Ne bi reku, da je to isto (govorim o u?inku pospe?evanja).
ok, ker ti moram vse razlagat : seveda ni isto, ampak mas eno limuzino, ki ima vse zice in klimo in vse mozno, ti bi pa sel lajsat vztrajnika (kar se naredi pri dirkalnih avtih, ko odstranijo vse tapete, zice in vse mozno)
ucinek v pospesevanju ju boljsi, ampak ti bo treslo tud ne-limuzinsko...bos mel pac dizla
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
podvozje mazde 6 je res odlicno (pa se dobro narejeno)...z mojo prejsnjo v 270k+ kilometrih ni blo nobenih tezav z optiko (pa vemo po kaksnih cestah se je furala) in nikol ni bla razstelana
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
se mi je zdelo da te moti H. Ja glej, kot prvo se nikol ne peljem 210 kokr naj bi ta guma zmogla. Kot drugo se mi to zdi ?e eno licemerstvo avtomobilske industrije. ?e je omejitev max 130,pol ne vem zakaj gre avto 220 al pa 200 kakorkol....
Hitroistni index N bi moral potemtakem zado??ati.......
Ampak dejmo mojo felgo re?it.
kaj ce si en nemc in se dnevno pelje recimo iz frankfurta v koln in grem 130 sam kadar je omejitev
pa sopas po ovinkih po 200?
a razumes kaj hocem povedat...vecja je crka trsi je bok in je feeling na volanu pri vecjih hitrosti boljsi...
zato tud vse sportne gume so od W naprej (manj deformacij manj pregrevanja zato taka guma dopusca vecje hitrosti)
razlika v ceni me H in V pa je okol 2-3eur na gumo...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
jaz sem ferodo dobu iz ebaya, trgovina rockauto.com
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani