Se pravi bottom line, vsak ima nekaj dobrega, olja ki bi bil pa top v vseh pogledih pa niti ni. In tudi Mazdino olje sploh ni tako slabo kot nekateri opevajo.
Vprašanje je, kaj če (kot smo včasih) Mazdinemu olju dodam Zlatkota? A s tem posekam vse na celi črti?
Čeprav sem zadnjič bral nek članek, kjer piše da so ravno ti dodatki proti obrabi motorja strup za DPF.
Ja, veliko stvari je ki ti lahko crknejo na avtu pa do olja še pridemo ne. Jaz ga sicer zelo dobro vzdržujem, vsaj trudim se. Ampak da bi se pa sedaj sekiral ali bo motor naredil 300 tisoč ali 500, mi je pa brez veze. Takrat bo avto že pri bogsigave katerem lastniku 🙂
Ob rednem servisu, ajde recimo na 15000 bo prej kot to težava...EGR, DPF, kolektor,..šobe,.... rajš neham
Bom pa za hec naslednji servis prinesel tega Motula s seboj v BTC , sej cena olja mislim da me bo prišla enako ,oz tale Motul bo še malce dražji, pa da vidim če bo na karkoli to vplivalo.
S tem si povedal vse: "Pri meni se skoraj vedno izkaže, da imam prav. Ne mogoče 100%,ampak vsaj 98,1% pa ja. Samo s to razliko, da enim pride "več ksnu".🤗"
Admin bi moral določene poste zbrisat, ki se ne tičejo direktno teme oz je odklon prevelik..Začne lahko kar z mojim.
Alex, ni čisto tako. Recimo da Potrč uporablja zdravo kmečko pamet v nasprotju z lobiji, kjer jim je cilj bolj kot ne eden. Neodvisnih strokovnjakov je pa bore malo..
Še prej pa bi moral obvezno spucati dpf. In, če bi bilo potrebno še sesalni kolektor.
Nato novo kvitetbo olje natočit in na test. Samo olje mu ne bo delalo čudežev.
To je podobno, kot da bi se malo bolj močna mladenka oblekla tesno elastično oblekco in bi pričakovala, da bo pa naenkrat zaradi tega imela manekensko postavo. 😉
Ja, kaj sem pa jaz nekaj časa nazan na to temo povedal. Da samo olje definitivno ni in ne more biti krivo za tako drastično razliko v intervalih. Nekaj pa sigurno doprinese...na dolgi rok. Takoj po menjavi olja pa možno dvomim, da je krivec zgolj olje.
Potemtakem so zelo vprašljivi tudi dodatki , ala metabond itd..
Janez bi moral to teorijo podpreti tako ,da bi šel takoj na ponovno menjavo olja, se pravi da da ven zvarek od dexelie, in notri olje ki ga hvalite na forumu, in interval bi moral prit nazaj na 400km.
To bi bil ta prav test. Vse ostalo tukaj gor so samo domneve in klevete.
Na servisu običajno dajejo ultra notri, vsaj na računu je tako napisano. Mi je pa zelo sumljivo, da bi se ti interval zaradi olja kar prepolovil. Saj ti ne kuri olja. Mislim, da mora to sovpadati še s čim drugim.
itak, je pa to že 10 let star dokument tko da..bi mogl bit to že zdavnaj pase..
Ja, lako bi avto ful kadil, in bi ti filter delal regeneracijo vsakih 60km. In misleč, da je DPF vzrok bi bil napačen, ker je v tem primeru zgolj posledica.
Zato je treba marsikaj preverit. Za začetek bi s tistimi 3 PIDi vsaj malo občutka dobil kako in kaj.
Aleks, ne vem če imaš prav. Načeloma je tako, da ko se regeneracija enkrat začne, se tudi konča, ne glede ali se ti voziš na avtocesti s 1500 vrtljaji ali pa na podeželju z 2500 vrtljaji. Sistem namreč sam dozira potrebno količina goriva, da je v procesu regeneracije v filtru recimo okoli 550 stopinj.
Če opazuješ regeneracijo boš to z lahkoto videl - no mogoče že si pa si pozabil Čist logičen primer je , ko vlečem prikolico na AC s hitrostjo 100kmh, in če bi avto ne upošteval temperature v DPF filtru, bi vse skupaj šlo v franže, če bi delal vedno na en in isti način. Tako da , regeneracija se bo izvedla, razen v prostem teku mislmi da se prekine.
Res pa je, da seveda to ni optimalno, to pa drži. Ker s tem se pač podaljšuje čas regeneracije, posledično dalj časa višjo porabo, kar vpliva na skupno porabo, kako učinkovito se pri tem filter očisti je pa tudi vprašanje. Če se to zgodi sem in tja, ne bi smelo biti težav. Če se to dogaja redno, pa z leti zna biti težava.
S takim načinom vožnje pomoje (to je moje mnenje, ki ni nujno pravo) veliko slabše vplivamo na ostale komponente kot pa na sam DPF. Tukaj naj bi bila matematika taka, da ko se enkrat čiščenje začne, se filter sčisti do nekih vrednostih ,ki ustrezajo temu da je filter pač čist. Ni neke tople vode. Ker zakaj bi potem sistem prenehal s čiščenjem, če je v filtru še 20% saj. Druga zgodba je pa pepel, ampak pri taki kilometrini pomoje to ne bi smel biti še problem.
To je pa daleč od resnice. Pa sej smo videli, s kakimi zapacanimi EGRi je folk vozil, in zapacanimi sesalnim kolektorjem, pa ni bilo nobene lučke. Se pa to definitivno opazi na regeneracijah potem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
Povezava za deljenje
Deli na druge strani