david, od siriusa sem ?ele zdej prebrala pa sem istga mnenja... vedno izkoristi vsako priliko za ogla?evanje tako al druga?... frajer na3
Nista pa pre?tela, koliko druga?nih nasvetov (ne reklamnih), ali mnenj sem podal in tudi koliko tehni?nih pojasnil in ne vesta koliko ?asa mi je to vzelo....
Predstavljajta si, da se Hvilovem avtomatskem menjalniku za?ne zatikati. Redki so mehaniki, ki znajo na njih uspe?no odpraviti te?ave in zakaj ga ne bi za partiso?akov preventivno "cepil" proti slabostim.
********
HVILU poskusi pri Uneti?u v Leskovcu, ?ene pa poi??i kakega starega ma?ka, bo ?e na?el ?epe za nalivanje in izpust . Upam, da ima? ?e podatek koliko ATF olja gre v menjalnik.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mrzlega pa ?e nisem ti??u tako da nevem ?e je kaj druga?e.
To pomeni, da ti menjalnik nagaja samo ko ga ti??i?. Druga?e bi pri vsakem speljevanju na hladno bilo zelo te?ko prestaviti v drugo, ?e posebej pozimi pri temperturah izpod nule.
O?itno je, da ti menjalnik "po?ilja signal", da ga po nepotrebnem ne "posiljuje?".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
A do olja pridem le tako da se menjalnik razstavi ali se ga lahko spusti ven in dolije kako bolj enostavno
Ni vse, kar je napisano namenjeno tebi. Za tebe je samo prvi del, v katerem se ne strinjam Yavarjevo ?rno sliko situacije. In navajm, da glede na to, da ti menjalnik nagaja samo pri hitrem pospe?evanju, bo? pa? mora to pri vo?nji upo?tevati.
Bilo bi dobro da navede?, ali je prestavljenje enako trdo tudi pri ogretem menjalni?kem olju (upo?tevaj, da se menjalni?ko olje segreva po?asneje kot motor).
Drugi del odgovora pa je namenjen HVILU in njegovem avtomatskem menjalniku.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Lahko si zamenja? cel menjalnik pa nebo 10-15% razlike.
Da se delno pomagat, da si nalije? bolj gosto ali pa bolj redko olje, kr v menjalniku pove?a ali pa zmanj?a "zavorni" u?inek na sinhrone. confused0059.gif Lahko pa da je prej?nji lastnik "na silo" prestavljal in je zjebal vogale na zobnikih in sinhronih, pri tem pa ti ni pomo?i. dry.gif
No...no Yavarye ne pala?i Zemira, situacija ni tako ?rna kot izgleda, vidi?, da je te?ava samo, ko ga fejst pohodi (sinhron pa? takrat ne dohaja Zemirjeve noge na gasu), ka pa normalno vozi pa pretikanje gre brez problemov.
Nisi navedel, ali je takrat, ko je olje v menjalniku ogreto nekoliko la?je prestaviti (na hladno sem prepri?an, da gre te?je). Z malo manj napenjanja mi?ic na semaforjih in v podobnih situacijah, bo? lahko (po mojem mnenju) prevozil ?e veliko km.
NO, hvala lepa za nasvete. Sedaj pa ?e to: kje lahko v okolici kr?kega najdem kazga mehanika, ki bi znal zamenjat to olje v avtomatskem menjalniku? Nazadnje sn bil pr enemu, pa se mu sanjalo ni... ...no, ?e kdo kej ve...
Upam, da ne bo? na?el "mojstra", ki bo menjalnik odmontiral, zlil olje ven, nalil novo in ga ponovno montiral.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius..... Pa ti si frajer bravi... indirektno ogla?evanje..... ah skorej direktno...
Zemir, ?e misli?, da sem ti to napisal zaradi reklame, ti odlo?no odsvetujem, da razmi?lja? o tistem, kar sem napisal....
@---------
Razmi?ljal sem, ali bi mu sploh omenil to stvar, prav zaradi tega, kar si (David) tu navedel. Vendar je v tem slu?aju prevladala moja pozitivna izku?nja z enakim problemom. Tu ne gre samo za dejstvo, da menjalnik v drugo ne gre rado, gre bolj za to, da bo s ?asoma ?el vedno te?je (neprcezen, verjetno ?e nekoliko obrabljen sinhron).
Mogo?e pa le nisem tak frajer, kot izgleda....????!!!!
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ja jaz mam problem pri menjalniku ko ga pohodim pa ho?em v drugo prestavo dat gre ful te?ko.?e pa lepo peljem gre pa ?ist komot nevem kaj bi bilo to probal bom olje zamenjat.
Obstaja delna re?itev, ki bi ti postopoma olaj?ala pretikanje (potrebno je prevoziti 5-10.000km z njo). Zaradi prepovedi reklamiranja ti lahko samo svetujem, da poskusi? s TEM.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Imam mazdo 323 let 95 z avtomatskim menjalnikom. Prevo?enih ima 158000 km. Zanima me, ali je priporo?ljivo zamenjati olje v menjalniku?
LP
Pobrskaj po internetu in se pozanimaj, ali obstaja tudi kak?en aditiv za avtomatske menjalnike. Popravila so, namre? zelo draga, pa ?e redki mehaniki to znajo narediti.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
kaj bi pa lahko bilo ?e dro?nigi "cinglajo" samo pri mrzlem motorju? ko se segreje na normalno delovno temperaturo prede tako lepo kot muca
Ne pipaj ni?ta !!!
O?itno ne berete vse teme foruma. Cingljanje se bo postopma spremenilo v ropotanje...
In zakaj bi to dopustil, ?e obstaja nebole?, preprost na?in, da se to prepre?i .....Poskusi TU...ali pa poi??i kje drugje... ?e pusti? stvarem, da gredo svojo pot, bodo po Murphy-ju ?le na slabo stran...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Vsak tek motorja z premalo mazanja obrabi motor, zato se motorji najbolj po?kodujejo ob "hladnem" zagonu, bolj kot ?e ga "gonimo" na full.Motorji bi najve? zdr?ali ?e bi bili skozi v pognou, oziroma bi se mazanje motorja zagnalo predno se obrne motor.
Mislim, da smo to temo ?e obdelali pri tistih spornih aditivih. Ta teorija jemlje samo en kriti?en faktor, to je neobstoj pritiska olja ob zagonu, vendar, ?e gleda? lu?ko oljnega pritiska, ali manometer, vidi?, da se, ko si sprostil zaganja? ?e ugasne, oziroma se kazalec manometra dvigne, tako, da je to zelo kratek ?as na malih obratih (nekaj olja pa zmeraj ostane "prisesano" na torne povr?ine). Po mojem je pomembnej?a naslednja faza, faza ogrevanja motorja na delovno temperaturo in doseganje predpisanih toleranc med tornimi povr?inami. V tej fazi vsako siljenje motorja v visoke obrate predstavlja za tehniko svojevrstno "posilstvo" in pove?ano stopnjo obrabe. Zato bi za obrabo bilo koristneje od predpritiska olja, ogretost motorja na delovno temperaturo pred zagonom, ?e bolj?e pa bi bilo ?e bi imeli obe stvari skupaj pritisk olja in ogretost motorja pred zagonom. To pa je ?e izven naslova te teme.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius, olje iz olne ?rpalke gre najprej v oljni filter potem pa v celoten sistem mazanja motorja.Stikalo pa je pred ali pa za oljnim filtrom nima veze, ker je tam itaq vse pod pritiskom, ki ga daje(ali pa tudi ne) oljna ?rpalka.
Prav ima?. V ?elji, da bi izmeril samo pritisk oljne ?rpalke sem spregledal, da ste obe oljni veji za filtrom pod pritiskom in ni mo?no izmeriti samo pritiska oljne ?rpalke, marve? celotnega sistema. Vkolikor bo pritisk olja normalen, dro?niki pa se bodo sli?ali, je napaka na njih (to je samo del problema, pritisk v prostem teku pa ostaja). ?e obraba ni prhuda, pomaga tisto kar sem omenil.
Zdaj pa je na Rupartu, da ti se javi in se dogovorita za preizkus.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e vedno trdim vgradit manaometer za tlak olja in opazovat kaj se dogaja z tlakom olja, potem pa se ukrepa naprej. Enostavna in zanesljiva metoda. Lahko pa naredimo takole rupart uleti do mene zmontirava manometer in pogledava kaj se dogaja, da nebo ostalo samo pri pisanju in teoriji.
To je pa ?e malo bolj?e. Vendar, ?e bo? montiral manemeter na oljno stikalo bo ?e vedno obstajal dvom, ali le?aji, ali kako tesnilo, ali ?rpalka, oziroma tla?ni ventil (ki bi v tem slu?aju moral ostati v delno odprtem polo?aju). Razen ?e ima? kak adapter za oljni filter, tako, da bi pritisk olja meril na izhodu iz oljne ?rpalke.Bo? pa na ta na?in z gotovostjo ugotovil, ali je mazanje na vi?jih obratih v predpisanih normah, s tem pa tudi vzrok za glasnost dro?nikov. Verjetno ima? tudi stetoskop, da bo? lahko lociral od kod prihaja zvok, od dro?nikov, ali drugje.
Mislim, da se razumeva in je najin namen prepr?iti nepotrebne (drage) posege, ki bi Rupartu po nepotrebnem olaj?ali denarnico. V kon?ni fazi je to tudi namen tega foruma.
O rezultatih meritev in ugotovitvah pa vseseno poro?aj, ker me to zanima.
LP
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pojasnil bom, zakaj mislim, da so le?aji vzrok za Rupartove te?ave.
To pi?em na podlagi lastne izku?nje. Pred precej leti sem imel ?portno limuzino iz Alfine ergele.
Po preganjanju na avtocesti Vrhnika - Postojna se mi je na izhodu v Razdrtem na?gala lu?ka pritiska olja na 1500 o/min. ?eprav temperatura vode ni kazala pregretja motorja je iz motoskega dela bilo zaznati vonj po pregretem olju, kar pomeni, da je ?e posebej spodnji del motorja, s karterjem vred bil zelo segret. Posledi?no je bilo zelo segreto tudi motorno olje. Na tej relaciji je zaradi tega pri?lo do pove?ane obrabe ojni?nih le?ajev, kar je v kombinaciji z pregretim motornim oljem imelo za posledico, da oljna ?rpalka ni ve? dohajala izgub pritiska olja na ojnici. ?lo je tudi za slabo kakovost olja, ?eprav je proizvajalec obljubljal na etiketi ?irok razpon viskozitete (W). V mojem slu?aju je zadostovalo zamenjati le blagovno znamko motornega olja.
Po navedbah je Rupart avtomobil kupil pred nekaj meseci in zato njegove zgodovine ne pozna. (Verjamem tudi, da ni kupoval avtomobil z ve? kot 150.000km, zato je mo?nost okvare oljne ?rpalke in tla?nega ventila minimalna) Zadostovala bi torej le ena podobna vo?nja, kot je bila moja (kar s 1500 ccm in pribli?no 90 KS ni te?ko), da se pojavi omenjena posledica.
Kaj se dogaja pri taki vo?nji? Oljna ?rpalka zagotavlja oljni pritisk od 0,5 ? 5 bar (pritisk ve? kot 5 bar omejuje tla?ni ventil). To v vseh pogojih zadostuje, da so povr?ine ojni?nih le?ajev, ki so po konstrukciji drsni, cel ?as odvojene (plavajo na oljnem filmu). Pri visokih obremenitvah zaradi trenja in vpliva temperature motorja se lahko olje tako segreje in izgubi viskoznost (postane redko ), da oljna ?rpalka ne more ve? ustvariti zadosten pritisk in drsne povr?ine le?ajev se za?nejo dotikati. Posledica je pove?ana obraba drsnih le?ajev (pove?ana zra?nost), ki pozneje tudi v normalnih razmerah prepu??ajo preveliko koli?ino olja tako, da oljna ?rpalka ne more ve? dohajati izgub v prostem teku (lahko se tudi zgodi, da je tudi na povi?anih obratih mazanje slab?e).
Aditiv, ki sem ga ?e omenjal v raznih debatah, pa izbolj?uje viskozne lastnosti olja in bi v tem slu?aju (?e okvara ni huj?a) zadostoval za vzpostavitev normalnih razmer pri mazanju in predstavlja najcenej?i poskus odprave (odkrivanja) vzroka te?ave z mazanjem.
Kar se pa dro?nikov ti?e pa so lahko poglavje zase, ki je neodvisno od te te?ave in bi se sli?ali tudi, ?e se lu?ka od olja ne bi na?igala pri malih obratih. Tudi v tem slu?aju aditiv pomaga.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ne bom se kregal in razglablja o izku?njah. Yaviere cenim tvoje izku?nje. Ti bi pri sebi verjetno odmontiral zadevo, ker te pa? to ne stane veliko in stvari pozna?. Koliko bo stalo Ruparta. To z oljnimi kanali je lahko boso, ali pa tudi ne. Ta problem z praznimi oljnimi kanali je vedno prisoten, ko se ma?ina obnavlja pa ni tako velikih te?av, da bi pri?lo do prevelike obrabe. Iz le?aja pa olja ne bo? izpihal, brez pritiska pa olje malo te?je gre v le?aj iz oljnega kanala. Lahko pa tudi dlje ?asa vergla? z odmontiranimi sve?kami, pa se bo inerval polnjenja filtra zmanj?al. Rupart ni ni? napisal kako je do tega pojava pri?lo. Ali iz ?istega mira, ali pa po kakem preganjanju "do daske" na avtocesti, ali pa je ma?ina od 97 do sedaj precej "pretrpela" in so mogo?e obrabljeni ojni?ni le?aji ter ne bo z zamenjavo oljne ?rpalke ni? dosegel(razen stro?kov). Koliko ?asa rabijo "mu?eni" le?aji, da pridobijo na zra?nosti toliko, da se lu?ka na?iga na minimumu, pa vem iz lastne izku?nje. Ne vem sicer kak?ni so predpisani obrati na minimumu za te Mazde, kaj ?e ima prenizko nastavljen minimum za stopnjo obrabe, ki jo je dosegel. (to je sicer malo verjetno, saj tudi tisti mehanik, ki mu je opravil servis nekaj ve).
Moj namen je samo, da bi Rupart imel ?im manj?e stro?ke. Eno od re?itev sem mu ?e nakazal po forumskem e-mailu. Njegova stvar je zakaj se bo odlo?il. Vsekakor pa ni 100%-ten vzrok izklju?no oljna pumpa.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Konsultiral sem izku?enega mehanika v zvezi s tvojim primerom.
Najprej nekaj vpra?anj:
Ali se to dogaja tudi pri hladnem motornem olju?
Ali so obrati motorja, ko se lu?ka na?ge, pod 850 o/min?
Ali si menjal W olja zadnje ?ase?
?e lu?ka na minimumu stalno gori poskusi najprej od?raufati oljno stikalo in ga o?istiti. ?e bolj?e bi bilo, ?e bi imel drugo dobro stikalo i ga preizkusil. (Lahko ti nagaja oljno stikalo)
Preden se odlo?i? za menjavo, ali razdiranje oljne ?rpalke, najprej izpusti olje, od?raufaj filter in spihaj oljne kanale. ?ele nato se odlo?i za kak drug, dra?ji poseg. Za za?etek je to najcenej?i poskus odkrivanja napake. Kaj pa ?e ni vzrok oljna ?rpalka? Vrgel bo? najmanj 2 cankarja in spet bo? na za?etku.
Seveda ni izklju?ena oljna ?rpalka, jaz bi se nje lotil ?ele, ko bi zgoraj navedeno naredil.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Imam mazdo 323f letnik97 1.5 16v.Pred tremi meseci ko sem jo kupil,mi je za?ela blendati lu?ka od olja.Zamenjal sem olje ter oljni filter pa je bilo,nekaj ?asa ok sedaj pa mi je spet za?ela blendati,in zgleda da tudi odro?niki nimajo dosti olja,ker se jih pod vi?jimi obrati zelo sli?i.Mehankar mi je rekel naj nabavim original oljni filter,sam mislim da v tem ni vzrok.Ali je kdo od vas imel podoben problem na tem avtu,ali kateremu drugmu.Ali je mogo?e oljna pumpa,...
Bojim se, da je nekaj drugega. Ne vem koliko prevo?enih km ima? in kako je bila vo?ena tvoja f-ka, vendar obstaja velika verjetnost, da je pove?ana zra?nost na ojni?nih le?ajih. ?e je utripanje lu?ke pri dobro ogretem motornem olju (upam, da lu?ka utripa samo na minimumu o/min) pove?ano, oziroma gori stalno, z dodajanjem gasa pa se ugasne, je to to. Praviloma veliko prej nastradajo le?aji kot pa oljna ?rpalka. Si siguren, da se sli?ijo dro?niki? Da ne prihaja zvok od le?ajev?
Imam delno re?itev za tak slu?aj. Vendar je najpej treba ugotoviti pravi vzrok. ?e ti se lu?ka na?iga pri povi?anih obratih je lahko zelo nevarno.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zanima me ?e je kdo ?e filal klimo pri mazdi 323f l97,pa ?e je menjal tudi tesnila,ter kje jih dobim.
Na mazdi ne, na drugi znamki pa ve?krat. Saj tu ne gre za blagovno znamko (se morda motim mazda?i). Plin zna "pobegnit" ?e se klima dolgo ?asa ne uporablja, ponavadi je to v zimskem ?asu, ko bi morali klimo aktivirati vsaj enkrat mese?no, tako da damo termostat (ali ro?no), pri segretem notrnjem prostoru, na najni?jo mo?no temperaturo, da kompresor po?ene plin v sistem in tako napne tesnila. ?e je plin "pobegnil" ze ga pa?, dopolni. ?e sumi? da je kaj narobe z napeljavo pa obstaja neka barva, ki se doda v sistem, da se vidi, kje pu??a, nato pa, ?e je vse vredu pa se napeljava napolni s plinom.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ta odgovor bo kar dr?al (za speljevanje in zavijanje), danes tudi ni ni? protestiral...
Sirius, je kak?no vpra?anje, na katerega ne bi znal odgovoriti?
Veliko jih je takih....
Ne sodi po tem, kar si do sedaj prebrala. Tehnika je pa? moj teren, vendar na teoretski ravni in ne iz prakse (nisem mehanik), ?eprav sem tu pa tam kako stvar tudi sam popravil.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Me pa zanimajo tvoje "kapljice" proti rji, sm mislim, da bi nekak?ne tud jaz potrebovala.
.......
5. Prepu?tene sebi, stvari imaju sklonost da se kreću od zla na gore.
MURPHY je pesimist na kvadrat in kar je zanimivo je ta svoj ekstremni pesimizem unov?il. V US se lahko marsikaj unov?i... Res je, da v?asih veljajo njegovi zakoni. Na sre?o samo v?asih... Najbolj se strinjam s to?ko 5. in zato sem napisal, kar sem in niso bile ?elje, marve? nasvet in tisto, kar po mojem ni vzrok za ropot. Pri barvi sem malo spregledal, da nisi ti o tem pisala, tamve? nekdo drugi v podobni temi. To, da rjavi "auspuh" bo treba pa? po?reti in se sprijazniti. Vsi rjavijo, le da eni prej drugi pozneje. Tudi zavorni diski rjavijo, le da tam, ko pritiskajo zavorne plo??ice (?e se avto redno uporablja) malo manj, oziroma se ne vidi, ker plo??ice sproti brusijo diske.
"Moje" kapljice pa ?al niso za tovrstno uporabo ....
Glede "feder?kov" pa mogo?e le ni od muh prvi dvom, ki si ga navedla. Izpu?na cev je na zadnjem koncu (obi?ajno) upeta z distan?nimi gumi-amortizerji, ki ga dr?ijo tako, da ne udari ob karoserijo. Ob morebitni slabi gumi (pri novem avtu je to lahko tovarni?ka napaka) na eni strani lahko zadnji lonec "tepe" ob karoserijo in to se sli?i kot glasen ropot...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Teddy, hvala za tako iz?rpni odgovor, ostanem pa pri onem prvem.
Ker sem si mislila, da bo tako, sem bila na servisu samo za rjo, in pa predvsem, ker sem zjutraj ugotovila, da je res nekaj narobe z avtom, pri majhni brzini mi je v sprednji havbi donelo tako, kot bi se "fedr?ki" razrahljali;
Mislim, da se oni na servisu s takimi pojasnili po?teno hecajo. ?e bi bila kvaliteta goriva (dizla) tako slaba, oziroma bi imela veliko vsebnost vode, bi tvoj ljubljen?ek obstal. O kak?nih ventilih, vezanih za gorivo oni govorijo pri tehnologiji skupnega voda, ki naj bi ropotali? In zakaj bi ropotali samo ko speljuje?, oziroma na malih hitrostih. Obstaja mo?nost, da se pri niskih obratih ?udno ogla?a turbina. Poskusi, ?e "feder?ki" utihnejo, ko doda? gas, potem je to najverjetneje turbina. ?e ne odpelji avto na servis in opravita z ?efom testno vo?njo. Naj vozi on, ti pa ga dovedi v situacijo, ko "feder?ki ropotajo". In ?ele potem naj postavi diagnozo.
Tako pa te odpravijo z banalnim pojasnilom in si mislijo ...?enska in avto...
Glede farbe pa je pojav rje po 5000km saramota za znamko. Pri moji znamki tudi kamen?ek ne more po?kodovati farbe tako, da oguli tudi temeljno za??ito (pa je v petem letu starosti). Zahtevaj, da ti napake odpravijo. Sol je samo dober izgovor, da odpravo le teh preustijo tebi.
?e bo? to prezrla, razmi?ljaj kak?en bo, ko bo ?e kako leto starej?i.
PS.:...?e pa ropota samo ob speljevanju, obstaja mo?nost napake na sklopki...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Jaz sem preizkusil na amortizerjih na vratih od prtlja?nika pa bom takole povedal - 14 dni je bilo Ok, zdaj pa spet grdo ?kripljejo tako, da zaenkrat nisem glih navdu?en - lahko pa da ga narobe uporabljam :ne vem:
Pomembno je kaj ?kriplje. ?e ?kripjejo plasti?ni deli 007 ne more pomagati, oziroma je lahko samo kratkotrajna re?itev. ?e ?kriplje tesnilo amorizerja (mislim, da je oljni) imamo spet opravka s plastiko in metalom, je zunanje mazanje z 007 kratkotrajna re?itev, ki bi bila bolj?a, ?e bi 007 bil v olju amortizerja (te?ko izvedljivo). Povdarjam, da je 007 primerem za mazanje metalnih povr?in, pri plasti?nih delih pa se ne obnese. Pri gumah, ki niso odporne na bencin pa se 007 odsvetuje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Noben ni? ne poro?a. O?itno niste ?e ni? preizku?ali, razen Davida...
Za za?etek lahko snamete "te?na" (?kripajo?a) vrata s te?ajev in date kapljico 007 na vrh te?aj. Nato ponovno namestite vrata in ?akajte na predstavo.... (duhovi). Saj ne re?em, da ?kripanje ne poneha tudi s kakim drugom pripomo?kom. Razlika je v tem, da ima 007 najdalj?ega ... ..(mislim - ?asovni interval sti?anja). ?e ima kdo v familiji lovsko orodje, podma?ite mu mehanizem. Boste videli, kako gladko bo ?kljocalo
Podma?ite mami, ali dragi ?ivalni stroj. Bo kar sam ?trikal....
Ti?a pa kar prepustite naravnim mazivom. Bond se na to podro?je ni spu??al, ker mu ni znano, da bi se zaradi uporabe, kak?en Oni znucal...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?al so tvoji dvomi upravi?eni. Namre? idejo o siroma?ni zmesi in direktnem ubrizgavanjem goriva pod visokim pritiskom (30-100bar) je ?a nekaj let nazaj prvi uresni?i Citroen s HPI motorjem, vendar se je v praksi pokazalo, da so ti motorji zelo ob?utljivi na kvaliteto goriva, ?e posebej na visoko vsebnost ?vepla. Zato se ta motor, recimo, na na?em trgu ni dobro obnesel. Na man?ih obratih je precej "?iv?en".
Kako se bo pokazala re?itev turbokompreslorja, ki je narejen iz tako lahkih materijalov, odpornih na visoke temperature, da zaradi svoje lahkosti re?ujejo problem turbo-luknje, bo res pokazala praksa, ?eprav ne verjamem, da bi se, recimo BMW spu??al v neke avanture povezane s kvaliteto.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
sam dokler je avto v garanciji jaz ne bi preve? ?a?kal tam kjer me na?eloma ni? ne briga... vpra?anje pa je, ?e bi se poobla??eni serviserji tega lotili? :ne vem:
Lahko poskusimo pri tistih servisih, ki jim je pomembno kako so njihove stranke zadovoljne, npr. na tistem kjer dela wildcat (?e sem dobto razumel).
Druga mo?nost pa je, kar direkni predlog MMS za re?itev - ubla?itev preblema (ni mi te?ko napisati dopis). Ne vem pa koliko bodo oni na to pripravljeni, ?e ne bodo uporabniki teh avtomobilov dru?no pritisnili na njih. ?e se boste zadovoljevali s pojasnili servisov, da ne morejo ni?, potem ni nobene re?itve za vas. Zakaj bi si MMS po "nepotrebnem" delal stro?ke.
?al slogan "zadovoljen uporabnik je na? moto" ni vedno v ospredju, ko gre za denar. ?e bi bilo tako, bi MMS vsa vozila s tako napako poklical na servis in jo ?e odpravil.
Pa ?e nekaj bi dodal. Bojim se, da za slabo pretikanje ni kriva zgolj zajla, namre? simptomi, ki jih navajate (te?je prestavljanje ko je gostej?e olje - ni?je zunanje temperature in pri neogretem menjalni?kem olju) bolj ka?ejo na neprecizno izdelavo posameznih sestavnih delov menjalnika. ?e bi bila smamo zajla bi bil probljem prestavljanja precej bolj konstanten, saj se ta zaradi trenja ne more segreti. Ogreje se lahko samo od vpliva toplote motorja in "kabinskega" prostora.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Predstavljajta si, da se Hvilovem avtomatskem menjalniku za?ne zatikati. Redki so mehaniki, ki znajo na njih uspe?no odpraviti te?ave in zakaj ga ne bi za partiso?akov preventivno "cepil" proti slabostim.
********
HVILU poskusi pri Uneti?u v Leskovcu, ?ene pa poi??i kakega starega ma?ka, bo ?e na?el ?epe za nalivanje in izpust . Upam, da ima? ?e podatek koliko ATF olja gre v menjalnik.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani