Primerjava med mazdo 5 diesel in mazdo 6 2.0 bencin... Relacija do Biograda, pa na Pa?man in nazaj...?li na morje, polno nalo?eni, na strehi kov?ek, na priklopu 4 kolesa...Z petico poraba 6,3, s ?estico pa 7,8...cca 800km...12 litrov ve? porabil...ajd, 20? dra?ja pot...se pa smejim, ko servis delam...
Pa ?e to...da do cilja pride?, ni motor pomemben...
Oprost ampak se ne morm zadrzat tlele ti si pa mal omejen! A dizl k vlece pri 1500 do 3000 pa potem mora spet saltat da pade na 1500 spet ne vlece vec al kva?
A ti sploh ves kaj pises? Bencinar vlece do blokade? Dizs zakaj ma pa pol najbecji navor sele pr 4300 obratih???
Daj eaje zakljuc ker si ravno postavu nove meje fizike
Pravs da je teeba prestavlat dizla - pa to je bistvo dizla!!!! Mali obrati velk navor mala poraba in do 3000 noben dizl ne ropota bolj kot pri 1500
To kr teri bencinarja do blokad da bo vleku in uzivej v te idilicni voznji brez prestavlanja
Ne izumljam fizike...ampak bistvo pri prehitevanju. Pri bencinarju ti je konstantna mo? v eni prestavi do blokade...pri turbo dieselu je pa do dolo?enih obratov avto zaspan, potem ga turbina zbudi in avto vle?e, da ob?uti?...ko pa prese?e? dolo?ene vrtljaje, pa te mo?i ni ve?, avto rohni in tuli...pa treba prestavit v vi?jo prestavo in potem avto normalno vle?e naprej...
Ne mislim tak na?in pri normalni vo?nji ampak takrat, ko rabi? pospe?ek...
Ja, in vem, da je diesel narejen za ni?je obrate, kjer ima velik navor...
Ja Boss, seveda da sem vozil 2.0 B in D (govorim o 2.generaciji, da ne bo pomote), saj pa to ni neka rariteta, kot npr. Maserati Quattroporte.
No, sicer pa ?e se ne motim, je v letniku 2011 dobila ?e dodatnih 8KS, ki predvidevam, da niso prispevali ?e k dodatni lenobnosti agregata. Takole je videt:
Jaz trdim, da za na?e ceste je dovolj ?e vozilo 100KS, prehitevanje pa je stvar osebnega pogleda na ocenjeno situacijo, saj je za nekoga varno tisto, kar je za drugega totalni "samomor", nekomu drugemu pa ni dovolj niti pregledna 500m dolga ravnina, pred tabo pa "pol?"
P.S. tempo ?ivljenja je tak?en kot si ga naredi?, jaz recimo raje ?tartam nekaj minut prej, pa s tem marsikatera ?iv?nost odpade. ?e je treba magari prej vstanem, pa potem varno in po omejitvah in mi H Coupe s 115KS zado??a, ?e celo ve? kot to, prehitim pa prav tako lahko kak?nega sanja?a.
Ja hrup, dizla ne rabi? gnat, bencinarja pa mora?, ?e ho?e? da se kam premakne.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ko ga pohodi?, pa tudi ?uti?...in prijetno ga je sli?at v visokih obratih... Diesela ne rabi? gnat? Kak pa potem gre? S pol gasa? Diesel vle?e, ko je turbina odprta, potem je pa treba prestavit v vi?jo prestavo...da ne rohni brez veze...
OK. Ja, je trenutni sunek pri dieselu, ko turbina odpre, sam potem pa treba prestavit v vi?jo prestavo, bencinar pa do blokade enakomerno vle?e... Kar se hrupa ti?e, je v visokih obratih kar enako, ampak je zvok bencinarja pred blokado lep?i... So plusi, so minusi... Vozim diesela in bencinarja ( slednjega malo manj, ker ga ima ?ena v uporabi) pa je razlika v vo?nji...se treba navadit, ko se v bencinarja vsedes...
Sej ne vem a bi ti povedal al raje ne, da te ne bi preve? prepla?il glede nakupa. 2.0 bencinar je stra?no anemi?en in ?isto ni? ?ivahen tako, da v kolikor ho?e?, da bo vsaj malo dal od sebe ima? le dve re?itvi ali 2.5 bencinarja ali pa dizla. Je pa ta anemi?nost verjetno rezultata var?evanja z gorivom, ki dobesedno prepre?uje, da bi motor dal kaj ve? od sebe kot podpovpre?ne zmogljivosti.
Kaj naj potem vzame 1,8? ?e kupuje avto za dirkanje, naj vzame 200+KW, ?e pa potrebuje dru?inski avto za vo?njo od to?ke A do to?ke B, je pa 2,0 motor na mazdi idealna re?itev glede porabe in mo?i, ki jo nudi. Tudi z 1,8 motorjem so do sedaj vsi na cilj pri?li... Tole je idealni nakup...
Zanimivo...ne prej, ne potem nobenga problema... Tud zavorno olje je bilo cca 30000km nazaj zamenjano... Dobro, da se po?as vozim, da je blo dovolj ?asa za pritiskanje pedala...
Mazda 626, letnok 01. Tri leta lastnik, servisi na 10000, diski "podrejani" zadnji in nove plo??ice, prvi zdravi in dovolj dobre plo??ice, so pa nove rezervne doma.
Problem: se peljem par dni nazaj, pritisnem zavoro pred rondojem, pedal trd, zavore ne primejo...v paniki pritisnem malo mo?neje, pa se ne naredi ni?...spustim-pritisnem, spustim-pritisnem...pedal ?e kar trd, ?ist trd...pol pa ti?im ko bedak in popusti ter sunkovito zavre...pol pa vse normalno naprej...Od prvega pritiska, pa da zavore primejo minejo 2-3 sekunde... Kaj bi lahko to bilo? Od takrat vse BP...
Kot sem ?e v naslovu napisal, mi ne dela daljinec na klju?u. Kupil sem mazdo 6 letnik 08 in na rezervnem klju?u, ki ni bil v uporabi pri prej?njem lastniku, ne dela zaklepanje in odklepanje. Probal zamenjati baterijo, ampak ni ni? bolj?e...stara baterija je ?e delujo?a... Kaj mi je storiti? Hvala za odgovore.
Imam problem...pri odpiranju in zapiranju stekel na MAZDI 5. Na vseh vratih se stekla normalno odpirajo in zapirajo, na voznikovih vratih se odpirajo in zapirajo samo voznikova in zadnja desna, na daljincu se pa odpirajo in zapirajo samo zadnja desna...kaj bi lahko bilo narobe? Hvala za pomo? in lep dan...
Sem nov na forumu, a ?e ve? kot 15 let lastnik mazde. Glede na to, da imam avto samo za vo?njo in se ne spoznam v podrobnosti, me zanima, ?e kdo ve, kje bi dobil rabljeno zavorno ?eljust zadnjo desno od mazde 323f letnik 93. Ima tudi zadnje disk zavore in ABS. Malo mi nagaja, mi ro?na ne spusti...pa pravi mehanik, da treba menjat...
No, jaz sem vpra?u na servisu, ko sem to prvi? sli?al, kaj je to, pa mi je na COSMOSu reku, da je to dodatno gretje in da ni od firme webasto. Sem samo posredoval servisno informacijo. Iz lastnih izku?enj pa povem, da ni fino ?ist rezervoar spraznt pri hladnem vremenu. Sam sem odla?al PETROLovo ?rpalko pozimi in sem se z rezervo do OMVjeve pripeljal, pa se mi je par minut kasneje za?elo nenormalni belo in smrdljivo kadit izpod avta...je "WEBASTO" zrak potegnil in se znova pri?gal... Ob?utek je bil ?uden, vendar sedaj grem tankat ko je ?etrt tanka not...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Primerjava med mazdo 5 diesel in mazdo 6 2.0 bencin... Relacija do Biograda, pa na Pa?man in nazaj...?li na morje, polno nalo?eni, na strehi kov?ek, na priklopu 4 kolesa...Z petico poraba 6,3, s ?estico pa 7,8...cca 800km...12 litrov ve? porabil...ajd, 20? dra?ja pot...se pa smejim, ko servis delam...
Pa ?e to...da do cilja pride?, ni motor pomemben...


Povezava za deljenje
Deli na druge strani