ta, da ne zaznajo pravočasno težav.
Še enkrat sem šel prej prečekirat italijanski mazda forum a ne najdem niti enega takega problema. 🤔 Možno je, da se je to zgodilo komu, ki ni na forumu.
Jaz bi kontaktiral prodajalca tega avta in se pozanimal, kje je ponavadi opravljal redne servise.In nato bi kontaktiral njegovega mehanika.
pred 3 minutami je Boss napisal:
Verjamem ☹️ Po drugi strani pa, če je z avtom drugače vse OK in je želja ga vozit še vsaj 5-6 ali več let je menjava motorja vseeno solidna rešitev. Sploh če je kakšen z malo km.
Pa teli so kakor "good guys" - ziher si kej preveč podpiral totalitarizem pa so te hoteli naučiti kozjih molitvic? Sej veš, da se teli borijo proti totalitarizmu, nedemokratičnosti, avtokraciji, cenzuri in podobno.
Če bi bil samo dizel vzrok za "napad" bi jaz prej @Janez007 obtožil kot pa Anonimus.
Ne vem. Vem samo, da so mi zagrozili, da bodo vsem na mazda forumu izdali, kako barvo avta imam, če ne izpolnim njihovih zahtev. So pa bili iz druge veje te hekerske skupine, ki ne podpira demokracije. 🤔
V Sloveniji? Čudno, da na forumu kej dosti nismo zasledili te težave pa je to kar popularen motor. Pa marsikdo, ki se sooči s tako težavo se hitro prijavi na forum samo zaradi tega, da dobi še kakšno dodatno mnenje ali nasvet. Mislim, motor ni ravno v rangu recimo kompresorja klime, da pač zamahneš z roko in kupiš, ampak je kar oreng investicija.
V bistvu je to prvi primer, da ima kdo na tem forumu tak problem. Niti na italijanskem nisem zasledil še niti enega primera. 🤔Sicer je pa potrebno jemati te mehanike z rezervo. Veliko se jih namreč rado baha pa kar nekaj streljajo. Sem jih že parkrat tako ujel na pretiravanju.
Ojej @Alex , en ti je spet račun zlorabil al pa si geslo nekomu "posodil" - glej en drug je 2 uri za oziroma pred tabo že odgovarjal na isti @Jest mail. Tole je zrelo za pregled, ker al je en tolk spreten, da fejka še IP, ki je isti al pa... 🤨
Ojej, sigurno so ruski hekerji vdrli v moj račun.😉
Najprej si kupi sportni avto… ne pa nekega smrdljivega dizla 😅😂 … Ce je rdece barve, se ne pomeni, da je Ferrari ….🤣
Se pravi, da imajo vsi tukaj na forumu, ki vozijo kvalitetne, moderne, manj okolju neprijazne dizel avte kot so to benzinarji, smrdljive dizle? Zanimiva ugotovitev 👌
pred 1.letom ko sem jaz kupoval sem gledal za temi modeli, nato sem se kar odločil za Michelin Pilot Sport 5, ker sem bil že s 4tko zadovoljen in tistih 20€ razlike ni odtehtalo novega eksperimentiranja (Continental PremiumContact 6/Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5/Pirelli P Zero/Kumho Ecsta PS91), in sedaj sem z PS5 tudi zadovoljen, tako da nimam pripomb....
Odvisno, kaj pričakuješ od gum. Sam imam sedaj gor Good year Eagle F1 assimetric 5 in sem super zadovoljen z njimi. Bom pa, ko bom nabavlja nove, kupil definitivno kaj drugega. Mogoče kake michelinke.
Jaz sem nabavil nexen nfera su4 so pa made in china, kolega se zelo sekira zaradi tega ampak po moje neve da je pol novega avtomobila made in china
Jaz sem imel na ta drugi 6-ki tudi nexen n fera sport. Sem jih ravno predvčerajšnjim prodal, ker me niso prepričale na mokrem. Sedaj sem naročil kleber. Bomo videli, ali so kaj boljše. 🤔
Od 600-1000€, če se jo da pošvasat..nova glava pa mislm da okrog 3000€. Upam da se moti mehanik, ker je ni dal se dol ampak tesnilo je ok, hladilnik egr je ok, cevi so vse ok ostane sam se glava..in glede na to da je to bolezen teh modelou motorja (zvedel danes) je verjetno to to
Prvič slišim za tak primer na teh motorjih. Definitivno pa to ni bolezen teh motorjev. 🤔Nekaj je moglo it narobe, da se je to zgodilo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ja, saj je normalno, da pokličeš servis, kjer se je avto servisirali in te pač zanima zgodovina avta. Mislim, da je to normalno, če se človek pozanima v kakšnem stanju je avto. Tako sem tudi sam poklical, ko sem kupil prvo mazdo, v Bologno, kjer so bili delani redni servisi in so mi prijazno povedali, kaj vse so naredili že na avtu.
Tako sem tudi izvedel, da je bila zamenjana (pod garancijo) sprednja šipa.
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani