Kolikor se spomnim so stare bencinske motorje razvili skupaj z Fordom, spodnji del motorja blok, bati...je bilo isto, glavo in software pa sta vsak malo po svoje naredila. Zdaj koliko to drži nisem preverjal.
Če mislite imet avto še nekaj časa bi jaz osebno menjal. Bi pa mogoče vprašal še kam drugam za ceno! Kak mehanik,neuradni ki šravfa tudi Mazde bi bil verjetno kaj cenej,saj ga nimaš več v garanciji!
Če bi imel pa dizla bi jo pa verjetno že vlekel za seboj
Nvm kaj imate spet proti dizlom??? V vsaki temi neko prepucavanje benc vs dizel🙄
Tisti ki nimajo dizlov itak največ vejo. Kao da vse crkne pri 50kkm, ja in pol pride Božiček z novo Mazdo bencinc🙄😁😁😁
Glede neuradnih mehanikov, pa je odvisno kok mu zaupaš menjavo verige. Če bo zajebal so posledice katastrofalne €€€, tko da jst bi raje dal 200€ več in imaš račun z garancijo na to delo, kot pa da daš enemu popoldancu k ti lahko zajebe mašino za tistih nekja € razlike.
Pesto ko se stari disk sname se mora obvezno očistiti in po možnosti preveriti z merilno uro. Ker če je kaka pikica rje vmes in daš gor nov disk bo disk opletal.
Če je napaka v čeljusti (da šteka) pa se najlažje ugotovi po kaki krajši umirjeni vožnji kjer ne uporabljaš bremz, če so vroče pomeni da štekajo in tako se disk pregreje.
Btw.: tudi če daš najcenejše diske se ne bodo zvili ob normalni vožnji, pod pogojem da je pesto in čeljust ok.
Če imaš kaka OBD vmesnik pa lahko sam pogledaš z Forscanom ali pa z Torque pro in vneseš PID, sem enkrat objavil na forumu kka je uradni postopek in kolk je lahko max raztegnjenost, napamet se zdja ne spomnim.
Če so ti na servisu predlagali menjavo je verjetno na meji raztegnjenosti.
4kolesni pogon je vredu stvar ampak pri resnem terenu in slabih pogojih tudi ne gre tak kot bi pričakoval, takrat edino pomagajo zapore diferencialov, če jih ima, ampak pravi terenci to morajo imet.
Za MB G270 lahko iz izkušenj povem da gre odlično po zelo težkem terenu (blato, sneg, hrib), če ne bi sprobal ne bi verjel da to gre.
Ja, če se držimo striktno zakona bi moral tudi oem felge ki niso od istega modela homologirat, kar pa je pri nas spet težava. Ker oem felge nimajo tuv, abe papirjev in redki proizvajalci avtov so pripravljeni izdat kakšrn papir da bi lahko homologiral. Jaz vem samo za ta primer od kolega z bmwjem da je dobil, v 99% ti rečejo da se ne da in ne sme....
Ja no če oem felge ne štrlijo preveč ven ali kaj podobnega se verjetno noben policaj ne bo spotaknil v to, nikoli pa neveš.
Zdravo. Eno vprasanje glede platisc. V homologaciji glede platisc pise samo katera velikost (cola) je dovoljena in pa katera pnevmatike so dovoljenje. Nikjer pa ne pise katera sirina in pa ET je dovoljena (7jx17, 7,5x18) itd. To pomeni, da grejo na avto lahko katerakoli OEM platisca al kako gre to ? Gre se pa za znamko BMW.
Ja OEM platišča so homologirana zraven avta kot celota.
In ja pomeni da lahko daš na avto vsa OEM platišča za ta model avta, pod pogojem da je v homologaciji vpisana velikost platišč in dimenzije gum. Na samih OEM platiščih pa je ponavadi vtisnjena kaka oznaka pri Mazdinih OEM platiščih so za 6ko, recimo vtisnjena oznaka GG, GH, GJ.. Tako se ve kateremu modelu so platišča pripadala in na tem modelu so bila kot komplet avto homologirana.
Verjetno je pri bmw enako, definitivno so neke oznake na oem platiščih po katerih se da razbrat katerem modelu pripadajo.
Drgač pa je kolega pred leti na Bmwju 525d E39 dobil od Bmwjevega suporta papirje da je lahko homologiral Oem felge od M5, ni bil Tuv, je pa bilo uradno potrdilo da felge ustrezajo tudi temu vozilu in da se lahko zmontirajo...
Tak da se probaj obrnit na Bmw, če ti lahko pošlejo kako potrdilo za felge, no pod pogojem da imaš res oem felge in ne one fake replike.
Ja gor gre marsikaj z ustreznimi adapterji, vendar boš s takimi bremzami brez TUV papirjev ostal brez tablic. Če že za tak denar bi iskal nekaj z TUV da lahko homologiraš. Ker taki Bremboti so vpadljivi in vsak ve da niso original na takih normalnih avtih.
BTW, na 2.gen GH pašejo tudi bremboti od EVOta z manjšo predelavo luknje na pestu, ter distančniki, ker moraš platišča odmaknit od čeljusti in rabiš ET35, pri 2.gen to posledično pomeni še širjenje blatnikov.
Zato sem se jaz takrat raje odločil za čeljusti od MPS, pa čeprav bi one od EVOta dobil ceneje kot od MPS.
To je to isto olje k pase v 6ko GH an? Ceprav je v servisni napisano 75W90, ce se ne motim :). Jest sem takrat dal original mazda olje, ampak, ce bi seenkrat lahko izbiral bi probal z redline
Ja isto olje je ja 75w80 GL4.
pred 9 minutami je Hixxy napisal:
A za avtomatike tudi obstaja redline? 😅
Redline obstaja tudi za avtomatike, vendar pri Mazdi bi jaz dal Original Mazdino ATF olje ali pa Ravenol FZ.
Ker ima mazda malo specifično olje za avtomatski menjalnik in z navadnim Atf oljem lahko narediš več škode kot koristi.
Ni tako važna znamka olja (seveda originalno, ustrezne viskoznosti), kot to, da ga pravočasno zamenjaš. Bolje "no name" olje na 15.000 km kot Castrol na 30.000.
Se strinjam, Longlife intervali ala 30kkm pri novejših avtih so katastrofa. Olje je recimo zanič pri 15kkm, in da se pol voziš še enkrat toliko km z takim oljem🙄
Uradni servis se verjetno s tem da prineseš svoje olje pa čeprav original ne strinja ker ne morejo zagotoviti da je to olje original. Na trgu so tudi ponaredki olja, med njimi tudi ponarejeno Mazdino olje, ki pa je po sestavi čist drugo.
Pomoje če bi ti prinesel original Mazdino olje in si ziher da ni ponaredek, bi ti kljub kaki okvari motorja morali priznati garancijo, vendar bi verjento ti moral dokazat da je tvoje olje originalno, kar bi lahko dobil kako potrdilo od kake trgovine ki ponuja ta olja in z analizo olja, kjer se tudi vidi za katero olje gre.
Glede različnih vrst olja: direktor enih večjih naftnih družb pri nas mi je pred leti rekel, da so razlike med olji minimalne, vsa izvirajo le iz nekaj tovarn na svetu.
To te je mal nahecal😉 očitno se je direktor preveč ukvarjal z svojimi tajnicami kot pa z svojim poslom🤪😁😁😁
Razlike med olji so dokaj velike od različne viskoznosti do različnih paketov aditivov. Različne firme npr vzamejo različno osnovo olja in različne pakete aditivov in zmešajo svojo recepturo olja za določen namen in določeno specifikacijo.
Tu imaš spisek tovarn ki proizvajajo golo osnovo olja, se pravi brez dodatkov itd.
Pol pa so še tovarne (proizvajalci) končnega olja, tistega ki ga ti kupiš v trgovini😉
Group II
American Refining Group - Kendex 165 HTLV (Bradford PA site) Calumet - Calpar (Shreveport site, Louisiana) Chevron - Group II Group II + (Richmond site, California) Philips 66 - Pure Performance (Westlake site. LA) ) Ergon - Hygold (production site Newell, West Virginia) Excell Paralubes (production site Westlake, SA) Exxon Mobil - EHC (production site Baton Rouge, LA; Baytown, Texas; Beaumont, Texas; Jurong, Singapore; Wakayama, Japan) Flint Hills (Westlake, LA production site) Motiva - Star II Group (Port Arthur, Texas) Suncor Petro-Canada - Purity (Mississauga, Ontario, Canada) GS Caltex - Kixx LUBO (Yeosu, South Korea) Lubricants SK - Yubase L3;3 (Ulsan Manufacturing Plant, South Korea) Petronas - M500 (Melaka Manufacturing Plant, Malaysia) Formosa PetroChemical Corp.(Mailiao manufacturing facility, Taiwan) S-Oil - Premium, Super, Ultra S2, Ultra S3 (Onsan manufacturing facility, South Korea) Modrica - Trafo Baza (Modrica manufacturing facility, Bosnia and Herzegovina) KunLUn PetroChina (CNPC) (manufacturing facility in China) IndianOil (production site Haldia, India) H&R Chempharm GmbH - Pionier (production site Salzbergen, Germany) Eni - (production site Livorno, Italy) Bharat Petroleum (production site Mumbai, India)
Group III (VHVI)
Chevron - UCBO (production site Richmond, California) Petronas - ETRO (production site Melaka Malaysia) S-Oil - Ultra S (excluding base oils Ultra S2 and Ultra S3 with ExxonMobil viscosity index - VISOM (production site Fawley UK) Suncor Petro-Canada - VHVI purity without base oils VHVI2 purity with GS Caltex viscosity index - Kixx Lubo without Kixx Lubo2 with SK energy viscosity index - Yubase, Yubase Plus, excluding Yubase L3 and Yubase 3 with LLK International Viscosity Index - Lukoil VHVI-4 III + ( production site Volgograd, Russia) Neste Oil - Nexbase, excluding Nexbase 3020 and 3030 with Nippon Oil Viscosity Index - (Yokohama site, Japan) Modrica - (Modrica site, Bosnia and Herzegovina) KunLun - (PetroChina production site (CNPC), China) Bapco / Neste - Nexbase (Sitrah production site, Bahrain) Repsol YPF - (Cartagena production site, Spain) Shell - Shell XHVI and GTL (Shell - Qatar Petroleum Ras Laffan production site, Qatar)
GTL Group III
Shell - Qatar Crude oil production site Ras Laffan, Qatar
Group IV PAO
Idemitsu Kosan Co.- Lenealene PAO (production site Tokyo Japan) Exxon Mobil - SpectraSyn PAO (production site Beaumont Texas, Gravenchon France) INEOS - Durasyn PAO (production site LaPorte Texas and Feluy Belgium) Chemtura - Synton PAO (production site Elmira, Ontario, Canada) ChevronPhillips - SynFluid (Cedar production site, Bayou, Texas)
Grupa VEsters, AN, Pag (OSP)
Inolex Exxon Mobil - Esterex, AN Dow - OSP BASF - esters, PAG Chemtura - REOLUBE Esters INEOS - PIB Hatco - Esters NYCO America - Esters Afton - Alkylbenzene Croda - PAG, Esters Synester - Esters (production site Tehran, Iran) Motiva - (production site Port Arthur Texas)
@curko to imaš problem z cilindrom sklopke ali pa cevmi med cilindroma. Če ti pedal ostaja noter pomeni da ti luft vleče v sistem, na cilindru ali ceveh.
Zmaj daj ga se vprasi za bmw e53 3.0 218hp avtomatski menjalnik. Je servisni interval isti in kaj se vse menja (olje, filter, se kaj). Vem da ni mazda je pa ljudsko kolo
Glede na to da Bmw uporablja ZF menjalnike, ZF priporoča menjavo na olja na 100kkm oz. 8let. Jst bi filter tud menjal.
Drgač pa sem že menjaval na enem Bmwju in moraš malo pazit ker imaplastični karter menjalnika, ne smeš šraufat če je prevroč in pazit da ne pretegneš ker lahk poči.
Glede avtomatskih menjalnikov povprašaj scania, on ima dost izkušenj z avtomatami😉
@Bini nvm katere prodajalce misliš? Lokalni prodajalci rezervnih delov imajo enake znamke delov kot autodoc, s tem da so ponavadi dražji.
Za nekatere dele kljub 30%rabatu pri bartogu recimo je autodoc v večini primerov cenejši.
Drugače če pa hočeš 100% preverjeno robo pa greš na Mazdo in kupiš originalne dele.
Btw, glede znamke rezervnih delov pa jaz gledam ponavadi samo za oljnega da je bolj priznane znamke mahle(knecht) mann ali oem. Mahle in Knecht sta ista tovarna ponavadi vzamem kateri od teh dveh je cenejši.
Zelo bi bil vesel, če bi še zajel 120 KM čeprav vem, da ga 6ke nimajo imamo ga pa lastniki M3 (13-18), zato bi velikim uporabnikom prišlo prav! Se zahvaljujem za tvoj dosedanji čas in zagnanost.
Saj pa imaš Autodoc.si, vtipkaš model avta in ti vrže vse ven.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolikor se spomnim so stare bencinske motorje razvili skupaj z Fordom, spodnji del motorja blok, bati...je bilo isto, glavo in software pa sta vsak malo po svoje naredila. Zdaj koliko to drži nisem preverjal.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani